The mancs ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
Iemand overigens ook zo'n schijthekel aan Bolton Wanderers?
Ik vind het wel een geinig cluppie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:52 schreef Erwin_FCT het volgende:
Iemand overigens ook zo'n schijthekel aan Bolton Wanderers?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geinig cluppie.![]()
![]()
Omdat Chelsea gaat verlieze?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
Dit wordt een zinloze speelronde, ik voel het nu al.
Nee, Chelsea wint natuurlijk gewoon, maar United gaat echt geen punten verspelen tegen Watford en Liverpool heeft al gewonnen, dus niemand schiet wat op. Behalve dat er een ronde minder is.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Home and away
League: Chelsea 34 wins, Blackburn 32, Draws 25
Prem: Chelsea 7 wins, Blackburn 11, Draws 7
at Chelsea only
League: Chelsea 22 wins, Blackburn 12, Draws 11
Prem: Chelsea 2 wins, Blackburn 5, Draws 5
Ruime voorsprong dus in Londenquote:
Zijn er al weer wat centrale verdedigers speelklaar bij Chelski?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ruime voorsprong dus in Londen![]()
Bovendien is Chelsea nagenoeg onverslaanbaar op Stamford Bridge, en helemaal in de premiership, dus maak je niet te veel illussies![]()
Carvalho alleen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zijn er al weer wat centrale verdedigers speelklaar bij Chelski?
Wie weet.......quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:11 schreef mcyodogg het volgende:
Bovendien is Chelsea nagenoeg onverslaanbaar op Stamford Bridge, en helemaal in de premiership, dus maak je niet te veel illussies![]()
Hearmquote:
Zijn 14e doelpunt ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
1-0 Ronaldo
Xie dat Richardson in de basis staat en Ole mag ook vanaf de aftrap
en van der Sar staat er ook weer niet in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
1-0 Ronaldo
Xie dat Richardson in de basis staat en Ole mag ook vanaf de aftrap
Jah, zag ik ookquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en van der Sar staat er ook weer niet in.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef Doc het volgende:
West-ham heeft gewoon een hele nieuwe verdediging gekocht
£6millionquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Doc het volgende:
Upson was niet eens zo heeel duur ...
Maar dat gaat ok niet door. Kom op dat is toch geen ruil alleen als Ronaldinho de andere kant op komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:41 schreef RayMania het volgende:
Ik wil Ronaldo dus echt niet bij Barça zien, laat staan dat Xavi vertrekt!
pfff.. ronaldo kan alleen maar met de bal lopen tot dat ie 'm kwijt isquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Maar dat gaat ok niet door. Kom op dat is toch geen ruil alleen als Ronaldinho de andere kant op komt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:04 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus he, een makkelijke penalty en een eigen goal en de drie punten zijn alweer binnen voor united
De competitie is bovenin vrij zinloos, nu al.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |