Aha, ze zullen hem vast niet missen. Wat ik overigens jammer vind, goede voetballer, maar waarschijnlijk pas na een jaar productief bij Chelsea (zie Drogba).quote:Op zondag 14 januari 2007 03:41 schreef mcyodogg het volgende:
Sjefie Sjenko heeft een hamstringblessure.
Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Optyfen, ik heb maar een keer een wedstrijd van een andere club verkozen boven die van Arsenal![]()
Ongelofelijk kneusquote:Op zondag 14 januari 2007 10:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?
* Grimm mompelt iets over twee dochters en niet kunnen kiezen....quote:Op zondag 14 januari 2007 10:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?
Amen!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ongelofelijk kneusIn godsnaam, voetbal is geen religie in tegenstelling tot wat sommige mensen hier proberen te geloven. We zijn allemaal voetbaliefhebbers, waarom zou je dan alles tot op het bot moeten haten wat dan ook maar enigzins als vijand of concurrent gezien mag worden voor de club die je zelf aanhangt.
quote:Liverpool verwacht snelle overname
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 14 januari om 12:59
Het bestuur van Liverpool verwacht dat de roemruchte club spoedig wordt overgenomen door Dubai International Capital. Dit heeft algemeen directeur Rick Parry vandaag gezegd tegenover BBC Sports.
Liverpool wordt al geruime tijd in verband gebracht met een overname door DIC. Mocht de deal daadwerkelijk rondkomen dan komt daarmee wederom een Premiership-club in handen van een buitenlandse investerder. Eerder werden Portsmouth, West Ham United, Aston Villa, Manchester United, Chesea en Fulham al overgenomen.
Liverpool heeft de afgelopen weken intensieve gesprekken gevoerd met DIC. De investeringsarm van de regering van Dubai zou een slordige 600 miljoen euro op tafel willen leggen om de Engelse club over te nemen. Ook zou DIC meebetalen met de bouw van het nieuwe stadion.
Algemeen directeur Rick Parry verwacht een snelle deal. "Dat zit er wel in ja. Er is al bijzonder veel werk verzet en de gesprekken verlopen goed. Ik ben er van overtuigd dat de deal doorgaat. Het zal Liverpool naar een hoger niveau tillen."
"Liverpool zal zeker niet de speelbal worden van een rijk consortium. Hier zit een idee achter. Wij willen goede deal sluiten, gebaseerd op een doordacht model voor de lange termijn. Ook de bouw van een nieuw stadion heeft daarbij prioriteit."
Liverpool moet nooit uit Anfield gaan, ik vind het nog altijd doodzonde dat Arsenal uit hun oude stadion is gegaan.quote:
Hij was terecht al was het wel meer uit een reflex denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:36 schreef Grimm het volgende:
Ik zag net die rode kaart van Gilbert, hoe lullig was dat haha
Tenzij ie in beroep gaat.quote:Volgende match tegen mun utd is hij d'r niet bij
Jamer genoeg Doyle dus ook waarschijnlijk...quote:Op zondag 14 januari 2007 03:41 schreef mcyodogg het volgende:
Sjefie Sjenko heeft een hamstringblessure.
Een GROOT nadeel is denk ik dat het op Europees gebied competitief erg moeilijk wordt voor topclubs uit andere landen om haar spelers te behouden en met de jacht op free agents bv.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik zie daar op dit moment ook niet echt nadelen van, behalve bijvoorbeeld bij Chelsea dat er gewoon absurde bedragen betaald worden voor spelers..
Maar als 't zo gaat, dan lijkt 't niet slecht.
Eh? Everton is al een aantal keer dicht bij 1-1 geweest in de 2e helft..quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef DeVinger het volgende:
Dat reading zeg, geweldig voor die club
WAt heeft hij met Everton danquote:Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef Schimpie het volgende:
[afbeelding]
Rocky brengt niet veel geluk tot nu toe..![]()
Wat een plofkop zeg, tering!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:34 schreef Schimpie het volgende:
[afbeelding]
Rocky brengt niet veel geluk tot nu toe..![]()
Eh? Ik zeg toch niet dat Reading gaat winnen. Ik vind het gewoon mooi om te zien dat ze een rol van betekenis kunnen spelen als net gepromoveert ploegiequote:Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Eh? Everton is al een aantal keer dicht bij 1-1 geweest in de 2e helft..
Edit: Kut, goal afgekeurd wegens buitenspel.![]()
FUCK YOU SPURSquote:Op zondag 14 januari 2007 18:37 schreef Jasza het volgende:
Kans 2 voor Newcastle raak, wat een kutploeg toch ook.
En kans 3![]()
Slaat nergens op idd, Spurs hele tijd de beter maar Given en 3 kansen zorgen voor de winst voor NUFCquote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kutclub, dat NUFC. Goal van Obafemi Martins zat er overigens lekker in.
inderdaad. Had ik niet verwacht ook niet dat Martins het zo goed zal doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef zjroentje het volgende:
Roeder heeft het zaakje aardig op orde gekregen.
Ik denk dat hiuj onder een andere coach wel meer doelpunten zou maken.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Aha, ze zullen hem vast niet missen. Wat ik overigens jammer vind, goede voetballer, maar waarschijnlijk pas na een jaar productief bij Chelsea (zie Drogba).
Wat een kutclub dat THFC. Goal van Obafemi Martins zat er overigens lekker in.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:48 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een kutclub, dat NUFC. Goal van Obafemi Martins zat er overigens lekker in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |