Gewoon niet klagen en de OP wijzigen als dd daarom vraagt. Dat deed ik ook zonder te klagenquote:
Als de mods een bericht wijzigen, kunnen ze er voor kiezen dat de desbetreffende user nog in de post kan (binnen de 48-uurs limiet).quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mij die functie dan uileggen?
Als mensen spijt hebben van een bepaalde reactie hebben ze een bepaalde tijd om dat te wijzigen. daarna niet meer.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:10 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mij die functie dan uileggen?
Laat maar, is al gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef zevenkamp het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #248: Almost D-DAY!
Kan je dichtgooien, andere was eerder
Owee als het nog een keer gebeurtquote:Op maandag 29 januari 2007 23:38 schreef Bjoro het volgende:
Voetbalkwis # 195: de klassieker nadert, de 200 ook !
mag dicht ik/mijn pc was te laat/traag !
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:22 schreef Beschouw het volgende:
Voetbal-foto-onderschrift competitie#54 En verder weer
Kan wel een slotje op. Op exact hetzelfde tijdstip opende vitessezuid113 een ander foto-onderschriftentopic
Goed zoquote:
Veranderdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voetbalfoto-onderschrift competitie #54: Game On
Voetbalfoto-onderschrift competitie
Als een mod de bovenstaande naam er zo wil neerzetten met en weer verder of Game on erachter plakt![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:58 schreef RayMania het volgende:
Aangepast.
teamwork heeft datquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Modden in delen, tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |