Ik kan mij 2 halve finales van de champions league herrinerenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk keert Cech () dit weekend terug. Maar ik denk dat het nog een week of twee duurt.
Ik verwacht wel een leuke en doelpuntrijke wedstrijd tegen Liverpool. Toch heel wat van geweest de laatste jaren, en ik vind ze zelden saai.
quote:Kuijt: 'Verschil met Chelsea niet zo groot'
Liverpool en Chelsea kruisen aankomend weekeinde de degens in de Premier League. Liverpool-aanvaller DIrk Kuijt heeft vertrouwen in een goede afloop voor zijn ploeg. "Het gat tussen ons en Chelsea is niet zo groot."
Liverpool moet aankomend weekeinde winnen van Chelsea op uitzicht te houden op de tweede plaats. Momenteel staan The Reds op een achterstand van acht punten op de Londense concurrent.
"We moeten inderdaad winnen," aldus Kuijt tegenover SkySports. "Eerder dit seizoen wonnen zij, maar dit is een andere wedstrijd. Chelsea en Liverpool zijn intussen allebei andere ploegen."
"Als we de komende jaren een serieuze gooi naar de titel willen doen, dan moeten we ook deze wedstrijden winnen. Ik denk dat we Chelsea op het goede moment treffen. Ik geef onze een goede kans. Het gat met Manchester United, Arsenal en Chelsea is niet zo groot."
quote:Liverpool meldt zich voor Mascherano
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 16 januari om 10:31
Liverpool heeft zich bij de FIFA officieel gemeld voor de Argentijn Javier Mascherano, die nu nog uitkomt voor West Ham United. De middenvelder, die met veel bombarie werd gepresenteerd bij The Hammers bij aanvang van dit seizoen, is in Londen op een zijspoor beland.
De reden dat Liverpool naar de wereldvoetbalbond toestapt is dat Mascherano de afgelopen 12 maanden al uitkwam voor zowel Corinthians als West Ham. De regels van de FIFA verbieden dat een speler voor meer dan twee clubs uit mag komen over een periode van twaalf maanden.
Toch hebben The Reds Blatter en consorten met klem gevraagd een uitzondering te maken voor de 22-jarige Argentijnse international. “We hebben inderdaad een verzoek van Liverpool ontvangen, en we zullen er serieus naar kijken,” aldus een woordvoerder van de FIFA.
De eerste ontmoeting misschien, maar de tweede stond bol van de spanning.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:04 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik kan mij 2 halve finales van de champions league herrineren
maar doelpuntrijk is toch andersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De eerste ontmoeting misschien, maar de tweede stond bol van de spanning.
Maar dat doelpuntrijke sloeg dan ook alleen op mijn verwachting op de aankomende wedstrijd. Die andere wedstrijden vond ik over het algemeen niet saai, veel of weinig doelpunten.quote:
Waarom zou de FIFA in godsnaam een uitzondering moeten maken?quote:
Kuuuuuut, zondag wordt hier de carnavalsprins bekend gemaakt, 'n groot zuipfestijn. Hoe moet ik deze wedstrijd NIET gaan missen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
zondag 21 januari
17.00 Arsenal-Manchester United
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bah, weer zo'n vroege aftrap.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag 20 januari
13.45 Liverpool-Chelsea
Let's hope soquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet gaan
Man united zal gep0wned worden...
Volgens mij heeft LFC er wel extreem veel dit jaar ...quote:
Toch zeker een kwart van de wedstrijden volgens mij.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heeft LFC er wel extreem veel dit jaar ...
Everton is d'r ook en ze proberen ze wat uit elkaar te houden denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Fakir het volgende:
[..]
Toch zeker een kwart van de wedstrijden volgens mij.
Tuurlijk komt het door de tv-rechtenquote:Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Komt ook door de TV-rechten. Sky sports wil namelijk de toppers live uitzenden en als ze dan 1 wedstrijd vervroegen dan komt dat hun mooi uit
En ook een reden kan zijn dat supporters dan niet al teveel tijd hebben om de pub in te duiken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Komt ook door de TV-rechten. Sky sports wil namelijk de toppers live uitzenden en als ze dan 1 wedstrijd vervroegen dan komt dat hun mooi uit
Mwah dit zijn noorderlingen he, die zitten als het moet om 9 uur al in de pubquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ook een reden kan zijn dat supporters dan niet al teveel tijd hebben om de pub in te duiken.
"Officieel" is er dan nog geen pub open.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah dit zijn noorderlingen he, die zitten als het moet om 9 uur al in de pub
Een wonderbaarlijk herstel?Zozo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:
Wonderbaarlijk snel hersteld. En maar goed ook, anders denk ik dat de titel een erg moeilijk verhaal zou worden. Dat is het sowieso al, maar het scheelt nog wat of je die Portugeze grabbelaar (die het beter deed dan ik verwachtte) of de beste keeper ter wereld op goal hebt staan.
Het scheelt niet veel - als iemand de beste zou zijn, zou ik ook denken aan Cech. Het is een claim waar je niet volledig mee vooor lul staat in ieder gevalquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:59 schreef Grimm het volgende:
Nou nou nou de beste keeper ter wereld, je lijkt louis van Gaal wel
5-1 uit winnen bij Toon is niet mis.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:22 schreef Doc het volgende:
Birmingham laat zien dat ze op de weg terug zijn ...
quote:millionaire Portsmouth defender Glen Johnson was arrested and fined after stealing a toilet seat and set of taps.
Johnson was detained by police at DIY store B&Q in Dartford, Kent, on Wednesday.
The £30,000-a-week right back, on loan from Chelsea FC, was forced to pay an £80 fine – less than half an hour's pay – after being seen by security guards and a shopper removing the expensive toilet seat from its box and putting it into packaging from a cheaper seat, with the help of Millwall player Ben May.
The pair, both 22, also tried to steal a set of tap fittings by hiding them under an upturned sink on their trolley.
A store guard watched on CCTV and raised the alarm. The pair paid for the cheaper seat and sink but not the taps then walked through the till.
Police were called and Johnson and May were arrested and taken to the manager's office where they were shown the footage. They were then each given on-the-spot £80 fines.
At first Johnson claimed to be called Glen Stephens , using the surname of his estranged father. But he was forced to admit his identity when a football-mad police officer recognised him.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |