quote:
Gast, hou er nou over op, je snapt er werkelijk niets van, ik zei iets van je Larsson adoratie, niet daarover, waarmee je fanneke nou mee in de zeik probeert te nemen is al iets van al eerder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huhm dat is gek.... Vorige week liep jij mij nog voor gek te verklaren toen ik in de middag naar de wedstrijd Man U-Aston Villa. Arsenal speelde toen immers in de avond tegen Blackburn![]()
![]()
Voorspelbaarheid +2quote:
Ja ja joh krabbel maar weer lekker terug, ik weet donersgoed wat je toen bedoelde. Maar goed on-topic maar weer!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gast, hou er nou over op, je snapt er werkelijk niets van, ik zei iets van je Larsson adoratie, niet daarover, waarmee je fanneke nou mee in de zeik probeert te nemen is al iets van al eerder.
Hinderlijk buitenspel mijn inziens, had niet goedgekeurd mogen worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
Newcastle v West Ham 1-2
quote:
Je hebt het gehoord van je vriend, Gunnerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als je pretendeert een Gooner te zijn dan snap ik inderdaad ook niet dat je vrijwillig naar een wedstrijd van Manure of Chelski gaat kijken, tenzij AFC de tegenstander is.
Ga je schamen dat je Arsenal in je ondertitel durft te zetten![]()
eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hinderlijk buitenspel mijn inziens, had niet goedgekeurd mogen worden.
Ben ik "Gunner"?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het gehoord van je vriend, Gunner![]()
![]()
On-topic![]()
Quashie ja. Heeft een ander shirt aangetrokken omdat het andere onder het bloed zat na een hoofdwond.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:50 schreef mcyodogg het volgende:
Speelt er iemand nou bij WH zonder naam+nummer achterop? Want dat leek even.
Tsja hij had ook Nuno Morais achterin kunnen zetten, maar die jongen is 20 ofzo.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Jezus Chelsea.Nouja, eigenlijk Mourinho. Je vraagt er gewoon om als je Essien en Ferreira in 't centrum zet tegen Crouch en Kuijt
. Tijd om te vertrekken?
Middlesbrough staat 4-1 voor, Arsenal kan nu extra uitlopen op Bolton mits ze morgen gaan winnen natuurlijkquote:
Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tsja hij had ook Nuno Morais achterin kunnen zetten, maar die jongen is 20 ofzo.
En als dan wordt verteld dat Alex er ook nog is, gewoon zeggen dat hij nooit in je elftal zal spelenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.
Ja, ik weet het ook niet. Telkens die roddels of er nu wel of niet gekocht mag worden van de leiding. Maar het lijkt me vrij noodzakelijk. Ze hebben wel met Ben Haim gepraat, maar Bolton deed moeilijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in godsnaam geen centrale verdediger gekocht de afgelopen weken, wat een wanbeleid zeg.
Wat een wijsheid, Chapeauquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Middlesbrough staat 4-1 voor, Arsenal kan nu extra uitlopen op Bolton mits ze morgen gaan winnen natuurlijk
Vind je het gek, ik zou nu ook lekker astronomische bedragen gaan vragen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Telkens die roddels of er nu wel of niet gekocht mag worden van de leiding. Maar het lijkt me vrij noodzakelijk. Ze hebben wel met Ben Haim gepraat, maar Bolton deed moeilijk.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:00 schreef zjroentje het volgende:
Cyberia is LoekB, Arsenal-style?
Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwaktequote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwakte![]()
Nu echt on topic gaan aub in plaats van constant in mijn nek te lopen hijgen.
Wie antwoord er niet op wie?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Menneertje weet geen antwoord te geven op mijn eerdere post, typerende kenmerk van zwakte![]()
Je bent niet serieus te nemen.quote:Nu echt on topic gaan aub in plaats van constant in mijn nek te lopen hijgen.
Was wel geel waard maar hij raakte hem niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:14 schreef Ludacriss het volgende:
Rode kaart voor Helgunson van Fulham. Stomme 2de gele kaart.
Hij raakte hem niet maar kwam wel aanvliegen alsof ie Bruce Lee was.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was wel geel waard maar hij raakte hem niet.
Domme actie op het middenveld, een plek waar je niet direct zo'n overtreding hoeft te makenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Was wel geel waard maar hij raakte hem niet.
Dat zeg ik, als je zo'n actie maakt moet je niet piepen als je geel krijgt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Hij raakte hem niet maar kwam wel aanvliegen alsof ie Bruce Lee was.
herstellen? niet echt, door een scheidsrechterlijke dwaling en een domme handsbal van 0-2 naar 2-2.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Toch netjes dat Newcastle zich weet te herstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |