Over anderhalve week ook weer naar The Grove?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef Ludacriss het volgende:
Nee... erg saaie helft. Niet tot geen kansen voor Chelsea en Liverpool.
De Hotel? Wat moet ik daar zoeken.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Over anderhalve week ook weer naar The Grove?
Ashburton Grove dan.quote:
Weer de Tiny Totts zien verliezen van Arsenal?quote:Wat moet ik daar zoeken.
Schelpzee is ook kansloos zie dat nou is danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:39 schreef mcyodogg het volgende:
Kansloze middag. Als zelfs de meest basisdingen niet lukken, laat staan om je tegenstander het ook maar lastig te maken.
Nee ik zal helaas niet aanwezig zijn vanwege mijn afstuderen. Alleen zal ik ze zien gelijkspelen nadat ik ze een week eerder heb zien verliezen van Tottenham.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ashburton Grove dan.
[..]
Weer de Tiny Totts zien verliezen van Arsenal?
Op een Arsenal v manyoo zit altijd druk, ook als beide clubs in de middenmoot zouden staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:52 schreef Grimm het volgende:
aan de ene kant wel jammer dat chelsea heeft verloren, nu zit d'r geen druk op de wedstrijd van morgen.
Mwah vind ik niet, Arsenal is een mindere rivaal dan Liverpool, Leeds, City.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Op een Arsenal v manyoo zit altijd druk, ook als beide clubs in de middenmoot zouden staan.
Pool en City staan wel boven de rivaliteit met Arsenal maar Leeds is toch voornamelijk een eenzijdig verhaal vanuit Leeds wat ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah vind ik niet, Arsenal is een mindere rivaal dan Liverpool, Leeds, City.
Het vuurtje is de laatste jaren wat aangewakkerd door keane - vieira ruzie's etc.
Het is meer iets noorderlijks met leeds. alhoewel om zo'n beetje de 15 minuten in engeland er zich wel een prof club bevind, noemen ze meestal pool - man utd ook een derby, vinden ze mooiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Pool en City staan wel boven de rivaliteit met Arsenal maar Leeds is toch voornamelijk een eenzijdig verhaal vanuit Leeds wat ik begrepen heb.
Maar Arsenal v manyoo is sowieso een wedstrijd die er altijd om gaat, ook al staat er niets op het spel.
De spurs marchen de laatste tijd niet meer zo hardquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:06 schreef Ludacriss het volgende:
Oh when the Spurs! Go marching in!
Komt allemaal wel goed. CL zullen we niet meer halen maar de Uefa cup wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
De spurs marchen de laatste tijd niet meer zo hard
Is het ook. Zie ze nu liever in de cups goed doen en subtopper blijven in de PL.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef DeVinger het volgende:
CL is ook iets te hoog gegrepen voorlopig
Tis pas echt gaan "leven" in die zin in 1988 met de Battle of Old Trafford, een massale vechtpartij die de wijvengevecht in 2004 deed verbleken naar wat ik begrepen heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:07 schreef Grimm het volgende:
. dat met Arsenal begint er nu wat spannend te worden, maar ook de laatste jaren ,met keane-vieira enzo is dat wat opgeblazen vind ik.
Dat gaat hard daarquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef dndiek het volgende:
Boro op 3-1 tegen Bolton
6' [1 - 0] G. Speed (o.g.)
10' [2 - 0] A. Xavier
23' [3 - 0] M. Viduka
25' [3 - 1] K. Nolan
Klopt ja, we kregen toen punten in mindering.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tis pas echt gaan "leven" in die zin in 1988 met de Battle of Old Trafford, een massale vechtpartij die de wijvengevecht in 2004 deed verbleken naar wat ik begrepen heb.
Een FA die toen al steken liet vallen mbt straffen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:33 schreef fanneke het volgende:
[..]
Klopt ja, we kregen toen punten in mindering.
* Doet even kinderachtigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:22 schreef fanneke het volgende:
Newcastle-West Ham 0-1, Carlton Cole
Maar Arsenal speelt niet tegelijkertijdquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
* Doet even kinderachtig
Een Arsenal fan gaat naar de wedstrijd Newcastle-West Ham kijken![]()
![]()
Speelt Arsenal tegelijkertijd danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
* Doet even kinderachtig
Een Arsenal fan gaat naar de wedstrijd Newcastle-West Ham kijken![]()
![]()
Lijkt Chelsea wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef mcyodogg het volgende:
Dat Newcastle is echt even de weg kwijt.
5-1 tegen birmingham city op de klotenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:34 schreef fanneke het volgende:
en weer een blessure bij Newcastle. Het zit ze niet echt mee dit seizoen.
![]()
och ja, het is Cyberia.quote:
Huhm dat is gek.... Vorige week verklaarde jij en je theemaatjes mij nog voor gek toen ik in de middag naar de wedstrijd Man U-Aston Villa keek. Arsenal speelde toen immers in de avond tegen Blackburnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar Arsenal speelt niet tegelijkertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |