Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
De redactie is al vanaf donderdagavond niet meer gesignaleerd op FOK! dus nu lezen ze zeker niet mee
Nee dat denk ik niet, ze zijn doorgaans vaker in het weekend lang afwezig, er posten immers maar 2 leden van de redactie meequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?![]()
Volgens mij staat dat op pagina 1 van deze topic.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Ik zou wel willen weten uit hoeveel personen de DGK-redactie bestaat, en of het mannen en vrouwen zijn?
Ik heb geen idee wat ik volgende week ga doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
Wat gaan jullie doen zodra het aantal bewoners zo klein wordt dat er geen interessante uitzendingen meer kunnen worden gemaakt?
Wat was dat flauw vond je nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Dan zou het echt een snol zijn zegquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Huh?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dan zou het echt een snol zijn zeg
Pass de volgende keer maar hasj, dat vindt oom Huub zo lekker...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena & Huub kneiterstoned, geweldig toch...
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Miraaa het volgende:
Poging nr 2....[afbeelding]
Oke, ik heb een vraag.![]()
Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?![]()
Oke duidelijk,quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef Schanulleke het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie morgen aub de nieuwe regel introduceren dat ontslagrondes voor de minst poulaire bewoner niet van tevoren aangevraagd hoeven worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |