abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45653683
DGK_REDACTIE: Zijn jullie (degenen die hier posten) ook te zien in het "Backstage" filmpje?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
pi_45662314
LoveProfusion - donderdag 25 januari 2007 @ 14:34
Nieuwe regels die moeten worden ingevoerd:

- Dat buitenlandse gelul mag niet meer
- Lesley moet ontslagen worden omdat ze zich met het spel bemoeit en met haar werkgever een relatie heeft
- Yvonne of ontslagen worden of een spreekverbod. Je bent een huishoudslaaf, geen bewoner.
- Er mogen niet meer contactpunten geleend worden
pi_45664942
Zware lijfstraffen op het stelen van cp.

Er mag gehandeld worden in die dingen, stelen vind ik meer iets voor een gele kaart.
Graag te beginnen met NL, kan ie meteen opzouten
pi_45671425
@ DGK_REDACTIE :

Waarneer verlaat Natasia nou dat huis ?, of brengen jullie dat schijtwijf minder in beeld ? met haar geschreeuw en gezeur !
pi_45672769
Jullie hebben het weer voor mekaar, weer is een leuk plan "verraden" door nota bene het eigen personeel nl. Lesley.
Vervang haar nu eens zodat er leuke plannen niet gelijk weer doorgeseint worden...erg jammer hoor.
pi_45672949
@DGK_REDACTIE:

Ik wil alleen maar ff mededelen dat ik niet meer naar de uitzending op tv kijk. Dit komt allemaal door dat monster Natasia.
pi_45677007
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
@ DGK_REDACTIE :

Waarneer verlaat Natasia nou dat huis ?, of brengen jullie dat schijtwijf minder in beeld ? met haar geschreeuw en gezeur !
Dat gore takkewijf mag wat mij betreft blijven zitten maar ik wil haar niet meer zien of horen. Ik krijg kotsneigingen van dat kutwijf. Reden genoeg om te kappen met kijken want DGK weet niet hoe ze moeten doseren. Ze denken, we gooien dat zwarte takkewijf zoveel mogelijk in beeld want dat trekt kijkers, maar op de langere termijn raken ze die kijkers alleen maar kwijt. Want je kunt iemand ook teveel kietelen.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_45688987
Hebben jullie soms ook niet het vermoeden dat Bart er alles aan doet om het programma te laten floppen en alles te boycotten?
Hij doet nergens meer aan mee, zegt niks en ook de negeer-mode van nu is zijn iniatief.
Hij hoopt volgens mij zo het programma te laten stoppen en zo het 1 miljoen te delen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 10:57:46 #209
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45689291
edit-verkeerde topic

[ Bericht 88% gewijzigd door Tissik op 26-01-2007 11:08:36 ]
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:12:54 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45689729
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef farceman het volgende:
Hebben jullie soms ook niet het vermoeden dat Bart er alles aan doet om het programma te laten floppen en alles te boycotten?
Hij doet nergens meer aan mee, zegt niks en ook de negeer-mode van nu is zijn iniatief.
Hij hoopt volgens mij zo het programma te laten stoppen en zo het 1 miljoen te delen.
Te delen?? die is maf...... als er al iets gedeeld moet worden dan zouden ze daarvoor nou juist een mooie SMS-actie kunnen houden......
Moet het miljoen verdeeld worden onder de 4 van groep HINS of door groep BBNN ???
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45693124
Kan er een personeel ontslagronde komen waarin verplicht is om personeel te ontslaan en n ieuwe aan te nemen ( spel en tv technisch erg aardig voor de gemoedsrust! )

De regels weer eens verscherpt en nu ook eens toegepast zien worden. Zo wil ik dat er sancties komen tegen de eindeloze stroom verwensingen en bedreigingen tegenover sommige bewoners. Dat is geen spel, dat is crimineel gedrag!
Ook geluid boven een aantal decibellen meteen afstraffen met harde sancties! Schreeuwen zoals Nastasia dat doet mag dan gewoon niet meer?

Fysiek geweld is erg, maar een medebewoonster uitmaken voor hoer achter het centraal station, kutkind tegen haar schreeuwen, kankerhoer en zo meer van dat goors. Neem eens eindelijk stelling! Laat bewoners weten dat bedreigingen over hete pannen met olie over bewoners heengooien ook hypothetisch niet kunnen! Dat hulp van buiten oproepen om familieleden te pakken ( zoals Bart en Natanael dat doen) dat dat echt te ver is. Het gaat maar door en gaat maar door.
V R E S E L I J K! Slechte Televisie derhalve!
pi_45693984
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 10:45 schreef farceman het volgende:
Tja... Dat gaat m dan toch echt niet lukken.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45694013
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:10 schreef Lieve het volgende:
Kan er een personeel ontslagronde komen waarin verplicht is om personeel te ontslaan en n ieuwe aan te nemen ( spel en tv technisch erg aardig voor de gemoedsrust! )

De regels weer eens verscherpt en nu ook eens toegepast zien worden. Zo wil ik dat er sancties komen tegen de eindeloze stroom verwensingen en bedreigingen tegenover sommige bewoners. Dat is geen spel, dat is crimineel gedrag!
Ook geluid boven een aantal decibellen meteen afstraffen met harde sancties! Schreeuwen zoals Nastasia dat doet mag dan gewoon niet meer?

Fysiek geweld is erg, maar een medebewoonster uitmaken voor hoer achter het centraal station, kutkind tegen haar schreeuwen, kankerhoer en zo meer van dat goors. Neem eens eindelijk stelling! Laat bewoners weten dat bedreigingen over hete pannen met olie over bewoners heengooien ook hypothetisch niet kunnen! Dat hulp van buiten oproepen om familieleden te pakken ( zoals Bart en Natanael dat doen) dat dat echt te ver is. Het gaat maar door en gaat maar door.
V R E S E L I J K! Slechte Televisie derhalve!
Ja dat doen ze toch echt zelf...
pi_45694031
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:40 schreef Black_king het volgende:
DGK_REDACTIE: Zijn jullie (degenen die hier posten) ook te zien in het "Backstage" filmpje?
Niet allemaal...
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 13:42:36 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45694140
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

En gelukkig maar, dat ze dat doen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45694924
Hier ook ff een vraag aan de redaktie.
Hebben jullie sinds kort iemand anders die de verslagen op dgk site schrijft??
Vind de verslagen namelijk steeds leuker en scherper worden :-)
Mijn complimenten aan de schrijver/ster
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:12:15 #217
166852 waldorfsalad
Casual Observer
pi_45695006
quote:
Neemt niet weg dat niet alles zomaar getolereerd hoeft te worden. In feite is dit elkaar ophitsen, wat kan aanleiden tot aanzetten tot geweld, en dat is strafbaar (art173d WvS).

Zonder al teveel de moraalridder te willen spelen: ik denk dat het geen kwaad kan paal en perk te stellen aan het gescheld en gedreig. Als er af en toe een onvertogen woord valt, ok. Maar dreigen om hete pannen met olie over mensen te gooien... Zeggen is één ding, doen is twee, maar het gaat wel een beetje ver
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:14:54 #218
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_45695091
Wie van de casting personeelsleden heeft een oogafwijking? Ik voel mij als lady zwaar gediscrimineert..Voor de heren is er Nena en voor diegene die aan zware ziekelijke SM doen Natasia, maar voor ons dames is het nop!

Het oog wil namelijk ook wel eens wat....en nee geen giga moedervlek (times 3) bart, geen loverboy of een natte nel waar je spontaan een kuisheidsgordel voor aanschaft en ach huuppie is harstikke tof, maar nou niet echt een 'lekker ding'... Een beetje een spierbundel die ook nog een beetje brains heeft, en die niet achteraf toch bi of homo blijkt te zijn... please!
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_45695132
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef monique.t het volgende:
Er werkt een heel team aan de website. We hebben het compliment doorgegeven
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:36:02 #220
137158 Elounda
the world is yours!
pi_45695826
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:09 schreef monique.t het volgende:
Verhalen worden inderdaad steeds leuker, alleen wemelt het van de spelfouten.
Geef dat ook even door aan de schrijvers, DGK_REDACTIE!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:42:19 #221
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_45696047
quote:

[..]

Als je stuurt op inactiviteit ["niet hangen op de bank huub" hoorde ik een keer], kun je dat op verbaal geweld ook lijkt mij redactie.
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:03:51 #222
166984 zaadjuh
natasia eng wijf
pi_45696797
huub ja je heb keukendienst en wel de vuilniszak weggooien he gheghe...ik hoop dat hij het express niet doet.....oooo die natasia gaat helemaal over de zeik dan...
maar ik ben dom...wat is jou excuses
pi_45697622
Ga ik te ver op pokerstars? Of mag ik nog even doorgaan?
Waar ligt jullie limiet, dat jullie die site sluiten?
pi_45697861
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
we weten waar je huis woont
pi_45698117
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Dat is dus duidelijk lekker simpel NO Limit want jij lust ze rauw .................toch?
pi_45698499
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
welke room zitten ze meestal?
pi_45699526
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef Elounda het volgende:

[..]

Verhalen worden inderdaad steeds leuker, alleen wemelt het van de spelfouten.
Geef dat ook even door aan de schrijvers, DGK_REDACTIE!
Ja, dat doen ze toch echt zelf...
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_45699555
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:42 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Als je stuurt op inactiviteit ["niet hangen op de bank huub" hoorde ik een keer], kun je dat op verbaal geweld ook lijkt mij redactie.
Er stonden toch al sancties op grof taalgebruik
  Moderator vrijdag 26 januari 2007 @ 17:21:39 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45701164
Verzoek om geen verhaallijntje te maken van dat onoprechte geneuzel tussen NL en het kapstertje. Volgens mij vindt vrijwel niemand het boeiend, als ik het forum hier zo lees. En geloofwaardig vindt al helemáál niemand het.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45702750
Willen jullie de ratio van de streams a.u.b. goed zetten ? Al vele weken is het beeld iets in de breedte uitgerekt. Ik ben hier erg gevoelig voor en erger me er voortdurend aan. In het begin was de ratio van de streams 2 en 4 goed. Daar keek ik dan ook altijd naar. Vervolgens is de ratio korte tijd op alle streams correct geweest maar hij klopt inmiddels al geruime tijd niet meer. De ratio van het backstage filmpje klopt overigens ook niet. Daarop is alles verticaal uitgerekt.

Ik vind de casting overigens geweldig. De mensen die De Gouden Kooi hebben gecast mogen van mij ook de nieuwe Big Brother casten, als die er komt tenminste. De casting van Big Brother 6 was mijns inziens de slechtste van de zes edities.

De uitzendingen mogen van mij minstens twee maal zo lang worden. Als de uitzending afgelopen is heb ik het gevoel dat het nog maar amper begonnen is. Ook mag er van mij in het weekend uitgezonden worden. Er is mijns inziens genoeg materiaal en genoeg zendtijd. Ik denk dat de verhaallijnen voor kijkers die niet naar de streams kijken dan ook duidelijker en interessanter zullen worden.
pi_45703340
Ik heb ook eventjes een vraag voor de redactie. Hoe groot is de kans dat er weer ex bewoners mee gaan of mogen doen met het spel van de gouden kooi? niet, klein, groter, GROOT.

"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_45703899
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Maakt niet uit, want ik weet waar jullie bed slaapt.
pi_45703953
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:53 schreef monique.t het volgende:

[..]

welke room zitten ze meestal?
Sorry, ik heb het zelf ook uit moeten vinden. Alles voorgekauwd te krijgen, maakt de pret er niet beter op.

Succes in het zoeken.
pi_45713458
Ik heb ook ff een vraagje, Waarom proberen jullie het geheim te houden dat er achter weleens geblowd is?? Dat weet ondertussen iedereen toch? Als dat ter spraken komt word snel het geluid uitgezet, ik ben echt benieuwd waarom. Zou er graag antwoord op willen hebben
Jaws was never my scene, And I don't like Star Wars
pi_45714158
Nou redactie allemaal op de bank en filmpje over het vervuilen van het bed door Brian
Hangplek voor vrije gedachten
pi_45721293
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 18:31 schreef nibbieworld het volgende:
Ik heb ook eventjes een vraag voor de redactie. Hoe groot is de kans dat er weer ex bewoners mee gaan of mogen doen met het spel van de gouden kooi? niet, klein, groter, GROOT.

Nicolaas terug zou zo vet zijn! Hij is ook niet weggestemd maar gediskwalificeerd dus...

Is het mogelijk dat het regelboek openbaar wordt?
pi_45721347
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
Verzoek om geen verhaallijntje te maken van dat onoprechte geneuzel tussen NL en het kapstertje. Volgens mij vindt vrijwel niemand het boeiend, als ik het forum hier zo lees. En geloofwaardig vindt al helemáál niemand het.
Nu Gert je haalt me de woorden uit de mond, dit is zo nep opgezet, walgelijk!

.NL zij nl. al een aantal weken geleden; ik krijg ook mijn eigen Lesley..
pi_45723578
Klopt het dat als de kijkcijfers tegen vallen de stekker van dgk er na 5 maanden uit gaat??
Hoorde namelijk nena en haar moeder daat over praten.
Dat zou dus betekenen dat we mischien nog maar 1 maandje dgk kunnen kijken
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:32:05 #239
521 ruby
Hell yeah!
pi_45723750
Neeeeeeeeejjjj, dat mag niet!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_45724262
Is er toevallig een nieuw regieteam? Laatste tijd zijn de keuzes soms erg wazig / anders dan eerder. Kijken we naar TV-kijkende miljonairs terwijl er elders wel wat actie is. De streamkeuzes zijn wat anders dan anders heb ik het idee.
  Moderator maandag 29 januari 2007 @ 17:13:29 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45795264
Complimenten., gepost op het kleine zusje van FOK!, door een ierse die best goed Nederlands kan schrijven, maar het vertikt:
quote:
Oorspronkelijk gepost door karn @ 27-01-2007, 13:59 :

God this is such a good programme! [..]

For me, it's everything Big Brother could have been if it wasn't for that politically correct corpse.

From casting, to editing, to ironic voiceover, to suggestive music at the right moments, to the game plan in general.

I watched last night's episode in joy and wonderment at the programme makers.
pi_45801032
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Alles komt aan maar er gaat sinds vorige week veel minder 'fanmail' (niet familie/vrienden post) in. Zoiets als de kaartenactie destijds vinden we leuk maar met alle brieven zijn we sinds vorige week terughoudend ivm invloed op het spel. Ook de brieven van familie worden weer strenger gecorrigeerd. Het werkte averechts voor het spel.
Oke dan weet ik dat. Ik heb een brief hier voor Nena en ben geen familie. Dus moet ik maar hopen op goede zege. Wel jammer maar kan gebeuren
pi_45801945
Ik moest van mijn analfabetische tante Jo even zeggen, dat ze er geen reet aan vindt
pi_45806157
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef monique.t het volgende:
Klopt het dat als de kijkcijfers tegen vallen de stekker van dgk er na 5 maanden uit gaat??
Hoorde namelijk nena en haar moeder daat over praten.
Dat zou dus betekenen dat we mischien nog maar 1 maandje dgk kunnen kijken
Stekker gaat er niet uit hoor.
pi_45806190
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:51 schreef n1ek het volgende:
Is er toevallig een nieuw regieteam? Laatste tijd zijn de keuzes soms erg wazig / anders dan eerder. Kijken we naar TV-kijkende miljonairs terwijl er elders wel wat actie is. De streamkeuzes zijn wat anders dan anders heb ik het idee.
Ja zijn wel wat nieuwe mensen. We gaan letten op de keuzes!
  maandag 29 januari 2007 @ 21:50:44 #246
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45806241
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Stekker gaat er niet uit hoor.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45806347
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja zijn wel wat nieuwe mensen. We gaan letten op de keuzes!
Fijn dat jullie je niet zo arrogant opstellen als de redactie van Big Brother. Die kon je tips geven tot je er bij dood viel en er werd nog niets mee gedaan.
  maandag 29 januari 2007 @ 22:13:22 #248
6941 APK
Factual, I think.
pi_45807197
quote:
Op maandag 29 januari 2007 21:53 schreef Rens_Wilders het volgende:

Fijn dat jullie je niet zo arrogant opstellen als de redactie van Big Brother. Die kon je tips geven tot je er bij dood viel en er werd nog niets mee gedaan.
Ik dacht dat een flink deel van de redactie ex-BB was?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 29 januari 2007 @ 22:17:40 #249
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_45807379
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:16 schreef PC eend het volgende:
Ik moest van mijn analfabetische tante Jo even zeggen, dat ze er geen reet aan vindt
Jo, je meent het ?
_ De mens is de maat van alle dingen _
pi_45807415
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef APK het volgende:

[..]

Nou dan zijn ze flink veranderd op een goede manier.
pi_45808192
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef APK het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Zitten er wel een paar tussen.
pi_45808465
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor. Zitten er wel een paar tussen.
Toch geen van Hotel BB mag ik hopen he?
pi_45811085
quote:
Op maandag 29 januari 2007 22:43 schreef farceman het volgende:

[..]

Toch geen van Hotel BB mag ik hopen he?
Hotel BB team was bijna hetzelfde als het BB5 team. En daarvan zitten/zaten er ook n aantal bij DGK.
pi_45811294
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Hotel BB team was bijna hetzelfde als het BB5 team. En daarvan zitten/zaten er ook n aantal bij DGK.
Hotel BB was echt een van de allerslechtste programma's van de laatste jaren en dan vooral die live uitzendingen.

wat vonden die gasten daar zelf van? Volgens mij hebben ze bij elkaar nog geen drie tientjes opgehaald voor het goede doel.
pi_45813915
Hoi,

Waarom maken jullie de stemming niet annoniem?

Dat zal toch een verrassend resultaat geven, denk ik
  dinsdag 30 januari 2007 @ 01:46:12 #256
6941 APK
Factual, I think.
pi_45814083
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef anno-i-mus het volgende:

Waarom maken jullie de stemming niet annoniem?

Dat zal toch een verrassend resultaat geven, denk ik
... en minder confrontaties en tv-genieke beelden
pi_45814205
Juist niet ..... na de stemming weet je niet wie op wie heeft gestemd waardoor je meer wantrouwen krijgt.

Het opent juist deuren naar nieuwe strategieen en intriges.

iedereen is genomineerd en dus potentieel slachtoffer.

stemming is alleen geldig bij unaniem stemgedrag. { hetzelfde als nu, maar dan in het geheim }

[ Bericht 53% gewijzigd door anno-i-mus op 30-01-2007 02:00:16 ]
pi_45847109
Laat iedereen vooraf stemmen zodat ze elkaars stemkeuzes niet weten! En aan tafel vertelt de voice over de keuze van de bewoner en mag die vervolgens zijn keuze toelichten. Maar terugkrabbelen kan dan niet meer.
pi_45849490
Aan de Redactie:

Waarom bemoeien jullie je met het spel?

Waarom zeggen jullie tegen de ene persoon (Bart) dat hij een grote kans heeft om te winnen en tegen de ander (Huub) dat hij miscast is en dat jullie hem zo snel mogelijk eruit gaan werken?

Zie COS 260 waarin Huub dit aan .NL vertelt.
pi_45849676
Citaat van iemand uit de COS:

"En dat onderstreept nog maar eens, dat het juist "achter" is, die bepaalt wie de villa zal gaan winnen, en dat het geen spel tussen de bewoners zelf is. Was het wel een spel van de bewoners, dan zou "achter" daar geen zinnig woord over kunnen zeggen, en zijn het juist de bewoners zelf die hun kansen om te winnen op de juiste wijze in zouden kunnen schatten."

Redactie, dit is wat jullie willen? Jullie willen bepalen wie gaat winnen?
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 11:40:38 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45851342
Ik snap al die opmerkingen over de stemprocedure niet zo.
Bij de laatste stemronde was er toch maximaal heibel en gedoe, en dus kijkplezier? Het heeft urenlang storm gelopen in de COS. En anoniem stemmen is juist saai. De bewoners gaan anoniem stemmen, krijgen te horen dat er deze maand niemand uit gaat omdat er geen unanimiteit is, en dat was het weer. Einde issue. Nou, boeiend hoor. Ze gaan echt niet allemaal paranoïde rondlopen ineens, omdat er mogelijk iemand op ze gestemd heeft.
pi_45854126
Is het geen optie om bart en Brian tegen elkaar te laten vechten.
Zonder bokshandschoenen en de verliezer kan gelijk vertrekken!

Verder moeten jullie niks veranderen aan die stemprocedures.
Er moet nl. eerder een persoon erbij dan dan er een weggaat.
pi_45854553
er moet geen .nl bij hoor volgens mij bedoelt NIEMAND dat er een .NL bijmoet!

.nl moet eraf en dan gaan we ( eindelijk) weer normaal doen. Namelijk.... er zit daar NIEMAND die niet voor het einde gaat ( Nasty liegt dat ze groengeelpaarszwart ziet als ze niet voor de prijs of het einddoel gaat. Dat weten jullie, dat weten wij en ineens is er rond die vrouw de vreemde gewaarwording dat ze' er voor spek en bonen' zit en niet meedoet?

Alle bewoners zitten er voor de hoofdprijs en het is mooi als dat nog eens heel duidelijk terug komt bij ALLE bewoners! Dat het voor de dazen daar ook duidelijk is.

En het is toch niet werkelijk zo dat de verschillen in benadering door jullie expres is? Dat gaan jullie toch bijstellen? Huub is toch net zo goed gecast als boerBart en Brainlessbraajen?
pi_45860378
Ik durf het bijna niet te vragen (schaam schaam)
Maar van welk merk is de (gesponserde )bril van nena......
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_45861197
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Miraaa het volgende:
[afbeelding]
Zo te zien coco chanel
pi_45861348
quote:
[afbeelding]
Denk ook Chanel
Vanwaar die schaamte, mooie bril toch
pi_45861537
Gefeliciteerd DGK-REDAKTIE. Je doet je naam meer dan eer aan als BB-redaktie. Wat een ongelovelijke vals geïntrepeteerde aflevering vandaag.
Alles behalve wat er werkelijk is gebeurd.
Is dit jullie wraak op het kritiek van sommigen op FOK! ?
Werkelijk heeeeeeeeeeeeeel kinderachtig om de gebeurtenissen zo te verdraaien in één uitzending.
pi_45861561
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef Bagheera het volgende:
Citaat van iemand uit de COS:

"En dat onderstreept nog maar eens, dat het juist "achter" is, die bepaalt wie de villa zal gaan winnen, en dat het geen spel tussen de bewoners zelf is. Was het wel een spel van de bewoners, dan zou "achter" daar geen zinnig woord over kunnen zeggen, en zijn het juist de bewoners zelf die hun kansen om te winnen op de juiste wijze in zouden kunnen schatten."

Redactie, dit is wat jullie willen? Jullie willen bepalen wie gaat winnen?
Wij bepalen helemaal niet wie gaat winnen... Dan hadden we net zo goed met 10 acteurs kunnen starten. Goedkoper en makkelijker.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:26:51 #269
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45861619
dat hebben jullie toch al???
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45861645
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
er moet geen .nl bij hoor volgens mij bedoelt NIEMAND dat er een .NL bijmoet!

.nl moet eraf en dan gaan we ( eindelijk) weer normaal doen. Namelijk.... er zit daar NIEMAND die niet voor het einde gaat ( Nasty liegt dat ze groengeelpaarszwart ziet als ze niet voor de prijs of het einddoel gaat. Dat weten jullie, dat weten wij en ineens is er rond die vrouw de vreemde gewaarwording dat ze' er voor spek en bonen' zit en niet meedoet?

Alle bewoners zitten er voor de hoofdprijs en het is mooi als dat nog eens heel duidelijk terug komt bij ALLE bewoners! Dat het voor de dazen daar ook duidelijk is.

En het is toch niet werkelijk zo dat de verschillen in benadering door jullie expres is? Dat gaan jullie toch bijstellen? Huub is toch net zo goed gecast als boerBart en Brainlessbraajen?
Dat is echt jullie beleving dat we personen anders benaderen. Iedereen heeft gelijke rechten. We spreken Huub overigens ook veel achter hoor. Wij vinden Huub ook leuk namelijk.
pi_45861679
quote:
[afbeelding]
Geen idee. Te krijgen bij Oogmerk Opticien. Zo weer n blije sponsor
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:28:42 #272
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45861683
geef die jongen ook es wat te blowen dan, of ontkennen jullie nog steeds dat er wel eens een jonkel gerookt wordt
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45861697
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gefeliciteerd DGK-REDAKTIE. Je doet je naam meer dan eer aan als BB-redaktie. Wat een ongelovelijke vals geïntrepeteerde aflevering vandaag.
Alles behalve wat er werkelijk is gebeurd.
Is dit jullie wraak op het kritiek van sommigen op FOK! ?
Werkelijk heeeeeeeeeeeeeel kinderachtig om de gebeurtenissen zo te verdraaien in één uitzending.
Wat is er verdraaid dan volgens jou?
pi_45861762
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
geef die jongen ook es wat te blowen dan, of ontkennen jullie nog steeds dat er wel eens een jonkel gerookt wordt
Dat mag ie hoor als ie wil. We willen het alleen niet 'in beeld'. En iedereen mag dat alleen met ernstige mate. En nee wij blowen niet mee en nee we doen ook niet aan feestjes in het kantoor met joints, drank en weet ik veel wat...
pi_45861786
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Wat is er verdraaid dan volgens jou?
Dat zoetsappige, zoals jullie het hebben geknipt en wat er werkelijk is gebeurd.
pi_45861899
Ik durft er bijna mijn favoriete hondekop-pantoffels om te verwedden, dat het afscheid van Lesley ook heeeeeeeeeeel ZIELUGGGGGG in beeld gezet gaat worden, met een zwoele voice-over.....
Want BoerBart stond al niet zo in de belangstelling....
pi_45862192
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat zoetsappige, zoals jullie het hebben geknipt en wat er werkelijk is gebeurd.
Ik snap niet wat je precies bedoelt... Maar waarschijnlijk bedoel je dat we er televisie van maken... Dat is ons vak...
pi_45862209
Zeg hem maar de Lieve hem Lievs toewenst! Dat hij er een fan bij heeft

Maar even eerlijk.... zijn 'echte' acteurs goedkoper? Wat vragen deze mensen er dan per uur voor? 24 uur per etmaal x 8 x 365 + alle kosten voor jullie ALLEMAAL..... Zo hee! Het is ECHT een gouden omgeving. Tja, dan snap ik dat we wel moeten kijken natuurlijk!

(gaan die acteurs dan ook voor de echte operaties en het echte afvallen dan? Pas als het mes in Nasty zit geloof ik dat ze een mens van vlees en bloed is oké? Tot die tijd denk ik dat ze er voor de visuele vorm afvalt en niet voor het gewicht, dat het een actrice is die er niet voor het echie inzit. Die Wilgo en die kindjes.... ook zo goed gevonden ! )
pi_45862227
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik durft er bijna mijn favoriete hondekop-pantoffels om te verwedden, dat het afscheid van Lesley ook heeeeeeeeeeel ZIELUGGGGGG in beeld gezet gaat worden, met een zwoele voice-over.....
Want BoerBart stond al niet zo in de belangstelling....
Uiteraard... lekker drama muziekje... Dat maakt het toch juist mooi en leuk...
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:44:24 #280
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45862248
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je precies bedoelt... Maar waarschijnlijk bedoel je dat we er televisie van maken... Dat is ons vak...
Ik vond niet zoveel mis aan de uitzending hoor, maar ben dan ook niet zo kritisch ingesteld Tot dusver vind ik het 1000x beter en boeiender dan BB
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45862266
Nou, dat Brainless braajen porno zit te lurken terwijl hij in het kantoor zit en de geniale opmerking van Huub dat hij geen hoerenloper is maar dat de hoeren naar hem lopen! ( wat ook geheel de waarheid is! Als er al geld in sprake is dan komt dat geld niet van Huub dus....)
pi_45862314
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:42 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Iets in beeld brengen wat niet zo is gebeurd, is geen real-live.
Dat is een montage, een soap. Een in elkaar geflanst zootje.
Puur en alleen om de TV-kijkers op een dwaalspoor te brengen met wat werkelijk in het huis gebeurt.
Als je dat TV-maken noemt? Tja, dan heb je gelijk.
pi_45862386
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:
Zeg hem maar de Lieve hem Lievs toewenst! Dat hij er een fan bij heeft

Maar even eerlijk.... zijn 'echte' acteurs goedkoper? Wat vragen deze mensen er dan per uur voor? 24 uur per etmaal x 8 x 365 + alle kosten voor jullie ALLEMAAL..... Zo hee! Het is ECHT een gouden omgeving. Tja, dan snap ik dat we wel moeten kijken natuurlijk!

(gaan die acteurs dan ook voor de echte operaties en het echte afvallen dan? Pas als het mes in Nasty zit geloof ik dat ze een mens van vlees en bloed is oké? Tot die tijd denk ik dat ze er voor de visuele vorm afvalt en niet voor het gewicht, dat het een actrice is die er niet voor het echie inzit. Die Wilgo en die kindjes.... ook zo goed gevonden ! )
Effe voor de helderheid. Wij maken een reality soap. Dus reality met verhaallijnen. Mix tussen soap (GTST) en reality (BB en Survivor).

Acteurs in zo'n huis dat heeft geen zin. Dan hadden we een studio genomen met decors en scripts. Daar heb je geen 24/7 setting voor nodig.

Wij hopen dat iemand t ooit nog gaat geloven hahahaga
pi_45862426
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik vond niet zoveel mis aan de uitzending hoor, maar ben dan ook niet zo kritisch ingesteld Tot dusver vind ik het 1000x beter en boeiender dan BB
Wij vinden jou ook leuk.

Je bent altijd zo lekker positief. Vinden wij uiteraard enorm leuk om te horen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 20:51:42 #285
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45862514
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Wij vinden jou ook leuk.

Je bent altijd zo lekker positief. Vinden wij uiteraard enorm leuk om te horen.
Dankjewel

Als iets niet goed gaat zeg ik het ook hoor, maar maak me niet zo snel druk om dingen, ik geniet gewoon van jullie show en soms waren er wat teveel S-locks maar da's dan ook het enige puntje van kritiek

Zag jullie laatst ook in mijn fotoboek kijken btw
pi_45862523
Ik moet wel toegeven dat DGK_REDAKTIE netjes antwoord blijft geven.

Scanman zou al 1000x weg zijn gelopen op zoveel kritiek. En hij voelt zich nog wel zo popi-jopie.
pi_45862696
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Dat is echt jullie beleving dat we personen anders benaderen. Iedereen heeft gelijke rechten. We spreken Huub overigens ook veel achter hoor. Wij vinden Huub ook leuk namelijk.
Hadden jullie verwacht dat Huub zo populair zou worden.
En ook grappig .
Die jongen raast maar door.
pi_45862897
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hadden jullie verwacht dat Huub zo populair zou worden.
En ook grappig .
Die jongen raast maar door.
Het is hun eigen script. Huub zo veel mogelijk pesten.
En wat DGK_REDAKTIE al eerder schreef. Onze brieven/berichten werken averechts op het spel (lees script)
  Moderator woensdag 31 januari 2007 @ 21:04:03 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45862965
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Puur en alleen om de TV-kijkers op een dwaalspoor te brengen met wat werkelijk in het huis gebeurt.
Wat!?
Hebben ze zich wederom niet gehouden aan de erecode om Niets Dan de Integrale Objectieve Waarheid uit te zenden? Wat een sinistere smeerlappen, met hun geheime agenda om de argeloze kijkers een rad voor ogen te draaien!

Het lijkt verdomme wel alsof die lui daar alleen maar bezig zijn om een lekker lopende uitzending te maken!

Misschien is het een optie om een apart topic te maken: "klaag en zeur hier tegen DGK_redactie."
Dan kan dit topic weer gebruikt worden voor vragen. Idee?
pi_45863287
Nou, ook even iets aardigs naar jullie toe dan maar. De stem.... doet het leuk! Echt waar. Die mag er overdag of in de avonduren best op de streams bij gezet worden wat mij betreft!
pi_45863347
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat!?
Hebben ze zich wederom niet gehouden aan de erecode om Niets Dan de Integrale Objectieve Waarheid uit te zenden? Wat een sinistere smeerlappen, met hun geheime agenda om de argeloze kijkers een rad voor ogen te draaien!

Het lijkt verdomme wel alsof die lui daar alleen maar bezig zijn om een lekker lopende uitzending te maken!

Misschien is het een optie om een apart topic te maken: "klaag en zeur hier tegen DGK_redactie."
Dan kan dit topic weer gebruikt worden voor vragen. Idee?
U is blauw. Je zou ook de TT kunnen aanpassen. Vraag en klaag hier tegen DGK_REDACTIE.... idee?
pi_45863432
volgens mij heeft de DGK nu alle tijd. Satanael zit met saaie boerBart en Nasty bij de kapster... dat is zo wie zo geen hot tv voor de kijkcijfers zeg maar!
pi_45863438
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Zal wel een verandering voor ze zijn? Ik weet niet wat het idee bij de afgelopen Big Brother was, maar het leek wel alsof de redactie uit één persoon bestond: Hummie met d'r debiele ideeën. DGK is een grote verandering en verbetering.
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:17:58 #294
6941 APK
Factual, I think.
pi_45863531
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:43 schreef Lieve het volgende:

24 uur per etmaal x 8 x 365
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:46 schreef LekkerSimpel het volgende:

Wat is er dan volgens jou gebeurd dat niet goed is weergegeven
Je kunt wel met het schuim om je mond dingen gaan lopen brallen, maar zeg dan tenminste waar je het over hebt.
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:32:03 #295
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45864175
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Uiteraard... lekker drama muziekje... Dat maakt het toch juist mooi en leuk...

Als het allemaal echt zou zijn(reality) wel ja. Maar GTST
(roel en dido, dat was mooi om te zien )

maar verder doen jullie prima werk, incl. de website.
ok, op zdngmw na dan.

[ Bericht 11% gewijzigd door HiDiHo op 31-01-2007 21:43:16 ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45864836
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:32 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Als het allemaal echt zou zijn(reality) wel ja. Maar GTST
(roel en dido, dat was mooi om te zien )

maar verder doen jullie prima werk, incl. de website.
ok, op zdngmw na dan.
Thanks!!!
pi_45864938
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:17 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Wat is er dan volgens jou gebeurd dat niet goed is weergegeven
Je kunt wel met het schuim om je mond dingen gaan lopen brallen, maar zeg dan tenminste waar je het over hebt.
Qua kleur en geluid was ook alles wel goed hoor. (was dan ook het enige)
Maar de hele context was niet juist weergegeven. En heb ik geen schuim voor nodig. Ik kan het af met realiteit.
pi_45865014
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:49 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Qua kleur en geluid was ook alles wel goed hoor. (was dan ook het enige)
Maar de hele context was niet juist weergegeven. En heb ik geen schuim voor nodig. Ik kan het af met realiteit.
Jammer dat je het zo ziet... Toch geen rancune over het stoppen van de pokersite?
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:52:56 #299
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45865112
Mss rare vraag maar ik weet dat jullie met 2 personen posten en vroeg me af of dat 2 heren zijn of 1 dame + heer of 2 dames?
  woensdag 31 januari 2007 @ 21:53:02 #300
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45865118
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo ziet... Toch geen rancune over het stoppen van de pokersite?
Ja, dat wel
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')