Anfield zou nooit geevenaard worden qua sfeer, atmosfeer en geschiedenis. Echter als LFC wil blijven meedoen met de algemene top 4 dan moet er gewoon een nieuw stadion komen. Anfield is wekelijk tot op de nop gevuld en worden duizenden mensen teleurgesteld omdat wedstrijden zijn uitverkocht.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Liverpool moet nooit uit Anfield gaan, ik vind het nog altijd doodzonde dat Arsenal uit hun oude stadion is gegaan.
Dat nieuwe stadion van hun nu is veel minder.
Mag ik je er aan herinneren dat AFC nog niet van de top teams verloren heeft dit seizoen? Alleen gelijk gespeeld heeft tegen CFC en van LFC en MUFC gewonnen heeft. Hoe was MUFC vs AFC ook alweer geeindigd op 17 september jl?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Grimm het volgende:
Wishfull thinking
Daar gaat het niet om. Het gaat om het resultaatquote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Chelsea was het ook meer geluk dan wijsheid dat Arsenal niet verloor.
Laatste keer dat man utd verloor in en tegen Arsenal was 2001quote:Op zondag 14 januari 2007 20:41 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het resultaat
Klopt. Maar een resultaat van 6 jaar geleden zegt me nu niet zo veel. Het gaat om de vorm van de dag.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef Grimm het volgende:
[..]
Laatste keer dat man utd verloor in en tegen Arsenal was 2001
Dus dan slaat deze opmerking nergens opquote:Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt. Maar een resultaat van 6 jaar geleden zegt me nu niet zo veel. Het gaat om de vorm van de dag.
quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mag ik je er aan herinneren dat AFC nog niet van de top teams verloren heeft dit seizoen? Alleen gelijk gespeeld heeft tegen CFC en van LFC en MUFC gewonnen heeft. Hoe was MUFC vs AFC ook alweer geeindigd op 17 september jl?
Ik dank u voor de aandacht, en dus niet zo "wishfull thinking' als jij wilt suggereren.
Aantal jaar geleden stikte het toch ook al van de Scandinaviers en Aziaten?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Anfield zou nooit geevenaard worden qua sfeer, atmosfeer en geschiedenis. Echter als LFC wil blijven meedoen met de algemene top 4 dan moet er gewoon een nieuw stadion komen. Anfield is wekelijk tot op de nop gevuld en worden duizenden mensen teleurgesteld omdat wedstrijden zijn uitverkocht.
Er rest nu al een wachtlijst van x jaar op een seizoenskaart.
Het enige nadeel van een groter stadion is dat er meer "wannabee" supporters komen of mensen die speciaal komen voor 1 speler ; ik kom helaas nu zoveel Nederlanders op Anfield tegen die alleen voor Kuyt komen en die verder geen enkele band hebben met LFC. Dit is hetzelfde verhaal met Spanjaarden etc etc. Deze mensen kennen geen 1 liedje of aanmoediging van LFC waardoor de sfeer en support vele malen minder is geworden dan een aantal jaar geleden.
Als je zo gaat zeuren dan zeg ik je één ding: waar staat Arse-nal op dit moment in de ranglijst? En zeg niet dat 't alleen maar pech is, want ze komen gewoon te kort om voor 't kampioenschap mee te doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mag ik je er aan herinneren dat AFC nog niet van de top teams verloren heeft dit seizoen? Alleen gelijk gespeeld heeft tegen CFC en van LFC en MUFC gewonnen heeft. Hoe was MUFC vs AFC ook alweer geeindigd op 17 september jl?
Ik dank u voor de aandacht, en dus niet zo "wishfull thinking' als jij wilt suggereren.
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als je zo gaat zeuren dan zeg ik je één ding: waar staat Arse-nal op dit moment in de ranglijst? En zeg niet dat 't alleen maar pech is, want ze komen gewoon te kort om voor 't kampioenschap mee te doen.
Dus hou je kont-opmerkingen voor je
Klopt, we komen nog tekort voor het kampioenschap.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als je zo gaat zeuren dan zeg ik je één ding: waar staat Arse-nal op dit moment in de ranglijst? En zeg niet dat 't alleen maar pech is, want ze komen gewoon te kort om voor 't kampioenschap mee te doen.
Dus hou je kont-opmerkingen voor je
Ik heb echt zo'n schurfthekel aan sommige reacties hier, dus ik denk ik reageer ook maar eens op dát niveau. Maar goed, blijkbaar zal dat nooit doordringen tot enkele hersenloze stumperds die hier rondwarenquote:
Dat heb ik nou ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:07 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n schurfthekel aan sommige reacties hier,
Maar reageer dan eens op mijn post.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zijn we 't in ieder geval ergens over eens![]()
- Je zegt "nog" tekort, maar hoeveel seizoenen komt Arsenal nu al tekort voor 't kampioenschap, en niet zo'n klein beetje ook?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt, we komen nog tekort voor het kampioenschap.
Klopt, manyoo is constanter over het gehele seizoen tot nu tov Arsenal.
Klopt, dat Arsenal voor het laatst in 2001 thuis gewonnen heeft van manyoo.
Het klopt echter ook dat Arsenal dit seizoen in de onderlinge topwedstrijden het behoorlijk doet, ik geloof zelfs het beste van de 4.
Maar het zijn wedstrijden op zich die verder los staan van andere wedstrijden dus dat we in 2001 voor het laatst gewoon hebben thuis zegt me niet zoveel, we hadden uit ook niet meer gewonnen sinds die bewuste8 mei 2002
Sinds 2004 geen kampioen meer wat op zich niet zo gek is met het Chelsea van de laatste 2 seizoenen, dit jaar vertonen ze zowaar mankementjes die op menselijkheid lijken, nog wel steeds de laatste kampioen sinds de Chelsea heerschappijquote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Omdat je 't zo graag wil
[..]
- Je zegt "nog" tekort, maar hoeveel seizoenen komt Arsenal nu al tekort voor 't kampioenschap, en niet zo'n klein beetje ook?
De voorgaande seizoenen idd, dit seizoen niet en daar heb je toch mee te maken, de selectie van het ene seizoen is de andere nietquote:- Volgens mij heeft Arsenal de afgelopen seizoenen veel vaker 't onderspit gedolven in de belangrijke wedstrijden dan dat ze als winnaar uit de bus kwamen (pin me er niet op vast, dat gevoel heb ik).
Ben ik het mee eens, zonder Henry de laatste periode werd er slechts 1 maal verloren en bloeide spelers op, kijk maar naar een Gilberto die meer een captain was dan Henry ooit zal zijn, vandaar dat ik zo moe wordt van het feit dat we niet zonder Henry kunnen, feit is wel dat een wereldspeler is die je in elk team ter wereld kan plaatsen. De fout die AW maakt mijn inziens is het gegeven dat ie het team teveel op hem afsteltquote:- Feit is dat ze gewoon al enkele seizoenen te weinig kwaliteit hebben om 'n wedstrijd "af te maken". Ik denk dat 't spel teveel gericht is op Henry.
Daar ben ik het niet mee eens gezien zijn gemiddelde de laatste seizoenen. Als je zegt, hij scoort zowat niet in de onderlinge topwedstrijden ben ik het wel mee eens maar dat doet die dus weer wel in Europa.quote:, als 'n gek en dat zonder echte targetman (wat Henry overigens niet is, want ik vind 'm geen topschutter, ook al pikt ie nogal wat doelpunten mee).
Klopt, al blijven het wedstrijden op zichquote:Verder is de stand op dit moment 'n graadmeter, betere feiten bestaan er niet.
Ik gun alleen Arsenal het kampioenschap.quote:Ik gun iedereen 't kampioenschap, alleen Man U 't meeste![]()
Klopt, ik ging alleen in op het feit dat we op voorhand kansloos zouden zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Grimm het volgende:
Wat als je de topwedstrijden wint en je eindigt het seizoen op 12 punten achterstand, dan heb je er nog niks aan dat je hebt gewonnen in de topwedstrijden.
Niet alleen dat, Chelsea was kwalitatief een stuk beter denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef Grimm het volgende:
Mwah Chelsea is de afgelopen 2jaar blessure vrij geweest en heeft het daarom zo goed gedaan.
Mensen zoals Lampard, Terry, Cech etc. die speelden moeteloos een heel seizoen.
Terwijl ploegen zoals man utd en arsenal meer blessures hebben gehad, Henry, scholes etc.
En dat was het verschil de afgelopen jaren vind ik.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet alleen dat, Chelsea was kwalitatief een stuk beter denk ik.
En als je naar Arsenal en Liverpool gaat kijken hebben ze idd zeer veel pech gehad met blessures, Arsenal heeft in het laatste anderhalf jaar alleen al iets van in totaal 15 geblesseerde spelers teruggekregen van interlands.
Benitez zou er beter aan doen om eerst naar zichzelf te kijken mbt sommige aankopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
![]()
En daarom haat Benitez internationaal voetbal
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Benitez zou er beter aan doen om eerst naar zichzelf te kijken mbt sommige aankopen.
Zoals? en kom dan niet met Pennant aan zoals je waarschijnlijk gaat zeggenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Benitez zou er beter aan doen om eerst naar zichzelf te kijken mbt sommige aankopen.
En ken jij de tekst van The Fields of Anfield Road uit je hoofd?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Anfield zou nooit geevenaard worden qua sfeer, atmosfeer en geschiedenis. Echter als LFC wil blijven meedoen met de algemene top 4 dan moet er gewoon een nieuw stadion komen. Anfield is wekelijk tot op de nop gevuld en worden duizenden mensen teleurgesteld omdat wedstrijden zijn uitverkocht.
Er rest nu al een wachtlijst van x jaar op een seizoenskaart.
Het enige nadeel van een groter stadion is dat er meer "wannabee" supporters komen of mensen die speciaal komen voor 1 speler ; ik kom helaas nu zoveel Nederlanders op Anfield tegen die alleen voor Kuyt komen en die verder geen enkele band hebben met LFC. Dit is hetzelfde verhaal met Spanjaarden etc etc. Deze mensen kennen geen 1 liedje of aanmoediging van LFC waardoor de sfeer en support vele malen minder is geworden dan een aantal jaar geleden.
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ongelofelijk kneusIn godsnaam, voetbal is geen religie in tegenstelling tot wat sommige mensen hier proberen te geloven. We zijn allemaal voetbaliefhebbers, waarom zou je dan alles tot op het bot moeten haten wat dan ook maar enigzins als vijand of concurrent gezien mag worden voor de club die je zelf aanhangt.
Ik vraag alleen: " Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?" en dan krijg je bovenstaande replies. Hebben jullie moeite met lezen of zo?quote:Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Grimm het volgende:
[..]
* Grimm mompelt iets over twee dochters en niet kunnen kiezen....
quote:Op maandag 15 januari 2007 08:30 schreef stevengerrard het volgende:
Outside the Shankly Gates
I heard a Kopite calling:
Shankly they have taken you away
But you left a great eleven
Just before you went to heaven
And the Redmen are still playing the same way
Chorus:
All round the fields of Anfield Road
Where once we watched the King Kenny play (and could he play!)
We had Heighway on the wing
We had dreams and songs to sing
Of the glory 'round the fields of Anfield Road
Outside the Paisley Gates
I heard a Kopite calling:
Paisley they have taken you away
But you led the great eleven
Back in Rome in seventy-seven
And the Redmen are still playing the same way
Chorus:
All round the fields of Anfield Road
Where once we watched the King Kenny play (and could he play!)
We had Heighway on the wing
We had dreams and songs to sing
Of the glory 'round the fields of Anfield Road
Ik vond het wel grappig dat jij dat zei. Sommige mensen hier hebben iets van 5 clubs, meestal de clubs die ergens bovenaan staan.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:32 schreef Doc het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag alleen: " Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?" en dan krijg je bovenstaande replies. Hebben jullie moeite met lezen of zo?
Als Ajax tegen LFC zou spelen zouden jullie me dat ook kunnen vragen en dito tegen DG met FCDB tegen AFC, stelletje pipoos.
Dergelijke conflicten zijn altijd wat makkelijker als ze niet zo vaak voorkomen - zoals wanneer twee clubs in verschillende competities spelen. Daarnaast heb ik persoonlijk de ranking "club boven speler".
Eerder logisch, denk je niet??quote:Op maandag 15 januari 2007 12:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat jij dat zei.
Ik twee maar hoor en allebei meer dan 25 jaarquote:Op maandag 15 januari 2007 12:23 schreef Grimm het volgende:
Sommige mensen hier hebben iets van 5 clubs, meestal de clubs die ergens bovenaan staan.
Ha, heb je dat ventje weer dat mensen voor ongelovelijke kneus uitmaakt omdat-ie zelf niet kan lezenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef DeVinger het volgende:
Doe mij Nuneaton Borough maar (conference north). FM nostalgie
Mijn oprechte excuses Doc.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Ha, heb je dat ventje weer dat mensen voor ongelovelijke kneus uitmaakt omdat-ie zelf niet kan lezen
Wij wachten nog steeds op nr 19quote:Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef Dos37 het volgende:
Zo 19 alweer
Komt een leuk weekend aan zeg
Want? Omdat die er werkelijk niets van snappen dat iemand een andere ploeg liever kijkt terwijl zijn "eigen" ploeg ook speelt?quote:
Haha, damn he. Wat moet je hier überhaupt nog tegenin brengen? Valt er met jou überhaupt wel te praten?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Want? Omdat die er werkelijk niets van snappen dat iemand een andere ploeg liever kijkt terwijl zijn "eigen" ploeg ook speelt?
Jij kijkt ook liever naar NEC neem ik aan als Vitesse ook op TV is?
En daar mag ik dan mijn verbazing niet over uitspreken?
Als dit een serieuze uitspraak is op mijn sarcastische opmerking kan ik er alleen maar heel erg hard om lachen, neem aan dat dit niet zo is.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef DeVinger het volgende:
Ja ik als Vitesse-fan ben als Vitesse Ajax in het Gelredome wordt gespeeld en tegelijkertijd NEC - Excelsior inderdaad te vinden in de Goffert. So what? Wat denk je nou zelf? Tuurlijk niet. Eng he, mensen met een bredere visie dan die van jou?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef DeVinger het volgende:
Nou, dat valt allemaal heel erg mee toch![]()
Ik kan mij 2 halve finales van de champions league herrinerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk keert Cech () dit weekend terug. Maar ik denk dat het nog een week of twee duurt.
Ik verwacht wel een leuke en doelpuntrijke wedstrijd tegen Liverpool. Toch heel wat van geweest de laatste jaren, en ik vind ze zelden saai.
quote:Kuijt: 'Verschil met Chelsea niet zo groot'
Liverpool en Chelsea kruisen aankomend weekeinde de degens in de Premier League. Liverpool-aanvaller DIrk Kuijt heeft vertrouwen in een goede afloop voor zijn ploeg. "Het gat tussen ons en Chelsea is niet zo groot."
Liverpool moet aankomend weekeinde winnen van Chelsea op uitzicht te houden op de tweede plaats. Momenteel staan The Reds op een achterstand van acht punten op de Londense concurrent.
"We moeten inderdaad winnen," aldus Kuijt tegenover SkySports. "Eerder dit seizoen wonnen zij, maar dit is een andere wedstrijd. Chelsea en Liverpool zijn intussen allebei andere ploegen."
"Als we de komende jaren een serieuze gooi naar de titel willen doen, dan moeten we ook deze wedstrijden winnen. Ik denk dat we Chelsea op het goede moment treffen. Ik geef onze een goede kans. Het gat met Manchester United, Arsenal en Chelsea is niet zo groot."
quote:Liverpool meldt zich voor Mascherano
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 16 januari om 10:31
Liverpool heeft zich bij de FIFA officieel gemeld voor de Argentijn Javier Mascherano, die nu nog uitkomt voor West Ham United. De middenvelder, die met veel bombarie werd gepresenteerd bij The Hammers bij aanvang van dit seizoen, is in Londen op een zijspoor beland.
De reden dat Liverpool naar de wereldvoetbalbond toestapt is dat Mascherano de afgelopen 12 maanden al uitkwam voor zowel Corinthians als West Ham. De regels van de FIFA verbieden dat een speler voor meer dan twee clubs uit mag komen over een periode van twaalf maanden.
Toch hebben The Reds Blatter en consorten met klem gevraagd een uitzondering te maken voor de 22-jarige Argentijnse international. “We hebben inderdaad een verzoek van Liverpool ontvangen, en we zullen er serieus naar kijken,” aldus een woordvoerder van de FIFA.
De eerste ontmoeting misschien, maar de tweede stond bol van de spanning.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:04 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik kan mij 2 halve finales van de champions league herrineren
maar doelpuntrijk is toch andersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De eerste ontmoeting misschien, maar de tweede stond bol van de spanning.
Maar dat doelpuntrijke sloeg dan ook alleen op mijn verwachting op de aankomende wedstrijd. Die andere wedstrijden vond ik over het algemeen niet saai, veel of weinig doelpunten.quote:
Waarom zou de FIFA in godsnaam een uitzondering moeten maken?quote:
Kuuuuuut, zondag wordt hier de carnavalsprins bekend gemaakt, 'n groot zuipfestijn. Hoe moet ik deze wedstrijd NIET gaan missen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
zondag 21 januari
17.00 Arsenal-Manchester United
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah, weer zo'n vroege aftrap.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag 20 januari
13.45 Liverpool-Chelsea
Let's hope soquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet gaan
Man united zal gep0wned worden...
Volgens mij heeft LFC er wel extreem veel dit jaar ...quote:
Toch zeker een kwart van de wedstrijden volgens mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LFC er wel extreem veel dit jaar ...
Everton is d'r ook en ze proberen ze wat uit elkaar te houden denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Fakir het volgende:
[..]
Toch zeker een kwart van de wedstrijden volgens mij.
Tuurlijk komt het door de tv-rechtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Komt ook door de TV-rechten. Sky sports wil namelijk de toppers live uitzenden en als ze dan 1 wedstrijd vervroegen dan komt dat hun mooi uit
En ook een reden kan zijn dat supporters dan niet al teveel tijd hebben om de pub in te duiken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Komt ook door de TV-rechten. Sky sports wil namelijk de toppers live uitzenden en als ze dan 1 wedstrijd vervroegen dan komt dat hun mooi uit
Mwah dit zijn noorderlingen he, die zitten als het moet om 9 uur al in de pubquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ook een reden kan zijn dat supporters dan niet al teveel tijd hebben om de pub in te duiken.
"Officieel" is er dan nog geen pub open.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah dit zijn noorderlingen he, die zitten als het moet om 9 uur al in de pub
Een wonderbaarlijk herstel?Zozo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:
Wonderbaarlijk snel hersteld. En maar goed ook, anders denk ik dat de titel een erg moeilijk verhaal zou worden. Dat is het sowieso al, maar het scheelt nog wat of je die Portugeze grabbelaar (die het beter deed dan ik verwachtte) of de beste keeper ter wereld op goal hebt staan.
Het scheelt niet veel - als iemand de beste zou zijn, zou ik ook denken aan Cech. Het is een claim waar je niet volledig mee vooor lul staat in ieder gevalquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:59 schreef Grimm het volgende:
Nou nou nou de beste keeper ter wereld, je lijkt louis van Gaal wel
5-1 uit winnen bij Toon is niet mis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:22 schreef Doc het volgende:
Birmingham laat zien dat ze op de weg terug zijn ...
quote:millionaire Portsmouth defender Glen Johnson was arrested and fined after stealing a toilet seat and set of taps.
Johnson was detained by police at DIY store B&Q in Dartford, Kent, on Wednesday.
The £30,000-a-week right back, on loan from Chelsea FC, was forced to pay an £80 fine – less than half an hour's pay – after being seen by security guards and a shopper removing the expensive toilet seat from its box and putting it into packaging from a cheaper seat, with the help of Millwall player Ben May.
The pair, both 22, also tried to steal a set of tap fittings by hiding them under an upturned sink on their trolley.
A store guard watched on CCTV and raised the alarm. The pair paid for the cheaper seat and sink but not the taps then walked through the till.
Police were called and Johnson and May were arrested and taken to the manager's office where they were shown the footage. They were then each given on-the-spot £80 fines.
At first Johnson claimed to be called Glen Stephens , using the surname of his estranged father. But he was forced to admit his identity when a football-mad police officer recognised him.
quote:Arsenal’s ankle injuries are likely to have healed by Sunday — Emmanuel Eboue is certainly back, Robin van Persie should follow suit after a test on Saturday. However Freddie Ljungberg (hamstring) and William Gallas (thigh) are still out while Gilberto is suspended.
quote:Weer superweekend
Dit weekeinde beleeft het Premiership - net als op 17 september van het vorige jaar - een Super Weekend.
De vier beste ploegen van het land stuiten op elkaar. Vandaag neemt Liverpool het thuis op tegen Chelsea, morgen krijgt Arsenal bezoek van koploper Manchester United.
Liverpool is samen met Arsenal en Chelsea als enige nog ongeslagen voor eigen publiek in het Premiership. The Reds zijn gebrand op een zege tegen de formatie van manager José Mourinho, omdat dat de kloof met de Londenaren verkleint tot vijf punten en de kans op een tweede plek in het Premiership levend houdt.
De kans is groot dat de topper tussen de huidige nummers drie en twee in Engeland uitmondt in een doelpuntloos gelijkspel. Liverpool (dertien keer) en Chelsea (twaalf) hielden dit seizoen gezamenlijk al 25 keer hun doel schoon. Liverpool heeft op het eigen Anfield al negen uur en 37 minuten geen doelpunt meer geïncaseerd. Aston Villa-speler Gabriel Agbonlahor was op 28 oktober 2006 de laatste speler die doelman Reina wist te passeren.
Voor zowel Liverpool-manager Rafael Benítez als Mourinho betekent de topper van vandaag een mijlpaal: beide coaches zitten voor de honderdste keer als trainer op de bank in de Engelse topklasse. Benítez won tot dusverre slechts 55 van zijn 99 duels in de Engelse topklasse, terwijl Mourinho 73 keer als winnaar van het veld stapte.
Iedereen die Chelsea een warm hart toedraagt, hoopt dat de interne machtstrijd tussen eigenaar Roman Abramovich en Mourinho geen negatief effect heeft op de titelkansen. De Portugese oefenmeester probeerde de onrust deze week te sussen door aan te kondigen dat hij zijn contract bij Chelsea tot medio 2010 zal uitdienen. De belangrijkste eis is wel dat de Portugees daarbij de onvoorwaardelijke steun krijgt van de Londense club, niet in de laatste plaats van Abramovich en algemeen directeur Peter Kenyon.
Arsenal heeft liefst vijftien punten achterstand op de koploper in het Premiership en richt zijn pijlen op een klassering die recht geeft op deelname aan de voorronde van de Champions League.
The Gunners presteerden met name in het begin van het seizoen wisselvallig, maar is in het eigen Emirates Stadium nog altijd ongeslagen (zes zeges, vijf gelijke spelen). Manager Arsène Wenger wist gisteren nog niet of hij tegen United kan beschikken over Robin van Persie. De clubtopscorer (twaalf officiële goals) liep deze week tijdens een training een enkelblessure op. ,,De kans is groot dat Robin speelt,’’ zei Wenger gisteren. ,,Zoals het er nu uitziet is het slechts een lichte blessure.’’
Manchester United is momenteel dé te kloppen ploeg in Engeland. Sinds de start van het Premiership in 1992 verzamelde de formatie van manager Sir Alex Ferguson na 23 competitieduels nooit zoveel punten als in dit seizoen (57). Ferguson maakt zich alleen zorgen om Wayne Rooney, die slechts één keer scoorde in zijn laatste dertien duels. ,,Misschien heeft Wayne een pauze nodig,’’ aldus Fergie. ,,Hij probeert alles, maar de goals blijven uit.’’
Huiliequote:
Hehequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:04 schreef Grimm het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Liverpool, Chelsea vandaag op z'n kloten gaat geven.
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:07 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer dat mijn dreambox kaput is anders had ik gifjes kunnen maken.
''Cech was nog niet fit genoeg, Hilario had in de basis moeten staan''quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:08 schreef Grimm het volgende:
Zal mij benieuwen met wat voor smoesje mcyodogg komt
Heb ik mij ook al over verbaasd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:13 schreef DeVinger het volgende:
Wat een kut opstelling ook van Chelsea zeg
De laatste weken al, Terry is gewoon een té grote gemis achterin blijkt wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:13 schreef DeVinger het volgende:
Wat een kut opstelling ook van Chelsea zeg
Ach kom op, d'r zit nog genoeg op de bank, stom geouwehoer altijd, de laatste jaren hebben de andere ploegen ook vaak genoeg spelers geblesseerd gehad. deal with itquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De laatste weken al, Terry is gewoon een té grote gemis achterin blijkt wel.
Don't blame me mister, dit is nou eenmaal het aankoopbeleid van Chelseaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:17 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ach kom op, d'r zit nog genoeg op de bank, stom geouwehoer altijd, de laatste jaren hebben de andere ploegen ook vaak genoeg spelers geblesseerd gehad. deal with it
Op zijn duits-chelsea's bijna, het kan nog altijd wel, tegen Asrenal flikten ze het ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:17 schreef duncannn het volgende:
[..]
Kheb zoon idee dat ze nog met 2-3 gaan winnen ofzo![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:14 schreef mcyodogg het volgende:
Heb er zin in. 100ste wedstrijd in de PL voor zowel Mourinho als Benitez.
En het lijkt me leuk om eens de beelden terug te kijken van vorig jaar, gewoon voor de gezelligheid: http://www.youtube.com/watch?v=Kv7-XCkQcWk
Nou je hebt wel gelijk gekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk keert Cech () dit weekend terug. Maar ik denk dat het nog een week of twee duurt.
Ik verwacht wel een leuke en doelpuntrijke wedstrijd tegen Liverpool. Toch heel wat van geweest de laatste jaren, en ik vind ze zelden saai.
Wat hij zegt! hopelijk wordt het nog wat in de 2e helft...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:34 schreef mcyodogg het volgende:
godverrehoerenzooi ook
Ja hier dus ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef Fakir het volgende:
gvd. dat *&%&^%&^%$&^sport1. Zit weer naar een zwart scherm te staren. Die gasten hebben veels te vaak storingen.
Ja ik door Kuyt word je toch een beetje liverpool fan.quote:
m'n pa luistert het op de radio en zegt dat ook!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef Ludacriss het volgende:
Damn wat speelt Chelsea slecht zeg.
Ze hebben serieus geen één kans gehad tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:59 schreef duncannn het volgende:
[..]
m'n pa luistert het op de radio en zegt dat ook!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef Ludacriss het volgende:
Damn wat speelt Chelsea slecht zeg.
Amateuristisch zelfs.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een gigantische blunder van drogba en ballack bij een vrije trap voor hun
Drogba wilde altijd al een keer Ballack poortenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een gigantische blunder van drogba en ballack bij een vrije trap voor hun
UPC dan, hier via @home kan ik gewoon kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:13 schreef Smeich het volgende:
En bedankt sport1/upc, stelletje rukkers! Hiervoor heb ik wat afspraken afgezegd, om naar een zwart scherm te blijven kijken!
ja en jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
Is het nog steeds zwart? Doen andere zenders het wel dan?
Kwam er net achter dat het op sport1.8 wel werkt (zie http://www.sport1.nl/Storing/) misschien hetzelfde bij upcquote:
Dat je tegenwoordig moet betalen om als zwartkijker door het leven te gaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:20 schreef Ludacriss het volgende:
Dan zal het inderdaad aan upc liggen.
p.s. wat voor een actie was dat van Gerrard
Over anderhalve week ook weer naar The Grove?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef Ludacriss het volgende:
Nee... erg saaie helft. Niet tot geen kansen voor Chelsea en Liverpool.
De Hotel? Wat moet ik daar zoeken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over anderhalve week ook weer naar The Grove?
Ashburton Grove dan.quote:
Weer de Tiny Totts zien verliezen van Arsenal?quote:Wat moet ik daar zoeken.
Schelpzee is ook kansloos zie dat nou is danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:39 schreef mcyodogg het volgende:
Kansloze middag. Als zelfs de meest basisdingen niet lukken, laat staan om je tegenstander het ook maar lastig te maken.
Nee ik zal helaas niet aanwezig zijn vanwege mijn afstuderen. Alleen zal ik ze zien gelijkspelen nadat ik ze een week eerder heb zien verliezen van Tottenham.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ashburton Grove dan.
[..]
Weer de Tiny Totts zien verliezen van Arsenal?
Op een Arsenal v manyoo zit altijd druk, ook als beide clubs in de middenmoot zouden staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:52 schreef Grimm het volgende:
aan de ene kant wel jammer dat chelsea heeft verloren, nu zit d'r geen druk op de wedstrijd van morgen.
Mwah vind ik niet, Arsenal is een mindere rivaal dan Liverpool, Leeds, City.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op een Arsenal v manyoo zit altijd druk, ook als beide clubs in de middenmoot zouden staan.
Pool en City staan wel boven de rivaliteit met Arsenal maar Leeds is toch voornamelijk een eenzijdig verhaal vanuit Leeds wat ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet, Arsenal is een mindere rivaal dan Liverpool, Leeds, City.
Het vuurtje is de laatste jaren wat aangewakkerd door keane - vieira ruzie's etc.
Het is meer iets noorderlijks met leeds. alhoewel om zo'n beetje de 15 minuten in engeland er zich wel een prof club bevind, noemen ze meestal pool - man utd ook een derby, vinden ze mooiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pool en City staan wel boven de rivaliteit met Arsenal maar Leeds is toch voornamelijk een eenzijdig verhaal vanuit Leeds wat ik begrepen heb.
Maar Arsenal v manyoo is sowieso een wedstrijd die er altijd om gaat, ook al staat er niets op het spel.
De spurs marchen de laatste tijd niet meer zo hardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:06 schreef Ludacriss het volgende:
Oh when the Spurs! Go marching in!
Komt allemaal wel goed. CL zullen we niet meer halen maar de Uefa cup wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
De spurs marchen de laatste tijd niet meer zo hard
Is het ook. Zie ze nu liever in de cups goed doen en subtopper blijven in de PL.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef DeVinger het volgende:
CL is ook iets te hoog gegrepen voorlopig
Tis pas echt gaan "leven" in die zin in 1988 met de Battle of Old Trafford, een massale vechtpartij die de wijvengevecht in 2004 deed verbleken naar wat ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Grimm het volgende:
. dat met Arsenal begint er nu wat spannend te worden, maar ook de laatste jaren ,met keane-vieira enzo is dat wat opgeblazen vind ik.
Dat gaat hard daarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef dndiek het volgende:
Boro op 3-1 tegen Bolton
6' [1 - 0] G. Speed (o.g.)
10' [2 - 0] A. Xavier
23' [3 - 0] M. Viduka
25' [3 - 1] K. Nolan
Klopt ja, we kregen toen punten in mindering.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis pas echt gaan "leven" in die zin in 1988 met de Battle of Old Trafford, een massale vechtpartij die de wijvengevecht in 2004 deed verbleken naar wat ik begrepen heb.
Een FA die toen al steken liet vallen mbt straffen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt ja, we kregen toen punten in mindering.
* Doet even kinderachtigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef fanneke het volgende:
Newcastle-West Ham 0-1, Carlton Cole
Maar Arsenal speelt niet tegelijkertijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
* Doet even kinderachtig
Een Arsenal fan gaat naar de wedstrijd Newcastle-West Ham kijken![]()
![]()
Speelt Arsenal tegelijkertijd danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
* Doet even kinderachtig
Een Arsenal fan gaat naar de wedstrijd Newcastle-West Ham kijken![]()
![]()
Lijkt Chelsea wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef mcyodogg het volgende:
Dat Newcastle is echt even de weg kwijt.
5-1 tegen birmingham city op de klotenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef fanneke het volgende:
en weer een blessure bij Newcastle. Het zit ze niet echt mee dit seizoen.
![]()
och ja, het is Cyberia.quote:
Huhm dat is gek.... Vorige week verklaarde jij en je theemaatjes mij nog voor gek toen ik in de middag naar de wedstrijd Man U-Aston Villa keek. Arsenal speelde toen immers in de avond tegen Blackburnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar Arsenal speelt niet tegelijkertijd
quote:
Gast, hou er nou over op, je snapt er werkelijk niets van, ik zei iets van je Larsson adoratie, niet daarover, waarmee je fanneke nou mee in de zeik probeert te nemen is al iets van al eerder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm dat is gek.... Vorige week liep jij mij nog voor gek te verklaren toen ik in de middag naar de wedstrijd Man U-Aston Villa. Arsenal speelde toen immers in de avond tegen Blackburn![]()
![]()
Voorspelbaarheid +2quote:
Ja ja joh krabbel maar weer lekker terug, ik weet donersgoed wat je toen bedoelde. Maar goed on-topic maar weer!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gast, hou er nou over op, je snapt er werkelijk niets van, ik zei iets van je Larsson adoratie, niet daarover, waarmee je fanneke nou mee in de zeik probeert te nemen is al iets van al eerder.
Hinderlijk buitenspel mijn inziens, had niet goedgekeurd mogen worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
Newcastle v West Ham 1-2
quote:
Je hebt het gehoord van je vriend, Gunnerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je pretendeert een Gooner te zijn dan snap ik inderdaad ook niet dat je vrijwillig naar een wedstrijd van Manure of Chelski gaat kijken, tenzij AFC de tegenstander is.
Ga je schamen dat je Arsenal in je ondertitel durft te zetten![]()
eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hinderlijk buitenspel mijn inziens, had niet goedgekeurd mogen worden.
Ben ik "Gunner"?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het gehoord van je vriend, Gunner![]()
![]()
On-topic![]()
Quashie ja. Heeft een ander shirt aangetrokken omdat het andere onder het bloed zat na een hoofdwond.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
Speelt er iemand nou bij WH zonder naam+nummer achterop? Want dat leek even.
Tsja hij had ook Nuno Morais achterin kunnen zetten, maar die jongen is 20 ofzo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jezus Chelsea.Nouja, eigenlijk Mourinho. Je vraagt er gewoon om als je Essien en Ferreira in 't centrum zet tegen Crouch en Kuijt
. Tijd om te vertrekken?
Middlesbrough staat 4-1 voor, Arsenal kan nu extra uitlopen op Bolton mits ze morgen gaan winnen natuurlijkquote:
Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tsja hij had ook Nuno Morais achterin kunnen zetten, maar die jongen is 20 ofzo.
En als dan wordt verteld dat Alex er ook nog is, gewoon zeggen dat hij nooit in je elftal zal spelenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.
Ja, ik weet het ook niet. Telkens die roddels of er nu wel of niet gekocht mag worden van de leiding. Maar het lijkt me vrij noodzakelijk. Ze hebben wel met Ben Haim gepraat, maar Bolton deed moeilijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.
Wat een wijsheid, Chapeauquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Middlesbrough staat 4-1 voor, Arsenal kan nu extra uitlopen op Bolton mits ze morgen gaan winnen natuurlijk
Vind je het gek, ik zou nu ook lekker astronomische bedragen gaan vragen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Telkens die roddels of er nu wel of niet gekocht mag worden van de leiding. Maar het lijkt me vrij noodzakelijk. Ze hebben wel met Ben Haim gepraat, maar Bolton deed moeilijk.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef zjroentje het volgende:
Cyberia is LoekB, Arsenal-style?
Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwaktequote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwakte![]()
Nu echt on topic gaan aub in plaats van constant in mijn nek te lopen hijgen.
Wie antwoord er niet op wie?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwakte![]()
Je bent niet serieus te nemen.quote:Nu echt on topic gaan aub in plaats van constant in mijn nek te lopen hijgen.
Was wel geel waard maar hij raakte hem niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:14 schreef Ludacriss het volgende:
Rode kaart voor Helgunson van Fulham. Stomme 2de gele kaart.
Hij raakte hem niet maar kwam wel aanvliegen alsof ie Bruce Lee was.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was wel geel waard maar hij raakte hem niet.
Domme actie op het middenveld, een plek waar je niet direct zo'n overtreding hoeft te makenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was wel geel waard maar hij raakte hem niet.
Dat zeg ik, als je zo'n actie maakt moet je niet piepen als je geel krijgt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hij raakte hem niet maar kwam wel aanvliegen alsof ie Bruce Lee was.
herstellen? niet echt, door een scheidsrechterlijke dwaling en een domme handsbal van 0-2 naar 2-2.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Toch netjes dat Newcastle zich weet te herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |