Topquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ff een paar antwoorden: (min of meer dan....)
- Het DGK team op volledige oorlogssterkte is zo'n 150 a 200 man
- onder de naam DGK_REDACTIE zijn er twee die posten
- Er zit een tijdje tussen streams en uitzending door het soort montage/programma (talking heads enz.) Oftewel: iedereen doet zijn/haar stinkende best om er elke dag een toppertje van te maken.
- Kaarten aktie; kan ik niets over zeggen. You'll knever know.
- Miljonairs beelden laten zien; kan ik niets over zeggen. You'll never know.
- We zijn geen BB!
- De echte gekken (en dat zijn we allemaal) kijken thuis ook naar de streams. We zijn alleen bijna nooit thuis.![]()
Tot zover onze ernstig openhartige bui![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ff een paar antwoorden: (min of meer dan....)
- Het DGK team op volledige oorlogssterkte is zo'n 150 a 200 man
- onder de naam DGK_REDACTIE zijn er twee die posten
- Er zit een tijdje tussen streams en uitzending door het soort montage/programma (talking heads enz.) Oftewel: iedereen doet zijn/haar stinkende best om er elke dag een toppertje van te maken.
- Kaarten aktie; kan ik niets over zeggen. You'll knever know.
- Miljonairs beelden laten zien; kan ik niets over zeggen. You'll never know.
- We zijn geen BB!
- De echte gekken (en dat zijn we allemaal) kijken thuis ook naar de streams. We zijn alleen bijna nooit thuis.![]()
Tot zover onze ernstig openhartige bui![]()
Ik wilde net hetzelfde vragen.quote:
Was die site dus positief over huub?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Brian en NL hebben nu gekeken op een fake Huub weblog. Ze snappen er niks van en denken dat hij tegenstanders heeft. AJB Willen jullie de kaarten doorsturen. Ik heb ook al gemaild naar de Telegraaf
De site is positief over Huub, maar op een komische manier die Brianless en NL niet snappen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was die site dus positief over huub?
Maar hij weet niet dat die opgestuurd wordt volgens mijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef Darklight het volgende:
Ze denken dat het een anti Huub site is
Ze weten ook dat die kaart wordt opgestuurd, Brian heeft dat gelezen, en heeft de kaart gezien
Het is op vele manieren bewezen, maar er zijn andere posters + DGK_Redactie die dat beter kunnen uitleggen dan ikquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Mag ik een kritische vraag stellen?
Op welke wijze is vastgesteld dat DGK_REDACTIE echt iemand van DGK is?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:40 schreef SmeerCaas het volgende:
Mag ik een kritische vraag stellen?
Op welke wijze is vastgesteld dat DGK_REDACTIE echt iemand van DGK is?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Licht uit kan niet. Closje op tattoo Brian wel...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Komt ie, speciaal voor jullie op stream 3...
Ze moeten nu al bij de redactie zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
DGK_Redactie: mochten jullie besluiten de kaarten door te geven...........kunnen jullie dan aan ons vertellen wanneer/ hoe laat en hoe (opsparen of niet).
Maar nog niet allemaalquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten nu al bij de redactie zijn.
het zal wel een lange omweg maken via hilversum en vergaderingetjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze moeten nu al bij de redactie zijn.
Maar toch posten in het forum en toch kijken hequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:40 schreef Lieve het volgende:
Beste redactie,
Kan dat personeel niet wat beter gekozen worden? Misdadige aandragers met een vechtsportachtergrond horen niet in een huis met lichtontvlambare mafkezen. En wat de 'boksleraar' acceptabel denkt te mogen aandragen/bijdragen is absoluut STRAFBAAR! Dit KAN dus echt niet! Tegen die labiele figuren Brian en Bart zeggen dat hij Huub wel afmat en dat B&B hem dan in elkaar kunnen beuken?¿¿¿¿¿¿ Sorry. Dit programma begint echt al mijn respect te verliezen.
Ik denk dat het nooit hun bedoeling is geweest dat ze hier zo erg zichtbaar aanwezig zouden zijn eigenlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:36 schreef demins het volgende:
Wat ik nog een beetje mis is "de antwoorden van"...![]()
Ja.... en me mateloos verbazen over de onrechtvaardigheid van die karakterloze stumpers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar toch posten in het forum en toch kijken he![]()
En jij hebt Nataasia en Brian op respectievelijk 1 en 2 gezet, in je top-10 van favoriete bewoners.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja.... en me mateloos verbazen over de onrechtvaardigheid van die karakterloze stumpers.
Ik snap het niet. Die klojo's hebben toch ook ouders gehad? Hebben die geen normen en waarden meegekregen van hun mama's? Hebben die moeders ze niets geleerd van fatsen en beheersing?
Hebben ze nooit geleerd dat pesten geen spel is? Verbazing, mateloze verbazing
Misschien niet, maar dan zijn ze wat laat. Ze hebben zelf een topic geopend met gelukkig 2007 namens DGK_Redactie. Daarmee vielen ze al extra op. Ook posten ze in de COS en gaan ze vaak off topic. Vandaar dat ik dit topic heb gemaakt, om dat te voorkomen. En om de vragen die er leven te bundelen. Zou sportief zijn als ze antwoord geven hier. Ook al is het kort en misschien niet volledig. Is nu 1 keer gebeurd, maar mag vaker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nooit hun bedoeling is geweest dat ze hier zo erg zichtbaar aanwezig zouden zijn eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |