abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 19:23:52 #1
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45799952
enn alvast verder
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45800091
geleefd!* kakaka.......
  maandag 29 januari 2007 @ 19:27:44 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45800101
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef Mika25 het volgende:
Smakken/eten met open mond: Brian, Natasia, Nena
Neuspeuteren: Brian, Huub, Ilona, Bart
Neus ophalen: Ilona, Brian

Does niet alleen bij Natasia gaan klagen, er zijn wel meer mensen in het huis die geen enkel besef hebben van etiquette regels
Nathanael eet ook niet al te charmant: die propt een half broodje in 1 keer in zijn mond en duwt het dan zijn halve gebit langs......
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45800104
HiDiHo? Vannacht weer nachtdienst?

[ Bericht 51% gewijzigd door F04 op 29-01-2007 19:43:02 (typo) ]
  maandag 29 januari 2007 @ 19:28:23 #5
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45800127
zat die yvette nu huub de grond in te praten dat huub niks doet met de paarden
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45800129
jajaja tvp... blabla
pi_45800132
En wie wist zeker dat Lesley meeging naar het pokeren.....
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 29 januari 2007 @ 19:28:32 #8
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45800133
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar
Nou ook niet meer gaan dreigen, he?!
pi_45800154
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef F04 het volgende:
tvp
Aaarrggghhh
TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP
Dinges nou eens op met die TVP's
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_45800166
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef F04 het volgende:
tvp
flikker nou toch eens op met je tvp
staat verdomme bijna op elke pagina

on topic
Heeft Lesley nog op haar flikker gekregen of beterschap beloofd?
pi_45800177
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Aaarrggghhh
TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP
Dinges nou eens op met die TVP's
ik moet 'm nageven; het is wel een volhouder....
  maandag 29 januari 2007 @ 19:30:09 #12
144250 doesss
Show me the money
pi_45800186
quote:
We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar
Fair enough

[ Bericht 29% gewijzigd door Gert op 29-01-2007 19:44:06 (het is niet [code] maar [quote]. Beter voor layout) ]
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_45800192
quote:

[..]

En wanneer gaan Yvonne, Herma en Lesley eruit? Wat ik net al zei, die brieven ook dingen door vanuit de buitenwereld. (Menno ook trouwens)
Dus waarom zou het dan niet interactief via een pokerroom mogen?

Dat houdt ze juist scherp lijkt mij.
Jullie willen toch geen BB zijn? Dit lijkt er wel heel veel op. Een échte miljonair kan zich ook verweren.
Dit begint meer en meer BB te worden.
pi_45800204
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
geleefd!* kakaka.......
ik durf dat niet meer te doen
pi_45800207
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef 2live het volgende:

[..]

Zo'n zelfde bord als Natasia besteld zeker
pi_45800211
OKE thanks allemaal voor jullie antwoord. We wachten af wat het allemaal bregen gaat
pi_45800218
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Uhmz...er waren veel nieuwsgierige mensen over wie de mensen achter de schermen waren (die af en toe in beeld kwamen) en daarom hebben ze een background reportage gemaakt, om ons dus een plezier te doen. Ze hebben die reportage echt niet gemaakt omdat ze zonodig in the picture willen staan...
niet gedaan om in the picture te staan idd, maar om t moment dat ze er vol in beeld gaan staan, is de roep om anonimiteit niet echt van deze wereld.

btw, denk je echt dat dierepo er was omdat mensen erom vroegen? imo was t gewoon een project van 2 stagiares.
pi_45800230
quote:

[..]

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_45800232
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef snetje het volgende:
zat die yvette nu huub de grond in te praten dat huub niks doet met de paarden

Huub zie ik vaak mesten en voeren...
pi_45800251
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Zo'n zelfde bord als Natasia besteld zeker
Nou, dat bord werkt zeker...
pi_45800256
Die Yvette is een bitch....
--Einstein
  maandag 29 januari 2007 @ 19:32:26 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_45800267
Draven zonder beugels valt best tegen maar Sylvia doet het best goed.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 29 januari 2007 @ 19:32:36 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45800271
quote:

Alleen jammer dat ie niet luistert want hij heeft al tig keer het advies gekregen het DGK subforum in zijn favorieten te zetten...
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 januari 2007 @ 19:32:42 #24
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_45800273
gaat er nog iets gebeuren vanavomd?
Of gaat iedereen om 2200 al naar bed?
pi_45800303
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

En wanneer gaan Yvonne, Herma en Lesley eruit? Wat ik net al zei, die brieven ook dingen door vanuit de buitenwereld. (Menno ook trouwens)

Jullie willen toch geen BB zijn? Dit lijkt er wel heel veel op. Een échte miljonair kan zich ook verweren.
Wat het personeel doorbrieft naar de bewoners gaat gecontroleerd, wat er op een pokersite door streamers wordt verteld hebben ze totaal niet in de hand. Is toch logisch ?
  maandag 29 januari 2007 @ 19:34:03 #26
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45800320
quote:

[..]

als ik heel eerlijk moet zijn .....stoor ik me meer aan het commentaar op een tvpeetje dan een tpv zelf...
tvp scrol je zo langs heen en meestal mis ik ze ook nog en zie ze niet eens .... 4 a 5 berichten met commentaar eronder vergt weer meer scrolwerk
pi_45800337
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Katewalker het volgende:
Die Yvette is een bitch....
Ze is wel aan Natasia gewaagd
pi_45800367
Wat is dit voor een fakevertoning - paarden vol in de schijnwerpers nu Yvette er is. En morgen?
  maandag 29 januari 2007 @ 19:35:35 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45800371
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef avonne het volgende:

Er zijn idd anderen die nog minder uitvoeren met de paarden.... Maar Yvette was toch een vriendin van zowel Lesley als Bart?! Die anti-Huub houding is dan dus gewoon ingegeven door valse sentimenten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45800389
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef snetje het volgende:

[..]

als ik heel eerlijk moet zijn .....stoor ik me meer aan het commentaar op een tvpeetje dan een tpv zelf...
tvp scrol je zo langs heen en meestal mis ik ze ook nog en zie ze niet eens .... 4 a 5 berichten met commentaar eronder vergt weer meer scrolwerk
Tenzij iedereen die tvp-tjus gaat gebruiken. Krijg je een beetje hetzelfde effect als met de emoticons bij het BB-forum.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:37:19 #31
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45800429
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef avonne het volgende:

[..]

juistem !! en mochten mensen iets niet goed doen zoals stront of modder verwijderen dan is dat lesley haar fout !
zij is er die het hun moet leren ....maar ja daar is natuurlijk geen tijd voor .... alle aandacht is voor bart
pi_45800433
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef tipsch het volgende:
Wat is dit voor een fakevertoning - paarden vol in de schijnwerpers nu Yvette er is. En morgen?
Nou inderdaad, zelfs Natasia is bij de paarden
pi_45800518
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Personeel is onderdeel van het programma. Pokeren komen allerlei berichten door die het spel erg beinvloeden. Daarom hebben we de info via post ook terug geschroefd. Anders kan geen enkele plan (zoals plan Huub bij ontslagdag) tot uitvoer komen en is er een risico dat het helemaal lam wordt geslagen. Daarnaast vonden we het pc pokeren te passief. Ze moeten met elkaar pokeren veel leuker.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_45800526
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

ze inventariseert het vlees
  maandag 29 januari 2007 @ 19:40:38 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45800552
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef Kaleddis het volgende:

Die denkt op een of andere manier nog steeds dat iedereen alleen maar kan zien wat zij kan zien.... ze is ook altijd braaf als er visite is.
Struisvogelgedrag is wel grappig, maar als je in een live te volgen RLS zit moet je toch weten dat het niet werkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45800561
Goed zo Huub
pi_45800583
Wat een trol die Yvette, Huub aanspreken op z'n alcoholgebruik i.v.m. paarden??? de kan ik echt niet koppelen
pi_45800585
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Personeel is onderdeel van het programma. Pokeren komen allerlei berichten door die het spel erg beinvloeden. Daarom hebben we de info via post ook terug geschroefd. Anders kan geen enkele plan (zoals plan Huub bij ontslagdag) tot uitvoer komen en is er een risico dat het helemaal lam wordt geslagen. Daarnaast vonden we het pc pokeren te passief. Ze moeten met elkaar pokeren veel leuker.

Maar onze brieven komen die dan wel aan???
  maandag 29 januari 2007 @ 19:45:31 #39
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45800711
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Wat het personeel doorbrieft naar de bewoners gaat gecontroleerd, wat er op een pokersite door streamers wordt verteld hebben ze totaal niet in de hand. Is toch logisch ?
Ik vind dat niet logisch. Ik vind al die opgelegde beperkingen zelfs heel onlogisch. Het spel zou er juist een extra dimensie door kunnen krijgen: wat doet een mens met al die informatie? Welke confrontaties levert dat op?

Het beperken in handelen en betuttelen in gedrag van de bewoners, zorgt er alleen maar voor dat de bewoners afgestompt raken en niet meer werkelijk leven. Het is een poppenkast geworden, en de redactie heeft de touwtjes stevig in handen. Wat je nu ziet, is aangepast gedrag, waarin mensen hun waardigheid wordt ontnomen (Nena had zich echt niet tegen een muurtje laten rambammen voor het oog van streamend nederland, als er een mogelijkheid zou zijn om privé intiem te kunnen zijn. Die mogelijkheid heeft zelfs een gedetineerde!). En dit geldt niet slechts 8 uur per dag (zoals dat ook voor andere werknemers kan gelden die naar de pijpen van hun werkgever moeten dansen), maar non-stop, 24 uur per dag. Dagen, weken, maanden achterelkaar.

Je ontneemt een mens op die manier nogal wat, in de basis van het bestaan. Dat dat een weerslag heeft, laat zich vooral bij Bart zien, die is al helemaal murw en afgestompt. Zelfs in een gevangenis, genieten de gedetineerden meer luxe wat dat betreft.
pi_45800717
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef snetje het volgende:

[..]

juistem !! en mochten mensen iets niet goed doen zoals stront of modder verwijderen dan is dat lesley haar fout !
zij is er die het hun moet leren ....maar ja daar is natuurlijk geen tijd voor .... alle aandacht is voor bart
hmmm??.. een 'tien'stappenplan hoe een stal uit te mesten
pi_45800732
quote:

[..]

ben er dik mee eens dat ze meer samen moeten doen, maar ik denk dat jullie dat effect van info van buitenaf echt erg zwaar overschatten. natuurlijk raken jullie wat controle kwijt, boeiend? misschien wordt het voor jullie dan nog eens boeiend en verder, dat waar jullie bang voor zijn, een lam geslagen spel, gebeurt keer op keer!
pi_45800753
quote:

[..]

Volkomen mee eens,
maar de kritiek op enkele personeelsleden komt niet zomaar uit de lucht vallen.

Trouwens de ondertiteling van de uitzending is verschrikkelijk vertraagd (iets van 40 seconden)
pi_45800781
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Scarabee het volgende:

[..]

Maar onze brieven komen die dan wel aan???
Alles komt aan maar er gaat sinds vorige week veel minder 'fanmail' (niet familie/vrienden post) in. Zoiets als de kaartenactie destijds vinden we leuk maar met alle brieven zijn we sinds vorige week terughoudend ivm invloed op het spel. Ook de brieven van familie worden weer strenger gecorrigeerd. Het werkte averechts voor het spel.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  maandag 29 januari 2007 @ 19:48:38 #44
144250 doesss
Show me the money
pi_45800822
thx Gert
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_45800827
quote:

[..]

maandag 29 januari 2007 @ 19:48:52 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45800834
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef avonne het volgende:

Trouwens de ondertiteling van de uitzending is verschrikkelijk vertraagd (iets van 40 seconden)
Bedoel je de teletext ondertiteling?? Die is altijd waardeloos Ze moeten bij de BBC in de leer.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45800842
Volgens mij is Brian Ilona en met name Silvia heel subtiel aan het inpalmen.....
--Einstein
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:18 #48
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45800857
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef tipsch het volgende:
Wat een trol die Yvette, Huub aanspreken op z'n alcoholgebruik i.v.m. paarden??? de kan ik echt niet koppelen
en dan ook nog die opmerking "minisnack" duidelijk dat ze niet weet waarover ze praat ... ehe....
soort zoekt soort yvette is dus net zoals bart .... dit soort mensen kunnen alleen maar leuk doen als ze anderen door de stront kunnen halen .... is die mogelijkheid er ff niet worden ze stil sjaggie en onzettend nors
iemand een goed woord voor dit gedrag
pi_45800880
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:

[..]

ben er dik mee eens dat ze meer samen moeten doen, maar ik denk dat jullie dat effect van info van buitenaf echt erg zwaar overschatten. natuurlijk raken jullie wat controle kwijt, boeiend? misschien wordt het voor jullie dan nog eens boeiend en verder, dat waar jullie bang voor zijn, een lam geslagen spel, gebeurt keer op keer!
Als dat zo is, waarom zat iedereen zich hier vorige week dan zo druk te maken dat Huub's plannetje zou mislukken
als er iemand ging bellen of als ze post kregen?
  maandag 29 januari 2007 @ 19:50:15 #50
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_45800897
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Alles komt aan maar er gaat sinds vorige week veel minder 'fanmail' (niet familie/vrienden post) in. Zoiets als de kaartenactie destijds vinden we leuk maar met alle brieven zijn we sinds vorige week terughoudend ivm invloed op het spel. Ook de brieven van familie worden weer strenger gecorrigeerd. Het werkte averechts voor het spel.
Averechts voor hét spel, of voor jullie spel? Ik heb steeds meer het idee, dat de bewoners die in de veronderstelling leven ook de werkelijke spelers te zijn, slechts schaakstukken zijn in het spel wat de redactie speelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')