Valt wel mee hoor. Zitten er wel een paar tussen.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat een flink deel van de redactie ex-BB was?
Toch geen van Hotel BB mag ik hopen he?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zitten er wel een paar tussen.
Hotel BB team was bijna hetzelfde als het BB5 team. En daarvan zitten/zaten er ook n aantal bij DGK.quote:Op maandag 29 januari 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
[..]
Toch geen van Hotel BB mag ik hopen he?![]()
Hotel BB was echt een van de allerslechtste programma's van de laatste jaren en dan vooral die live uitzendingen.quote:Op maandag 29 januari 2007 23:49 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hotel BB team was bijna hetzelfde als het BB5 team. En daarvan zitten/zaten er ook n aantal bij DGK.
... en minder confrontaties en tv-genieke beeldenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:36 schreef anno-i-mus het volgende:
Waarom maken jullie de stemming niet annoniem?
Dat zal toch een verrassend resultaat geven, denk ik
Zo te zien coco chanelquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Miraaa het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen (schaam schaam)![]()
Maar van welk merk is de (gesponserde )bril van nena......
[afbeelding]
Denk ook Chanelquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Miraaa het volgende:
[afbeelding]
Wij bepalen helemaal niet wie gaat winnen... Dan hadden we net zo goed met 10 acteurs kunnen starten. Goedkoper en makkelijker.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:39 schreef Bagheera het volgende:
Citaat van iemand uit de COS:
"En dat onderstreept nog maar eens, dat het juist "achter" is, die bepaalt wie de villa zal gaan winnen, en dat het geen spel tussen de bewoners zelf is. Was het wel een spel van de bewoners, dan zou "achter" daar geen zinnig woord over kunnen zeggen, en zijn het juist de bewoners zelf die hun kansen om te winnen op de juiste wijze in zouden kunnen schatten."
Redactie, dit is wat jullie willen? Jullie willen bepalen wie gaat winnen?
Dat is echt jullie beleving dat we personen anders benaderen. Iedereen heeft gelijke rechten. We spreken Huub overigens ook veel achter hoor. Wij vinden Huub ook leuk namelijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef Lieve het volgende:
er moet geen .nl bij hoorvolgens mij bedoelt NIEMAND dat er een .NL bijmoet!
.nl moet eraf en dan gaan we ( eindelijk) weer normaal doen. Namelijk.... er zit daar NIEMAND die niet voor het einde gaat ( Nasty liegt dat ze groengeelpaarszwart ziet als ze niet voor de prijs of het einddoel gaat. Dat weten jullie, dat weten wij en ineens is er rond die vrouw de vreemde gewaarwording dat ze' er voor spek en bonen' zit en niet meedoet?
Alle bewoners zitten er voor de hoofdprijs en het is mooi als dat nog eens heel duidelijk terug komt bij ALLE bewoners! Dat het voor de dazen daar ook duidelijk is.
En het is toch niet werkelijk zo dat de verschillen in benadering door jullie expres is? Dat gaan jullie toch bijstellen? Huub is toch net zo goed gecast als boerBart en Brainlessbraajen?
Geen idee. Te krijgen bij Oogmerk Opticien. Zo weer n blije sponsorquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef Miraaa het volgende:
[afbeelding]
Wat is er verdraaid dan volgens jou?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gefeliciteerd DGK-REDAKTIE. Je doet je naam meer dan eer aan als BB-redaktie. Wat een ongelovelijke vals geïntrepeteerde aflevering vandaag.
Alles behalve wat er werkelijk is gebeurd.
Is dit jullie wraak op het kritiek van sommigen op FOK! ?
Werkelijk heeeeeeeeeeeeeel kinderachtig om de gebeurtenissen zo te verdraaien in één uitzending.
Dat mag ie hoor als ie wil. We willen het alleen niet 'in beeld'. En iedereen mag dat alleen met ernstige mate. En nee wij blowen niet mee en nee we doen ook niet aan feestjes in het kantoor met joints, drank en weet ik veel wat...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
geef die jongen ook es wat te blowen dan, of ontkennen jullie nog steeds dat er wel eens een jonkel gerookt wordt
Dat zoetsappige, zoals jullie het hebben geknipt en wat er werkelijk is gebeurd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat is er verdraaid dan volgens jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |