me toedeledokie! .. voor je het weet krijg jij leuke post van de Fok!kers en kan ik van verveling de sauna in met bol.com.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Grimm het volgende:
[..]dat gaat me te ver! Cross the fucking line!
Er wordt geen post meer bezorgd, dat is me duidelijk. Maar krijgen ze mijn kaartje dan alsnog achteraf? Ik heb toch moeite gedaan om een leuk kaartje te zoeken met een toepasselijke tekst.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.
![]()
En hup: we kijken weer naar morgen![]()
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie: wordt er veel post gestuurd en tegen gehouden? Ik heb het nu niet over de kaartenactie, maar post van andere kijkers. Wordt er fan- of hatemail gestuurd? E
Okee, bedankt voor het antwoord geven. Stel ik zeer op prijs!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.
Dat was dus een soort van vraag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begrijp niet dat Ilona door de screening is gekomen, ze voegt toch helemaal niets toe aan DGK...
Ja vind ik ook, het is echt niet om aan te horen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb even een vraagje, als vertegenwoordigend nederlands programma, kunnen de bewoners iets minder "engels" praten?
Ja dat wil ik ook weleens weten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Wrom kaarten aktie nie op tv dan?????
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
De redactie is al vanaf donderdagavond niet meer gesignaleerd op FOK! dus nu lezen ze zeker niet mee
Nee dat denk ik niet, ze zijn doorgaans vaker in het weekend lang afwezig, er posten immers maar 2 leden van de redactie meequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?![]()
Volgens mij staat dat op pagina 1 van deze topic.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Ik zou wel willen weten uit hoeveel personen de DGK-redactie bestaat, en of het mannen en vrouwen zijn?
Ik heb geen idee wat ik volgende week ga doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
Wat gaan jullie doen zodra het aantal bewoners zo klein wordt dat er geen interessante uitzendingen meer kunnen worden gemaakt?
Wat was dat flauw vond je nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Dan zou het echt een snol zijn zegquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Huh?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dan zou het echt een snol zijn zeg
Pass de volgende keer maar hasj, dat vindt oom Huub zo lekker...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena & Huub kneiterstoned, geweldig toch...
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Miraaa het volgende:
Poging nr 2....[afbeelding]
Oke, ik heb een vraag.![]()
Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?![]()
Oke duidelijk,quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef Schanulleke het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie morgen aub de nieuwe regel introduceren dat ontslagrondes voor de minst poulaire bewoner niet van tevoren aangevraagd hoeven worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |