Topquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ff een paar antwoorden: (min of meer dan....)
- Het DGK team op volledige oorlogssterkte is zo'n 150 a 200 man
- onder de naam DGK_REDACTIE zijn er twee die posten
- Er zit een tijdje tussen streams en uitzending door het soort montage/programma (talking heads enz.) Oftewel: iedereen doet zijn/haar stinkende best om er elke dag een toppertje van te maken.
- Kaarten aktie; kan ik niets over zeggen. You'll knever know.
- Miljonairs beelden laten zien; kan ik niets over zeggen. You'll never know.
- We zijn geen BB!
- De echte gekken (en dat zijn we allemaal) kijken thuis ook naar de streams. We zijn alleen bijna nooit thuis.![]()
Tot zover onze ernstig openhartige bui![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ff een paar antwoorden: (min of meer dan....)
- Het DGK team op volledige oorlogssterkte is zo'n 150 a 200 man
- onder de naam DGK_REDACTIE zijn er twee die posten
- Er zit een tijdje tussen streams en uitzending door het soort montage/programma (talking heads enz.) Oftewel: iedereen doet zijn/haar stinkende best om er elke dag een toppertje van te maken.
- Kaarten aktie; kan ik niets over zeggen. You'll knever know.
- Miljonairs beelden laten zien; kan ik niets over zeggen. You'll never know.
- We zijn geen BB!
- De echte gekken (en dat zijn we allemaal) kijken thuis ook naar de streams. We zijn alleen bijna nooit thuis.![]()
Tot zover onze ernstig openhartige bui![]()
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:
Was die site dus positief over huub?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Brian en NL hebben nu gekeken op een fake Huub weblog. Ze snappen er niks van en denken dat hij tegenstanders heeft. AJB Willen jullie de kaarten doorsturen. Ik heb ook al gemaild naar de Telegraaf
De site is positief over Huub, maar op een komische manier die Brianless en NL niet snappen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was die site dus positief over huub?
Maar hij weet niet dat die opgestuurd wordt volgens mijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef Darklight het volgende:
Ze denken dat het een anti Huub site is
Ze weten ook dat die kaart wordt opgestuurd, Brian heeft dat gelezen, en heeft de kaart gezien
Het is op vele manieren bewezen, maar er zijn andere posters + DGK_Redactie die dat beter kunnen uitleggen dan ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Mag ik een kritische vraag stellen?
Op welke wijze is vastgesteld dat DGK_REDACTIE echt iemand van DGK is?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Mag ik een kritische vraag stellen?
Op welke wijze is vastgesteld dat DGK_REDACTIE echt iemand van DGK is?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Licht uit kan niet. Closje op tattoo Brian wel...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Komt ie, speciaal voor jullie op stream 3...
Ze moeten nu al bij de redactie zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
DGK_Redactie: mochten jullie besluiten de kaarten door te geven...........kunnen jullie dan aan ons vertellen wanneer/ hoe laat en hoe (opsparen of niet).
Maar nog niet allemaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten nu al bij de redactie zijn.
het zal wel een lange omweg maken via hilversum en vergaderingetjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten nu al bij de redactie zijn.
Maar toch posten in het forum en toch kijken hequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:40 schreef Lieve het volgende:
Beste redactie,
Kan dat personeel niet wat beter gekozen worden? Misdadige aandragers met een vechtsportachtergrond horen niet in een huis met lichtontvlambare mafkezen. En wat de 'boksleraar' acceptabel denkt te mogen aandragen/bijdragen is absoluut STRAFBAAR! Dit KAN dus echt niet! Tegen die labiele figuren Brian en Bart zeggen dat hij Huub wel afmat en dat B&B hem dan in elkaar kunnen beuken?¿¿¿¿¿¿ Sorry. Dit programma begint echt al mijn respect te verliezen.
Ik denk dat het nooit hun bedoeling is geweest dat ze hier zo erg zichtbaar aanwezig zouden zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:36 schreef demins het volgende:
Wat ik nog een beetje mis is "de antwoorden van"...![]()
Ja.... en me mateloos verbazen over de onrechtvaardigheid van die karakterloze stumpers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar toch posten in het forum en toch kijken he![]()
En jij hebt Nataasia en Brian op respectievelijk 1 en 2 gezet, in je top-10 van favoriete bewoners.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja.... en me mateloos verbazen over de onrechtvaardigheid van die karakterloze stumpers.
Ik snap het niet. Die klojo's hebben toch ook ouders gehad? Hebben die geen normen en waarden meegekregen van hun mama's? Hebben die moeders ze niets geleerd van fatsen en beheersing?
Hebben ze nooit geleerd dat pesten geen spel is? Verbazing, mateloze verbazing
Misschien niet, maar dan zijn ze wat laat. Ze hebben zelf een topic geopend met gelukkig 2007 namens DGK_Redactie. Daarmee vielen ze al extra op. Ook posten ze in de COS en gaan ze vaak off topic. Vandaar dat ik dit topic heb gemaakt, om dat te voorkomen. En om de vragen die er leven te bundelen. Zou sportief zijn als ze antwoord geven hier. Ook al is het kort en misschien niet volledig. Is nu 1 keer gebeurd, maar mag vaker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nooit hun bedoeling is geweest dat ze hier zo erg zichtbaar aanwezig zouden zijn eigenlijk.
Mwa. het is tenminste ietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wij zijn reuze sportief, maar er zijn een hoop vragen waar we geen antwoord op kunnen/willen geven.![]()
Desondanks zijn we best openhartig vind ik...![]()
Nu dus wel...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Brian en NL hebben nu gekeken op een fake Huub weblog. Ze snappen er niks van en denken dat hij tegenstanders heeft.
Tuurlijk snap ik dat jullie niet alles mogen of kunnen zeggen, sommige dingen moeten nu eenmaal een verassing blijven of kan gewoon geen antwoord op gegeven wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wij zijn reuze sportief, maar er zijn een hoop vragen waar we geen antwoord op kunnen/willen geven.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ze bedoelen de kaarten die tot nu toe al binnen zijn gekomen denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef LiisaB het volgende:
hoe kunnen ze nu ALLE briefkaarten binnen hebben, er zijn er nog genoeg onderweg
Er zat iemand in de jury die bij @Home heeft gewerktquote:
Zo is het maar wat willen jullie nog weten dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Wees blij dat ze Huuberhaupt posten zou ik zeggen, iets van een gegeven paard niet in de bek kijken etc.. Het mag toch haast vanzelfsprekend zijn dat ze niet overal antwoord op kunnen geven en ook niet 24/7 mee kunnen lezen?
Dus een kansloos topic zou ik het niet willen noemen.. Neemt niet weg dat ik zelf ook graag wat meer posts en antwoorden zou willen zien hoor..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zo is het maar wat willen jullie nog weten dan?
Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.quote:
Hoe laat komt Wilgo Natasiaaaaaaaaaaa halen? Het is de 10e vandaag. En dan moest ze eruit van hem.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet goed genoeg was...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.
Lees dit, speciaal voor jullie geopende, topic eens. Dat weet je wat 'wij'willen weten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ikzie alleen maar vragen die we al hebben beantwoord of die we niet kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:50 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Lees dit, speciaal voor jullie geopende, topic eens. Dat weet je wat 'wij'willen weten.
ja, dus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:10 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Er zat iemand in de jury die bij @Home heeft gewerkt
Bij @Home waren ze al niet onder de indruk van Kwastanovic capaciteiten om het maar eens zo uit te drukkenquote:
Ja dat was weer zo'n typisch Kasta relletje...... liep alleen een beetje heel lullig af...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef TranceAction het volgende:
Bij @Home waren ze al niet onder de indruk van Kwastanovic capaciteiten om het maar eens zo uit te drukken![]()
Hier is een samenvatting als je alles wil lezen moet je zelf maar op zoek gaan naar een link.quote:
ja dat kwam door die fok nsb ster biancavia... dat doe je toch niet kom opquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:28 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hier is een samenvatting als je alles wil lezen moet je zelf maar op zoek gaan naar een link.
Kwastanovic werkte als call-center-smurf bij @Home en daar kwam men erachter dat hij nog te dom was om zijn veters te strikken. Verder ging hij niet echt vertrouwelijk om met vertrouwelijke gegevens![]()
Dus toen hebben ze Kwastanovic de bijstand in getrapt![]()
een camerahok...quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef F04 het volgende:
Ik heb nog een vraagje.
Weten jullie misschien wat er hier zit.
[afbeelding]
Redactie zit ook op het terrien in een technisch 'dorp'.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Mr_Baus het volgende:
Wie doen de beveiliging? Is dat Rep's security? En klopt het dat het huis ernaast bevolkt wordt door de redactie?
Edit; niet dat ik iets van plan ben hoor
Normaal gezien niet maar voor Kwasta-NoWay-vic maak ik graag een uitzonderingquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja dat kwam door die fok nsb ster biancavia... dat doe je toch niet kom op
Dus daar zit de regie van 24/7 zoals ik van u begrijp?quote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:12 schreef SmeerCaas het volgende:
Incidenten zoals die van Nathanael en Huub, vallen die in de categorie acceptabel of ongewenst? Het lijkt me vooraf voorspelbaar geweest dat dit zou moeten gaan gebeuren. En in de toekomst wellicht nog zelfs verder escaleert. Hopen jullie hierop OF wordt getracht dit te voorkomen?
Nee daar staat een camera + cameraman. Er zijn meer van dat soort 'hokken' rond het huis maar dat valt amper op omdat die er bij de verbouwing van het huis meteen bij zijn gebouwd in de lijn van het huis.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Dus daar zit de regie van 24/7 zoals ik van u begrijp?
... in een soort technisch dorp...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nee daar staat een camera + cameraman. Er zijn meer van dat soort 'hokken' rond het huis maar dat valt amper op omdat die er bij de verbouwing van het huis meteen bij zijn gebouwd in de lijn van het huis.
De regie is er wel 24/7 maar die zitten samen met allerlei andere afdelingen die nodig zijn om zo'n programma te maken in een soort
Waarschijnelijk bedoelt hij 't Mediapark in Hilversum. Maar ik denk meer dat de camerabediende's in dat kot ernaast zit. want ze kunnen moeilijk al die 80 camera's door de glasvezel/sateliet laten lopen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Redactie zit ook op het terrien in een technisch 'dorp'.
Security kan ik niks over zeggen.
Technisch dorp met alle afdelingen staat gewoon op het terrein van de Villa. Dat draait 24/7 door.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:25 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarschijnelijk bedoelt hij 't Mediapark in Hilversum. Maar ik denk meer dat de camerabediende's in dat kot ernaast zit. want ze kunnen moeilijk al die 80 camera's door de glasvezel/sateliet laten lopen.
en deze week kwam er ook zón gast met een camera en met zón rode video draad, en dat was weer live op de streams te volgen (geweldig) , dus het kan niet ver zijn.![]()
Nee, ik denk het niet dat ze daar slapen. Het gaat allemaal in ploegendienst.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:34 schreef Mr_Baus het volgende:
Eerder gaf je al te kennen dat jullie vrijwel nooit thuis waren.. Hoe is dat dan geregeld? Jullie slapen ook daar? of in een hotel? Lijkt me erg leuk werk om te doen, maar onder dat soort omstandigheden dan ook enorm zwaar.. Vergelijk het zelf dan met een uitzending naar een crisisgebied..
Met andere woorden, hebben jullie een heel groot deel van je sociale leven op moeten geven om dit programma te kunnen maken of valt het allemaal nog wel mee?
montage = kijkcijfersquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:43 schreef DvanderW het volgende:
Hoe kan het zijn dat de TV uitzendingen totaal anders zijn dan de streams.(verdraaiingen van zaken)Bijv:Uitzending van gisteren:Discussie Brian en Nena aan avondeten waar Brian Nena beschuldigde Lesley uitgemaakt had voor .....In de TV uitzending leek het net of Brian Nena een draai om haar oren gaf,terwijl dit toch echt totaal andersom was Nena maakte kortemetten met Brian ,en dat heeft iedereen kunnen zien op de streams.En vandaag word Nathanael als het slachtoffer neer gezet in het bekende incident met Huub,en iedereen die de streams heeft gezien was het andersom.
waarschijnlijk net als bij BB. Om het hus heen staan lege camera-hokjes, waar camera-mensen naar toe worden gedirigeerd als er in die hoek van de tuin iets spannends gebeurt. Of iets gebeurt in het algemeen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
... in een soort technisch dorp...
Daar ben ik over in tweestrijd: Men wilt pittige verbale discussies, lijkt me. Maar het programma duurt lang. Daar kan van alles in gebeuren en dat lijkt me op voorhand voorspelbaar. Dus ik ben/blijf benieuwd naar een mening van de redactie. Maar daar wilt men vermoedelijk geen uitspraak over doen...quote:
Welke optie's zijn d'r nog meer danquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Black_king het volgende:
Kunnen jullie aangeven waarom jullie aan Fok! de voorkeur hebben gegeven om op te posten?
VOL, Geen stijl enzquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Welke optie's zijn d'r nog meer dan
Besteedt GeenStijl aandacht aan De Gouden Kooi dan?quote:
Gaaf! toevallig zat ik vannacht nog met het idee te spelen om te vragen om een backstage specialquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Over een weekje of wat komt er een hele leuke 'achter de schermen' docu op de website. Wordt erg leuk weergegeven hoe zo'n klus gaat.
Leuk ben erg benieuwdquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Over een weekje of wat komt er een hele leuke 'achter de schermen' docu op de website. Wordt erg leuk weergegeven hoe zo'n klus gaat.
als een hoer mag, mag dit ook, lijkt mequote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena zegt net voor de 2e keer dat ze een vette joint wil roken, aangezien ze dat al vaker heeft gezegd is het nu de hoogste tijd om haar die vette joint te geven
Dus DGK-redactie, geef Nena die vette joint die ze al weken zo graag wil
Nena & Huub kneiterstoned, geweldig toch...
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:44 schreef avonne het volgende:
[..]
als een hoer mag, mag dit ook, lijkt me
Legaal.
Er lopen inderdaad cameramannen rond het huis. Naar mijn weten eigenlijk vooral buiten en niet binnen. Op verschillende plekken buiten het huis zijn camera hokken geplaats die gekoppeld zijn aan het huis. De cameramannen (meestal 2 per hok) kunnen dan op verschillende plekken in het huis de boel filmen door een soort van spiegel. Als bewoner kun je het bijna niet zien. Als je heel goed kijkt dan zie je de camera`s wel. Meestal door dat ze bij het rouleren van ruimte wisselen en dan de deur van het hok open moet zodat er licht binnen komt. Even de posities van de camera hokken: 2 in de grote slaapkamer, waarvan 1 achter bij de douche dus gericht op het bed van Nena en? de andere aan de andere kant gericht op het bed van nathaneal. in de woonkamer 1. en 1 voor de wasbak. Ohja ook nog 1 richting de eettafel, precies tegenover de trap. dit is ook het zelfde hok als dat van de woonkamer dacht ik! Dan nog 1tje in de game room, maar deze kan ook richting nena``s bedje filmen. Uhhm, dit was het wel voor binnen. En als ze filmen bij bv de paardenbak dan staan er wel cameramannen bij. Stuk of 6, veel maar dat went snel, hahaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:45 schreef Lieve het volgende:
Dan nog een laatste vraag; ik begrijp dat er ook cameramannen live in het huis rondlopen? Dus de bewoners zien het dan wel als ze gefilmd worden?
Ik hoop toch dat er antwoord komt. Zou erg leuk zijn om te weten allemaal.
Dat lijkt me bere interessant.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
@ DGK_REDACTIE
Is het nog steeds zo, dat als een bewoner zich eruit laat stemmen, diegene de 10.000 euro terugkrijgt?
Niet per persoon, maar voor de hele groep. Die groep moet het er unaniem mee eens zijn dat de aanvrager de 12 uur mag hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
Hoe zit dat nou precies met die 12 uur verlof. ?
Ik begrijp dat ze dat 3x mogen aanvragen per jaar.
Maar is dit per persoon of geld die 3x voor de hele groep. ?
Okequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet per persoon, maar voor de hele groep. Die groep moet het er unaniem mee eens zijn dat de aanvrager de 12 uur mag hebben.
Sylvia heeft 12 uur gehad ivm een begrafenis.
Als jezelf eens stopt, dan had je niet van die domme vragen gestelt lijkt mij...quote:Op zondag 14 januari 2007 02:50 schreef hadjememaar het volgende:
Als er een flinke voorraad drank doorheen gejaagd mag worden,vind ik dat een jointje ook af en toe moet kunnen.
Met 2 en 3 ben ik het helemaal eens, maar ik schat Wilgo toch echt hoger in dan dat hij de kinderen meeneemt naar een gesprek wat hoogstwaarschijnlijk zeer emotioneel zal verlopen. Ik heb het idee dat hij echt om de kinderen geeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef spookvrouw het volgende:
Farceman, misschien omdat:
1. de kinderen er misschien bij zijn.
2. Wilgo een absolute hekel heeft aan alles wat naar DGK stinkt, vooral de camera's.
3. Dit echt wel heel prive moet worden uitgesproken.
* spookvrouw kan het zich wel voorstellen, maar vind het niet eerlijk tegenover andere bewoners en het concept van de Kooi.
Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kanquote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Top dat jullie vragen blijven posten !!
Nu maar hopen op een antwoord
Waarom ????? Ach laat maar![]()
Dank je Bong !quote:Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kanDGK_redactie kijkt hier nauwelijks (of heeft geen zin om de meeste vragen te beantwoorden), desalniettemin een goed initiatief van je!
![]()
Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Redactie, die pumps die Nena vanmorgen aan had. Waar kun je die kopen? Krijgen ze de kledij? Zo ja, wanneer mag ik er in?
Ik heb ook 2 kinderen. Daar houdt de gelijkenis ook wel op, gelukkig voor mij dan. Natasia eruit, ik er in. Nou, wat vinden jullie ervan?
aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.
Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.![]()
me toedeledokie! .. voor je het weet krijg jij leuke post van de Fok!kers en kan ik van verveling de sauna in met bol.com.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Grimm het volgende:
[..]dat gaat me te ver! Cross the fucking line!
Er wordt geen post meer bezorgd, dat is me duidelijk. Maar krijgen ze mijn kaartje dan alsnog achteraf? Ik heb toch moeite gedaan om een leuk kaartje te zoeken met een toepasselijke tekst.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.
![]()
En hup: we kijken weer naar morgen![]()
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie: wordt er veel post gestuurd en tegen gehouden? Ik heb het nu niet over de kaartenactie, maar post van andere kijkers. Wordt er fan- of hatemail gestuurd? E
Okee, bedankt voor het antwoord geven. Stel ik zeer op prijs!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.
Dat was dus een soort van vraag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begrijp niet dat Ilona door de screening is gekomen, ze voegt toch helemaal niets toe aan DGK...
Ja vind ik ook, het is echt niet om aan te horen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb even een vraagje, als vertegenwoordigend nederlands programma, kunnen de bewoners iets minder "engels" praten?
Ja dat wil ik ook weleens weten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Wrom kaarten aktie nie op tv dan?????
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
De redactie is al vanaf donderdagavond niet meer gesignaleerd op FOK! dus nu lezen ze zeker niet mee
Nee dat denk ik niet, ze zijn doorgaans vaker in het weekend lang afwezig, er posten immers maar 2 leden van de redactie meequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?![]()
Volgens mij staat dat op pagina 1 van deze topic.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Ik zou wel willen weten uit hoeveel personen de DGK-redactie bestaat, en of het mannen en vrouwen zijn?
Ik heb geen idee wat ik volgende week ga doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
Wat gaan jullie doen zodra het aantal bewoners zo klein wordt dat er geen interessante uitzendingen meer kunnen worden gemaakt?
Wat was dat flauw vond je nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Dan zou het echt een snol zijn zegquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Huh?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dan zou het echt een snol zijn zeg
Pass de volgende keer maar hasj, dat vindt oom Huub zo lekker...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena & Huub kneiterstoned, geweldig toch...
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Miraaa het volgende:
Poging nr 2....[afbeelding]
Oke, ik heb een vraag.![]()
Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?![]()
Oke duidelijk,quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef Schanulleke het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie morgen aub de nieuwe regel introduceren dat ontslagrondes voor de minst poulaire bewoner niet van tevoren aangevraagd hoeven worden?
Dat gore takkewijf mag wat mij betreft blijven zitten maar ik wil haar niet meer zien of horen. Ik krijg kotsneigingen van dat kutwijf. Reden genoeg om te kappen met kijken want DGK weet niet hoe ze moeten doseren. Ze denken, we gooien dat zwarte takkewijf zoveel mogelijk in beeld want dat trekt kijkers, maar op de langere termijn raken ze die kijkers alleen maar kwijt. Want je kunt iemand ook teveel kietelen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ DGK_REDACTIE :
Waarneer verlaat Natasia nou dat huis ?, of brengen jullie dat schijtwijf minder in beeld ? met haar geschreeuw en gezeur !
Te delen?? die is maf...... als er al iets gedeeld moet worden dan zouden ze daarvoor nou juist een mooie SMS-actie kunnen houden......quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef farceman het volgende:
Hebben jullie soms ook niet het vermoeden dat Bart er alles aan doet om het programma te laten floppen en alles te boycotten?
Hij doet nergens meer aan mee, zegt niks en ook de negeer-mode van nu is zijn iniatief.
Hij hoopt volgens mij zo het programma te laten stoppen en zo het 1 miljoen te delen.
Tja... Dat gaat m dan toch echt niet lukken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef farceman het volgende:
Hebben jullie soms ook niet het vermoeden dat Bart er alles aan doet om het programma te laten floppen en alles te boycotten?
Hij doet nergens meer aan mee, zegt niks en ook de negeer-mode van nu is zijn iniatief.
Hij hoopt volgens mij zo het programma te laten stoppen en zo het 1 miljoen te delen.
Ja dat doen ze toch echt zelf...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef Lieve het volgende:
Kan er een personeel ontslagronde komen waarin verplicht is om personeel te ontslaan en n ieuwe aan te nemen ( spel en tv technisch erg aardig voor de gemoedsrust! )
De regels weer eens verscherpt en nu ook eens toegepast zien worden. Zo wil ik dat er sancties komen tegen de eindeloze stroom verwensingen en bedreigingen tegenover sommige bewoners. Dat is geen spel, dat is crimineel gedrag!
Ook geluid boven een aantal decibellen meteen afstraffen met harde sancties! Schreeuwen zoals Nastasia dat doet mag dan gewoon niet meer?
Fysiek geweld is erg, maar een medebewoonster uitmaken voor hoer achter het centraal station, kutkind tegen haar schreeuwen, kankerhoer en zo meer van dat goors. Neem eens eindelijk stelling! Laat bewoners weten dat bedreigingen over hete pannen met olie over bewoners heengooien ook hypothetisch niet kunnen! Dat hulp van buiten oproepen om familieleden te pakken ( zoals Bart en Natanael dat doen) dat dat echt te ver is. Het gaat maar door en gaat maar door.
V R E S E L I J K! Slechte Televisie derhalve!
Niet allemaal...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:40 schreef Black_king het volgende:
DGK_REDACTIE: Zijn jullie (degenen die hier posten) ook te zien in het "Backstage" filmpje?
En gelukkig maar, dat ze dat doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat doen ze toch echt zelf...
Neemt niet weg dat niet alles zomaar getolereerd hoeft te worden. In feite is dit elkaar ophitsen, wat kan aanleiden tot aanzetten tot geweld, en dat is strafbaar (art173d WvS).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Er werkt een heel team aan de website. We hebben het compliment doorgegevenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef monique.t het volgende:
Hier ook ff een vraag aan de redaktie.
Hebben jullie sinds kort iemand anders die de verslagen op dgk site schrijft??
Vind de verslagen namelijk steeds leuker en scherper worden :-)
Mijn complimenten aan de schrijver/ster
Verhalen worden inderdaad steeds leuker, alleen wemelt het van de spelfouten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef monique.t het volgende:
Hier ook ff een vraag aan de redaktie.
Hebben jullie sinds kort iemand anders die de verslagen op dgk site schrijft??
Vind de verslagen namelijk steeds leuker en scherper worden :-)
Mijn complimenten aan de schrijver/ster
Als je stuurt op inactiviteit ["niet hangen op de bank huub" hoorde ik een keer], kun je dat op verbaal geweld ook lijkt mij redactie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ga ik te ver op pokerstars? Of mag ik nog even doorgaan?
Waar ligt jullie limiet, dat jullie die site sluiten?
welke room zitten ze meestal?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ga ik te ver op pokerstars? Of mag ik nog even doorgaan?
Waar ligt jullie limiet, dat jullie die site sluiten?
Ja, dat doen ze toch echt zelf...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef Elounda het volgende:
[..]
Verhalen worden inderdaad steeds leuker, alleen wemelt het van de spelfouten.
Geef dat ook even door aan de schrijvers, DGK_REDACTIE!![]()
Er stonden toch al sancties op grof taalgebruikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:42 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Als je stuurt op inactiviteit ["niet hangen op de bank huub" hoorde ik een keer], kun je dat op verbaal geweld ook lijkt mij redactie.
Sorry, ik heb het zelf ook uit moeten vinden. Alles voorgekauwd te krijgen, maakt de pret er niet beter op.quote:
Nicolaas terug zou zo vet zijn! Hij is ook niet weggestemd maar gediskwalificeerd dus...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:31 schreef nibbieworld het volgende:
Ik heb ook eventjes een vraag voor de redactie. Hoe groot is de kans dat er weer ex bewoners mee gaan of mogen doen met het spel van de gouden kooi? niet, klein, groter, GROOT.
Nu Gert je haalt me de woorden uit de mond, dit is zo nep opgezet, walgelijk!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
Verzoek om geen verhaallijntje te maken van dat onoprechte geneuzel tussen NL en het kapstertje. Volgens mij vindt vrijwel niemand het boeiend, als ik het forum hier zo lees. En geloofwaardig vindt al helemáál niemand het.
quote:Oorspronkelijk gepost door karn @ 27-01-2007, 13:59 :
God this is such a good programme! [..]
For me, it's everything Big Brother could have been if it wasn't for that politically correct corpse.
From casting, to editing, to ironic voiceover, to suggestive music at the right moments, to the game plan in general.
I watched last night's episode in joy and wonderment at the programme makers.
Oke dan weet ik dat. Ik heb een brief hier voor Nena en ben geen familie. Dus moet ik maar hopen op goede zege.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alles komt aan maar er gaat sinds vorige week veel minder 'fanmail' (niet familie/vrienden post) in. Zoiets als de kaartenactie destijds vinden we leuk maar met alle brieven zijn we sinds vorige week terughoudend ivm invloed op het spel. Ook de brieven van familie worden weer strenger gecorrigeerd. Het werkte averechts voor het spel.
Stekker gaat er niet uit hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef monique.t het volgende:
Klopt het dat als de kijkcijfers tegen vallen de stekker van dgk er na 5 maanden uit gaat??
Hoorde namelijk nena en haar moeder daat over praten.
Dat zou dus betekenen dat we mischien nog maar 1 maandje dgk kunnen kijken
Ja zijn wel wat nieuwe mensen. We gaan letten op de keuzes!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:51 schreef n1ek het volgende:
Is er toevallig een nieuw regieteam? Laatste tijd zijn de keuzes soms erg wazig / anders dan eerder. Kijken we naar TV-kijkende miljonairs terwijl er elders wel wat actie is. De streamkeuzes zijn wat anders dan anders heb ik het idee.
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Stekker gaat er niet uit hoor.
Fijn dat jullie je niet zo arrogant opstellen als de redactie van Big Brother. Die kon je tips geven tot je er bij dood viel en er werd nog niets mee gedaan.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja zijn wel wat nieuwe mensen. We gaan letten op de keuzes!
Ik dacht dat een flink deel van de redactie ex-BB was?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
Fijn dat jullie je niet zo arrogant opstellen als de redactie van Big Brother. Die kon je tips geven tot je er bij dood viel en er werd nog niets mee gedaan.
Jo, je meent het ?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
Ik moest van mijn analfabetische tante Jo even zeggen, dat ze er geen reet aan vindt
Nou dan zijn ze flink veranderd op een goede manier.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat een flink deel van de redactie ex-BB was?
Valt wel mee hoor. Zitten er wel een paar tussen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat een flink deel van de redactie ex-BB was?
Toch geen van Hotel BB mag ik hopen he?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zitten er wel een paar tussen.
Hotel BB team was bijna hetzelfde als het BB5 team. En daarvan zitten/zaten er ook n aantal bij DGK.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Toch geen van Hotel BB mag ik hopen he?![]()
Hotel BB was echt een van de allerslechtste programma's van de laatste jaren en dan vooral die live uitzendingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hotel BB team was bijna hetzelfde als het BB5 team. En daarvan zitten/zaten er ook n aantal bij DGK.
... en minder confrontaties en tv-genieke beeldenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Waarom maken jullie de stemming niet annoniem?
Dat zal toch een verrassend resultaat geven, denk ik
Zo te zien coco chanelquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Miraaa het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen (schaam schaam)![]()
Maar van welk merk is de (gesponserde )bril van nena......
[afbeelding]
Denk ook Chanelquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Miraaa het volgende:
[afbeelding]
Wij bepalen helemaal niet wie gaat winnen... Dan hadden we net zo goed met 10 acteurs kunnen starten. Goedkoper en makkelijker.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef Bagheera het volgende:
Citaat van iemand uit de COS:
"En dat onderstreept nog maar eens, dat het juist "achter" is, die bepaalt wie de villa zal gaan winnen, en dat het geen spel tussen de bewoners zelf is. Was het wel een spel van de bewoners, dan zou "achter" daar geen zinnig woord over kunnen zeggen, en zijn het juist de bewoners zelf die hun kansen om te winnen op de juiste wijze in zouden kunnen schatten."
Redactie, dit is wat jullie willen? Jullie willen bepalen wie gaat winnen?
Dat is echt jullie beleving dat we personen anders benaderen. Iedereen heeft gelijke rechten. We spreken Huub overigens ook veel achter hoor. Wij vinden Huub ook leuk namelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
er moet geen .nl bij hoorvolgens mij bedoelt NIEMAND dat er een .NL bijmoet!
.nl moet eraf en dan gaan we ( eindelijk) weer normaal doen. Namelijk.... er zit daar NIEMAND die niet voor het einde gaat ( Nasty liegt dat ze groengeelpaarszwart ziet als ze niet voor de prijs of het einddoel gaat. Dat weten jullie, dat weten wij en ineens is er rond die vrouw de vreemde gewaarwording dat ze' er voor spek en bonen' zit en niet meedoet?
Alle bewoners zitten er voor de hoofdprijs en het is mooi als dat nog eens heel duidelijk terug komt bij ALLE bewoners! Dat het voor de dazen daar ook duidelijk is.
En het is toch niet werkelijk zo dat de verschillen in benadering door jullie expres is? Dat gaan jullie toch bijstellen? Huub is toch net zo goed gecast als boerBart en Brainlessbraajen?
Geen idee. Te krijgen bij Oogmerk Opticien. Zo weer n blije sponsorquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Miraaa het volgende:
[afbeelding]
Wat is er verdraaid dan volgens jou?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gefeliciteerd DGK-REDAKTIE. Je doet je naam meer dan eer aan als BB-redaktie. Wat een ongelovelijke vals geïntrepeteerde aflevering vandaag.
Alles behalve wat er werkelijk is gebeurd.
Is dit jullie wraak op het kritiek van sommigen op FOK! ?
Werkelijk heeeeeeeeeeeeeel kinderachtig om de gebeurtenissen zo te verdraaien in één uitzending.
Dat mag ie hoor als ie wil. We willen het alleen niet 'in beeld'. En iedereen mag dat alleen met ernstige mate. En nee wij blowen niet mee en nee we doen ook niet aan feestjes in het kantoor met joints, drank en weet ik veel wat...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
geef die jongen ook es wat te blowen dan, of ontkennen jullie nog steeds dat er wel eens een jonkel gerookt wordt
Dat zoetsappige, zoals jullie het hebben geknipt en wat er werkelijk is gebeurd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat is er verdraaid dan volgens jou?
Ik snap niet wat je precies bedoelt... Maar waarschijnlijk bedoel je dat we er televisie van maken... Dat is ons vak...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zoetsappige, zoals jullie het hebben geknipt en wat er werkelijk is gebeurd.
Uiteraard... lekker drama muziekje... Dat maakt het toch juist mooi en leuk...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik durft er bijna mijn favoriete hondekop-pantoffels om te verwedden, dat het afscheid van Lesley ook heeeeeeeeeeel ZIELUGGGGGG in beeld gezet gaat worden, met een zwoele voice-over.....
Want BoerBart stond al niet zo in de belangstelling....
Ik vond niet zoveel mis aan de uitzending hoor, maar ben dan ook niet zo kritisch ingesteldquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je precies bedoelt... Maar waarschijnlijk bedoel je dat we er televisie van maken... Dat is ons vak...
Iets in beeld brengen wat niet zo is gebeurd, is geen real-live.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je precies bedoelt... Maar waarschijnlijk bedoel je dat we er televisie van maken... Dat is ons vak...
Effe voor de helderheid. Wij maken een reality soap. Dus reality met verhaallijnen. Mix tussen soap (GTST) en reality (BB en Survivor).quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
Zeg hem maar de Lieve hem Lievs toewenst! Dat hij er een fan bij heeft
![]()
Maar even eerlijk.... zijn 'echte' acteurs goedkoper? Wat vragen deze mensen er dan per uur voor? 24 uur per etmaal x 8 x 365 + alle kosten voor jullie ALLEMAAL..... Zo hee! Het is ECHT een gouden omgeving. Tja, dan snap ik dat we wel moeten kijken natuurlijk!
(gaan die acteurs dan ook voor de echte operaties en het echte afvallen dan? Pas als het mes in Nasty zit geloof ik dat ze een mens van vlees en bloed is oké? Tot die tijd denk ik dat ze er voor de visuele vorm afvalt en niet voor het gewicht, dat het een actrice is die er niet voor het echie inzit. Die Wilgo en die kindjes.... ook zo goed gevonden ! )
Wij vinden jou ook leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vond niet zoveel mis aan de uitzending hoor, maar ben dan ook niet zo kritisch ingesteldTot dusver vind ik het 1000x beter en boeiender dan BB
Dankjewelquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij vinden jou ook leuk.![]()
Je bent altijd zo lekker positief. Vinden wij uiteraard enorm leuk om te horen.![]()
Hadden jullie verwacht dat Huub zo populair zou worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is echt jullie beleving dat we personen anders benaderen. Iedereen heeft gelijke rechten. We spreken Huub overigens ook veel achter hoor. Wij vinden Huub ook leuk namelijk.
Het is hun eigen script. Huub zo veel mogelijk pesten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hadden jullie verwacht dat Huub zo populair zou worden.
En ook grappig .
Die jongen raast maar door.![]()
Wat!?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Iets in beeld brengen wat niet zo is gebeurd, is geen real-live.
Dat is een montage, een soap. Een in elkaar geflanst zootje.
Puur en alleen om de TV-kijkers op een dwaalspoor te brengen met wat werkelijk in het huis gebeurt.
Als je dat TV-maken noemt? Tja, dan heb je gelijk.
U is blauw. Je zou ook de TT kunnen aanpassen. Vraag en klaag hier tegen DGK_REDACTIE.... idee?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat!?![]()
Hebben ze zich wederom niet gehouden aan de erecode om Niets Dan de Integrale Objectieve Waarheid uit te zenden? Wat een sinistere smeerlappen, met hun geheime agenda om de argeloze kijkers een rad voor ogen te draaien!
Het lijkt verdomme wel alsof die lui daar alleen maar bezig zijn om een lekker lopende uitzending te maken!![]()
Misschien is het een optie om een apart topic te maken: "klaag en zeur hier tegen DGK_redactie."
Dan kan dit topic weer gebruikt worden voor vragen. Idee?
Zal wel een verandering voor ze zijn? Ik weet niet wat het idee bij de afgelopen Big Brother was, maar het leek wel alsof de redactie uit één persoon bestond: Hummie met d'r debiele ideeën. DGK is een grote verandering en verbetering.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hotel BB team was bijna hetzelfde als het BB5 team. En daarvan zitten/zaten er ook n aantal bij DGK.
quote:
Wat is er dan volgens jou gebeurd dat niet goed is weergegevenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iets in beeld brengen wat niet zo is gebeurd, is geen real-live.
Dat is een montage, een soap. Een in elkaar geflanst zootje.
Puur en alleen om de TV-kijkers op een dwaalspoor te brengen met wat werkelijk in het huis gebeurt.
Als je dat TV-maken noemt? Tja, dan heb je gelijk.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Uiteraard... lekker drama muziekje... Dat maakt het toch juist mooi en leuk...![]()
![]()
![]()
![]()
Thanks!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Als het allemaal echt zou zijn(reality) wel ja. Maar GTST![]()
(roel en dido, dat was mooi om te zien![]()
)
maar verder doen jullie prima werk, incl. de website.![]()
ok, op zdngmw na dan.![]()
Qua kleur en geluid was ook alles wel goed hoor. (was dan ook het enige)quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Wat is er dan volgens jou gebeurd dat niet goed is weergegeven
Je kunt wel met het schuim om je mond dingen gaan lopen brallen, maar zeg dan tenminste waar je het over hebt.
Jammer dat je het zo ziet... Toch geen rancune over het stoppen van de pokersite?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Qua kleur en geluid was ook alles wel goed hoor. (was dan ook het enige)
Maar de hele context was niet juist weergegeven. En heb ik geen schuim voor nodig. Ik kan het af met realiteit.
Ja, dat welquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ziet... Toch geen rancune over het stoppen van de pokersite?![]()
VOLquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat wel![]()
(ik begon net in te komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |