Iedereen zo zijn voorkeuren, ik vind de Spurs ook vele malen mooier dan het Franse vreemdelingenlegioen van AFC, maar goed. Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.quote:
Ik doe ook negatief over de Spurs dus als jij negatief over AFC wilt doen, be my guestquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.
quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef One_conundrum het volgende:
want ik gun het PSV wel . . .
Liever met een vreemdelingenlegioen al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken dan al jaren ruk zijn met wat Engelsenquote:Op maandag 22 januari 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen zo zijn voorkeuren, ik vind de Spurs ook vele malen mooier dan het Franse vreemdelingenlegioen van AFC, maar goed. Laat ik niet negatief doen over ze, want anders wordt Gunner weer boos.
Kan een modje het andere FA PL-topic sluiten?
En nog liever al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken met wat Engelsen.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever met een vreemdelingenlegioen al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken dan al jaren ruk zijn met wat Engelsen
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:59 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cZOpk32xcQM&mode=related&search=
![]()
![]()
Dat zou het idd het mooiste zijn maar uitgerekend een fan van een club die daarover niets mag zeggen maakt er praat overquote:Op maandag 22 januari 2007 15:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En nog liever al jaren bovenin meespelen en prijzen pakken met wat Engelsen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:46 schreef stevengerrard het volgende:
Zo terug uit een gigantisch leuk weekendje Liverpool...
Het gegil en geschreeuw ( lees gescheld ) van DOC op mourinho, robben en Fat lamp dreunt nu nog na in mijn orenquote:
Het gebeurd denk ik bij het doorglijden nadat hij de bal heeft binnen getikt. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
Is het middenvoetsbeentje van Robin van Persie écht gebroken tijdens het maken van de gelijkmaker?
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:59 schreef Juweel het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cZOpk32xcQM&mode=related&search=
![]()
![]()
Wat een fantastische beelden zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef Doc het volgende:
Toen de PL nog gewoon League One was en de KOP nog staan tribunes waren ...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N154732070118-1153.htm (1964)
28.000 man op 1 staantribune en nooit een moment rustig kunnen staan - ooit gehooord dat je je sigaretten in je borst zak moest hebben omdat je je jaszakken niet in kon ......quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Wat een fantastische beelden zeg![]()
Wat een immense tribune, en het geluid dat er vanaf komt! Met z'n allen The Beatles zingen![]()
Was die tribune toen evengroot als ie nu is(zonder de stoeltjes dan)? Het lijkt net of je op het veld staat bij een druk concert man.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:13 schreef Doc het volgende:
[..]
28.000 man op 1 staantribune en nooit een moment rustig kunnen staan - ooit gehooord dat je je sigaretten in je borst zak moest hebben omdat je je jaszakken niet in kon ......
Was eerlijk gezegd ook mijn gedachte dit seizoen danquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:03 schreef Grimm het volgende:
Krijgen we nou weer een gevecht om die TT? hou dat ding gewoon neutraal asjeblieft
Wat erg.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Savage zn been gebroken.
Is vorig seizoen ook al eens gebeurd met kerst, niet toevaligerwijs bij dezelfde clubquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:36 schreef zjroentje het volgende:
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2007030596,00.html
Is het Emirates eigenlijk uitverkocht qua seizoenskaarten?quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is vorig seizoen ook al eens gebeurd met kerst, niet toevaligerwijs bij dezelfde club
Ja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is het Emirates Ashburton Grove eigenlijk uitverkocht qua seizoenskaarten?
Waren er ook flinke wachtlijsten op Highbury The Arsenal Stadium? Maar toch netjes, met een capaciteitsvergroting van 25.000 (?).quote:
Yups.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waren er ook flinke wachtlijsten op ]Highbury The Arsenal Stadium? Maar toch netjes, met een capaciteitsvergroting van 25.000 (?).
Niet in de vrije verkoop, alleen voor members maar dat zal je wel bedoelenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:23 schreef zjroentje het volgende:
Da's trouwens best veel, 19.000 tickets in de vrije verkoop. Is toch overal in Engeland zo, nietwaar?
Meestal moet je ver avn te voren bestellen, bij Nottingham forrets en notts county kon ik nog gewoon een kaartje bij de kassa kopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet in de vrije verkoop, alleen voor members maar dat zal je wel bedoelen
Ik weet niet hoeveel er bij andere grote clubs in de verkoop gaan.
Alleen in Manchester misschien meer vanwege de capaciteit, Chelsea en Liverpool denk ik niet.
2 maanden voor een wedstrijd begint de 1e vvk-periode en na een maand de 2e en dan is het meestal snel uitverkocht vaak.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:33 schreef Grimm het volgende:
[..]
Meestal moet je ver avn te voren bestellen, bij Nottingham forrets en notts county kon ik nog gewoon een kaartje bij de kassa kopen.
Sorry, maar ik kon het niet laten om even te lachen toen ik het las.quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:50 schreef Erasmusch het volgende:
Savage zn been gebroken.
Je meent dit serieus?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:25 schreef Dos37 het volgende:
Jammer van Savage prima voetballer.
whoa!!! hoe bedoel je indrukwekkend, schitterend om te zien zeg!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:00 schreef Doc het volgende:
Toen de PL nog gewoon League One was en de KOP nog staan tribunes waren ...
http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N154732070118-1153.htm (1964)
quote:
quote:
Mooizoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
en de achtste opeenvolgende nederlaag voor Wigan.
3-2 verlies bij Reading (1x Landzaat)
Hoe West Ham afstopte.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:03 schreef Erasmusch het volgende:
Durk
Lekkere combo ook bij die 2e. Verdiend gewonnen helaas.
Toch wel:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom zou de FIFA in godsnaam een uitzondering moeten maken?
quote:FIFA maakt uitzondering voor ‘Masher’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 31 januari om 10:24
De wereldvoetbalbond FIFA heeft Javier Mascherano toestemming gegeven om West Ham United te verruilen voor een andere club. De 22-jarige Argentijn staat in de belangstelling van Liverpool, maar de overgang werd belemmerd door een regel van de FIFA.
Volgens de wereldvoetbalbond is het namelijk verboden voor een speler om tussen 1 juli en 30 juni van het volgende jaar voor meer dan twee clubs officiële wedstrijden te spelen. Masher speelde in dit tijdsbestek al voor het Braziliaanse Corinthians en West Ham zelf.
“De FIFA heeft besloten dat Javier Mascherano uit mag komen voor Liverpool, wanneer beide clubs uiteraard een akkoord bereiken”, aldus een woordvoerder.
Mascherano arriveerde op 31 augustus samen met landgenoot Carlos Tevez op Upton Park. De inbreng van beide Argentijnen, die met aanpassingsproblemen kampen, is uiterst gering. Mascherano verscheen sinds de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur op 22 oktober, waar hij zes minuten in actie kwam, niet meer binnen de krijtlijnen voor The Hammers.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:34 schreef Dos37 het volgende:
Dat moet dan vandaag nog gebeuren lijkt me.
Nu dit het geval is gaat dit vaker voorkomen denk ik...quote:"There is a big difference between the law and the rules," he said. "A worker cannot be stopped working. That's the law in the European Community.
"Then there are the rules, which can change depending on your country or continent. There are players in the world now who have played for three or four clubs in a season.
"The rules are one thing, but the law is another. Nobody can stop people moving to other jobs. They have freedom and they need to work. The law is more important than the rules."
Iemandquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
Iemand overigens ook zo'n schijthekel aan Bolton Wanderers?
Iedere Gooner iigquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
Iemand overigens ook zo'n schijthekel aan Bolton Wanderers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |