En Ajax - Feyenoordquote:Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef dndiek het volgende:
Vitesse - NEC krijgt ook een topic dus ik zie niet in waarom PSV - AZ geen topic zou kunnen krijgen
Dequote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een PSV-AZ topic mag gewoon geopend worden hoor, is de vorige keer ook gedaan.
TT aangepast, 'Derby van het Noorden' past er niet meer achter.
zou mooi zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 11:18 schreef dndiek het volgende:
Zal ik een OP maken voor dit topic?
Het grote AC Milan topic
Ik zal hem erbij zetten.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef dndiek het volgende:
Zetten jullie de post even in de OP?
Hoe zit het trouwens met mijn rechten in het nostradamus-topic?
Nee, dat kan dan inderdaad niet. De limiet blijft bestaan, ontgrendeld of nietquote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal hem erbij zetten.
Die rechten was een probeerseltje. Mods kunnen in een bericht aanvinken of het topic vergrendeld is, of niet.
Volgens mij kon de TS dan buiten de 24-uurs-limiet editten, maar blijkbaar niet. Zal het effe navragen.
Gewoon niet klagen en de OP wijzigen als dd daarom vraagt. Dat deed ik ook zonder te klagenquote:
Als de mods een bericht wijzigen, kunnen ze er voor kiezen dat de desbetreffende user nog in de post kan (binnen de 48-uurs limiet).quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mij die functie dan uileggen?
Als mensen spijt hebben van een bepaalde reactie hebben ze een bepaalde tijd om dat te wijzigen. daarna niet meer.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mij die functie dan uileggen?
Laat maar, is al gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef zevenkamp het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #248: Almost D-DAY!
Kan je dichtgooien, andere was eerder
Owee als het nog een keer gebeurtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Bjoro het volgende:
Voetbalkwis # 195: de klassieker nadert, de 200 ook !
mag dicht ik/mijn pc was te laat/traag !
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:22 schreef Beschouw het volgende:
Voetbal-foto-onderschrift competitie#54 En verder weer
Kan wel een slotje op. Op exact hetzelfde tijdstip opende vitessezuid113 een ander foto-onderschriftentopic
Goed zoquote:
Veranderdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voetbalfoto-onderschrift competitie #54: Game On
Voetbalfoto-onderschrift competitie
Als een mod de bovenstaande naam er zo wil neerzetten met en weer verder of Game on erachter plakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |