abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45335070
alsjeblieft 'lieve". vond het leuk om te doen.
tenslotte moet ik ook ergens mijn ervaringen kwijt. gaat op zo een forum beter dan met bekenden van mij..bye bye..
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  zondag 14 januari 2007 @ 15:18:16 #127
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45343744
quote:
Op zondag 14 januari 2007 02:50 schreef hadjememaar het volgende:
Als er een flinke voorraad drank doorheen gejaagd mag worden,vind ik dat een jointje ook af en toe moet kunnen.
Als jezelf eens stopt, dan had je niet van die domme vragen gestelt lijkt mij...
pi_45343882
DGK_REDACTIE: kun je twee redenen geven waarom er geen camara's zijn bij gesprek met Wilgo?
  zondag 14 januari 2007 @ 15:24:20 #129
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45343934
Farceman, misschien omdat:
1. de kinderen er misschien bij zijn.
2. Wilgo een absolute hekel heeft aan alles wat naar DGK stinkt, vooral de camera's.
3. Dit echt wel heel prive moet worden uitgesproken.

* spookvrouw kan het zich wel voorstellen, maar vind het niet eerlijk tegenover andere bewoners en het concept van de Kooi.
hofleverancier van sterretjes :)
  zondag 14 januari 2007 @ 15:31:50 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45344125
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef spookvrouw het volgende:
Farceman, misschien omdat:
1. de kinderen er misschien bij zijn.
2. Wilgo een absolute hekel heeft aan alles wat naar DGK stinkt, vooral de camera's.
3. Dit echt wel heel prive moet worden uitgesproken.

* spookvrouw kan het zich wel voorstellen, maar vind het niet eerlijk tegenover andere bewoners en het concept van de Kooi.
Met 2 en 3 ben ik het helemaal eens, maar ik schat Wilgo toch echt hoger in dan dat hij de kinderen meeneemt naar een gesprek wat hoogstwaarschijnlijk zeer emotioneel zal verlopen. Ik heb het idee dat hij echt om de kinderen geeft.

Ik vermoed dat het vooral is omdat Wilgo ze voor het blok heeft gezet en de redactie niet op zijn geweten wil hebben dat de relatie stukloopt (en daarmee de zorg voor de kinderen van 1 van de deelnemers aan het programma in de problemen komt) omdat de niet-bewoner weigert on camera te spreken, of omdat Wilgo al aangegeven heeft dat dit het laatste gesprek is wat hij met Natasia zal hebben.

Overigens vind ik het wel jammer dat voor Natasia de regels dus aangepast worden, Wilgo heeft haar voor het blok gezet (en terecht) en dus had ze haar keuze moeten maken. Maar om nou terwijl iedereen het live kan volgen te horen te krijgen dat je relatie over is gun je niemand, zelfs Natasia eigenlijk niet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45344504
Ik vind dat ook niet oke.
Natasia kan heel veel naar haar gretige hand zetten blijkbaar.
  zondag 14 januari 2007 @ 15:59:00 #132
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45345096
Leandra, ik heb ergens gelezen hier vandaag dat hij vanmiddag de kids zou ophalen, dat doe je niet voor een uurtje. Hij zal best veel om de kids geven, maar hij zorgt er niet meer voor, dat doet haar zus/nichtje? Als hij de kids bij zich heeft, dan zijn ze ook mee naar de Villa en dus geen camera's, zij mogen niet gefilmd worden voor de wet.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_45348027
Dan heb ik ook een vraag .
Silvia zit met iets veel ergers een kwestie van leven of dood die wil ook een gesprek zonder camera's maar die word niet toegestaan waarom natasia dan wel ??
En nee de kinderen zijn er niet
pi_45352376
Bart verteld nu net tegen Natasia dat ze moet blijven en dat ze haar er dan uitstemmen. (Dus met behoud 10k)

Ik mag toch hopen dat hier gelijk hard tegen wordt opgetreden, dus dat ook Bart wordt gestraft.

Dit plan hebben ze ook al gemaakt met Ilona en .NL en volgens mij wilt Bart zelf het ook wel
pi_45352463

[ Bericht 100% gewijzigd door farceman op 14-01-2007 19:40:09 ]
pi_45353221
dat plan van ilona gaat niet door dat is gezien en daar zijn ze voor gewaarschuwd
Tegen natasia is het zelfde gezegt vertelt ze net tegen bart.
Ze heeft van achter mee gekregen dat dat niet gaat lukken
  zondag 14 januari 2007 @ 20:22:22 #137
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45354027
Kan iemand daar misschien de gouden ketting van Brian's strot af laten halen? Hij kraakt als de pest en geloof me, zonder dat irritante raspende geluid is hij al erg genoeg om aan te horen!
pi_45357523
Gaat de rest van de kaarten voor Huub en Sylvia ook nog naar binnen?
Goedemorgen :W
pi_45357889
Top dat jullie vragen blijven posten !!

Nu maar hopen op een antwoord

Waarom ????? Ach laat maar
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 14 januari 2007 @ 22:34:59 #140
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45357968
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Top dat jullie vragen blijven posten !!

Nu maar hopen op een antwoord

Waarom ????? Ach laat maar
Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kan DGK_redactie kijkt hier nauwelijks (of heeft geen zin om de meeste vragen te beantwoorden), desalniettemin een goed initiatief van je!
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45361618
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kan DGK_redactie kijkt hier nauwelijks (of heeft geen zin om de meeste vragen te beantwoorden), desalniettemin een goed initiatief van je!
Dank je Bong !

Ik dacht: handig, kunnen ze hier reageren ipv off topic te gaan in de COS. Maar het wil niet zo lukken. Jammer
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_45361889
Hmmmmm redactie, aangezien jullie Huub aanspreken als hij hangt in zijn stoel...... lijkt het me niet meer dan redelijk om Nat, Brian en Bart aan te spreken op hun onsmakelijke eetgeluiden in de keuken als ze staan te snacken. Dat is voor de streamers echt TE walgelijk om naar te luisteren, meteen mute hier! Bij voorbaat dank ^_^
  maandag 15 januari 2007 @ 07:33:42 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45363820
Toch kan het topic best handig zijn als ze toch meelezen. Er staan wel nuttige 'tips' in zonder dat ze daar op hoeven antwoorden. vind ik
pi_45365346
Redactie, die pumps die Nena vanmorgen aan had. Waar kun je die kopen? Krijgen ze de kledij? Zo ja, wanneer mag ik er in?
Ik heb ook 2 kinderen. Daar houdt de gelijkenis ook wel op, gelukkig voor mij dan. Natasia eruit, ik er in. Nou, wat vinden jullie ervan?
Go hard or go home
  maandag 15 januari 2007 @ 11:36:54 #145
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45367633
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Redactie, die pumps die Nena vanmorgen aan had. Waar kun je die kopen? Krijgen ze de kledij? Zo ja, wanneer mag ik er in?
Ik heb ook 2 kinderen. Daar houdt de gelijkenis ook wel op, gelukkig voor mij dan. Natasia eruit, ik er in. Nou, wat vinden jullie ervan?
Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.
pi_45372003
DGK_REDACTIE Hoe lossen jullie het probleem op dat er nu verschillenden mensen eruit willen worden gestemd, zodat ze hun borg terugkrijgen.
.NL,Bart, Ilona en mischien ook Natasia(ook al twijfel ik over haar) hebben al aangegeven dit niet erg te zouden vinden.
Ben erg benieuwd of jullie al nadenken over een oplossing hiervoor, omdat ik aanneem dat jullie liever iemand extra erbij hebben ipv. iemand minder ivm. saaiheid.

Als jullie iig. maar de kijkers buiten het hele verhaal houden ,dat zou ik echt echt afknappr vinden als er bv. gesmst mag gaan worden.

Tip: schort die stemmingsronde gewoon voor een paar maanden op; dan stappen die zwakke elementen, zoals Bart, .NL en Ilona vanzelf op

[ Bericht 11% gewijzigd door farceman op 15-01-2007 15:01:06 ]
  maandag 15 januari 2007 @ 14:56:05 #147
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45373086
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.
aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.
  maandag 15 januari 2007 @ 14:58:54 #148
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45373180
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.
jij mag d'r eerder in denk ik.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:07:13 #149
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45373422
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:58 schreef Grimm het volgende:

[..]

jij mag d'r eerder in denk ik.
Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:08:11 #150
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45373451
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.
dat gaat me te ver! Cross the fucking line!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')