Nathanael eet ook niet al te charmant: die propt een half broodje in 1 keer in zijn mond en duwt het dan zijn halve gebit langs......quote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef Mika25 het volgende:
Smakken/eten met open mond: Brian, Natasia, Nena
Neuspeuteren: Brian, Huub, Ilona, Bart
Neus ophalen: Ilona, Brian
Does niet alleen bij Natasia gaan klagen, er zijn wel meer mensen in het huis die geen enkel besef hebben van etiquette regels
Nou ook niet meer gaan dreigen, he?!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar
Aaarrggghhhquote:Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef F04 het volgende:
tvp
flikker nou toch eens op met je tvpquote:Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef F04 het volgende:
tvp
ik moet 'm nageven; het is wel een volhouder....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Aaarrggghhh![]()
TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP TVP
Dinges nou eens op met die TVP's![]()
Fair enoughquote:We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar
En wanneer gaan Yvonne, Herma en Lesley eruit? Wat ik net al zei, die brieven ook dingen door vanuit de buitenwereld. (Menno ook trouwens)quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar![]()
ik durf dat niet meer te doenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef mootie het volgende:
geleefd!* kakaka.......
Zo'n zelfde bord als Natasia besteld zekerquote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef 2live het volgende:
[..]
ik moet 'm nageven; het is wel een volhouder....![]()
niet gedaan om in the picture te staan idd, maar om t moment dat ze er vol in beeld gaan staan, is de roep om anonimiteit niet echt van deze wereld.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...er waren veel nieuwsgierige mensen over wie de mensen achter de schermen waren (die af en toe in beeld kwamen) en daarom hebben ze een background reportage gemaakt, om ons dus een plezier te doen. Ze hebben die reportage echt niet gemaakt omdat ze zonodig in the picture willen staan...
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We stoppen er ook niet mee hoor. Vinden het veel te leuk met jullie. Wij respect naar jullie, jullie naar ons. Hebben we t allemaal weer gezellig met elkaar![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef snetje het volgende:
zat die yvette nu huub de grond in te pratendat huub niks doet met de paarden
![]()
Nou, dat bord werkt zeker...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zo'n zelfde bord als Natasia besteld zeker![]()
Alleen jammer dat ie niet luistert want hij heeft al tig keer het advies gekregen het DGK subforum in zijn favorieten te zetten...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef 2live het volgende:
Wat het personeel doorbrieft naar de bewoners gaat gecontroleerd, wat er op een pokersite door streamers wordt verteld hebben ze totaal niet in de hand. Is toch logisch ?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wanneer gaan Yvonne, Herma en Lesley eruit? Wat ik net al zei, die brieven ook dingen door vanuit de buitenwereld. (Menno ook trouwens)
Dus waarom zou het dan niet interactief via een pokerroom mogen?
Dat houdt ze juist scherp lijkt mij.
Jullie willen toch geen BB zijn? Dit lijkt er wel heel veel op. Een échte miljonair kan zich ook verweren.
Dit begint meer en meer BB te worden.
als ik heel eerlijk moet zijn .....stoor ik me meer aan het commentaar op een tvpeetje dan een tpv zelf...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze is wel aan Natasia gewaagdquote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Katewalker het volgende:
Die Yvette is een bitch....
Er zijn idd anderen die nog minder uitvoeren met de paarden.... Maar Yvette was toch een vriendin van zowel Lesley als Bart?! Die anti-Huub houding is dan dus gewoon ingegeven door valse sentimenten.quote:
Tenzij iedereen die tvp-tjus gaat gebruiken. Krijg je een beetje hetzelfde effect als met dequote:Op maandag 29 januari 2007 19:34 schreef snetje het volgende:
[..]
als ik heel eerlijk moet zijn .....stoor ik me meer aan het commentaar op een tvpeetje dan een tpv zelf...
tvp scrol je zo langs heen en meestal mis ik ze ook nog en zie ze niet eens .... 4 a 5 berichten met commentaar eronder vergt weer meer scrolwerk![]()
juistem !! en mochten mensen iets niet goed doen zoals stront of modder verwijderen dan is dat lesley haar fout !quote:Op maandag 29 januari 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Huub zie ik vaak mesten en voeren...
Nou inderdaad, zelfs Natasia is bij de paardenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef tipsch het volgende:
Wat is dit voor een fakevertoning - paarden vol in de schijnwerpers nu Yvette er is. En morgen?
Personeel is onderdeel van het programma. Pokeren komen allerlei berichten door die het spel erg beinvloeden. Daarom hebben we de info via post ook terug geschroefd. Anders kan geen enkele plan (zoals plan Huub bij ontslagdag) tot uitvoer komen en is er een risico dat het helemaal lam wordt geslagen. Daarnaast vonden we het pc pokeren te passief. Ze moeten met elkaar pokeren veel leuker.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wanneer gaan Yvonne, Herma en Lesley eruit? Wat ik net al zei, die brieven ook dingen door vanuit de buitenwereld. (Menno ook trouwens)
Dus waarom zou het dan niet interactief via een pokerroom mogen?
Dat houdt ze juist scherp lijkt mij.
Jullie willen toch geen BB zijn? Dit lijkt er wel heel veel op. Een échte miljonair kan zich ook verweren.
Dit begint meer en meer BB te worden.
ze inventariseert het vleesquote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou inderdaad, zelfs Natasia is bij de paarden![]()
Die denkt op een of andere manier nog steeds dat iedereen alleen maar kan zien wat zij kan zien.... ze is ook altijd braaf als er visite is.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef Kaleddis het volgende:
Nou inderdaad, zelfs Natasia is bij de paarden![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Personeel is onderdeel van het programma. Pokeren komen allerlei berichten door die het spel erg beinvloeden. Daarom hebben we de info via post ook terug geschroefd. Anders kan geen enkele plan (zoals plan Huub bij ontslagdag) tot uitvoer komen en is er een risico dat het helemaal lam wordt geslagen. Daarnaast vonden we het pc pokeren te passief. Ze moeten met elkaar pokeren veel leuker.
Ik vind dat niet logisch. Ik vind al die opgelegde beperkingen zelfs heel onlogisch. Het spel zou er juist een extra dimensie door kunnen krijgen: wat doet een mens met al die informatie? Welke confrontaties levert dat op?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat het personeel doorbrieft naar de bewoners gaat gecontroleerd, wat er op een pokersite door streamers wordt verteld hebben ze totaal niet in de hand. Is toch logisch ?
hmmm??.. een 'tien'stappenplan hoe een stal uit te mestenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef snetje het volgende:
[..]
juistem !! en mochten mensen iets niet goed doen zoals stront of modder verwijderen dan is dat lesley haar fout !
zij is er die het hun moet leren ....maar ja daar is natuurlijk geen tijd voor .... alle aandacht is voor bart![]()
ben er dik mee eens dat ze meer samen moeten doen, maar ik denk dat jullie dat effect van info van buitenaf echt erg zwaar overschatten. natuurlijk raken jullie wat controle kwijt, boeiend? misschien wordt het voor jullie dan nog eens boeiendquote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Personeel is onderdeel van het programma. Pokeren komen allerlei berichten door die het spel erg beinvloeden. Daarom hebben we de info via post ook terug geschroefd. Anders kan geen enkele plan (zoals plan Huub bij ontslagdag) tot uitvoer komen en is er een risico dat het helemaal lam wordt geslagen. Daarnaast vonden we het pc pokeren te passief. Ze moeten met elkaar pokeren veel leuker.
Volkomen mee eens,quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alles komt aan maar er gaat sinds vorige week veel minder 'fanmail' (niet familie/vrienden post) in. Zoiets als de kaartenactie destijds vinden we leuk maar met alle brieven zijn we sinds vorige week terughoudend ivm invloed op het spel. Ook de brieven van familie worden weer strenger gecorrigeerd. Het werkte averechts voor het spel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Scarabee het volgende:
[..]
Maar onze brieven komen die dan wel aan???
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:39 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bedoel je de teletext ondertiteling?? Die is altijd waardeloosquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef avonne het volgende:
Trouwens de ondertiteling van de uitzending is verschrikkelijk vertraagd (iets van 40 seconden)
en dan ook nog die opmerking "minisnack" duidelijk dat ze niet weet waarover ze praat ... ehe....quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef tipsch het volgende:
Wat een trol die Yvette, Huub aanspreken op z'n alcoholgebruik i.v.m. paarden??? de kan ik echt niet koppelen
Als dat zo is, waarom zat iedereen zich hier vorige week dan zo druk te maken dat Huub's plannetje zou mislukkenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ben er dik mee eens dat ze meer samen moeten doen, maar ik denk dat jullie dat effect van info van buitenaf echt erg zwaar overschatten. natuurlijk raken jullie wat controle kwijt, boeiend? misschien wordt het voor jullie dan nog eens boeienden verder, dat waar jullie bang voor zijn, een lam geslagen spel, gebeurt keer op keer!
Averechts voor hét spel, of voor jullie spel? Ik heb steeds meer het idee, dat de bewoners die in de veronderstelling leven ook de werkelijke spelers te zijn, slechts schaakstukken zijn in het spel wat de redactie speelt?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alles komt aan maar er gaat sinds vorige week veel minder 'fanmail' (niet familie/vrienden post) in. Zoiets als de kaartenactie destijds vinden we leuk maar met alle brieven zijn we sinds vorige week terughoudend ivm invloed op het spel. Ook de brieven van familie worden weer strenger gecorrigeerd. Het werkte averechts voor het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |