Hij was apetrotschquote:Op maandag 5 februari 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
De persoon waar het om ging vond het zelf ook niet echt grappig?
Black-Death heeft dus geen ban gehad. Ik ben nu dus vrij om om ook dood te wensen en te schelden met kanker!quote:Op zondag 4 februari 2007 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat weten we, maar wij kunnen niet bannen, alleen bans voordragen. En dat laatste is al lang gedaan. Daarnaast editten we de post natuurlijk gelijk.
houd je muil en sterfquote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Black-Death heeft dus geen ban gehad. Ik ben nu dus vrij om om ook dood te wensen en te schelden met kanker!
Goed beleid man! Hulde![]()
Laat maar achterwege danquote:Op maandag 5 februari 2007 13:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was apetrotsch
Maar ik heb mijn punt gemaakt, aarzel nu gewoon over andere topics die ik nog in gedachten had en die een beetje zijlijn maar wel heel leuk zijn.
Inderdaad... Ga eraan twijfelen of het uberhaupt wel voor een ban is voorgedragen, zoals beweerd.quote:
dat is hij zeker!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad... Ga eraan twijfelen of het uberhaupt wel voor een ban is voorgedragen, zoals beweerd.
hij is ook niet de enige!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
1 maar? Heb er zeker 3 gezien...
Nee. En wij kunnen er geen ene moer aan doen. Heeft dus TOTAAL geen zin om ons daarover aan te vallen, is niet het beleid van VBL.quote:
Aangepastquote:Op maandag 5 februari 2007 19:02 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2006/07 deel 2
Kan een mod bij Capelle de naam van Henk Schouten als trainer vervangen door Ton van Bremen?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
jasza en keltie kankeren (letterlijk) iets te veel op elkaar in het feyenoord topic.
Laat ze dat lekker in een PM doen ofzo.
quote:
Lees de laatste 20 feedbacks eens door.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij doet het alleen bij je Ajax vriendjes
Beetje snel je post veranderenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lees de laatste 20 feedbacks eens door.![]()
dank u, even wat rotzooi opgeruimdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:12 schreef sjimz het volgende:
jasza en keltie kankeren (letterlijk) iets te veel op elkaar in het feyenoord topic.
Laat ze dat lekker in een PM doen ofzo.
Post van Jasza schop die kk buys staat er anders nog.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank u, even wat rotzooi opgeruimd
vergeten aan te vinkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Post van Jasza schop die kk buys staat er anders nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |