Ja, goeie actie dat opruimen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig(als jullie de "echte" redactie zijn natuurlijk
)
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat dacht je dan. De nep redactie...
Hier op FOK! zijn we erg kritisch, er duiken vaak nieuwe gebruikers op die niet zijn wie ze zeggen dat ze zijn, dat noemen we ook wel "clonen"quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat denkt ie zeker. Iedereen kan een account onder die naam aanmakenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
checkquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Licht uit kan niet. Closje op tattoo Brian wel...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Komt ie, speciaal voor jullie op stream 3...
Het klopt iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
dan zit je hier nog goed. Op de dgk site zelf wordt bij die reacties altijd gescholden en allesquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Als jullie er nou af en toe echt naast zitten in de postings trekken we het voortaan ff recht, ok?![]()
En verder zijn tips natuurlijk altijd welkom. En lezen we met veel plezier jullie reacties!!!
Blijf t volgen!![]()
Mag de microfoon van Natasia voortaan een paar tandjes zachterquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Als jullie er nou af en toe echt naast zitten in de postings trekken we het voortaan ff recht, ok?![]()
En verder zijn tips natuurlijk altijd welkom. En lezen we met veel plezier jullie reacties!!!
Blijf t volgen!![]()
Erg leuk dat er voor t eerst gereageerd wordt door een redactie, is bij BB nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:44 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Blijf t volgen!![]()
Wat is bb?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Erg leuk dat er voor t eerst gereageerd wordt door een redactie, is bij BB nog nooit gebeurden als er tips zijn dan zullen we dat zeker even melden
![]()
Restricted lijkt me..quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:47 schreef Darklight het volgende:
Jullie kijken toch ook live mee als ze online zijn?
Mogen de bewoners op FOK! kijken? Of is dat verboden?
ja dat klopt ze chatten ook wel is via word met achterquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Restricted lijkt me..
NL had het over een remote desktop...
Leuk dat jullie meelezen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn weer off, maar blijven meelezen! Veel plezier vanavond en vast tot snel!
Veel leesplezier en suc6 met het verdere verloop van DGKquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
We zijn weer off, maar blijven meelezen! Veel plezier vanavond en vast tot snel!
daar is het echt heel erg ..en de helft van de tijd gaat het over heel wat anders dan over DGKquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:45 schreef n1ek het volgende:
[..]
dan zit je hier nog goed. Op de dgk site zelf wordt bij die reacties altijd gescholden en allesniet normaal daar...
Toch...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:57 schreef bunnyma het volgende:
Ze heeft alles al geprobeerd bij hem.
Nu probeert ze het met tranen
Geef mij toch maar wat Nena's.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Toch...
HEt blijft een irritant persoon, maar ik blijf Natacia oprecht vinden.
Kan er nets aan doen.
Het is gewoon een moelijk persoon, maar ik denk als je haar begrijpt en zij jou, dat ze voor je door het vuur zal gaan.
Ik zou liever met zulke personen in een huis opgesloten zitten, dan met een handje vol Nena's ofzo. Dan zou ik echt door het lint gaan.
Ik ook. Die gaan consequent uit. Ik weet dat je dat soort types juist erin moet hebben, maar dat je de streams er voor uit zet kan ook niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geef mij toch maar wat Nena's.
Van 1 Natasia word ik al knotsgek.
De streams waar ze op te horen is, mijd ik.
geloven we deze?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ik was er wel live bij en het klopte, dus ik geloof het welquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
geloven we deze?
Ik heb stream 3 niet gezien, maar zijn tatto zie ik ook wel vaker...
verder geen bewijs, huh?
Het was echt even daarna overschakeling op stream 3 naar Brian's rug tijdens het zonnebanken en toen een heel duidelijke close up van de tattoo. Ik ben geneigd het te geloven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
geloven we deze?
verder geen bewijs, huh?
Maar ze gaven het wel van te voren al aan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef avonne het volgende:
[..]
geloven we deze?
verder geen bewijs, huh?
Succes...quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geef mij toch maar wat Nena's.
Van 1 Natasia word ik al knotsgek.
De streams waar ze op te horen is, mijd ik.
dat was het mooiste moment tot nu toe,.. zeker met die cap erbijquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef n1ek het volgende:
Ze moeten nog is dat bierspel gaan doen. Kwam niet meer bij toen Nicolaas op zn bek klapte
Ja, ik heb dat hier ook gemeld.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:11 schreef happyme28 het volgende:
Er was iets heel vreemds eerder. De telefoon ging, Brian nam hem op, rond een uur of kwart over 10 ofzo, de dames waren aan het opruimen. Bart stond erbij. Brian was stil en toen zij hij iets van 'waar gaan we heen?' en 'samen met Bart?' en toen ging het geluid weg en een streamlock.
Iemand dat ook gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |