abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45255254
Kunnen jullie aangeven waarom jullie aan Fok! de voorkeur hebben gegeven om op te posten?
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:23:14 #102
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45255450
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Black_king het volgende:
Kunnen jullie aangeven waarom jullie aan Fok! de voorkeur hebben gegeven om op te posten?
Welke optie's zijn d'r nog meer dan
pi_45255718
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef Grimm het volgende:

[..]

Welke optie's zijn d'r nog meer dan
VOL, Geen stijl enz
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_45259235
Technisch dorp en 200 medewerkers , dat kan toch niet met deze kijkcijfers (ik kijk trouwens wel vind het erg leuk )
pi_45266567
Daarom vrees ik dat het programma misschien voortijdig stopt. Dus binnen één jaar.
pi_45267012
Over een weekje of wat komt er een hele leuke 'achter de schermen' docu op de website. Wordt erg leuk weergegeven hoe zo'n klus gaat.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:28:51 #107
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_45267055
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 17:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

VOL, Geen stijl enz
Besteedt GeenStijl aandacht aan De Gouden Kooi dan?
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 11 januari 2007 @ 22:32:37 #108
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45267182
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Over een weekje of wat komt er een hele leuke 'achter de schermen' docu op de website. Wordt erg leuk weergegeven hoe zo'n klus gaat.
Gaaf! toevallig zat ik vannacht nog met het idee te spelen om te vragen om een backstage special Lijkt me erg leuk om het 1 en ander te zien, kijk er nu al naar uit!
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45267692
Hoop het niet dat GS ook zón actie heeft'want die gasten daar die schelden toch maar alleen.
pi_45268300
quote:
Leuk ben erg benieuwd
pi_45270770
foutje
pi_45306382
Nena zegt net voor de 2e keer dat ze een vette joint wil roken, aangezien ze dat al vaker heeft gezegd is het nu de hoogste tijd om haar die vette joint te geven
Dus DGK-redactie, geef Nena die vette joint die ze al weken zo graag wil
Nena & Huub kneiterstoned, geweldig toch...
pi_45306746
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena zegt net voor de 2e keer dat ze een vette joint wil roken, aangezien ze dat al vaker heeft gezegd is het nu de hoogste tijd om haar die vette joint te geven
Dus DGK-redactie, geef Nena die vette joint die ze al weken zo graag wil
als een hoer mag, mag dit ook, lijkt me

Legaal.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:46:53 #114
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45306766
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 03:44 schreef avonne het volgende:

[..]

als een hoer mag, mag dit ook, lijkt me

Legaal.
Lijkt me ook Maargoed, DGK_RED heeft al een tijdje niet gereageerd, wordt weleens tijd

althans, waar ze op willen/kunnen antwoorden natuurlijk
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_45307444
Van mij ook de vraag waarom de Talpa site van DGK zo traag is en het op een MAC niet goed doet. Safari, Firefox, opera, welke browser is wel aan die site aangepast? Internet Ex= echt ex hoor! Dat zal zefs microsoft moeten toegeven.

Er zijn ook behoorlijk veel problemen rond de live streams. Ik haal ze ' van elders' ? Dat zal ook wel aan de Mac liggen, maar kunnen de site en de streams niet worden afgesteld zodat ook andere browsers ( die over het algemeen beter zijn toch? ) het ermee kunnen doen?

Dan nog een laatste vraag; ik begrijp dat er ook cameramannen live in het huis rondlopen? Dus de bewoners zien het dan wel als ze gefilmd worden? Ik zie ook af en toe dat er een lichtje bij de camera brand. Gaat dat lichtje uit als de camera niet aan is? Merken de bewoners of camera's aan of uit zijn? Zijn er afspraken gemaakt met de bewoners over bijgeluiden produceren als ze iets belangrijks willen vertellen? (b.v. Bart met leslie en de tuinslang kletterend in de waterbak. Daardoor slecht geluid)

Ik hoop toch dat er antwoord komt. Zou erg leuk zijn om te weten allemaal.
pi_45312529
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 08:45 schreef Lieve het volgende:

Dan nog een laatste vraag; ik begrijp dat er ook cameramannen live in het huis rondlopen? Dus de bewoners zien het dan wel als ze gefilmd worden?

Ik hoop toch dat er antwoord komt. Zou erg leuk zijn om te weten allemaal.
Er lopen inderdaad cameramannen rond het huis. Naar mijn weten eigenlijk vooral buiten en niet binnen. Op verschillende plekken buiten het huis zijn camera hokken geplaats die gekoppeld zijn aan het huis. De cameramannen (meestal 2 per hok) kunnen dan op verschillende plekken in het huis de boel filmen door een soort van spiegel. Als bewoner kun je het bijna niet zien. Als je heel goed kijkt dan zie je de camera`s wel. Meestal door dat ze bij het rouleren van ruimte wisselen en dan de deur van het hok open moet zodat er licht binnen komt. Even de posities van de camera hokken: 2 in de grote slaapkamer, waarvan 1 achter bij de douche dus gericht op het bed van Nena en? de andere aan de andere kant gericht op het bed van nathaneal. in de woonkamer 1. en 1 voor de wasbak. Ohja ook nog 1 richting de eettafel, precies tegenover de trap. dit is ook het zelfde hok als dat van de woonkamer dacht ik! Dan nog 1tje in de game room, maar deze kan ook richting nena``s bedje filmen. Uhhm, dit was het wel voor binnen. En als ze filmen bij bv de paardenbak dan staan er wel cameramannen bij. Stuk of 6, veel maar dat went snel, haha
Al met al zijn er dus meer mensen met het programma bezig dan je zou denken!
En dan hebben we het nog niet eens over de regie die 30 meter verderop links achter het huis zit!!

Ik zie ook af en toe dat er een lichtje bij de camera brand. Gaat dat lichtje uit als de camera niet aan is? Merken de bewoners of camera's aan of uit zijn?

Het lichtje is uit als de camera echt uit is. Meestal staan de camera`s of op stand by = kleur rood en als er echt opgenomen word dan is het kleur groen (of was het nou net andersom?) Als jij zegt dat jij lichtjes hebt zien branden onder de camera`s dan kunnen de bewoners precies zien wanneer ze interessant genoeg zijn voor opnames. Dit is voor de bewoners toch wel een fijn weetje, want zo zullen de bewoners zich toch anders gaan gedragen. Het is een soort spel met de camera`s vond ik.
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze de camers`s allemaal zouden afplakken met tape zodat het niet meer te zien was of er gefilmd zou gaan worden. Dan is het voor de bewoners toch een stuk lastiger om iets geheim te houden enzo...

Zijn er afspraken gemaakt met de bewoners over bijgeluiden produceren als ze iets belangrijks willen vertellen? (b.v. Bart met leslie en de tuinslang kletterend in de waterbak. Daardoor slecht geluid)

Ik denk het wel ja. Anders zou het gesprek als het echt interessant genoeg is gewoon over moeten,haha. Of er word even omgeroepen om wat duidelijker te praten of om even weg te lopen bij de tuinslang.
Ik denk trouwens ook dat er bv meer bewoners inzitten die uit Amsterdam of omstreken komen doordat die duidelijker te verstaan zijn dan iemand uit limburg.

Zo genoeg antwoorden op je vragen? Sorry dat ik er zo een lang verhaal van gemaakt heb. Vind dit namelijk een leuk onderwerp waardoor ik iets te enthousiast ben.

Deze gegevens zijn naar mijn ervaringen juist.

bye bye
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_45313019
ik wil toch graag weten of de overige kaarten van de actie er nog in gaan.want het is natuurlijk zonde als maar de helft aankomt, weet ook wel dat het doel bereikt is maar toch
pi_45313164
quote:
Dat lijkt me bere interessant.
het meest interessante is natuurlijk om te zien hoe er gescript wordt !
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 21:01:54 #119
128220 Peter6000
pi_45325890
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
@ DGK_REDACTIE

Is het nog steeds zo, dat als een bewoner zich eruit laat stemmen, diegene de 10.000 euro terugkrijgt?
pi_45328928
Hoe zit dat nou precies met die 12 uur verlof. ?
Ik begrijp dat ze dat 3x mogen aanvragen per jaar.
Maar is dit per persoon of geld die 3x voor de hele groep. ?
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 22:35:48 #121
128220 Peter6000
pi_45329038
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
Hoe zit dat nou precies met die 12 uur verlof. ?
Ik begrijp dat ze dat 3x mogen aanvragen per jaar.
Maar is dit per persoon of geld die 3x voor de hele groep. ?
Niet per persoon, maar voor de hele groep. Die groep moet het er unaniem mee eens zijn dat de aanvrager de 12 uur mag hebben.

Sylvia heeft 12 uur gehad ivm een begrafenis.
pi_45329200
Dank je wel voor de antwoorden nibbieworld!
pi_45330147
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Niet per persoon, maar voor de hele groep. Die groep moet het er unaniem mee eens zijn dat de aanvrager de 12 uur mag hebben.

Sylvia heeft 12 uur gehad ivm een begrafenis.
Oke
Dan is het inderdaad onbegrijpelijk dat het merendeel van de groep voor zoiets hopeloos,zijn stem heeft gegeven.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_45333646
Nena zei net weer dat ze een joint wil dus onderneem actie redactie...
pi_45334574
Als er een flinke voorraad drank doorheen gejaagd mag worden,vind ik dat een jointje ook af en toe moet kunnen.
pi_45335070
alsjeblieft 'lieve". vond het leuk om te doen.
tenslotte moet ik ook ergens mijn ervaringen kwijt. gaat op zo een forum beter dan met bekenden van mij..bye bye..
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
  zondag 14 januari 2007 @ 15:18:16 #127
130524 Sonique
occasional streamer
pi_45343744
quote:
Op zondag 14 januari 2007 02:50 schreef hadjememaar het volgende:
Als er een flinke voorraad drank doorheen gejaagd mag worden,vind ik dat een jointje ook af en toe moet kunnen.
Als jezelf eens stopt, dan had je niet van die domme vragen gestelt lijkt mij...
pi_45343882
DGK_REDACTIE: kun je twee redenen geven waarom er geen camara's zijn bij gesprek met Wilgo?
  zondag 14 januari 2007 @ 15:24:20 #129
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45343934
Farceman, misschien omdat:
1. de kinderen er misschien bij zijn.
2. Wilgo een absolute hekel heeft aan alles wat naar DGK stinkt, vooral de camera's.
3. Dit echt wel heel prive moet worden uitgesproken.

* spookvrouw kan het zich wel voorstellen, maar vind het niet eerlijk tegenover andere bewoners en het concept van de Kooi.
hofleverancier van sterretjes :)
  zondag 14 januari 2007 @ 15:31:50 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45344125
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef spookvrouw het volgende:
Farceman, misschien omdat:
1. de kinderen er misschien bij zijn.
2. Wilgo een absolute hekel heeft aan alles wat naar DGK stinkt, vooral de camera's.
3. Dit echt wel heel prive moet worden uitgesproken.

* spookvrouw kan het zich wel voorstellen, maar vind het niet eerlijk tegenover andere bewoners en het concept van de Kooi.
Met 2 en 3 ben ik het helemaal eens, maar ik schat Wilgo toch echt hoger in dan dat hij de kinderen meeneemt naar een gesprek wat hoogstwaarschijnlijk zeer emotioneel zal verlopen. Ik heb het idee dat hij echt om de kinderen geeft.

Ik vermoed dat het vooral is omdat Wilgo ze voor het blok heeft gezet en de redactie niet op zijn geweten wil hebben dat de relatie stukloopt (en daarmee de zorg voor de kinderen van 1 van de deelnemers aan het programma in de problemen komt) omdat de niet-bewoner weigert on camera te spreken, of omdat Wilgo al aangegeven heeft dat dit het laatste gesprek is wat hij met Natasia zal hebben.

Overigens vind ik het wel jammer dat voor Natasia de regels dus aangepast worden, Wilgo heeft haar voor het blok gezet (en terecht) en dus had ze haar keuze moeten maken. Maar om nou terwijl iedereen het live kan volgen te horen te krijgen dat je relatie over is gun je niemand, zelfs Natasia eigenlijk niet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45344504
Ik vind dat ook niet oke.
Natasia kan heel veel naar haar gretige hand zetten blijkbaar.
  zondag 14 januari 2007 @ 15:59:00 #132
8890 spookvrouw
altijd geestig
pi_45345096
Leandra, ik heb ergens gelezen hier vandaag dat hij vanmiddag de kids zou ophalen, dat doe je niet voor een uurtje. Hij zal best veel om de kids geven, maar hij zorgt er niet meer voor, dat doet haar zus/nichtje? Als hij de kids bij zich heeft, dan zijn ze ook mee naar de Villa en dus geen camera's, zij mogen niet gefilmd worden voor de wet.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_45348027
Dan heb ik ook een vraag .
Silvia zit met iets veel ergers een kwestie van leven of dood die wil ook een gesprek zonder camera's maar die word niet toegestaan waarom natasia dan wel ??
En nee de kinderen zijn er niet
pi_45352376
Bart verteld nu net tegen Natasia dat ze moet blijven en dat ze haar er dan uitstemmen. (Dus met behoud 10k)

Ik mag toch hopen dat hier gelijk hard tegen wordt opgetreden, dus dat ook Bart wordt gestraft.

Dit plan hebben ze ook al gemaakt met Ilona en .NL en volgens mij wilt Bart zelf het ook wel
pi_45352463

[ Bericht 100% gewijzigd door farceman op 14-01-2007 19:40:09 ]
pi_45353221
dat plan van ilona gaat niet door dat is gezien en daar zijn ze voor gewaarschuwd
Tegen natasia is het zelfde gezegt vertelt ze net tegen bart.
Ze heeft van achter mee gekregen dat dat niet gaat lukken
  zondag 14 januari 2007 @ 20:22:22 #137
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45354027
Kan iemand daar misschien de gouden ketting van Brian's strot af laten halen? Hij kraakt als de pest en geloof me, zonder dat irritante raspende geluid is hij al erg genoeg om aan te horen!
pi_45357523
Gaat de rest van de kaarten voor Huub en Sylvia ook nog naar binnen?
Goedemorgen :W
pi_45357889
Top dat jullie vragen blijven posten !!

Nu maar hopen op een antwoord

Waarom ????? Ach laat maar
  zondag 14 januari 2007 @ 22:34:59 #140
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45357968
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Top dat jullie vragen blijven posten !!

Nu maar hopen op een antwoord

Waarom ????? Ach laat maar
Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kan DGK_redactie kijkt hier nauwelijks (of heeft geen zin om de meeste vragen te beantwoorden), desalniettemin een goed initiatief van je!
pi_45361618
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kan DGK_redactie kijkt hier nauwelijks (of heeft geen zin om de meeste vragen te beantwoorden), desalniettemin een goed initiatief van je!
Dank je Bong !

Ik dacht: handig, kunnen ze hier reageren ipv off topic te gaan in de COS. Maar het wil niet zo lukken. Jammer
pi_45361889
Hmmmmm redactie, aangezien jullie Huub aanspreken als hij hangt in zijn stoel...... lijkt het me niet meer dan redelijk om Nat, Brian en Bart aan te spreken op hun onsmakelijke eetgeluiden in de keuken als ze staan te snacken. Dat is voor de streamers echt TE walgelijk om naar te luisteren, meteen mute hier! Bij voorbaat dank ^_^
  maandag 15 januari 2007 @ 07:33:42 #143
57497 happyme28
I'm so happy
pi_45363820
Toch kan het topic best handig zijn als ze toch meelezen. Er staan wel nuttige 'tips' in zonder dat ze daar op hoeven antwoorden. vind ik
pi_45365346
Redactie, die pumps die Nena vanmorgen aan had. Waar kun je die kopen? Krijgen ze de kledij? Zo ja, wanneer mag ik er in?
Ik heb ook 2 kinderen. Daar houdt de gelijkenis ook wel op, gelukkig voor mij dan. Natasia eruit, ik er in. Nou, wat vinden jullie ervan?
Go hard or go home
  maandag 15 januari 2007 @ 11:36:54 #145
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45367633
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Redactie, die pumps die Nena vanmorgen aan had. Waar kun je die kopen? Krijgen ze de kledij? Zo ja, wanneer mag ik er in?
Ik heb ook 2 kinderen. Daar houdt de gelijkenis ook wel op, gelukkig voor mij dan. Natasia eruit, ik er in. Nou, wat vinden jullie ervan?
Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.
pi_45372003
DGK_REDACTIE Hoe lossen jullie het probleem op dat er nu verschillenden mensen eruit willen worden gestemd, zodat ze hun borg terugkrijgen.
.NL,Bart, Ilona en mischien ook Natasia(ook al twijfel ik over haar) hebben al aangegeven dit niet erg te zouden vinden.
Ben erg benieuwd of jullie al nadenken over een oplossing hiervoor, omdat ik aanneem dat jullie liever iemand extra erbij hebben ipv. iemand minder ivm. saaiheid.

Als jullie iig. maar de kijkers buiten het hele verhaal houden ,dat zou ik echt echt afknappr vinden als er bv. gesmst mag gaan worden.

Tip: schort die stemmingsronde gewoon voor een paar maanden op; dan stappen die zwakke elementen, zoals Bart, .NL en Ilona vanzelf op

[ Bericht 11% gewijzigd door farceman op 15-01-2007 15:01:06 ]
  maandag 15 januari 2007 @ 14:56:05 #147
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45373086
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.
aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.
  maandag 15 januari 2007 @ 14:58:54 #148
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45373180
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.
jij mag d'r eerder in denk ik.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:07:13 #149
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45373422
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:58 schreef Grimm het volgende:

[..]

jij mag d'r eerder in denk ik.
Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.
  maandag 15 januari 2007 @ 15:08:11 #150
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45373451
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.
dat gaat me te ver! Cross the fucking line!
  maandag 15 januari 2007 @ 15:13:34 #151
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45373607
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Grimm het volgende:

[..]

dat gaat me te ver! Cross the fucking line!
me toedeledokie! .. voor je het weet krijg jij leuke post van de Fok!kers en kan ik van verveling de sauna in met bol.com.
pi_45377743
wanneer gaat er weer fanmail in? voor Huub en Silvia
pi_45381407
quote:
Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.

En hup: we kijken weer naar morgen
Er wordt geen post meer bezorgd, dat is me duidelijk. Maar krijgen ze mijn kaartje dan alsnog achteraf? Ik heb toch moeite gedaan om een leuk kaartje te zoeken met een toepasselijke tekst.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_45381887
trouwens mag het personeel eigenlijk info van buitenaf naar binnen brengen, bv dat huub de punten heeft gepakt enzo.
pi_45384787
quote:
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230

De mogelijkheid is er om post naar de "miljonairs" te sturen..ik mag verwachten dat die post aan komt..toch?

Ik heb afgelopen donderdag een kaartje naar Huub en Silvia gestuurd en oa ondertekent met m'n nick.."Katewalker", Fokforum. Omdat de kaartenaktie nu een gepasseerd station is, wat ik best begrijp, zal mijn kaartje en die van anderen (die dus onderdeel uitmaken van de aktie) niet meer aan Huub en Slivia gegeven worden. Wel erg jammer, al die moeite voor niks.

MAAR....kan je nu nog wel post naar de miljonairs sturen..komt die post wel aan...???

Kortom, heeft het zin dat ik post stuur naar de "miljonairs"....
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  maandag 15 januari 2007 @ 22:44:50 #156
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45390135
@ redactie; laat de bewoners es zien wie huub zn punten heeft gejat!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_45411712
Redactie: wordt er veel post gestuurd en tegen gehouden? Ik heb het nu niet over de kaartenactie, maar post van andere kijkers. Wordt er fan- of hatemail gestuurd? E
pi_45412446
Redactie: hoe zit dat nu met het niet mogen aanvragen van een ontslagronde voor Nataas? Is dat echt zo of is het haar verhaal om er niet uit gestemd te worden?
Inspiratieloos!
pi_45416560
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie: wordt er veel post gestuurd en tegen gehouden? Ik heb het nu niet over de kaartenactie, maar post van andere kijkers. Wordt er fan- of hatemail gestuurd? E
We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.
pi_45416671
Wrom kaarten aktie nie op tv dan?????
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:40:57 #161
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_45417765
Ja waarom is die actie niet op tv geweest? heel vreemd aangezien het best veel impact had op de sfeer en de verhoudingen. OA Nena is na die avond helemaal omgeslagen wat betreft Huub.
pi_45418637
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.
Okee, bedankt voor het antwoord geven. Stel ik zeer op prijs!
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_45427465
Ik begrijp niet dat Ilona door de screening is gekomen, ze voegt toch helemaal niets toe aan DGK...
pi_45427491
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 06:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begrijp niet dat Ilona door de screening is gekomen, ze voegt toch helemaal niets toe aan DGK...
Dat was dus een soort van vraag...
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:06:11 #165
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45427880
Ilona houdt van een luxe leven leiden,
was eerder figurant bij tv-shows in Aalsmeer,
zij wilt graag laten zien dat een vrouw van 45 er nog
goed kan uitzien en geeft dagelijks 30 minuten fitnessoefeningen
die de streamer ook mee kan doen vanuit de huiskamer.
En als het NIET in haar straatje ligt: kan zij ook wel toegewijd en zorgzaam zijn voor de Miljonairs.
Maandagavond belde zij om 19:45 haar "schoon"moeder en die riep: Ilona
je bent nu op de televisie, dat gaf ilona toch wel blozende wangen.
Hoe zij door de screening kwam? Joost mag het weten. Ieder heeft zijn "rol".
Het merendeels van de bewoners willen een luxe leven en in 2 jaar een
villa, opleiding en gevulde bankrekening.
I
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:28:09 #166
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_45443896
Ik heb even een vraagje, als vertegenwoordigend nederlands programma, kunnen de bewoners iets minder "engels" praten?
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:50:44 #167
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_45446279
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb even een vraagje, als vertegenwoordigend nederlands programma, kunnen de bewoners iets minder "engels" praten?
Ja vind ik ook, het is echt niet om aan te horen!
pi_45455024
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Wrom kaarten aktie nie op tv dan?????
Ja dat wil ik ook weleens weten.

Enne...DGK, jullie mogen en kunnen best eens wat vaker reageren hoor. Het programma loopt nog niet zo lang en een echte hit is het niet geworden als je de kijkcijfers mag geloven. Dus investeer eens wat meer moeite in de kijkers en de streamers van de De Gouden Kooi. Als jullie er een langlopend programma van willen maken dan moet je die mensen wel een beetje tevreden houden, doe je dat niet dan bloedt het langzaam dood. Uiteindelijk kijkt er dan nog een maar een handje vol mensen naar het programma. Daar komt bij dat de kijker niet echt afhankelijk is van De Gouden Kooi, maar De Gouden Kooi is wel afhankelijk van de kijker. Neem dat dan ook serieus, vooral als je een programma maakt dat maanden mee moet gaan. Onderschat de kijker niet, voor je het weet spugen ze je uit en moeten ze je niet meer.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
pi_45471164
Leven jullie nog ?
pi_45471624
Waarom wordt Nena tijdens een goed gesprek met Huub (over haar gevoelens en over ex en Brian)
weggeroepen naar achter om te blowen?
Dat ze dat achter doet prima maar haal haar niet tijdens een plaspauze van huub plotseling weg nadat ze eerst met achter heeft gechat
pi_45528372
Redactie: Stel NL had Huub geslagen en Huub sloeg terug, moesten ze er dan alle 2 uit ?
pi_45534038
Ja vraag me ook af wat Huub nu had moeten doen als .NL was begonnen met slaan?!
pi_45537621
Opletten a.u.b, er zit fonteingeluid op stream 3 en 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niets is wat het lijkt
pi_45537681
Hallo, wakker worden, zijn jullie er nog???????????????????
niets is wat het lijkt
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:07:51 #175
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45538200
De redactie is al vanaf donderdagavond niet meer gesignaleerd op FOK! dus nu lezen ze zeker niet mee
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:13:25 #176
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45538375
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
De redactie is al vanaf donderdagavond niet meer gesignaleerd op FOK! dus nu lezen ze zeker niet mee
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:19:36 #177
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45538565
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?
Nee dat denk ik niet, ze zijn doorgaans vaker in het weekend lang afwezig, er posten immers maar 2 leden van de redactie mee
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:28:58 #178
521 ruby
Hell yeah!
pi_45538836
Ik heb een vraag: mag het geluid van de streams 3 en 4 aan? Dank u.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_45579949
edit srry
pi_45580187
Ik zou wel willen weten uit hoeveel personen de DGK-redactie bestaat, en of het mannen en vrouwen zijn?
Goedemorgen :W
pi_45580907
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Ik zou wel willen weten uit hoeveel personen de DGK-redactie bestaat, en of het mannen en vrouwen zijn?
Volgens mij staat dat op pagina 1 van deze topic.
pi_45583904
Zouden jullie nu ook ff an de bewones willen duidelijk maken dat iedereen dan de paarden ff moeten verzorgen ipv te zeggen dat Sylvia niets doet. Gatver damme. Kinds zeg
pi_45584523
Weer wordt FOK! genoemd.
En terecht natuurlijk, want FOK! is groot geworden met BB1. En zich dusdanig uitgebreidt met FP en de rest is wel duidelijk.

Kijkcijfers van 300.000 is aardig, maar FOK! heeft toch meer "kijkcijfers"
pi_45584538
Raar dat Natasiaaaaaaaaa het over 4 weken heeft. Op die auto van de ANWB stond toch heel duidelijk dat het binnen 10 dagen kan....

En dan Natasiaaaaaaaaa: "Jongens, IK GA ETUHHHHHHHHHHHHHHHHH"

Is dat nodig? Om dat te melden?
pi_45602168
Waarom komt er ook niet zo'n brief voor Bart en vooral .NL die hebben beide ook net zoals Ilona al aangegeven te willen vertrekken als ze zo hun borg kunnen vrijstellen.
Let maar eens op donderdag zal .NL wel vertrekken net zoals Stephan toendertijd met een grote grijns.
  Moderator dinsdag 23 januari 2007 @ 18:14:40 #186
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45603964
Wat gaan jullie doen zodra het aantal bewoners zo klein wordt dat er geen interessante uitzendingen meer kunnen worden gemaakt?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45604965
Kan kok Martin niet elke dag komen?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:53:38 #188
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_45605285
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
Wat gaan jullie doen zodra het aantal bewoners zo klein wordt dat er geen interessante uitzendingen meer kunnen worden gemaakt?
Ik heb geen idee wat ik volgende week ga doen
- but you can never leave!
pi_45630832
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
pi_45631323
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Wat was dat flauw vond je niet
Precies. en niet alleen lesly maar ben ook bang dat ook dat die ouders van Bart hem weer hebben geschreven om hem op dit plannetje te wijzen.

Vind het ook belachelijk dat het personeel zich zo met alles mag bemoeien.
  woensdag 24 januari 2007 @ 15:18:10 #191
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_45631464
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Dan zou het echt een snol zijn zeg
pi_45631507
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef -Sum- het volgende:

[..]

Dan zou het echt een snol zijn zeg
Huh? een snol als je iets doorverteld?
Meer een verklikker maar blijkbaar mag het personeel dit soort dingen niet vertellen.
pi_45631848
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:

Pass de volgende keer maar hasj, dat vindt oom Huub zo lekker...
pi_45642243
Poging nr 2....

Oke, ik heb een vraag.

Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?
pi_45643245
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Miraaa het volgende:
Poging nr 2....[afbeelding]

Oke, ik heb een vraag.

Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:05:55 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45643438
Ah, niet genoeg in beeld geweest dus....... idd jammer, vooral omdat Natasia die kostbare tijd vol zat te schreeuwen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:36:24 #197
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_45646935
DGK_redactie, kunnen jullie morgen aub de nieuwe regel introduceren dat ontslagrondes voor de minst populaire bewoner niet van tevoren aangevraagd hoeven worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Schanulleke op 24-01-2007 23:00:49 ]
Life is what you make it.
pi_45647449
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...
Oke duidelijk,
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:55:29 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45647705
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef Schanulleke het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie morgen aub de nieuwe regel introduceren dat ontslagrondes voor de minst poulaire bewoner niet van tevoren aangevraagd hoeven worden?
Briljant !!!!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_45648703
DGK, ik heb wat ( veel ) moeite met de manipulatieve wijze van het eenzijdig belichten van de bewoners. Het vieze roddel en achterklap gedoe is voornamelijk door sommige bewoners gespeeld en de wijze waarop Satanael ( 666 ) hier bevoordeeld is, evenzozeer Bart, evenzozeer Natasia. Als je zo omgaat met ' het spel' dan onderschat je de kijker. Er lopen met de dag meer kijkers weg, Ongeboeid door een aantal bewoners.

Als het gesprek NU tussen de viezerikken in dit programma eens open en bloot komt.... maar dat gebeurt niet? ! Nou dan, ik ga hier niet meer in mee hoor. Wat een onzin. Ik verwacht toch echt een eerlijker houding van de redactie van DGK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')