Mwa. het is tenminste ietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wij zijn reuze sportief, maar er zijn een hoop vragen waar we geen antwoord op kunnen/willen geven.![]()
Desondanks zijn we best openhartig vind ik...![]()
Nu dus wel...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:55 schreef kleinzusje het volgende:
Brian en NL hebben nu gekeken op een fake Huub weblog. Ze snappen er niks van en denken dat hij tegenstanders heeft.
Tuurlijk snap ik dat jullie niet alles mogen of kunnen zeggen, sommige dingen moeten nu eenmaal een verassing blijven of kan gewoon geen antwoord op gegeven wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Wij zijn reuze sportief, maar er zijn een hoop vragen waar we geen antwoord op kunnen/willen geven.![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:01 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ze bedoelen de kaarten die tot nu toe al binnen zijn gekomen denk ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:27 schreef LiisaB het volgende:
hoe kunnen ze nu ALLE briefkaarten binnen hebben, er zijn er nog genoeg onderweg
Er zat iemand in de jury die bij @Home heeft gewerktquote:
Zo is het maar wat willen jullie nog weten dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:40 schreef Mr_Baus het volgende:
Wees blij dat ze Huuberhaupt posten zou ik zeggen, iets van een gegeven paard niet in de bek kijken etc.. Het mag toch haast vanzelfsprekend zijn dat ze niet overal antwoord op kunnen geven en ook niet 24/7 mee kunnen lezen?
Dus een kansloos topic zou ik het niet willen noemen.. Neemt niet weg dat ik zelf ook graag wat meer posts en antwoorden zou willen zien hoor..
quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zo is het maar wat willen jullie nog weten dan?
Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.quote:
Hoe laat komt Wilgo Natasiaaaaaaaaaaa halen? Het is de 10e vandaag. En dan moest ze eruit van hem.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat ie niet goed genoeg was...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Jullie onderschatten de invloed die FOK! kan hebben op de populariteit van jullie programma.
Lees dit, speciaal voor jullie geopende, topic eens. Dat weet je wat 'wij'willen weten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |