denk dat je dit bedoelt, als dat zo is dan vindt ie het blijkbaar niet leuk als iemand een geintje met hem uithaalt, dit gaat (hopelijk) nog uit de hand lopen danquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:49 schreef Sonique het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen uit je dak gaan en geirriteerd zijn.
En dan heb je ook nog een verschil tussen niet geirriteerd zijn, en net doen alsof je niet geirriteerd bent.
Dat laatste probeerd Brian uit te voeren, en daar faalt hij imo in.
het gaat over 'the others'quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:02 schreef Gert het volgende:
Ik weet niet precies in welk verband dit gezegd werd, maar ik ving het volgende op:
Bart: "We moeten nu een tandje hoger gaan."
Nath: "Wat mij betreft mag het ook wel pijnlijk. Echt kwetsend"
doet ze elke dag (als ze het niet vergeet whaha) rond 19:00, voor de kinderen en de rest van de kindjes in nederlandquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:05 schreef Nostalgist het volgende:
WTF is Ana aan het doen? Een verhaal voor haar kinderen ?
Juist niet, zij proberen het allemaal wat te relativeren, zichzelf niet zo serieus te nemen. Anderen zijn zwaar het spel aan het spelen en onder het mom van een 'geintje' valse brieven aan het sturen, Ilona hard aan te pakken en dan doen zij zo iets lulligs. Meer dan grappig!! Ik denk dat zonder die losse grappen en soms onnozele acties het echt hard tegen hard wordt en dan is het een stuk minder leuk om naar te kijken. Zeker Nena is erg belangrijk in het programma imo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:54 schreef Sonique het volgende:
Ik begin moe te worden van Evelien en Nena.. Wat een verspilling is dat zeg...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:06 schreef Fikkert het volgende:
[..]
doet ze elke dag (als ze het niet vergeet whaha) rond 19:00, voor de kinderen en de rest van de kindjes in nederland)
Ik mag haar wel, ze doet tenminste nog iets nuttigs (als je dat zo kan noemen). Er zijn bewoners die gewoon helemaal geen reet uitvoeren en lopen te zeuren dat ze zich vervelen... Of zelfs te beroerd zijn om een wekker aan te schaffen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:06 schreef Fikkert het volgende:
[..]
doet ze elke dag (als ze het niet vergeet whaha) rond 19:00, voor de kinderen en de rest van de kindjes in nederland)
ze is iets te vaak camarageil, als ze de aandacht krijgt moet iedereen het weten en zodra iemand anders de aandacht krijgt is ze jaloers en krijgt ze weer een bui,... verder vind ik dr wel oke, ik hoop iig dat ze heel lang blijft zodat het niet te saai gaat worden,..... maar verhaaltjes verhaal zuigtquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik mag haar wel, ze doet tenminste nog iets nuttigs (als je dat zo kan noemen). Er zijn bewoners die gewoon helemaal geen reet uitvoeren en lopen te zeuren dat ze zich vervelen... Of zelfs te beroerd zijn om een wekker aan te schaffen.
Ik neem ze altijd op, voor als ik naar bed ga...quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze is iets te vaak camarageil, als ze de aandacht krijgt moet iedereen het weten en zodra iemand anders de aandacht krijgt is ze jaloers en krijgt ze weer een bui,... verder vind ik dr wel oke, ik hoop iig dat ze heel lang blijft zodat het niet te saai gaat worden,..... maar verhaaltjes verhaal zuigt
whahaha,... en veel nachtmerries ??quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:18 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik neem ze altijd op, voor als ik naar bed ga...![]()
Stel je voor dat ze moet nadenken. Dan is ze niet meer in balans met het fysieke gedeelte..quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:24 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whahaha,... en veel nachtmerries ??
evil plukt gewoon een kant en klaar gedicht van internet![]()
als de sint van zn paard flikkert is t mquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:58 schreef Patch het volgende:
Sinterklaas komt langs?
Zou het (St.) Nicolaas zijn?
HAHAHA !quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:09 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als de sint van zn paard flikkert is t m![]()
Spannend afspraakje, samen naar de snackbar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:46 schreef avonne het volgende:
Eveline is chips aan het eten, spreekt met Nena af een keer naar de frituur te gaan, en vraagt of de Dorito's op de bestellijst zijn gezet
rara, wanneer zal zij beter worden?![]()
Ze gaan de finale van K-1 op SBS6 kijken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:51 schreef RTM1988 het volgende:
wat gaan ze om 0.00 kijken op de tv?
spijt waarvan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Natasia heeft spijt...zou ik naar de meiden kamp gaan...
Ben ik het niet mee eens. Er zijn er een paar die dus gewoon nooit hun bed opmaken, en alle kleren lukraak overal neerflikkeren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef avonne het volgende:
ze MOETEN de slaapkamer volledig opruimen.
Het meeste is was die aan het drogen is.
wat moet je er dan mee?
let maar eens beter op !!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zo we posten af en toe maar eens even mee...![]()
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Zo we posten af en toe maar eens even mee...![]()
![]()
Wat dacht je dan. De nep redactie...quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gezellig(als jullie de "echte" redactie zijn natuurlijk
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |