Daar sta ik van te kijken, dacht dat hij behoorlijk snel was.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef thewishmaster het volgende:
Wie ook heel erg traag is, is Klaas Jan Huntelaar, die wint ook nooit een sprintduel.
Als keepers ook tellen, dan was Piet Schrijvers ook niet zo snel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef sjimz het volgende:
Hennie Meijer!
Die had wat gewicht mee te sjouwen!
Dan mogen we Jeroen Verhoeven ook aan ons laten voorbij gaanquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Als keepers ook tellen, dan was Piet Schrijvers ook niet zo snel.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjimz, die heeft zn voet gebroken.
Die was toch nog best snel?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
Fredje Bouma moet ook het een en ander meeslepen als ie weer eens aanzet.
en in het zaalvoetbal kon hij zich daarmee nog wel redden........quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
Edwin Grunholz.
Die moest het louter van z'n techniek hebben en absoluut niet van z'n snelheid.
volgens mij wel jaquote:
Ja en op de training stond hij waarschijnlijk ook wel eens tegen Rommedahl en verloor hij de sprintduels ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik herinner me een sprintduel met Shevchenko
daar zouden 99 op 100 verdedigers nog van verliezen, dus dat is geen schande.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
ja daar stond hij nogla verkeerd, hij begon met een achterstand.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:29 schreef mcyodogg het volgende:
Buiten het feit dat hij na een rondje sprinten al buiten adem is, moet je hem daar echt niet in onderschatten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:09 schreef rubbereend het volgende:
Dikke Theo is volgens mij ook niet de sneltste
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij na een rondje sprinten al buiten adem is, moet je hem daar echt niet in onderschatten.
Dikke stront is het wel...maar traag is hij niet te noemen hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:29 schreef Gollemrulez het volgende:
Ronaldo hoort toch ook wel in het rijtje thuis.
Vroeger wel, maar nu nog steeds?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dikke stront is het wel...maar traag is hij niet te noemen hoor.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar nu nog steeds?
Zeker wel, het probleem is alleen dat hij nooit de bal krijgt, omdat hij nooit vrij loopt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:47 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Vroeger wel, maar nu nog steeds?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:56 schreef sjimz het volgende:
Hennie Meijer!
Die had wat gewicht mee te sjouwen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |