Daar sta ik van te kijken, dacht dat hij behoorlijk snel was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef thewishmaster het volgende:
Wie ook heel erg traag is, is Klaas Jan Huntelaar, die wint ook nooit een sprintduel.
Als keepers ook tellen, dan was Piet Schrijvers ook niet zo snel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef sjimz het volgende:
Hennie Meijer!
Die had wat gewicht mee te sjouwen!
Dan mogen we Jeroen Verhoeven ook aan ons laten voorbij gaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als keepers ook tellen, dan was Piet Schrijvers ook niet zo snel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz, die heeft zn voet gebroken.
Die was toch nog best snel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
Fredje Bouma moet ook het een en ander meeslepen als ie weer eens aanzet.
en in het zaalvoetbal kon hij zich daarmee nog wel redden........quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Edwin Grunholz.
Die moest het louter van z'n techniek hebben en absoluut niet van z'n snelheid.
volgens mij wel jaquote:
Ja en op de training stond hij waarschijnlijk ook wel eens tegen Rommedahl en verloor hij de sprintduels ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik herinner me een sprintduel met Shevchenko
daar zouden 99 op 100 verdedigers nog van verliezen, dus dat is geen schande.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
ja daar stond hij nogla verkeerd, hij begon met een achterstand.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |