Welke optie's zijn d'r nog meer danquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Black_king het volgende:
Kunnen jullie aangeven waarom jullie aan Fok! de voorkeur hebben gegeven om op te posten?
VOL, Geen stijl enzquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
Welke optie's zijn d'r nog meer dan
Besteedt GeenStijl aandacht aan De Gouden Kooi dan?quote:
Gaaf! toevallig zat ik vannacht nog met het idee te spelen om te vragen om een backstage specialquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Over een weekje of wat komt er een hele leuke 'achter de schermen' docu op de website. Wordt erg leuk weergegeven hoe zo'n klus gaat.
Leuk ben erg benieuwdquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Over een weekje of wat komt er een hele leuke 'achter de schermen' docu op de website. Wordt erg leuk weergegeven hoe zo'n klus gaat.
als een hoer mag, mag dit ook, lijkt mequote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena zegt net voor de 2e keer dat ze een vette joint wil roken, aangezien ze dat al vaker heeft gezegd is het nu de hoogste tijd om haar die vette joint te geven
Dus DGK-redactie, geef Nena die vette joint die ze al weken zo graag wil
Nena & Huub kneiterstoned, geweldig toch...
Lijkt me ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 03:44 schreef avonne het volgende:
[..]
als een hoer mag, mag dit ook, lijkt me
Legaal.
Er lopen inderdaad cameramannen rond het huis. Naar mijn weten eigenlijk vooral buiten en niet binnen. Op verschillende plekken buiten het huis zijn camera hokken geplaats die gekoppeld zijn aan het huis. De cameramannen (meestal 2 per hok) kunnen dan op verschillende plekken in het huis de boel filmen door een soort van spiegel. Als bewoner kun je het bijna niet zien. Als je heel goed kijkt dan zie je de camera`s wel. Meestal door dat ze bij het rouleren van ruimte wisselen en dan de deur van het hok open moet zodat er licht binnen komt. Even de posities van de camera hokken: 2 in de grote slaapkamer, waarvan 1 achter bij de douche dus gericht op het bed van Nena en? de andere aan de andere kant gericht op het bed van nathaneal. in de woonkamer 1. en 1 voor de wasbak. Ohja ook nog 1 richting de eettafel, precies tegenover de trap. dit is ook het zelfde hok als dat van de woonkamer dacht ik! Dan nog 1tje in de game room, maar deze kan ook richting nena``s bedje filmen. Uhhm, dit was het wel voor binnen. En als ze filmen bij bv de paardenbak dan staan er wel cameramannen bij. Stuk of 6, veel maar dat went snel, hahaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:45 schreef Lieve het volgende:
Dan nog een laatste vraag; ik begrijp dat er ook cameramannen live in het huis rondlopen? Dus de bewoners zien het dan wel als ze gefilmd worden?
Ik hoop toch dat er antwoord komt. Zou erg leuk zijn om te weten allemaal.
Dat lijkt me bere interessant.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Peter6000 het volgende:
@ DGK_REDACTIE
Is het nog steeds zo, dat als een bewoner zich eruit laat stemmen, diegene de 10.000 euro terugkrijgt?
Niet per persoon, maar voor de hele groep. Die groep moet het er unaniem mee eens zijn dat de aanvrager de 12 uur mag hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:32 schreef Miraaa het volgende:
Hoe zit dat nou precies met die 12 uur verlof. ?
Ik begrijp dat ze dat 3x mogen aanvragen per jaar.
Maar is dit per persoon of geld die 3x voor de hele groep. ?
Okequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Niet per persoon, maar voor de hele groep. Die groep moet het er unaniem mee eens zijn dat de aanvrager de 12 uur mag hebben.
Sylvia heeft 12 uur gehad ivm een begrafenis.
Als jezelf eens stopt, dan had je niet van die domme vragen gestelt lijkt mij...quote:Op zondag 14 januari 2007 02:50 schreef hadjememaar het volgende:
Als er een flinke voorraad drank doorheen gejaagd mag worden,vind ik dat een jointje ook af en toe moet kunnen.
Met 2 en 3 ben ik het helemaal eens, maar ik schat Wilgo toch echt hoger in dan dat hij de kinderen meeneemt naar een gesprek wat hoogstwaarschijnlijk zeer emotioneel zal verlopen. Ik heb het idee dat hij echt om de kinderen geeft.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef spookvrouw het volgende:
Farceman, misschien omdat:
1. de kinderen er misschien bij zijn.
2. Wilgo een absolute hekel heeft aan alles wat naar DGK stinkt, vooral de camera's.
3. Dit echt wel heel prive moet worden uitgesproken.
* spookvrouw kan het zich wel voorstellen, maar vind het niet eerlijk tegenover andere bewoners en het concept van de Kooi.
Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kanquote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Top dat jullie vragen blijven posten !!
Nu maar hopen op een antwoord
Waarom ????? Ach laat maar![]()
Dank je Bong !quote:Op zondag 14 januari 2007 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic net zo goed dicht kanDGK_redactie kijkt hier nauwelijks (of heeft geen zin om de meeste vragen te beantwoorden), desalniettemin een goed initiatief van je!
![]()
Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
Redactie, die pumps die Nena vanmorgen aan had. Waar kun je die kopen? Krijgen ze de kledij? Zo ja, wanneer mag ik er in?
Ik heb ook 2 kinderen. Daar houdt de gelijkenis ook wel op, gelukkig voor mij dan. Natasia eruit, ik er in. Nou, wat vinden jullie ervan?
aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:36 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik was eerder, ik wil ook best wel met glazen wijn gooien, iedereen verrot schelden en de sfeer wat verstoren.
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:56 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
aaaah, mag ik ook? ... ik ben te dik, niet aardig, heb twee kinderen die ik voorlopig even niet hoef te zien (dus ik ga niet zitten zeiken dat ik ze mis enzo) en al 25 jaar getrouwd met dezelfde man (wil wel eens wat anders dus). Als jullie het dan zo willen regelen dat ik een bed kan delen met een mooie meneer (en dan bedoel ik een mooie! - hij mag pertinent niet gitaar spelen of gedichten schrijven) dan beloof ik dat wat anders ga doen dan sudoko's oplossen. Ik heb maar een kantje of zeven met leuke dingtjes die ik wil gaan doen/hebben. En net als Natasia heb ik familie/vrienden/kennissen die er ook alles aan zullen doen om me NIET thuis te krijgen en me vooral in DGK willen houden.
Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Als jij dan ook komt kunnen we altijd nog wijn naar elkaar gaan gooien! .... da's toch leuke televisie. En op feestdagen misschien slagroomtaarten? .. heb ik altijd al graag willen doen.![]()
me toedeledokie! .. voor je het weet krijg jij leuke post van de Fok!kers en kan ik van verveling de sauna in met bol.com.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:08 schreef Grimm het volgende:
[..]dat gaat me te ver! Cross the fucking line!
Er wordt geen post meer bezorgd, dat is me duidelijk. Maar krijgen ze mijn kaartje dan alsnog achteraf? Ik heb toch moeite gedaan om een leuk kaartje te zoeken met een toepasselijke tekst.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gaan omdraaien. Wij hebben niet gevraagd om tegen betaling kaarten te gaan versturen. Dat was een aktie (en een hele leuke aktie) van jullie zelf. Wij vonden het leuk om daar aan mee te werken (ook interessant voor het programma) dus hebben dat gedaan.
![]()
En hup: we kijken weer naar morgen![]()
bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar:
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Redactie: wordt er veel post gestuurd en tegen gehouden? Ik heb het nu niet over de kaartenactie, maar post van andere kijkers. Wordt er fan- of hatemail gestuurd? E
Okee, bedankt voor het antwoord geven. Stel ik zeer op prijs!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:08 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We zijn tegenwoordig weer erg terughoudend met post. Alleen familie en vrienden post gaat erin. Fanmail zelden, alleen de leuke fanmail en ter zake doende fanmail (zoals kaartenactie). We skippen alle brieven met programma inhoudelijke informatie omdat dit het programma niet ten goede komt.
Dat was dus een soort van vraag...quote:Op woensdag 17 januari 2007 06:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begrijp niet dat Ilona door de screening is gekomen, ze voegt toch helemaal niets toe aan DGK...
Ja vind ik ook, het is echt niet om aan te horen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:28 schreef Grimm het volgende:
Ik heb even een vraagje, als vertegenwoordigend nederlands programma, kunnen de bewoners iets minder "engels" praten?
Ja dat wil ik ook weleens weten.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
Wrom kaarten aktie nie op tv dan?????
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
De redactie is al vanaf donderdagavond niet meer gesignaleerd op FOK! dus nu lezen ze zeker niet mee
Nee dat denk ik niet, ze zijn doorgaans vaker in het weekend lang afwezig, er posten immers maar 2 leden van de redactie meequote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werdt het vuur onder hun voeten te heet ?![]()
Volgens mij staat dat op pagina 1 van deze topic.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:06 schreef blomst het volgende:
Ik zou wel willen weten uit hoeveel personen de DGK-redactie bestaat, en of het mannen en vrouwen zijn?
Ik heb geen idee wat ik volgende week ga doenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
Wat gaan jullie doen zodra het aantal bewoners zo klein wordt dat er geen interessante uitzendingen meer kunnen worden gemaakt?
Wat was dat flauw vond je nietquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Dan zou het echt een snol zijn zegquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:59 schreef farceman het volgende:
Hoop wel dat de Redactie ervoor zorgt dat Lesley niet het hele plannetje van Huub doorvertelt aan Bart (dat zou nl. niet voor de eerste keer zijn)
Het tatoe verhaal is ook al doorverteld door ouders van Bart
Huh?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:18 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dan zou het echt een snol zijn zeg
Pass de volgende keer maar hasj, dat vindt oom Huub zo lekker...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nena & Huub kneiterstoned, geweldig toch...
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef Miraaa het volgende:
Poging nr 2....[afbeelding]
Oke, ik heb een vraag.![]()
Waarom zijn Ilona der 10 vlieglessen omgezet cq stopgezet na 3 lessen.........was ze zo slecht ?![]()
Oke duidelijk,quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heeft te maken met sponsoring... Wij vinden t ook jammer...![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:36 schreef Schanulleke het volgende:
DGK_redactie, kunnen jullie morgen aub de nieuwe regel introduceren dat ontslagrondes voor de minst poulaire bewoner niet van tevoren aangevraagd hoeven worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |