abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 20:31:21 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45354429
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45354493
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef Grimm het volgende:

[..]

Liverpool moet nooit uit Anfield gaan, ik vind het nog altijd doodzonde dat Arsenal uit hun oude stadion is gegaan.
Dat nieuwe stadion van hun nu is veel minder.
Anfield zou nooit geevenaard worden qua sfeer, atmosfeer en geschiedenis. Echter als LFC wil blijven meedoen met de algemene top 4 dan moet er gewoon een nieuw stadion komen. Anfield is wekelijk tot op de nop gevuld en worden duizenden mensen teleurgesteld omdat wedstrijden zijn uitverkocht.

Er rest nu al een wachtlijst van x jaar op een seizoenskaart.

Het enige nadeel van een groter stadion is dat er meer "wannabee" supporters komen of mensen die speciaal komen voor 1 speler ; ik kom helaas nu zoveel Nederlanders op Anfield tegen die alleen voor Kuyt komen en die verder geen enkele band hebben met LFC. Dit is hetzelfde verhaal met Spanjaarden etc etc. Deze mensen kennen geen 1 liedje of aanmoediging van LFC waardoor de sfeer en support vele malen minder is geworden dan een aantal jaar geleden.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:36:06 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45354640
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef Grimm het volgende:
Wishfull thinking
Mag ik je er aan herinneren dat AFC nog niet van de top teams verloren heeft dit seizoen? Alleen gelijk gespeeld heeft tegen CFC en van LFC en MUFC gewonnen heeft. Hoe was MUFC vs AFC ook alweer geeindigd op 17 september jl?

Ik dank u voor de aandacht, en dus niet zo "wishfull thinking' als jij wilt suggereren.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_45354828
Tegen Chelsea was het ook meer geluk dan wijsheid dat Arsenal niet verloor. Maar dat ze volgende week mogen vlammen
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 14 januari 2007 @ 20:41:42 #5
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45354899
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Chelsea was het ook meer geluk dan wijsheid dat Arsenal niet verloor.
Daar gaat het niet om. Het gaat om het resultaat
  zondag 14 januari 2007 @ 20:46:26 #6
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45355113
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:41 schreef Gunner het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het gaat om het resultaat
Laatste keer dat man utd verloor in en tegen Arsenal was 2001
  zondag 14 januari 2007 @ 20:48:07 #7
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45355186
Tottenham
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 14 januari 2007 @ 20:51:43 #8
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45355365
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:46 schreef Grimm het volgende:

[..]

Laatste keer dat man utd verloor in en tegen Arsenal was 2001
Klopt. Maar een resultaat van 6 jaar geleden zegt me nu niet zo veel. Het gaat om de vorm van de dag.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:59:36 #9
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45355711
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:51 schreef Gunner het volgende:

[..]

Klopt. Maar een resultaat van 6 jaar geleden zegt me nu niet zo veel. Het gaat om de vorm van de dag.
Dus dan slaat deze opmerking nergens op
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Mag ik je er aan herinneren dat AFC nog niet van de top teams verloren heeft dit seizoen? Alleen gelijk gespeeld heeft tegen CFC en van LFC en MUFC gewonnen heeft. Hoe was MUFC vs AFC ook alweer geeindigd op 17 september jl?

Ik dank u voor de aandacht, en dus niet zo "wishfull thinking' als jij wilt suggereren.
pi_45355883
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Anfield zou nooit geevenaard worden qua sfeer, atmosfeer en geschiedenis. Echter als LFC wil blijven meedoen met de algemene top 4 dan moet er gewoon een nieuw stadion komen. Anfield is wekelijk tot op de nop gevuld en worden duizenden mensen teleurgesteld omdat wedstrijden zijn uitverkocht.

Het enige nadeel van een groter stadion is dat er meer "wannabee" supporters komen of mensen die speciaal komen voor 1 speler ; ik kom helaas nu zoveel Nederlanders op Anfield tegen die alleen voor Kuyt komen en die verder geen enkele band hebben met LFC. Dit is hetzelfde verhaal met Spanjaarden etc etc. Deze mensen kennen geen 1 liedje of aanmoediging van LFC waardoor de sfeer en support vele malen minder is geworden dan een aantal jaar geleden.
Aantal jaar geleden stikte het toch ook al van de Scandinaviers en Aziaten?
pi_45356051
aziaten zijn er nog steeds. Tegenwoordig zijn het vooral Spanjaarden en mensen uit Rotterdam en omstreken die als paddestoelen uit de grond komen. Heel erg jammer!!
You'll never walk alone.
pi_45356175
Durk
pi_45356884
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Als je zo gaat zeuren dan zeg ik je één ding: waar staat Arse-nal op dit moment in de ranglijst? En zeg niet dat 't alleen maar pech is, want ze komen gewoon te kort om voor 't kampioenschap mee te doen.

Dus hou je kont-opmerkingen voor je
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 14 januari 2007 @ 21:30:24 #14
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45357213
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Als je zo gaat zeuren dan zeg ik je één ding: waar staat Arse-nal op dit moment in de ranglijst? En zeg niet dat 't alleen maar pech is, want ze komen gewoon te kort om voor 't kampioenschap mee te doen.

maak je niet druk joh
pi_45357234
tvp
  zondag 14 januari 2007 @ 22:04:10 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45357389
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:21 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Klopt, we komen nog tekort voor het kampioenschap.
Klopt, manyoo is constanter over het gehele seizoen tot nu tov Arsenal.
Klopt, dat Arsenal voor het laatst in 2001 thuis gewonnen heeft van manyoo.

Het klopt echter ook dat Arsenal dit seizoen in de onderlinge topwedstrijden het behoorlijk doet, ik geloof zelfs het beste van de 4.

Maar het zijn wedstrijden op zich die verder los staan van andere wedstrijden dus dat we in 2001 voor het laatst gewoon hebben thuis zegt me niet zoveel, we hadden uit ook niet meer gewonnen sinds die bewuste 8 mei 2002
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45357393
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:30 schreef Grimm het volgende:

[..]

maak je niet druk joh
Ik heb echt zo'n schurfthekel aan sommige reacties hier, dus ik denk ik reageer ook maar eens op dát niveau. Maar goed, blijkbaar zal dat nooit doordringen tot enkele hersenloze stumperds die hier rondwaren

Excuses voor mijn uitspatting
  zondag 14 januari 2007 @ 22:21:34 #18
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45357600
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:07 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik heb echt zo'n schurfthekel aan sommige reacties hier,
Dat heb ik nou ook.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45357687
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook.
Zijn we 't in ieder geval ergens over eens
  zondag 14 januari 2007 @ 22:25:52 #20
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45357706
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:25 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Zijn we 't in ieder geval ergens over eens
Maar reageer dan eens op mijn post.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45357864
Omdat je 't zo graag wil
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Klopt, we komen nog tekort voor het kampioenschap.
Klopt, manyoo is constanter over het gehele seizoen tot nu tov Arsenal.
Klopt, dat Arsenal voor het laatst in 2001 thuis gewonnen heeft van manyoo.

Het klopt echter ook dat Arsenal dit seizoen in de onderlinge topwedstrijden het behoorlijk doet, ik geloof zelfs het beste van de 4.

Maar het zijn wedstrijden op zich die verder los staan van andere wedstrijden dus dat we in 2001 voor het laatst gewoon hebben thuis zegt me niet zoveel, we hadden uit ook niet meer gewonnen sinds die bewuste 8 mei 2002
- Je zegt "nog" tekort, maar hoeveel seizoenen komt Arsenal nu al tekort voor 't kampioenschap, en niet zo'n klein beetje ook?
- Volgens mij heeft Arsenal de afgelopen seizoenen veel vaker 't onderspit gedolven in de belangrijke wedstrijden dan dat ze als winnaar uit de bus kwamen (pin me er niet op vast, dat gevoel heb ik).
- Feit is dat ze gewoon al enkele seizoenen te weinig kwaliteit hebben om 'n wedstrijd "af te maken". Ik denk dat 't spel teveel gericht is op Henry. Kijk naar Man U dat afgelopen seizoenen helemaal op Ruud geconcentreerd was. Geen gekke gedachte, maar zodra zo iemand uit vorm is of geblesseerd, zakt 't hele zooitje als 'n kaartenhuis in elkaar. Je ziet nu hoe Man U dit seizoen rendeert, als 'n gek en dat zonder echte targetman (wat Henry overigens niet is, want ik vind 'm geen topschutter, ook al pikt ie nogal wat doelpunten mee).

Verder is de stand op dit moment 'n graadmeter, betere feiten bestaan er niet. Ik gun iedereen 't kampioenschap, alleen Man U 't meeste
  zondag 14 januari 2007 @ 22:40:18 #22
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45358143
Wat als je de topwedstrijden wint en je eindigt het seizoen op 12 punten achterstand, dan heb je er nog niks aan dat je hebt gewonnen in de topwedstrijden.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:41:35 #23
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358195
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Omdat je 't zo graag wil
[..]

- Je zegt "nog" tekort, maar hoeveel seizoenen komt Arsenal nu al tekort voor 't kampioenschap, en niet zo'n klein beetje ook?
Sinds 2004 geen kampioen meer wat op zich niet zo gek is met het Chelsea van de laatste 2 seizoenen, dit jaar vertonen ze zowaar mankementjes die op menselijkheid lijken, nog wel steeds de laatste kampioen sinds de Chelsea heerschappij
quote:
- Volgens mij heeft Arsenal de afgelopen seizoenen veel vaker 't onderspit gedolven in de belangrijke wedstrijden dan dat ze als winnaar uit de bus kwamen (pin me er niet op vast, dat gevoel heb ik).
De voorgaande seizoenen idd, dit seizoen niet en daar heb je toch mee te maken, de selectie van het ene seizoen is de andere niet
quote:
- Feit is dat ze gewoon al enkele seizoenen te weinig kwaliteit hebben om 'n wedstrijd "af te maken". Ik denk dat 't spel teveel gericht is op Henry.
Ben ik het mee eens, zonder Henry de laatste periode werd er slechts 1 maal verloren en bloeide spelers op, kijk maar naar een Gilberto die meer een captain was dan Henry ooit zal zijn, vandaar dat ik zo moe wordt van het feit dat we niet zonder Henry kunnen, feit is wel dat een wereldspeler is die je in elk team ter wereld kan plaatsen. De fout die AW maakt mijn inziens is het gegeven dat ie het team teveel op hem afstelt
quote:
, als 'n gek en dat zonder echte targetman (wat Henry overigens niet is, want ik vind 'm geen topschutter, ook al pikt ie nogal wat doelpunten mee).
Daar ben ik het niet mee eens gezien zijn gemiddelde de laatste seizoenen. Als je zegt, hij scoort zowat niet in de onderlinge topwedstrijden ben ik het wel mee eens maar dat doet die dus weer wel in Europa.
quote:
Verder is de stand op dit moment 'n graadmeter, betere feiten bestaan er niet.
Klopt, al blijven het wedstrijden op zich
quote:
Ik gun iedereen 't kampioenschap, alleen Man U 't meeste
Ik gun alleen Arsenal het kampioenschap.

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchGooner op 14-01-2007 22:46:39 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:42:10 #24
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358213
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:40 schreef Grimm het volgende:
Wat als je de topwedstrijden wint en je eindigt het seizoen op 12 punten achterstand, dan heb je er nog niks aan dat je hebt gewonnen in de topwedstrijden.
Klopt, ik ging alleen in op het feit dat we op voorhand kansloos zouden zijn.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 14 januari 2007 @ 22:53:08 #25
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45358583
Mwah Chelsea is de afgelopen 2jaar blessure vrij geweest en heeft het daarom zo goed gedaan.
Mensen zoals Lampard, Terry, Cech etc. die speelden moeteloos een heel seizoen.
Terwijl ploegen zoals man utd en arsenal meer blessures hebben gehad, Henry, scholes etc.
En dat was het verschil de afgelopen jaren vind ik.
  zondag 14 januari 2007 @ 22:56:44 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358692
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef Grimm het volgende:
Mwah Chelsea is de afgelopen 2jaar blessure vrij geweest en heeft het daarom zo goed gedaan.
Mensen zoals Lampard, Terry, Cech etc. die speelden moeteloos een heel seizoen.
Terwijl ploegen zoals man utd en arsenal meer blessures hebben gehad, Henry, scholes etc.
En dat was het verschil de afgelopen jaren vind ik.
Niet alleen dat, Chelsea was kwalitatief een stuk beter denk ik.
En als je naar Arsenal en Liverpool gaat kijken hebben ze idd zeer veel pech gehad met blessures, Arsenal heeft in het laatste anderhalf jaar alleen al iets van in totaal 15 geblesseerde spelers teruggekregen van interlands.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45358826
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:56 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Niet alleen dat, Chelsea was kwalitatief een stuk beter denk ik.
En als je naar Arsenal en Liverpool gaat kijken hebben ze idd zeer veel pech gehad met blessures, Arsenal heeft in het laatste anderhalf jaar alleen al iets van in totaal 15 geblesseerde spelers teruggekregen van interlands.

En daarom haat Benitez internationaal voetbal
You'll never walk alone.
  zondag 14 januari 2007 @ 23:02:15 #28
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45358907
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

En daarom haat Benitez internationaal voetbal
Benitez zou er beter aan doen om eerst naar zichzelf te kijken mbt sommige aankopen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 14 januari 2007 @ 23:03:55 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45358980
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Benitez zou er beter aan doen om eerst naar zichzelf te kijken mbt sommige aankopen.
  maandag 15 januari 2007 @ 00:24:41 #30
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45361360
lekkere goal van (ik doe een poging) Obafemie idd
pi_45361608
Geen TT
pi_45362189
Jammer, had Reading toch bijna 3 punten meegenomen van Goodison Park. De puntendeling, en beide goals, zorgen er overigens wel voor dat de Royals qua behaalde punten (31) gelijke tred houden met hun doelsaldo: 31-31

Hopelijk is Doyle er niet al te lang uit.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_45363787
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zoals? en kom dan niet met Pennant aan zoals je waarschijnlijk gaat zeggen
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 08:28:51 #34
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45364137
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

En ken jij de tekst van The Fields of Anfield Road uit je hoofd?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_45364146
Outside the Shankly Gates
I heard a Kopite calling:
Shankly they have taken you away
But you left a great eleven
Just before you went to heaven
And the Redmen are still playing the same way

Chorus:
All round the fields of Anfield Road
Where once we watched the King Kenny play (and could he play!)
We had Heighway on the wing
We had dreams and songs to sing
Of the glory 'round the fields of Anfield Road

Outside the Paisley Gates
Paisley they have taken you away
But you led the great eleven
Back in Rome in seventy-seven

Chorus:
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 08:32:55 #36
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45364162
quote:
Op zondag 14 januari 2007 13:51 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Ongelofelijk kneus In godsnaam, voetbal is geen religie in tegenstelling tot wat sommige mensen hier proberen te geloven. We zijn allemaal voetbaliefhebbers, waarom zou je dan alles tot op het bot moeten haten wat dan ook maar enigzins als vijand of concurrent gezien mag worden voor de club die je zelf aanhangt.
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:06 schreef Grimm het volgende:

[..]

* Grimm mompelt iets over twee dochters en niet kunnen kiezen....
Ik vraag alleen: " Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?" en dan krijg je bovenstaande replies. Hebben jullie moeite met lezen of zo?

Als Ajax tegen LFC zou spelen zouden jullie me dat ook kunnen vragen en dito tegen DG met FCDB tegen AFC, stelletje pipoos.

Dergelijke conflicten zijn altijd wat makkelijker als ze niet zo vaak voorkomen - zoals wanneer twee clubs in verschillende competities spelen. Daarnaast heb ik persoonlijk de ranking "club boven speler".

[ Bericht 9% gewijzigd door Doc op 15-01-2007 08:38:31 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 08:34:40 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45364180
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:30 schreef stevengerrard het volgende:
Outside the Shankly Gates
Shankly they have taken you away
But you left a great eleven
Just before you went to heaven

Chorus:

Outside the Paisley Gates
Paisley they have taken you away
But you led the great eleven
Back in Rome in seventy-seven

Chorus:

(ken je de tekst ook uit je hoofd?)
pi_45364193
You'll never walk alone.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:23:45 #39
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45368866
quote:
Op maandag 15 januari 2007 08:32 schreef Doc het volgende:

[..]

[..]

Ik vraag alleen: " Volgende week worrdt lastig voor je met Larson vs AFC. Voor wie kies je?" en dan krijg je bovenstaande replies. Hebben jullie moeite met lezen of zo?

Als Ajax tegen LFC zou spelen zouden jullie me dat ook kunnen vragen en dito tegen DG met FCDB tegen AFC, stelletje pipoos.

Dergelijke conflicten zijn altijd wat makkelijker als ze niet zo vaak voorkomen - zoals wanneer twee clubs in verschillende competities spelen. Daarnaast heb ik persoonlijk de ranking "club boven speler".
Ik vond het wel grappig dat jij dat zei. Sommige mensen hier hebben iets van 5 clubs, meestal de clubs die ergens bovenaan staan.
pi_45369102
Doe mij Nuneaton Borough maar (conference north). FM nostalgie
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 15:46:59 #41
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45374552
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:23 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik vond het wel grappig dat jij dat zei.
Eerder logisch, denk je niet??
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:23 schreef Grimm het volgende:
Sommige mensen hier hebben iets van 5 clubs, meestal de clubs die ergens bovenaan staan.
Ik twee maar hoor en allebei meer dan 25 jaar
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 15:49:16 #42
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45374632
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:32 schreef DeVinger het volgende:
Doe mij Nuneaton Borough maar (conference north). FM nostalgie
Ha, heb je dat ventje weer dat mensen voor ongelovelijke kneus uitmaakt omdat-ie zelf niet kan lezen
pi_45376983
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef Doc het volgende:

[..]

Ha, heb je dat ventje weer dat mensen voor ongelovelijke kneus uitmaakt omdat-ie zelf niet kan lezen
Mijn oprechte excuses Doc.

Dan richt mij enkel tot de Gunners. Al wordt er hier ook wel vaker domme dingen gezegd.
  maandag 15 januari 2007 @ 18:53:14 #44
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45380830
Zo 19 alweer

Komt een leuk weekend aan zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 januari 2007 @ 21:25:33 #45
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45387182
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:53 schreef Dos37 het volgende:
Zo 19 alweer

Komt een leuk weekend aan zeg
Wij wachten nog steeds op nr 19

En: idd

( DeVinger - ken je trouwens het nummer The Finger van Danko Jones?)
  maandag 15 januari 2007 @ 21:58:40 #46
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45388441
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:56 schreef DeVinger het volgende:

Dan richt mij enkel tot de Gunners.
Want? Omdat die er werkelijk niets van snappen dat iemand een andere ploeg liever kijkt terwijl zijn "eigen" ploeg ook speelt?

Jij kijkt ook liever naar NEC neem ik aan als Vitesse ook op TV is?
En daar mag ik dan mijn verbazing niet over uitspreken?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45390938
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Want? Omdat die er werkelijk niets van snappen dat iemand een andere ploeg liever kijkt terwijl zijn "eigen" ploeg ook speelt?

Jij kijkt ook liever naar NEC neem ik aan als Vitesse ook op TV is?
En daar mag ik dan mijn verbazing niet over uitspreken?
Haha, damn he. Wat moet je hier überhaupt nog tegenin brengen? Valt er met jou überhaupt wel te praten?

Nog een keer dan. Het is absoluut niet de bedoeling ruzie te zoeken, maar ik verbaas me er gewoon over dat jij zo dogmatisch met arsenal bezig bent. Ik vind het prima dat jij enkel voor Arsenal bent en de rest geen licht in de ogen gunt, maar val anderen daar niet mee lastig. Als er mensen zijn die wel kunnen genieten van een andere club dan de club die ze zelf aanhangen (in het bijzonder 'aartsrivalen' ), laat ze alsjeblieft. Dit is een openbaar forum en jij bepaald niet wat anderen wel en niet behoren te doen. Net zoals ik niet bepaal dat jij daar niet op mag reageren, het lijkt mij alleen wel leuker voor de reeks. Ga liever een discussie aan, alhoewel die vrijwel nergens op uitdraait. Het is toch A tegen B.

Ja ik als Vitesse-fan ben als Vitesse Ajax in het Gelredome wordt gespeeld en tegelijkertijd NEC - Excelsior inderdaad te vinden in de Goffert. So what? Wat denk je nou zelf? Tuurlijk niet. Eng he, mensen met een bredere visie dan die van jou?

@ Doc, zal is downloaden
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:18:43 #48
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45393444
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:05 schreef DeVinger het volgende:

Ja ik als Vitesse-fan ben als Vitesse Ajax in het Gelredome wordt gespeeld en tegelijkertijd NEC - Excelsior inderdaad te vinden in de Goffert. So what? Wat denk je nou zelf? Tuurlijk niet. Eng he, mensen met een bredere visie dan die van jou?
Als dit een serieuze uitspraak is op mijn sarcastische opmerking kan ik er alleen maar heel erg hard om lachen, neem aan dat dit niet zo is.

En ik verbied helemaal niemand iets, iedereen moet lekker doen en laten wat ie zelf wilt, net zoals ik daar mijn eigen mening over mag hebben.
En ja, Arsenal (en Den Bosch) betekenen veel voor me, en ja, ik denk dat ik misschien fanatieker ben dan de gemiddelde VBL-fokker wat dat betrefd maar dat wil niet zeggen dat ik me daarom in ga inhouden mbt mijn mening/gedachte ergens over.

Maar goed, dit zijn de laatste woorden die ik er over vuil wil maken.

COME ON YOU GUNNERS!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45393542
Nou, dat valt allemaal heel erg mee toch
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:23:01 #50
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45393560
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:22 schreef DeVinger het volgende:
Nou, dat valt allemaal heel erg mee toch
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45393612
Kussen doe je maar met iemand anders
  dinsdag 16 januari 2007 @ 00:26:05 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45393648
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 00:24 schreef DeVinger het volgende:
Kussen doe je maar met iemand anders
Dit was figuurlijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45393664
Joh
pi_45394703
Leuk programma komend weekend
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45395441
Hopelijk keert Cech ( ) dit weekend terug. Maar ik denk dat het nog een week of twee duurt.

Ik verwacht wel een leuke en doelpuntrijke wedstrijd tegen Liverpool. Toch heel wat van geweest de laatste jaren, en ik vind ze zelden saai.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:04:17 #56
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45401503
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk keert Cech ( ) dit weekend terug. Maar ik denk dat het nog een week of twee duurt.

Ik verwacht wel een leuke en doelpuntrijke wedstrijd tegen Liverpool. Toch heel wat van geweest de laatste jaren, en ik vind ze zelden saai.
Ik kan mij 2 halve finales van de champions league herrineren
pi_45402259
quote:
Kuijt: 'Verschil met Chelsea niet zo groot'

Liverpool en Chelsea kruisen aankomend weekeinde de degens in de Premier League. Liverpool-aanvaller DIrk Kuijt heeft vertrouwen in een goede afloop voor zijn ploeg. "Het gat tussen ons en Chelsea is niet zo groot."

Liverpool moet aankomend weekeinde winnen van Chelsea op uitzicht te houden op de tweede plaats. Momenteel staan The Reds op een achterstand van acht punten op de Londense concurrent.

"We moeten inderdaad winnen," aldus Kuijt tegenover SkySports. "Eerder dit seizoen wonnen zij, maar dit is een andere wedstrijd. Chelsea en Liverpool zijn intussen allebei andere ploegen."

"Als we de komende jaren een serieuze gooi naar de titel willen doen, dan moeten we ook deze wedstrijden winnen. Ik denk dat we Chelsea op het goede moment treffen. Ik geef onze een goede kans. Het gat met Manchester United, Arsenal en Chelsea is niet zo groot."
pi_45402295
Het gat met chelsea niet maar het gat met Man utd wel. We zullen aan het einde wel zien of LFC daadwerkelijk in de buurt is gekomen bij de top 2
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:48:45 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45402605
quote:
Liverpool meldt zich voor Mascherano
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 16 januari om 10:31

Liverpool heeft zich bij de FIFA officieel gemeld voor de Argentijn Javier Mascherano, die nu nog uitkomt voor West Ham United. De middenvelder, die met veel bombarie werd gepresenteerd bij The Hammers bij aanvang van dit seizoen, is in Londen op een zijspoor beland.

De reden dat Liverpool naar de wereldvoetbalbond toestapt is dat Mascherano de afgelopen 12 maanden al uitkwam voor zowel Corinthians als West Ham. De regels van de FIFA verbieden dat een speler voor meer dan twee clubs uit mag komen over een periode van twaalf maanden.

Toch hebben The Reds Blatter en consorten met klem gevraagd een uitzondering te maken voor de 22-jarige Argentijnse international. “We hebben inderdaad een verzoek van Liverpool ontvangen, en we zullen er serieus naar kijken,” aldus een woordvoerder van de FIFA.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45402867
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:04 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik kan mij 2 halve finales van de champions league herrineren
De eerste ontmoeting misschien, maar de tweede stond bol van de spanning.
pi_45402892
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De eerste ontmoeting misschien, maar de tweede stond bol van de spanning.
maar doelpuntrijk is toch anders
pi_45402960
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:59 schreef dndiek het volgende:

[..]

maar doelpuntrijk is toch anders
Maar dat doelpuntrijke sloeg dan ook alleen op mijn verwachting op de aankomende wedstrijd. Die andere wedstrijden vond ik over het algemeen niet saai, veel of weinig doelpunten.
pi_45403111
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Waarom zou de FIFA in godsnaam een uitzondering moeten maken?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45403589
Dat vind ik nou ook, en het is niet dat LFC centrale middenvelders hard nodig heeft. Sissoko is op de weg terug.. Laten ze maar 1 speler voor de zijkant halen, want anders zie ik Gerrard wel weer na de zijkant zien worden verkast
You'll never walk alone.
pi_45412872
zaterdag 20 januari
13.45 Liverpool-Chelsea

zondag 21 januari
17.00 Arsenal-Manchester United

pi_45412974
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
zondag 21 januari
17.00 Arsenal-Manchester United

Kuuuuuut, zondag wordt hier de carnavalsprins bekend gemaakt, 'n groot zuipfestijn. Hoe moet ik deze wedstrijd NIET gaan missen?
pi_45413094
Niet gaan

Man united zal gep0wned worden...
pi_45417388
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag 20 januari
13.45 Liverpool-Chelsea
Bah, weer zo'n vroege aftrap.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_45419746
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef Fakir het volgende:

[..]

Vroeger naar bed.

pi_45423785
Filmpje gemaakt. Robben man of the match

http://www.youtube.com/watch?v=XrGtX6MOEFg (Diepe paas, trucjes,dollingen en nog paar leuke door de benen na de 2de goal)

[ Bericht 5% gewijzigd door Dj_Day-V op 16-01-2007 23:30:05 ]
pi_45425742
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet gaan

Man united zal gep0wned worden...
Let's hope so
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 17 januari 2007 @ 08:19:59 #72
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45428009
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:29 schreef Fakir het volgende:

[..]

Volgens mij heeft LFC er wel extreem veel dit jaar ...
pi_45429167
krijg je als Top club ....Jammer van de vele mensen die zaterdag een dagtrip ervan maken.

Dat is wel een voordeel van de EKO!!!
You'll never walk alone.
pi_45431764
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Volgens mij heeft LFC er wel extreem veel dit jaar ...
Toch zeker een kwart van de wedstrijden volgens mij.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  woensdag 17 januari 2007 @ 11:52:16 #75
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45432593
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Fakir het volgende:

[..]

Toch zeker een kwart van de wedstrijden volgens mij.
Everton is d'r ook en ze proberen ze wat uit elkaar te houden denk ik.
pi_45434883
Komt ook door de TV-rechten. Sky sports wil namelijk de toppers live uitzenden en als ze dan 1 wedstrijd vervroegen dan komt dat hun mooi uit
You'll never walk alone.
pi_45435037
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
Komt ook door de TV-rechten. Sky sports wil namelijk de toppers live uitzenden en als ze dan 1 wedstrijd vervroegen dan komt dat hun mooi uit
Tuurlijk komt het door de tv-rechten
pi_45435209
het was meer een reactie op Grimm die er vanuit ging dat LFC en Everton uit elkaar gehouden word

Maar het komt zelden voor dat LFc en Efc samen thuis spelen en dan al helemaal op dezelfde dag
You'll never walk alone.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:51:10 #79
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45440278
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 13:11 schreef stevengerrard het volgende:
En ook een reden kan zijn dat supporters dan niet al teveel tijd hebben om de pub in te duiken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:37:04 #80
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45441885
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En ook een reden kan zijn dat supporters dan niet al teveel tijd hebben om de pub in te duiken.
Mwah dit zijn noorderlingen he, die zitten als het moet om 9 uur al in de pub
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:39:32 #81
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45441990
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah dit zijn noorderlingen he, die zitten als het moet om 9 uur al in de pub
"Officieel" is er dan nog geen pub open.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45442226
nee maar ze zitten er wel allemaal met een colaatje voor de neus. Uiteraard voor de sier want als het 12 uur is word het colaatje weggegooid en Guinness etc etc besteld .....Was een zeer leuk gezicht de 1e keer dat ik dat meemaakte
You'll never walk alone.
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:45:59 #83
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45442238
Nee dat weet ik, het was meer figuurlijk bedoeld.
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:42 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45442541
Wat vaak gebeurd is dat de rolluiken voor het grote publiek nog dicht zijn maar dat de achterdeur wel openstaat
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:01:21 #85
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45442904
Hmmmm Cech was toch er het hele jaar uit?
Zin in zondag, ik denk 1-3
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45443132
Wonderbaarlijk snel hersteld. En maar goed ook, anders denk ik dat de titel een erg moeilijk verhaal zou worden. Dat is het sowieso al, maar het scheelt nog wat of je die Portugeze grabbelaar (die het beter deed dan ik verwachtte) of de beste keeper ter wereld op goal hebt staan.
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:23:31 #87
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45443733
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef mcyodogg het volgende:
Wonderbaarlijk snel hersteld. En maar goed ook, anders denk ik dat de titel een erg moeilijk verhaal zou worden. Dat is het sowieso al, maar het scheelt nog wat of je die Portugeze grabbelaar (die het beter deed dan ik verwachtte) of de beste keeper ter wereld op goal hebt staan.
Een wonderbaarlijk herstel?Zozo.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:59:46 #88
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45444897
Nou nou nou de beste keeper ter wereld, je lijkt louis van Gaal wel
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 januari 2007 @ 08:21:38 #89
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45461501
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:59 schreef Grimm het volgende:
Nou nou nou de beste keeper ter wereld, je lijkt louis van Gaal wel
Het scheelt niet veel - als iemand de beste zou zijn, zou ik ook denken aan Cech. Het is een claim waar je niet volledig mee vooor lul staat in ieder geval
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 18 januari 2007 @ 08:22:13 #90
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_45461512
Birmingham laat zien dat ze op de weg terug zijn ...
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:54:56 #91
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45464267
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:22 schreef Doc het volgende:
Birmingham laat zien dat ze op de weg terug zijn ...
5-1 uit winnen bij Toon is niet mis.
pi_45468831
Watford eruit, Birmingham erin, ik ben voor.
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:18:53 #93
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45468929
Die gaan er ook wel uit. Preston mag van mij wel een keer promoveren die zijn er al een aantal keren dichtbij geweest.
pi_45469127
Derby gaat goed, dus ik denk dat we die eerder zien terugkeren.
pi_45509461
Cardiff met Glenn
pi_45511787
Ik kreeg dit net binnen
quote:
millionaire Portsmouth defender Glen Johnson was arrested and fined after stealing a toilet seat and set of taps.

Johnson was detained by police at DIY store B&Q in Dartford, Kent, on Wednesday.

The £30,000-a-week right back, on loan from Chelsea FC, was forced to pay an £80 fine – less than half an hour's pay – after being seen by security guards and a shopper removing the expensive toilet seat from its box and putting it into packaging from a cheaper seat, with the help of Millwall player Ben May.

The pair, both 22, also tried to steal a set of tap fittings by hiding them under an upturned sink on their trolley.

A store guard watched on CCTV and raised the alarm. The pair paid for the cheaper seat and sink but not the taps then walked through the till.
Police were called and Johnson and May were arrested and taken to the manager's office where they were shown the footage. They were then each given on-the-spot £80 fines.

At first Johnson claimed to be called Glen Stephens , using the surname of his estranged father. But he was forced to admit his identity when a football-mad police officer recognised him.
pi_45511963
Persie blessure update ??
pi_45512007
Hahaha, moest ie maar naar WHU gaan
  zaterdag 20 januari 2007 @ 00:53:02 #99
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45524155
za 20/1 Newcastle West Ham
za 20/1 Middlesbrough Bolton
za 20/1 Man. City Blackburn
za 20/1 Fulham Tottenham
za 20/1 Reading Sheffield United
za 20/1 Portsmouth Charlton
za 20/1 Aston Villa Watford
za 20/1 Liverpool Chelsea
zo 21/1 Arsenal Man. United
zo 21/1 Wigan Athletic Everton
pi_45525257
quote:
Arsenal’s ankle injuries are likely to have healed by Sunday — Emmanuel Eboue is certainly back, Robin van Persie should follow suit after a test on Saturday. However Freddie Ljungberg (hamstring) and William Gallas (thigh) are still out while Gilberto is suspended.
pi_45525632
Heb er zin in. 100ste wedstrijd in de PL voor zowel Mourinho als Benitez.

En het lijkt me leuk om eens de beelden terug te kijken van vorig jaar, gewoon voor de gezelligheid: http://www.youtube.com/watch?v=Kv7-XCkQcWk
pi_45526575
Die bal van Drogba bij 34 seconden

Robben schiet naast de bal
pi_45526617
quote:
Weer superweekend

Dit weekeinde beleeft het Premiership - net als op 17 september van het vorige jaar - een Super Weekend.

De vier beste ploegen van het land stuiten op elkaar. Vandaag neemt Liverpool het thuis op tegen Chelsea, morgen krijgt Arsenal bezoek van koploper Manchester United.

Liverpool is samen met Arsenal en Chelsea als enige nog ongeslagen voor eigen publiek in het Premiership. The Reds zijn gebrand op een zege tegen de formatie van manager José Mourinho, omdat dat de kloof met de Londenaren verkleint tot vijf punten en de kans op een tweede plek in het Premiership levend houdt.

De kans is groot dat de topper tussen de huidige nummers drie en twee in Engeland uitmondt in een doelpuntloos gelijkspel. Liverpool (dertien keer) en Chelsea (twaalf) hielden dit seizoen gezamenlijk al 25 keer hun doel schoon. Liverpool heeft op het eigen Anfield al negen uur en 37 minuten geen doelpunt meer geïncaseerd. Aston Villa-speler Gabriel Agbonlahor was op 28 oktober 2006 de laatste speler die doelman Reina wist te passeren.

Voor zowel Liverpool-manager Rafael Benítez als Mourinho betekent de topper van vandaag een mijlpaal: beide coaches zitten voor de honderdste keer als trainer op de bank in de Engelse topklasse. Benítez won tot dusverre slechts 55 van zijn 99 duels in de Engelse topklasse, terwijl Mourinho 73 keer als winnaar van het veld stapte.

Iedereen die Chelsea een warm hart toedraagt, hoopt dat de interne machtstrijd tussen eigenaar Roman Abramovich en Mourinho geen negatief effect heeft op de titelkansen. De Portugese oefenmeester probeerde de onrust deze week te sussen door aan te kondigen dat hij zijn contract bij Chelsea tot medio 2010 zal uitdienen. De belangrijkste eis is wel dat de Portugees daarbij de onvoorwaardelijke steun krijgt van de Londense club, niet in de laatste plaats van Abramovich en algemeen directeur Peter Kenyon.

Arsenal heeft liefst vijftien punten achterstand op de koploper in het Premiership en richt zijn pijlen op een klassering die recht geeft op deelname aan de voorronde van de Champions League.

The Gunners presteerden met name in het begin van het seizoen wisselvallig, maar is in het eigen Emirates Stadium nog altijd ongeslagen (zes zeges, vijf gelijke spelen). Manager Arsène Wenger wist gisteren nog niet of hij tegen United kan beschikken over Robin van Persie. De clubtopscorer (twaalf officiële goals) liep deze week tijdens een training een enkelblessure op. ,,De kans is groot dat Robin speelt,’’ zei Wenger gisteren. ,,Zoals het er nu uitziet is het slechts een lichte blessure.’’

Manchester United is momenteel dé te kloppen ploeg in Engeland. Sinds de start van het Premiership in 1992 verzamelde de formatie van manager Sir Alex Ferguson na 23 competitieduels nooit zoveel punten als in dit seizoen (57). Ferguson maakt zich alleen zorgen om Wayne Rooney, die slechts één keer scoorde in zijn laatste dertien duels. ,,Misschien heeft Wayne een pauze nodig,’’ aldus Fergie. ,,Hij probeert alles, maar de goals blijven uit.’’
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:04:30 #104
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45529317
Ik heb zo'n voorgevoel dat Liverpool, Chelsea vandaag op z'n kloten gaat geven.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:22:11 #105
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45529825
Ik hoop het. Maarja als we zelf morgen nog niet winnen maakt het nog weinig uit. Maar daar ga ik niet vanuit.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 12:26:06 #106
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45529930
Hup Pool en Arsenal
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_45531583
Liverpool heeft zeker ook mijn stem voor vandaag

Chel$ki
pi_45531714
Liverpool
25 Reina
03 Finnan
23 Carragher
05 Agger
06 Riise
16 Pennant
08 Gerrard
14 Alonso
12 Aurelio
15 Crouch
18 Kuyt

Chelsea
01 Cech
14 Geremi
20 Ferreira
05 Essien
03 Cole
08 Lampard
13 Ballack
12 Mikel
16 Robben
11 Drogba
21 Kalou
pi_45531736
Cech
pi_45531737
Ik ben benieuwd hoe Cech het gaat doen
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:37:57 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45531740
Opvallend dat Chelsea 433 speelt, en dat liverpool met aurelio en pennant speelt.
pi_45531959
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:37 schreef mcyodogg het volgende:
Cech
Met z'n hoofddeksel
pi_45531976
Cech lijkt nu meer op een rugby speler dan een voetballer
pi_45531984
1-0 liverpool Kuijt
pi_45531995
Lekkere doelpunt hoor. Slecht verdedigt van Chelsea.
pi_45532016
Lekker begin .
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 13:53:14 #117
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45532030
mooie goal
pi_45532042
en daar was bijna de 2-0, goede save van Cech.
pi_45532069
Ik wil het ook Live zien...
pi_45532094
Robben heeft zich weer geblesseerd. Kwam niet lekker terecht
pi_45532098
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:55 schreef duncannn het volgende:
Ik wil het ook Live zien...
Huilie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 13:58:36 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45532126
robben ligt op de grond
pi_45532167
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:50 schreef Ludacriss het volgende:
1-0 liverpool Kuijt
Echt ?

Edit: Je hebt gelijk! Kuijt!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:01:28 #124
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 14:01:30 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45532180
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Echt ?
pi_45532238
2-0 liverpool, Pennant
pi_45532249
2 - 0
pi_45532252
Heerlijke goal.
pi_45532262
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:04 schreef Ludacriss het volgende:
2-0 liverpool, Pennant
Chelsea krijgt zo te zien een pak slaag
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:06:03 #130
67174 Dos37
Come on Twente
pi_45532272
Verdomme wat mooi

pi_45532288
Jazekersja

Nu hopen dat Man U morgen die stinkerds uit Londen 'n pak slaag geeft
pi_45532298
Jammer dat mijn dreambox kaput is anders had ik gifjes kunnen maken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 januari 2007 @ 14:07:23 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45532301
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:06 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat mooi

zaterdag 20 januari 2007 @ 14:07:30 #134
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45532307
2-0 Pool
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:07:47 #135
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532311
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:04 schreef Grimm het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Liverpool, Chelsea vandaag op z'n kloten gaat geven.
Hehe check me
pi_45532315
Shaun Wright Philips komt erbij voor Robben. Lijkt echt geblesseerd te zijn.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:08:29 #137
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532322
Zal mij benieuwen met wat voor smoesje mcyodogg komt
pi_45532345
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:07 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer dat mijn dreambox kaput is anders had ik gifjes kunnen maken.
Inderdaad

Ik heb vanavond weer zin in Match of the Day jongens
pi_45532354
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:08 schreef Grimm het volgende:
Zal mij benieuwen met wat voor smoesje mcyodogg komt
''Cech was nog niet fit genoeg, Hilario had in de basis moeten staan''

zaterdag 20 januari 2007 @ 14:11:32 #140
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532375
D'r staat niet genoeg kwaliteit op het veld
pi_45532417
Of: Shevchenko stond niet in de basis
pi_45532432
Wat een kut opstelling ook van Chelsea zeg
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:14:54 #143
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532457
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:13 schreef DeVinger het volgende:
Heb ik mij ook al over verbaasd.
pi_45532476
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:13 schreef DeVinger het volgende:
De laatste weken al, Terry is gewoon een té grote gemis achterin blijkt wel.
pi_45532496
Chelsea gaat eraan olé olé !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_45532503
Kalou laat wekelijks zien het niveau (nog) niet aan te kunnen, blijft staan.

Mikel in de basis?

Achterin missen ze idd wat mensen, en dat wordt hun fataal.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:17:16 #147
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532507
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De laatste weken al, Terry is gewoon een té grote gemis achterin blijkt wel.
Ach kom op, d'r zit nog genoeg op de bank, stom geouwehoer altijd, de laatste jaren hebben de andere ploegen ook vaak genoeg spelers geblesseerd gehad. deal with it
pi_45532518
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:16 schreef RayMania het volgende:
Chelsea gaat eraan olé olé !
Kheb zoon idee dat ze nog met 2-3 gaan winnen ofzo
pi_45532535
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:17 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ach kom op, d'r zit nog genoeg op de bank, stom geouwehoer altijd, de laatste jaren hebben de andere ploegen ook vaak genoeg spelers geblesseerd gehad. deal with it
Don't blame me mister, dit is nou eenmaal het aankoopbeleid van Chelsea Ze hebben maar twee centrale verdedigers, Terry en Carvalho. Nou zetten ze noodgedwongen Ferreira centraal
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:19:17 #150
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532551
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:17 schreef duncannn het volgende:

[..]

Kheb zoon idee dat ze nog met 2-3 gaan winnen ofzo
Op zijn duits-chelsea's bijna, het kan nog altijd wel, tegen Asrenal flikten ze het ook
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:21:18 #151
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532594
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 02:14 schreef mcyodogg het volgende:
Heb er zin in. 100ste wedstrijd in de PL voor zowel Mourinho als Benitez.

En het lijkt me leuk om eens de beelden terug te kijken van vorig jaar, gewoon voor de gezelligheid: http://www.youtube.com/watch?v=Kv7-XCkQcWk
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 02:30 schreef mcyodogg het volgende:

Nou je hebt wel gelijk gekregen
pi_45532595
2-0
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:24:03 #153
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532655
33:28
Attacking throw-in by . Geremi (Chelsea).

33:17

32:52

32:03

30:48
Attacking throw-in by Ashley Cole (Chelsea).

ingooien kunnen ze wel
pi_45532719
Niet echt een fantastische wedstrijd meer. Speelt zich nu veel af op het middenveld met veel balverlies van beide kanten.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:29:58 #155
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532794
Als chelsea niet voor de pauze scoort, zie ik ze niet meer terug komen in deze wedstrijd.
De druk op mourinho zal na deze wedstrijd wel nog meer toenemen.
pi_45532874
Half time.
pi_45532879
godverrehoerenzooi ook
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:34:42 #158
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45532883
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:34 schreef mcyodogg het volgende:
godverrehoerenzooi ook
pi_45532920
quote:
godverrehoerenzooi ook
pi_45532946
quote:
godverrehoerenzooi ook
Wat hij zegt! hopelijk wordt het nog wat in de 2e helft...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:38:21 #161
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_45532961
Kuyt
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_45532999
D'r wordt weer lekker gevoetbald als tegen Wycombe, alleen staan er nu geen barman en postbode in de spits.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:43:19 #163
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45533049
Wat een drama dat Che£ski die eerste helft.

en een lekkere goal van Pennant.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_45533061
Bekeek net de goals en ik moet zeggen dat de verdediging van Chelsea er echt belabberd eruit zag De goal van Pennant zat er lekker in hoor
pi_45533222
gvd. dat *&%&^%&^%$&^sport1. Zit weer naar een zwart scherm te staren. Die gasten hebben veels te vaak storingen.
pi_45533232
Heerlijke goal van Pennant uiteraard! Wel ruk dat ik het nu niet kan volgen.. sport1 staat op zwart :S
pi_45533258
ben dus niet de enige... ja ik word er ook strontziek van! Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt net als ik een mooie pot voetbal wil zien
pi_45533269
Wat heerlijk met mijn schotel en 4 kanalen zenders (met een totaal van 20 kanalen) waarop ik de PL kan volgen.
pi_45533275
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:50 schreef Fakir het volgende:
gvd. dat *&%&^%&^%$&^sport1. Zit weer naar een zwart scherm te staren. Die gasten hebben veels te vaak storingen.
Ja hier dus ook

Telkens dat vastlopen ook
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:52:18 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45533279
Kom ik mijn nest uit rollen zie ik een tussenstand die mij niet kan bekoren
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45533303
KLOTE UPC...Ik kan ook al een paar dagen geen films huren.

Ik weet nog een paar jaar Filmnet met Mike Tyson..op het moment supreme zwart beeld.
Mijn vader die ging helemaal door het lint tegen die mensen..

Ik ga mijn 20 euro van deze maand terugeisen, wint liverpool een keertje~!!
Hell To The Liars
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:54:09 #172
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45533314
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:53 schreef Droopie het volgende:
wint liverpool een keertje~!!
pi_45533315
Jullie missen in ieder geval niet veel.
pi_45533368
Dacht ik van dat klote sopcast af te zijn, zit ik hier weer te klooien
pi_45533377
Damn wat speelt Chelsea slecht zeg.
pi_45533383
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:54 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ja ik door Kuyt word je toch een beetje liverpool fan.
Vorige week twee keer Liverpool- Arsenal zitten kijken, dan is het wel leuk als je van Chelsea wint
Hell To The Liars
pi_45533412
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef Ludacriss het volgende:
m'n pa luistert het op de radio en zegt dat ook!
pi_45533468
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:59 schreef duncannn het volgende:

[..]

m'n pa luistert het op de radio en zegt dat ook!
Ze hebben serieus geen één kans gehad tot nu toe.
pi_45533509
Ohhh was bijna de 3-0... knal op de lat van Riise.
pi_45533514
Riise tege de lat
pi_45533526
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 14:57 schreef Ludacriss het volgende:
pi_45533551
Kuijt.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:09:59 #183
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45533585
Chelsea gaat dus echt nooit meer winnen vandaag

Een dubbele reden om morgen dus zelf te winnen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45533595
Goeie genade wat een schot was dat zeg van Riise
pi_45533616
overigens hier de goals voor de liefhebber die niet kan kijken:

4' Dirk Kuijt 1-0

19' Jermaine Pennant 2-0
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_45533623
Wat een gigantische blunder van drogba en ballack bij een vrije trap voor hun
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:13:15 #187
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45533643
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Ludacriss het volgende:
Amateuristisch zelfs.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45533656
En bedankt sport1/upc, stelletje rukkers! Hiervoor heb ik wat afspraken afgezegd, om naar een zwart scherm te blijven kijken!
pi_45533678
Is het nog steeds zwart? Doen andere zenders het wel dan?
pi_45533690
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:12 schreef Ludacriss het volgende:
Drogba wilde altijd al een keer Ballack poorten
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:17:40 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45533724
Drogba maait lekker over de bal heen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45533727
Nee het is niet de dag van Drogba en Chelsea. Wedstrijd is al duidelijk gespeelt.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:18:17 #193
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45533732
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:13 schreef Smeich het volgende:
En bedankt sport1/upc, stelletje rukkers! Hiervoor heb ik wat afspraken afgezegd, om naar een zwart scherm te blijven kijken!
UPC dan, hier via @home kan ik gewoon kijken.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45533738
Mooi doelpunt van Pennant
pi_45533739
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:15 schreef Ludacriss het volgende:
Is het nog steeds zwart? Doen andere zenders het wel dan?
ja en ja
pi_45533758
Dan zal het inderdaad aan upc liggen.

p.s. wat voor een actie was dat van Gerrard
pi_45533777
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:18 schreef Smeich het volgende:

[..]

ja en ja
Kwam er net achter dat het op sport1.8 wel werkt (zie http://www.sport1.nl/Storing/) misschien hetzelfde bij upc
pi_45533789
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:20 schreef Ludacriss het volgende:
Dan zal het inderdaad aan upc liggen.

p.s. wat voor een actie was dat van Gerrard
Dat je tegenwoordig moet betalen om als zwartkijker door het leven te gaan
pi_45533793
En ik wil niet naar die rukkers bellen, want dat kost je weer flink wat geld...
ik had altijd al gekut met chello internet en nu denk je dat ze wel wat geleerd hebben door de jaren heen, heb je dit gezeik weer.
pi_45533820
Ik had ook al op 1.8 gecheckt.. ook zwart
pi_45533835
yup hier ook
pi_45533859
Schotel, schotel en meer schotels
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:28:39 #203
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45533915
2e helft is d'r zo te zien geen ruk gebeurd
pi_45533936
Nee... erg saaie helft. Niet tot geen kansen voor Chelsea en Liverpool.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:32:10 #205
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45533979
Toch vreemd, omdat Chelsea MOET!
Het lijkt wel alsof er geen strijd in dat team zit.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:33:06 #206
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45534002
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef Ludacriss het volgende:
Nee... erg saaie helft. Niet tot geen kansen voor Chelsea en Liverpool.
Over anderhalve week ook weer naar The Grove?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45534042
Chelsea is echt geen schim meer van wat ze 2 jaar geleden waren.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:36:11 #208
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45534071
Zondag over een week moeten ze toch voor de FA tegen Notts forest?
pi_45534073
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:33 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Over anderhalve week ook weer naar The Grove?
De Hotel? Wat moet ik daar zoeken.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:37:35 #210
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45534107
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:36 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

De Hotel?
Ashburton Grove dan.
quote:
Wat moet ik daar zoeken.
Weer de Tiny Totts zien verliezen van Arsenal?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45534132
Helaas Wat slecht....
pi_45534159
Kansloze middag. Als zelfs de meest basisdingen niet lukken, laat staan om je tegenstander het ook maar lastig te maken.
pi_45534168
Liverpool
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:45:23 #214
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_45534297
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiverpoooooooooooool Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiverpoooooooooooooooool !!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_45534326
Goede goals hoor van Liverpool.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:47:05 #216
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_45534341
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:39 schreef mcyodogg het volgende:
Kansloze middag. Als zelfs de meest basisdingen niet lukken, laat staan om je tegenstander het ook maar lastig te maken.
Schelpzee is ook kansloos zie dat nou is dan
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_45534352
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:37 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ashburton Grove dan.
[..]

Weer de Tiny Totts zien verliezen van Arsenal?
Nee ik zal helaas niet aanwezig zijn vanwege mijn afstuderen. Alleen zal ik ze zien gelijkspelen nadat ik ze een week eerder heb zien verliezen van Tottenham.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:52:56 #218
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45534496
aan de ene kant wel jammer dat chelsea heeft verloren, nu zit d'r geen druk op de wedstrijd van morgen.

Liverpool op 5 punten nu van Chelsea
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:54:15 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45534522
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:52 schreef Grimm het volgende:
aan de ene kant wel jammer dat chelsea heeft verloren, nu zit d'r geen druk op de wedstrijd van morgen.
Op een Arsenal v manyoo zit altijd druk, ook als beide clubs in de middenmoot zouden staan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:56:27 #220
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_45534573
Keeeeenker wat een goal van Pennant! Ik was aan het leren maar heb even gejuichd toen ik het op VI las.

nog maar 5 punten
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:57:07 #221
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45534590
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Op een Arsenal v manyoo zit altijd druk, ook als beide clubs in de middenmoot zouden staan.
Mwah vind ik niet, Arsenal is een mindere rivaal dan Liverpool, Leeds, City.
Het vuurtje is de laatste jaren wat aangewakkerd door keane - vieira ruzie's etc.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:58:51 #222
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45534629
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:57 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah vind ik niet, Arsenal is een mindere rivaal dan Liverpool, Leeds, City.
Het vuurtje is de laatste jaren wat aangewakkerd door keane - vieira ruzie's etc.
Pool en City staan wel boven de rivaliteit met Arsenal maar Leeds is toch voornamelijk een eenzijdig verhaal vanuit Leeds wat ik begrepen heb.

Maar Arsenal v manyoo is sowieso een wedstrijd die er altijd om gaat, ook al staat er niets op het spel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45534821
Oh when the Spurs! Go marching in!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:07:50 #224
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45534850
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Pool en City staan wel boven de rivaliteit met Arsenal maar Leeds is toch voornamelijk een eenzijdig verhaal vanuit Leeds wat ik begrepen heb.

Maar Arsenal v manyoo is sowieso een wedstrijd die er altijd om gaat, ook al staat er niets op het spel.
Het is meer iets noorderlijks met leeds. alhoewel om zo'n beetje de 15 minuten in engeland er zich wel een prof club bevind, noemen ze meestal pool - man utd ook een derby, vinden ze mooi
southhampton-porthsmouth ook etc. dat met Arsenal begint er nu wat spannend te worden, maar ook de laatste jaren ,met keane-vieira enzo is dat wat opgeblazen vind ik.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:08:16 #225
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45534864
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:06 schreef Ludacriss het volgende:
Oh when the Spurs! Go marching in!
De spurs marchen de laatste tijd niet meer zo hard
pi_45534893
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:08 schreef Grimm het volgende:

[..]

De spurs marchen de laatste tijd niet meer zo hard
Komt allemaal wel goed. CL zullen we niet meer halen maar de Uefa cup wel.
pi_45534920
CL is ook iets te hoog gegrepen voorlopig
pi_45534963
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef DeVinger het volgende:
CL is ook iets te hoog gegrepen voorlopig
Is het ook. Zie ze nu liever in de cups goed doen en subtopper blijven in de PL.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:13:02 #229
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45534977
Spurs moet n's een vast elftal hebben, de laatste tijd is het net een duiventil, de ene is nog niet eens binnen of ze vliegen d'r alweer uit!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:22:39 #230
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535175
Newcastle-West Ham 0-1, Carlton Cole
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:26:29 #231
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535285
en 0-2 door Harewood.
Heb dus de juiste wedstrijd gekozen vanmiddag.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:28:05 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535323
Boro v Bolton 3-0
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45535327
Ballack en Kalou waren weer kut
WHU
pi_45535357
Boro op 3-1 tegen Bolton

6' [1 - 0] G. Speed (o.g.)
10' [2 - 0] A. Xavier
23' [3 - 0] M. Viduka
25' [3 - 1] K. Nolan
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:29:27 #235
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535365
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Grimm het volgende:
. dat met Arsenal begint er nu wat spannend te worden, maar ook de laatste jaren ,met keane-vieira enzo is dat wat opgeblazen vind ik.
Tis pas echt gaan "leven" in die zin in 1988 met de Battle of Old Trafford, een massale vechtpartij die de wijvengevecht in 2004 deed verbleken naar wat ik begrepen heb.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:32:24 #236
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535415
En Charlton mist voor open doel bij Pompey
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45535423
Trouwens goede redding van Robinson net voor Tottenham. 50/50 wedstrijd tot nu toe.
pi_45535425
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef dndiek het volgende:
Boro op 3-1 tegen Bolton

6' [1 - 0] G. Speed (o.g.)
10' [2 - 0] A. Xavier
23' [3 - 0] M. Viduka
25' [3 - 1] K. Nolan
Dat gaat hard daar

WHU
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:33:07 #239
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535434
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Tis pas echt gaan "leven" in die zin in 1988 met de Battle of Old Trafford, een massale vechtpartij die de wijvengevecht in 2004 deed verbleken naar wat ik begrepen heb.
Klopt ja, we kregen toen punten in mindering.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:34:06 #240
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535460
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef fanneke het volgende:

[..]

Klopt ja, we kregen toen punten in mindering.
Een FA die toen al steken liet vallen mbt straffen.

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchGooner op 20-01-2007 16:39:28 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:34:14 #241
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535466
en weer een blessure bij Newcastle. Het zit ze niet echt mee dit seizoen.
pi_45535624
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef fanneke het volgende:
Newcastle-West Ham 0-1, Carlton Cole
* Doet even kinderachtig

Een Arsenal fan gaat naar de wedstrijd Newcastle-West Ham kijken

zaterdag 20 januari 2007 @ 16:41:03 #243
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535651
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

* Doet even kinderachtig

Maar Arsenal speelt niet tegelijkertijd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45535661
Dat Newcastle is echt even de weg kwijt.
pi_45535663
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

* Doet even kinderachtig

Speelt Arsenal tegelijkertijd dan
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:42:29 #246
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535682
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef dndiek het volgende:

[..]

NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:42:46 #247
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535685
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef mcyodogg het volgende:
Dat Newcastle is echt even de weg kwijt.
Lijkt Chelsea wel.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:42:49 #248
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45535686
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef fanneke het volgende:
en weer een blessure bij Newcastle. Het zit ze niet echt mee dit seizoen.
5-1 tegen birmingham city op de kloten
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:43:02 #249
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535693
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef dndiek het volgende:

[..]

och ja, het is Cyberia.
Moet ik daar nog op reageren?
pi_45535704
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Maar Arsenal speelt niet tegelijkertijd
Huhm dat is gek.... Vorige week verklaarde jij en je theemaatjes mij nog voor gek toen ik in de middag naar de wedstrijd Man U-Aston Villa keek. Arsenal speelde toen immers in de avond tegen Blackburn
pi_45535710
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zaterdag 20 januari 2007 @ 16:43:58 #252
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45535713
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:28 schreef DutchGooner het volgende:
Boro v Bolton 3-0
kut bolton
pi_45535733
Jezus Chelsea .Nouja, eigenlijk Mourinho. Je vraagt er gewoon om als je Essien en Ferreira in 't centrum zet tegen Crouch en Kuijt . Tijd om te vertrekken?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:45:17 #254
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535747
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Huhm dat is gek.... Vorige week liep jij mij nog voor gek te verklaren toen ik in de middag naar de wedstrijd Man U-Aston Villa. Arsenal speelde toen immers in de avond tegen Blackburn
Gast, hou er nou over op, je snapt er werkelijk niets van, ik zei iets van je Larsson adoratie, niet daarover, waarmee je fanneke nou mee in de zeik probeert te nemen is al iets van al eerder.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45535778
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:42 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Lijkt Chelsea wel.
Voorspelbaarheid +2
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:46:28 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535779
Reading op 1-0.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45535782
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Gast, hou er nou over op, je snapt er werkelijk niets van, ik zei iets van je Larsson adoratie, niet daarover, waarmee je fanneke nou mee in de zeik probeert te nemen is al iets van al eerder.
Ja ja joh krabbel maar weer lekker terug, ik weet donersgoed wat je toen bedoelde. Maar goed on-topic maar weer!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:46:49 #258
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535789
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:46 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Voorspelbaarheid +2
Feiten schat, het zijn feiten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:47:16 #259
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535803
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:

Maar goed on-topic maar weer!
Snap ik wel hoor.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:49:17 #260
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535853
Boro op 4-1
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:49:48 #261
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535875
GVD, daar had Fulham op voorsprong moeten komen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45535880
Tering wat een redding opnieuw van Robinson.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:50:10 #263
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535889
Newcastle v West Ham 1-2
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:50:17 #264
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535894
Newcastle 1-2, Milner
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:50:49 #265
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535911
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
Newcastle v West Ham 1-2
Hinderlijk buitenspel mijn inziens, had niet goedgekeurd mogen worden.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45535913
Had moeten worden afgekeurd.

Speelt er iemand nou bij WH zonder naam+nummer achterop? Want dat leek even.
pi_45535916
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Snap ik wel hoor.
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef Gunner het volgende:

[..]

Als je pretendeert een Gooner te zijn dan snap ik inderdaad ook niet dat je vrijwillig naar een wedstrijd van Manure of Chelski gaat kijken, tenzij AFC de tegenstander is.

Ga je schamen dat je Arsenal in je ondertitel durft te zetten
Je hebt het gehoord van je vriend, Gunner

On-topic
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:51:44 #268
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535950
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hinderlijk buitenspel mijn inziens, had niet goedgekeurd mogen worden.
eens.
Hij doet zijn benen open om de bal door te laten. Doet dus actief mee.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:51:52 #269
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45535959
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het gehoord van je vriend, Gunner

On-topic
Ben ik "Gunner"?

Je loopt steeds te zeiken van dat we erover op moeten houden maar wie haalt het steeds aan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:52:27 #270
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45535976
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:

Speelt er iemand nou bij WH zonder naam+nummer achterop? Want dat leek even.
Quashie ja. Heeft een ander shirt aangetrokken omdat het andere onder het bloed zat na een hoofdwond.
pi_45535979
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jezus Chelsea .Nouja, eigenlijk Mourinho. Je vraagt er gewoon om als je Essien en Ferreira in 't centrum zet tegen Crouch en Kuijt . Tijd om te vertrekken?
Tsja hij had ook Nuno Morais achterin kunnen zetten, maar die jongen is 20 ofzo.
pi_45535996
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:51 schreef DutchGooner het volgende:

[..]
bla bla bla
Middlesbrough staat 4-1 voor, Arsenal kan nu extra uitlopen op Bolton mits ze morgen gaan winnen natuurlijk
pi_45536046
Nice!

Morgen een dubbelslag slaan.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45536062
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Tsja hij had ook Nuno Morais achterin kunnen zetten, maar die jongen is 20 ofzo.
Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.
pi_45536100
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.
En als dan wordt verteld dat Alex er ook nog is, gewoon zeggen dat hij nooit in je elftal zal spelen
pi_45536137
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:55 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja, ik weet het ook niet. Telkens die roddels of er nu wel of niet gekocht mag worden van de leiding. Maar het lijkt me vrij noodzakelijk. Ze hebben wel met Ben Haim gepraat, maar Bolton deed moeilijk.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:59:47 #277
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536178
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Middlesbrough staat 4-1 voor, Arsenal kan nu extra uitlopen op Bolton mits ze morgen gaan winnen natuurlijk
Wat een wijsheid, Chapeau
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45536183
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ja, ik weet het ook niet. Telkens die roddels of er nu wel of niet gekocht mag worden van de leiding. Maar het lijkt me vrij noodzakelijk. Ze hebben wel met Ben Haim gepraat, maar Bolton deed moeilijk.
Vind je het gek, ik zou nu ook lekker astronomische bedragen gaan vragen.

Chelsea is deze transfergekte begonnen, en nu moeten ze ervoor boeten. Ironisch eigenlijk.
pi_45536206
Cyberia is LoekB, Arsenal-style?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:01:05 #280
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536225
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef zjroentje het volgende:
Cyberia is LoekB, Arsenal-style?

Maar Loek was wel OK.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45536282
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wat een wijsheid, Chapeau
Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwakte

Nu echt on topic gaan aub in plaats van constant in mijn nek te lopen hijgen.
pi_45536299
Kenker een end op gast.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:04:15 #283
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45536304
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwakte

zaterdag 20 januari 2007 @ 17:05:49 #284
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536352
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wie antwoord er niet op wie? blablabla, zijn niet mijn woorden
quote:
Je bent niet serieus te nemen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:05:54 #285
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45536356
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:07:16 #286
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536404

England - Premier League
16:06 January 20

FT Liverpool 2 - 0 Chelsea

48' Aston Villa 0 - 0 Watford

48' Fulham 0 - 0 Tottenham H.

48' Middlesbrough 4 - 1 Bolton W.

48' Newcastle U. 1 - 2 West Ham U.

48' Portsmouth 0 - 0 Charlton Athletic

48' Reading 1 - 0 Sheffield U.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:13:39 #287
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536573
Reading op 2-0.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45536601
Rode kaart voor Helgunson van Fulham. Stomme 2de gele kaart.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:14:36 #289
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536604
En Fulham door met 10
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:15:01 #290
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536621
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:14 schreef Ludacriss het volgende:
Rode kaart voor Helgunson van Fulham. Stomme 2de gele kaart.
Was wel geel waard maar hij raakte hem niet.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:15:34 #291
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45536646
penalty Newcastle
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:15:46 #292
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536654
kut, 2-2 Newcastle uit een pingel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:15:56 #293
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45536659
en 2-2, Solano
pi_45536661
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hij raakte hem niet maar kwam wel aanvliegen alsof ie Bruce Lee was.
pi_45536674
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Domme actie op het middenveld, een plek waar je niet direct zo'n overtreding hoeft te maken
pi_45536693
Toch netjes dat Newcastle zich weet te herstellen.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:17:02 #297
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536697
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Hij raakte hem niet maar kwam wel aanvliegen alsof ie Bruce Lee was.
Dat zeg ik, als je zo'n actie maakt moet je niet piepen als je geel krijgt.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:18:10 #298
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536737
Sheffield met 10 na een elleboog.

Leve de grens
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:18:43 #299
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536756
En nu knokken de banken onderling
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:18:54 #300
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45536763
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Toch netjes dat Newcastle zich weet te herstellen.
herstellen? niet echt, door een scheidsrechterlijke dwaling en een domme handsbal van 0-2 naar 2-2.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:19:55 #301
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45536804
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')