Het constant jezelf ongevraagd afzetten aan een andere club op een zeer kinderachtige manier is juist een teken dat die andere club groter is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind de amsterdamse supporters toch wel af en toe arrogant overkomen over het verleden.
Elke keer als ik lees dat "men" zo groot was en nog steeds is.Nou daar schieten wat mij betreft de tranen van in mijn ogen.Men weet altijd wel te zeggen dat men nog altijd de beste van het land is.
Ik laat feiten voor me spreken.Ik doe niet groot omdat ik zeg dat Ajax maar een klein clubje is en PSV de grootmacht van Nederland.Ik spreek over dat dit Ajax niet meer het Ajax van het verleden is.
Punt.
Respect tonen zou het beste zijn maar ach.Dit heb je.Al haat ik hooliganisme en vind dat dat soort idioten hard aangepakt moet worden.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Martuh het volgende:
... en dat de harde kern van Liverpool bekend staat als de 'Red Army'. ...
Uiteindelijk zijn toch alle liedjjes van LFC gestolen (behalve de stomme liedjes danquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:43 schreef pekel het volgende:
Who gives a fuck? Supporters zijn er imo om een club aan te moedigen. Wie dan dat ene liedje heeft bedacht zal me een reet roesten.
Van mij part gaan ze lekker toeteren bij een voorsprong en gaan ze fluiten bij een achterstand. Ieder z'n eigen ideeen.
Dat is Ajax al jaren niet meer.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
De op een moment grootste club van het land
Krijgen we dit geleuter weer. Alsof het boeit dat je de grootste of kleinste club bent. Het gaat uiteindelijk om de prijzen die je nu pakt.quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Martuh het volgende:
Ben zelf geen hooligan, ik ben niet lid van de harde kern maar ik kom voor mijn eigen rechten op en heb vaak genoeg gevochten. Als ik op TV de zogenaamde harde kernen van PSV en AZ zie, lach ik me kapot als ik zie wat voor een grote mond ze hebben. Ik ben toch heel benieuwd hoe stoer deze mannetjes zijn als ze in een vechtpartij tussen harde kernen komen. Neem dan liever een voorbeeld aan clubs als ADO, Utrecht en Feyenoord. Die weten waar ze staan, dat zijn met recht échte harde kernen van clubs die niet bij elkaar zijn gekocht.
En dat doet PSV.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Krijgen we dit geleuter weer. Alsof het boeit dat je de grootste of kleinste club bent. Het gaat uiteindelijk om de prijzen die je nu pakt.
Dat is echt niet iets van tegenwoordig hoor.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:49 schreef Frasier het volgende:
Ach het is tegenwoordig "in" om vooral anti-Ajax te zijn. Dan hoor je er helemaal bij.
Dat zet je toch aan het denken he.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:57 schreef dlebrok het volgende:
Overigens vind ik het altijd wel leuk dat de harde kern van de Ajax-supporters vaak met redelijk veel
'respect' over die van Feyenoord praat. Veel meer dan over PSV en AZ-supporters in elk geval.
Mwah, ik denk dat dit het meest trieste is wat ik de laatste tijd gehoord heb.. damnquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:21 schreef Martuh het volgende:
PSV- en AZ-supporters hebben altijd de grootste mond op internetforums. Ben zelf geen hooligan, ik ben niet lid van de harde kern maar ik kom voor mijn eigen rechten op en heb vaak genoeg gevochten. Als ik op TV de zogenaamde harde kernen van PSV en AZ zie, lach ik me kapot als ik zie wat voor een grote mond ze hebben. Ik ben toch heel benieuwd hoe stoer deze mannetjes zijn als ze in een vechtpartij tussen harde kernen komen. Neem dan liever een voorbeeld aan clubs als ADO, Utrecht en Feyenoord. Die weten waar ze staan, dat zijn met recht échte harde kernen van clubs die niet bij elkaar zijn gekocht.
kan je net zo goed zonder sjaaltje zitten of denk je dat het de spelers echt beter maakt, dat sjaaltje van jou.......quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat dit het meest trieste is wat ik de laatste tijd gehoord heb.. damn
Het zijn gewoon een stelletje randebielen die je daar opnoemt van Feyenoord, ADO en Utrecht.
Morgen ga én kan ik gelukkig gewoon met m'n Eagles sjaaltje tussen het PSV publiek zitten
Thialf sfeerloos?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:05 schreef Backdoorman het volgende:
az?!?! ik wist niet eens dat die supporters hadden...sorry hoor maar die club wordt toch hopelijk door de meesten niet echt serieus genomen? Volgend jaar kunnen ze net zo goed weer 6de of 7de eindigen....en van die supportersschare raak ik ook niet onder de indruk want heb het idee dat ze dat nieuwe stadionnetje maar met moeite vol krijgen en het is er zo sfeerloos als in thialf....
Nee, in Nederland heb je een top drie Ajax Feyenoord PSV en dan een hele tijd niks en dan de clubs als Twente AZ Groningen Vites Utreg etc....En dat Az nu toevallig 2 of 3 leuke seizoenen draait zegt me niks.
Ik zie dat je voor Emmen bent..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Krijgen we dit geleuter weer. Alsof het boeit dat je de grootste of kleinste club bent. Het gaat uiteindelijk om de prijzen die je nu pakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |