Gedaan, dank je!quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:59 schreef DIGGER het volgende:
Een slotje in de vroege morgen graag: ik ben het eens met
Heb je een suggestie?quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:25 schreef Grimm het volgende:
The FA Premier League #21: Arsenal _O_ de TT even neutraal maken
Heeft buzzer al gesloten, dank jequote:Op woensdag 24 januari 2007 12:12 schreef dndiek het volgende:
Moet van basten aftreden als bondscoach ?
Klopt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Vrijdagavondwedstrijd RTL 7: SC Heerenveen - Heracles Almelo
Heerenveen - Heracles is de wedstrijd van overmorgen![]()
Dank je wel, op slot.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:26 schreef MaxPower het volgende:
Iwan Redan per direct weg naar FC Ut Kopstootje !!
?
Verwijderd, maar niet allesquote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is nogal wat live bagger in het Ajax topic. Doet er eens wat aan.
Hij had een manier om gratis via tele2 of planet voetbal te volgen...quote:Op zondag 28 januari 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar heb je het over?
Verwerkt. Als het goed is kun jij nu trouwens in dat topic buiten de 24 uurs limiet editten, maar weet het niet zeker. Give it a tryquote:Op maandag 29 januari 2007 07:32 schreef dndiek het volgende:
Het grote Nostradamus 2006-2007-topic #2
Kan iemand deze antwoorden verwerken in de OP?
Dan zou ikquote:Op maandag 29 januari 2007 09:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Verwerkt. Als het goed is kun jij nu trouwens in dat topic buiten de 24 uurs limiet editten, maar weet het niet zeker. Give it a try.
We hoeven niet voor ieder duel een eigen topic te openenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:34 schreef dndiek het volgende:
Is er trouwens al een PSV-AZ topic?
Een PSV-AZ topic mag gewoon geopend worden hoor, is de vorige keer ook gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
We hoeven niet voor ieder duel een eigen topic te openenAjax-Feyenoord lijkt mij de enige klassieker.. FC Groningen-SC Heerenveen krijgt immers ook niet z'n eigen wedstrijdtopic (ezelsbruggetje naar het volgende...) .. Oja, nu ik het er toch over heb, zou een modje even de TT van Vrijdagavondwedstrijd RTL 7: FC Groningen - SC Heerenveen willen wijzigen in FC Groningen - SC Heerenveen?? Evt. met iets creatiefs als 'Derby van het Noorden' er bij? Bvd
![]()
En Ajax - Feyenoordquote:Op maandag 29 januari 2007 10:54 schreef dndiek het volgende:
Vitesse - NEC krijgt ook een topic dus ik zie niet in waarom PSV - AZ geen topic zou kunnen krijgen
Dequote:Op maandag 29 januari 2007 11:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een PSV-AZ topic mag gewoon geopend worden hoor, is de vorige keer ook gedaan.
TT aangepast, 'Derby van het Noorden' past er niet meer achter.
zou mooi zijnquote:Op maandag 29 januari 2007 11:18 schreef dndiek het volgende:
Zal ik een OP maken voor dit topic?
Het grote AC Milan topic
Ik zal hem erbij zetten.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef dndiek het volgende:
Zetten jullie de post even in de OP?
Hoe zit het trouwens met mijn rechten in het nostradamus-topic?
Nee, dat kan dan inderdaad niet. De limiet blijft bestaan, ontgrendeld of nietquote:Op maandag 29 januari 2007 13:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal hem erbij zetten.
Die rechten was een probeerseltje. Mods kunnen in een bericht aanvinken of het topic vergrendeld is, of niet.
Volgens mij kon de TS dan buiten de 24-uurs-limiet editten, maar blijkbaar niet. Zal het effe navragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |