quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:14 schreef mcyodogg het volgende:
Heb er zin in. 100ste wedstrijd in de PL voor zowel Mourinho als Benitez.
En het lijkt me leuk om eens de beelden terug te kijken van vorig jaar, gewoon voor de gezelligheid: http://www.youtube.com/watch?v=Kv7-XCkQcWk
Nou je hebt wel gelijk gekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk keert Cech () dit weekend terug. Maar ik denk dat het nog een week of twee duurt.
Ik verwacht wel een leuke en doelpuntrijke wedstrijd tegen Liverpool. Toch heel wat van geweest de laatste jaren, en ik vind ze zelden saai.
Wat hij zegt! hopelijk wordt het nog wat in de 2e helft...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:34 schreef mcyodogg het volgende:
godverrehoerenzooi ook
Ja hier dus ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef Fakir het volgende:
gvd. dat *&%&^%&^%$&^sport1. Zit weer naar een zwart scherm te staren. Die gasten hebben veels te vaak storingen.
Ja ik door Kuyt word je toch een beetje liverpool fan.quote:
m'n pa luistert het op de radio en zegt dat ook!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef Ludacriss het volgende:
Damn wat speelt Chelsea slecht zeg.
Ze hebben serieus geen één kans gehad tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:59 schreef duncannn het volgende:
[..]
m'n pa luistert het op de radio en zegt dat ook!
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef Ludacriss het volgende:
Damn wat speelt Chelsea slecht zeg.
Amateuristisch zelfs.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een gigantische blunder van drogba en ballack bij een vrije trap voor hun
Drogba wilde altijd al een keer Ballack poortenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een gigantische blunder van drogba en ballack bij een vrije trap voor hun
UPC dan, hier via @home kan ik gewoon kijken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:13 schreef Smeich het volgende:
En bedankt sport1/upc, stelletje rukkers! Hiervoor heb ik wat afspraken afgezegd, om naar een zwart scherm te blijven kijken!
ja en jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
Is het nog steeds zwart? Doen andere zenders het wel dan?
Kwam er net achter dat het op sport1.8 wel werkt (zie http://www.sport1.nl/Storing/) misschien hetzelfde bij upcquote:
Dat je tegenwoordig moet betalen om als zwartkijker door het leven te gaanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:20 schreef Ludacriss het volgende:
Dan zal het inderdaad aan upc liggen.
p.s. wat voor een actie was dat van Gerrard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |