abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 20:31:21 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45354429
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45354493
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef Grimm het volgende:

[..]

Liverpool moet nooit uit Anfield gaan, ik vind het nog altijd doodzonde dat Arsenal uit hun oude stadion is gegaan.
Dat nieuwe stadion van hun nu is veel minder.
Anfield zou nooit geevenaard worden qua sfeer, atmosfeer en geschiedenis. Echter als LFC wil blijven meedoen met de algemene top 4 dan moet er gewoon een nieuw stadion komen. Anfield is wekelijk tot op de nop gevuld en worden duizenden mensen teleurgesteld omdat wedstrijden zijn uitverkocht.

Er rest nu al een wachtlijst van x jaar op een seizoenskaart.

Het enige nadeel van een groter stadion is dat er meer "wannabee" supporters komen of mensen die speciaal komen voor 1 speler ; ik kom helaas nu zoveel Nederlanders op Anfield tegen die alleen voor Kuyt komen en die verder geen enkele band hebben met LFC. Dit is hetzelfde verhaal met Spanjaarden etc etc. Deze mensen kennen geen 1 liedje of aanmoediging van LFC waardoor de sfeer en support vele malen minder is geworden dan een aantal jaar geleden.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:36:06 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45354640
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Grimm het volgende:
Wishfull thinking
Mag ik je er aan herinneren dat AFC nog niet van de top teams verloren heeft dit seizoen? Alleen gelijk gespeeld heeft tegen CFC en van LFC en MUFC gewonnen heeft. Hoe was MUFC vs AFC ook alweer geeindigd op 17 september jl?

Ik dank u voor de aandacht, en dus niet zo "wishfull thinking' als jij wilt suggereren.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_45354828
Tegen Chelsea was het ook meer geluk dan wijsheid dat Arsenal niet verloor. Maar dat ze volgende week mogen vlammen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 14 januari 2007 @ 20:41:42 #5
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45354899
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Chelsea was het ook meer geluk dan wijsheid dat Arsenal niet verloor.
Daar gaat het niet om. Het gaat om het resultaat
  zondag 14 januari 2007 @ 20:46:26 #6
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45355113
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:41 schreef Gunner het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om het resultaat
Laatste keer dat man utd verloor in en tegen Arsenal was 2001
  zondag 14 januari 2007 @ 20:48:07 #7
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45355186
Tottenham
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 14 januari 2007 @ 20:51:43 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45355365
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

Laatste keer dat man utd verloor in en tegen Arsenal was 2001
Klopt. Maar een resultaat van 6 jaar geleden zegt me nu niet zo veel. Het gaat om de vorm van de dag.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:59:36 #9
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45355711
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Klopt. Maar een resultaat van 6 jaar geleden zegt me nu niet zo veel. Het gaat om de vorm van de dag.
Dus dan slaat deze opmerking nergens op
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Mag ik je er aan herinneren dat AFC nog niet van de top teams verloren heeft dit seizoen? Alleen gelijk gespeeld heeft tegen CFC en van LFC en MUFC gewonnen heeft. Hoe was MUFC vs AFC ook alweer geeindigd op 17 september jl?

Ik dank u voor de aandacht, en dus niet zo "wishfull thinking' als jij wilt suggereren.
pi_45355883
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Anfield zou nooit geevenaard worden qua sfeer, atmosfeer en geschiedenis. Echter als LFC wil blijven meedoen met de algemene top 4 dan moet er gewoon een nieuw stadion komen. Anfield is wekelijk tot op de nop gevuld en worden duizenden mensen teleurgesteld omdat wedstrijden zijn uitverkocht.

Het enige nadeel van een groter stadion is dat er meer "wannabee" supporters komen of mensen die speciaal komen voor 1 speler ; ik kom helaas nu zoveel Nederlanders op Anfield tegen die alleen voor Kuyt komen en die verder geen enkele band hebben met LFC. Dit is hetzelfde verhaal met Spanjaarden etc etc. Deze mensen kennen geen 1 liedje of aanmoediging van LFC waardoor de sfeer en support vele malen minder is geworden dan een aantal jaar geleden.
Aantal jaar geleden stikte het toch ook al van de Scandinaviers en Aziaten?
pi_45356051
aziaten zijn er nog steeds. Tegenwoordig zijn het vooral Spanjaarden en mensen uit Rotterdam en omstreken die als paddestoelen uit de grond komen. Heel erg jammer!!
You'll never walk alone.
pi_45356175
Durk
pi_45356884
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Als je zo gaat zeuren dan zeg ik je één ding: waar staat Arse-nal op dit moment in de ranglijst? En zeg niet dat 't alleen maar pech is, want ze komen gewoon te kort om voor 't kampioenschap mee te doen.

Dus hou je kont-opmerkingen voor je
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 14 januari 2007 @ 21:30:24 #14
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45357213
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Als je zo gaat zeuren dan zeg ik je één ding: waar staat Arse-nal op dit moment in de ranglijst? En zeg niet dat 't alleen maar pech is, want ze komen gewoon te kort om voor 't kampioenschap mee te doen.

maak je niet druk joh
pi_45357234
tvp
  zondag 14 januari 2007 @ 22:04:10 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45357389
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Klopt, we komen nog tekort voor het kampioenschap.
Klopt, manyoo is constanter over het gehele seizoen tot nu tov Arsenal.
Klopt, dat Arsenal voor het laatst in 2001 thuis gewonnen heeft van manyoo.

Het klopt echter ook dat Arsenal dit seizoen in de onderlinge topwedstrijden het behoorlijk doet, ik geloof zelfs het beste van de 4.

Maar het zijn wedstrijden op zich die verder los staan van andere wedstrijden dus dat we in 2001 voor het laatst gewoon hebben thuis zegt me niet zoveel, we hadden uit ook niet meer gewonnen sinds die bewuste 8 mei 2002
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45357393
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:30 schreef Grimm het volgende:

[..]

maak je niet druk joh
Ik heb echt zo'n schurfthekel aan sommige reacties hier, dus ik denk ik reageer ook maar eens op dát niveau. Maar goed, blijkbaar zal dat nooit doordringen tot enkele hersenloze stumperds die hier rondwaren

Excuses voor mijn uitspatting
  zondag 14 januari 2007 @ 22:21:34 #18
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45357600
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik heb echt zo'n schurfthekel aan sommige reacties hier,
Dat heb ik nou ook.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45357687
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook.
Zijn we 't in ieder geval ergens over eens
  zondag 14 januari 2007 @ 22:25:52 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45357706
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zijn we 't in ieder geval ergens over eens
Maar reageer dan eens op mijn post.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45357864
Omdat je 't zo graag wil
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt, we komen nog tekort voor het kampioenschap.
Klopt, manyoo is constanter over het gehele seizoen tot nu tov Arsenal.
Klopt, dat Arsenal voor het laatst in 2001 thuis gewonnen heeft van manyoo.

Het klopt echter ook dat Arsenal dit seizoen in de onderlinge topwedstrijden het behoorlijk doet, ik geloof zelfs het beste van de 4.

Maar het zijn wedstrijden op zich die verder los staan van andere wedstrijden dus dat we in 2001 voor het laatst gewoon hebben thuis zegt me niet zoveel, we hadden uit ook niet meer gewonnen sinds die bewuste 8 mei 2002
- Je zegt "nog" tekort, maar hoeveel seizoenen komt Arsenal nu al tekort voor 't kampioenschap, en niet zo'n klein beetje ook?
- Volgens mij heeft Arsenal de afgelopen seizoenen veel vaker 't onderspit gedolven in de belangrijke wedstrijden dan dat ze als winnaar uit de bus kwamen (pin me er niet op vast, dat gevoel heb ik).
- Feit is dat ze gewoon al enkele seizoenen te weinig kwaliteit hebben om 'n wedstrijd "af te maken". Ik denk dat 't spel teveel gericht is op Henry. Kijk naar Man U dat afgelopen seizoenen helemaal op Ruud geconcentreerd was. Geen gekke gedachte, maar zodra zo iemand uit vorm is of geblesseerd, zakt 't hele zooitje als 'n kaartenhuis in elkaar. Je ziet nu hoe Man U dit seizoen rendeert, als 'n gek en dat zonder echte targetman (wat Henry overigens niet is, want ik vind 'm geen topschutter, ook al pikt ie nogal wat doelpunten mee).

Verder is de stand op dit moment 'n graadmeter, betere feiten bestaan er niet. Ik gun iedereen 't kampioenschap, alleen Man U 't meeste
  zondag 14 januari 2007 @ 22:40:18 #22
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45358143
Wat als je de topwedstrijden wint en je eindigt het seizoen op 12 punten achterstand, dan heb je er nog niks aan dat je hebt gewonnen in de topwedstrijden.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:41:35 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358195
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Omdat je 't zo graag wil
[..]

- Je zegt "nog" tekort, maar hoeveel seizoenen komt Arsenal nu al tekort voor 't kampioenschap, en niet zo'n klein beetje ook?
Sinds 2004 geen kampioen meer wat op zich niet zo gek is met het Chelsea van de laatste 2 seizoenen, dit jaar vertonen ze zowaar mankementjes die op menselijkheid lijken, nog wel steeds de laatste kampioen sinds de Chelsea heerschappij
quote:
- Volgens mij heeft Arsenal de afgelopen seizoenen veel vaker 't onderspit gedolven in de belangrijke wedstrijden dan dat ze als winnaar uit de bus kwamen (pin me er niet op vast, dat gevoel heb ik).
De voorgaande seizoenen idd, dit seizoen niet en daar heb je toch mee te maken, de selectie van het ene seizoen is de andere niet
quote:
- Feit is dat ze gewoon al enkele seizoenen te weinig kwaliteit hebben om 'n wedstrijd "af te maken". Ik denk dat 't spel teveel gericht is op Henry.
Ben ik het mee eens, zonder Henry de laatste periode werd er slechts 1 maal verloren en bloeide spelers op, kijk maar naar een Gilberto die meer een captain was dan Henry ooit zal zijn, vandaar dat ik zo moe wordt van het feit dat we niet zonder Henry kunnen, feit is wel dat een wereldspeler is die je in elk team ter wereld kan plaatsen. De fout die AW maakt mijn inziens is het gegeven dat ie het team teveel op hem afstelt
quote:
, als 'n gek en dat zonder echte targetman (wat Henry overigens niet is, want ik vind 'm geen topschutter, ook al pikt ie nogal wat doelpunten mee).
Daar ben ik het niet mee eens gezien zijn gemiddelde de laatste seizoenen. Als je zegt, hij scoort zowat niet in de onderlinge topwedstrijden ben ik het wel mee eens maar dat doet die dus weer wel in Europa.
quote:
Verder is de stand op dit moment 'n graadmeter, betere feiten bestaan er niet.
Klopt, al blijven het wedstrijden op zich
quote:
Ik gun iedereen 't kampioenschap, alleen Man U 't meeste
Ik gun alleen Arsenal het kampioenschap.

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchGooner op 14-01-2007 22:46:39 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:42:10 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358213
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Grimm het volgende:
Wat als je de topwedstrijden wint en je eindigt het seizoen op 12 punten achterstand, dan heb je er nog niks aan dat je hebt gewonnen in de topwedstrijden.
Klopt, ik ging alleen in op het feit dat we op voorhand kansloos zouden zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:53:08 #25
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45358583
Mwah Chelsea is de afgelopen 2jaar blessure vrij geweest en heeft het daarom zo goed gedaan.
Mensen zoals Lampard, Terry, Cech etc. die speelden moeteloos een heel seizoen.
Terwijl ploegen zoals man utd en arsenal meer blessures hebben gehad, Henry, scholes etc.
En dat was het verschil de afgelopen jaren vind ik.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:56:44 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358692
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef Grimm het volgende:
Mwah Chelsea is de afgelopen 2jaar blessure vrij geweest en heeft het daarom zo goed gedaan.
Mensen zoals Lampard, Terry, Cech etc. die speelden moeteloos een heel seizoen.
Terwijl ploegen zoals man utd en arsenal meer blessures hebben gehad, Henry, scholes etc.
En dat was het verschil de afgelopen jaren vind ik.
Niet alleen dat, Chelsea was kwalitatief een stuk beter denk ik.
En als je naar Arsenal en Liverpool gaat kijken hebben ze idd zeer veel pech gehad met blessures, Arsenal heeft in het laatste anderhalf jaar alleen al iets van in totaal 15 geblesseerde spelers teruggekregen van interlands.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45358826
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Niet alleen dat, Chelsea was kwalitatief een stuk beter denk ik.
En als je naar Arsenal en Liverpool gaat kijken hebben ze idd zeer veel pech gehad met blessures, Arsenal heeft in het laatste anderhalf jaar alleen al iets van in totaal 15 geblesseerde spelers teruggekregen van interlands.

En daarom haat Benitez internationaal voetbal
You'll never walk alone.
  zondag 14 januari 2007 @ 23:02:15 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358907
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

En daarom haat Benitez internationaal voetbal
Benitez zou er beter aan doen om eerst naar zichzelf te kijken mbt sommige aankopen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 14 januari 2007 @ 23:03:55 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45358980
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Benitez zou er beter aan doen om eerst naar zichzelf te kijken mbt sommige aankopen.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:24:41 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45361360
lekkere goal van (ik doe een poging) Obafemie idd
pi_45361608
Geen TT
pi_45362189
Jammer, had Reading toch bijna 3 punten meegenomen van Goodison Park. De puntendeling, en beide goals, zorgen er overigens wel voor dat de Royals qua behaalde punten (31) gelijke tred houden met hun doelsaldo: 31-31

Hopelijk is Doyle er niet al te lang uit.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_45363787
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zoals? en kom dan niet met Pennant aan zoals je waarschijnlijk gaat zeggen
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 08:28:51 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45364137
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

En ken jij de tekst van The Fields of Anfield Road uit je hoofd?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_45364146
Outside the Shankly Gates
I heard a Kopite calling:
Shankly they have taken you away
But you left a great eleven
Just before you went to heaven
And the Redmen are still playing the same way

Chorus:
All round the fields of Anfield Road
Where once we watched the King Kenny play (and could he play!)
We had Heighway on the wing
We had dreams and songs to sing
Of the glory 'round the fields of Anfield Road

Outside the Paisley Gates
Paisley they have taken you away
But you led the great eleven
Back in Rome in seventy-seven

Chorus:
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 08:32:55 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45364162
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ongelofelijk kneus In godsnaam, voetbal is geen religie in tegenstelling tot wat sommige mensen hier proberen te geloven. We zijn allemaal voetbaliefhebbers, waarom zou je dan alles tot op het bot moeten haten wat dan ook maar enigzins als vijand of concurrent gezien mag worden voor de club die je zelf aanhangt.
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Grimm het volgende:

[..]

* Grimm mompelt iets over twee dochters en niet kunnen kiezen....
Ik vraag alleen: " Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?" en dan krijg je bovenstaande replies. Hebben jullie moeite met lezen of zo?

Als Ajax tegen LFC zou spelen zouden jullie me dat ook kunnen vragen en dito tegen DG met FCDB tegen AFC, stelletje pipoos.

Dergelijke conflicten zijn altijd wat makkelijker als ze niet zo vaak voorkomen - zoals wanneer twee clubs in verschillende competities spelen. Daarnaast heb ik persoonlijk de ranking "club boven speler".

[ Bericht 9% gewijzigd door Doc op 15-01-2007 08:38:31 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 08:34:40 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45364180
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:30 schreef stevengerrard het volgende:
Outside the Shankly Gates
Shankly they have taken you away
But you left a great eleven
Just before you went to heaven

Chorus:

Outside the Paisley Gates
Paisley they have taken you away
But you led the great eleven
Back in Rome in seventy-seven

Chorus:

(ken je de tekst ook uit je hoofd?)
pi_45364193
You'll never walk alone.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:23:45 #39
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45368866
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:32 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag alleen: " Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?" en dan krijg je bovenstaande replies. Hebben jullie moeite met lezen of zo?

Als Ajax tegen LFC zou spelen zouden jullie me dat ook kunnen vragen en dito tegen DG met FCDB tegen AFC, stelletje pipoos.

Dergelijke conflicten zijn altijd wat makkelijker als ze niet zo vaak voorkomen - zoals wanneer twee clubs in verschillende competities spelen. Daarnaast heb ik persoonlijk de ranking "club boven speler".
Ik vond het wel grappig dat jij dat zei. Sommige mensen hier hebben iets van 5 clubs, meestal de clubs die ergens bovenaan staan.
pi_45369102
Doe mij Nuneaton Borough maar (conference north). FM nostalgie
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 15:46:59 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45374552
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:23 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik vond het wel grappig dat jij dat zei.
Eerder logisch, denk je niet??
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:23 schreef Grimm het volgende:
Sommige mensen hier hebben iets van 5 clubs, meestal de clubs die ergens bovenaan staan.
Ik twee maar hoor en allebei meer dan 25 jaar
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 15:49:16 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45374632
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef DeVinger het volgende:
Doe mij Nuneaton Borough maar (conference north). FM nostalgie
Ha, heb je dat ventje weer dat mensen voor ongelovelijke kneus uitmaakt omdat-ie zelf niet kan lezen
pi_45376983
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Doc het volgende:

[..]

Ha, heb je dat ventje weer dat mensen voor ongelovelijke kneus uitmaakt omdat-ie zelf niet kan lezen
Mijn oprechte excuses Doc.

Dan richt mij enkel tot de Gunners. Al wordt er hier ook wel vaker domme dingen gezegd.
  maandag 15 januari 2007 @ 18:53:14 #44
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45380830
Zo 19 alweer

Komt een leuk weekend aan zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 21:25:33 #45
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45387182
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef Dos37 het volgende:
Zo 19 alweer

Komt een leuk weekend aan zeg
Wij wachten nog steeds op nr 19

En: idd

( DeVinger - ken je trouwens het nummer The Finger van Danko Jones?)
  maandag 15 januari 2007 @ 21:58:40 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45388441
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef DeVinger het volgende:

Dan richt mij enkel tot de Gunners.
Want? Omdat die er werkelijk niets van snappen dat iemand een andere ploeg liever kijkt terwijl zijn "eigen" ploeg ook speelt?

Jij kijkt ook liever naar NEC neem ik aan als Vitesse ook op TV is?
En daar mag ik dan mijn verbazing niet over uitspreken?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45390938
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Want? Omdat die er werkelijk niets van snappen dat iemand een andere ploeg liever kijkt terwijl zijn "eigen" ploeg ook speelt?

Jij kijkt ook liever naar NEC neem ik aan als Vitesse ook op TV is?
En daar mag ik dan mijn verbazing niet over uitspreken?
Haha, damn he. Wat moet je hier überhaupt nog tegenin brengen? Valt er met jou überhaupt wel te praten?

Nog een keer dan. Het is absoluut niet de bedoeling ruzie te zoeken, maar ik verbaas me er gewoon over dat jij zo dogmatisch met arsenal bezig bent. Ik vind het prima dat jij enkel voor Arsenal bent en de rest geen licht in de ogen gunt, maar val anderen daar niet mee lastig. Als er mensen zijn die wel kunnen genieten van een andere club dan de club die ze zelf aanhangen (in het bijzonder 'aartsrivalen' ), laat ze alsjeblieft. Dit is een openbaar forum en jij bepaald niet wat anderen wel en niet behoren te doen. Net zoals ik niet bepaal dat jij daar niet op mag reageren, het lijkt mij alleen wel leuker voor de reeks. Ga liever een discussie aan, alhoewel die vrijwel nergens op uitdraait. Het is toch A tegen B.

Ja ik als Vitesse-fan ben als Vitesse Ajax in het Gelredome wordt gespeeld en tegelijkertijd NEC - Excelsior inderdaad te vinden in de Goffert. So what? Wat denk je nou zelf? Tuurlijk niet. Eng he, mensen met een bredere visie dan die van jou?

@ Doc, zal is downloaden
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:18:43 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45393444
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef DeVinger het volgende:

Ja ik als Vitesse-fan ben als Vitesse Ajax in het Gelredome wordt gespeeld en tegelijkertijd NEC - Excelsior inderdaad te vinden in de Goffert. So what? Wat denk je nou zelf? Tuurlijk niet. Eng he, mensen met een bredere visie dan die van jou?
Als dit een serieuze uitspraak is op mijn sarcastische opmerking kan ik er alleen maar heel erg hard om lachen, neem aan dat dit niet zo is.

En ik verbied helemaal niemand iets, iedereen moet lekker doen en laten wat ie zelf wilt, net zoals ik daar mijn eigen mening over mag hebben.
En ja, Arsenal (en Den Bosch) betekenen veel voor me, en ja, ik denk dat ik misschien fanatieker ben dan de gemiddelde VBL-fokker wat dat betrefd maar dat wil niet zeggen dat ik me daarom in ga inhouden mbt mijn mening/gedachte ergens over.

Maar goed, dit zijn de laatste woorden die ik er over vuil wil maken.

COME ON YOU GUNNERS!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45393542
Nou, dat valt allemaal heel erg mee toch
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:23:01 #50
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45393560
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef DeVinger het volgende:
Nou, dat valt allemaal heel erg mee toch
NAAR HET ANDERE FORUM!