abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44457109
Weekendje weg!

Iemand had het over lootjes trekken om de huisjes in te delen... lijkt me een goed idee!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:43:32 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_44457467
Oe, jubileumtopic!

Wie gaat de lootjes trekken?
pi_44457503
Hier werden mensen met een gym-trauma gezocht hoorde ik?
* freecell meldt
Ik heb met Maarten overlegd, van hem mag ik wel mee, maar ik zie echt niet in hoe ik het financieel voor elkaar moet krijgen (de reis is ook niet gratis natuurlijk)
Ik ga het uiteraard wel proberen Dus mag ik nog heeeeel even op de misschienlijst blijven?
pi_44461595
Lijkt mij ook een goed idee, anders kom je er nooit uit.

En de kamers? Ook met lootjes? Of hebben mensen een voorkeur/afkeur? (In het laatste geval: niet hardop zeggen )
pi_44461612
Oh, en dat gymtrauma heb ik ook
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:21:09 #7
4177 Jojogirl
pi_44462535
Ik had al zo'n vermoeden dat we een heel vol en een heel leeg huisje zouden hebben als we gymtrauma's als selectiemethode zouden nemen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 17:36:01 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44462912
Dan kan Troel mooi een eigen wc nemen in dat lege huisje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44462974
ik wil wel met de dames in een huisje die tot diep in de nacht willen kletsen

stoppen we de vroege vogels in het andere huisje.

wie zijn de vroege vogels?
pi_44463001
Ik ben in ieder geval niet echt een nachtmens Dan ga ik wel in het andere huisje hoor
pi_44463031
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:37 schreef octopussy het volgende:
ik wil wel met de dames in een huisje die tot diep in de nacht willen kletsen

stoppen we de vroege vogels in het andere huisje.

wie zijn de vroege vogels?
uhhh... ik
Althans... ik ben een enorme slaapkop. Het moet wel erg gezellig zijn om mij wakker te houden.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 december 2006 @ 17:40:22 #12
13151 crew  Rewimo
pi_44463049
Lijkt me een zinnige verdeling. Of het werkt...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:43:36 #13
4177 Jojogirl
pi_44463136
Tja ik ben goed in vroeg opstaan en in lang opblijven, alleen niet allebei tegelijk In welk huisje hoor ik nou?
pi_44463231
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef Levitation het volgende:

[..]

uhhh... ik
Althans... ik ben een enorme slaapkop. Het moet wel erg gezellig zijn om mij wakker te houden.
Same here... ik kan heel lang slapen

Ik kan wél vroeg opstaan zonder problemen, dus dan hoor ik toch wel bij de vroege vogels lijkt me!
pi_44463277
hm, ik heb ook al zo'n gymtrauma, ik werd altijd als laatste gekozen.....

ik vind lang opblijven bij tijd en wijle niet erg, en heel gezellig, maar qua uitslapen, dat weet ik ook niet...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44466016
*kuch* hier ook een gymtrauma (alhoewel het ver verbannen is hoor)

Maar verdeling in ochtend en avond/nachtmensen is wel een aardige.
Ik ben namelijk meer een avondmens (nacht is ook goed) en totaal geen vroege vogel. Ik ben niet zo van het vroege opstaan, vooral niet in de winter .
pi_44466903
Eén huisje incl herrie tot in de late uurtjes en één huisje waar het dus al vroeg rustig is. Perfecte indeling! Moet iedereen zelf maar kijken in welk huisje ze hoort
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44467902
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Eén huisje incl herrie tot in de late uurtjes en één huisje waar het dus al vroeg rustig is. Perfecte indeling! Moet iedereen zelf maar kijken in welk huisje ze hoort
Lijkt me ook, terugdenkend aan dat kippenhok bij Troel met de sint-meet
  zaterdag 16 december 2006 @ 08:02:22 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_44477020
Tja, de meiden van het vroeg rustig huisje die het een avondje lat willen maken kunnen natuurlijk gewoon naar de buren gaan

Ik heb inmiddels alle adressen.

Huisje 9: rustige mensen

Huisje 10: onrustige mensen

• Troel (neemt mee: vaatwastabletten, theedoeken/keukenhanddoeken, extra toiletpapier, diverse dvds en spelletjes)

[ Bericht 8% gewijzigd door Troel op 16-12-2006 08:09:18 ]
  • troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44477082
    Ik zou er meer van maken:
    Huisje 1: vroege vogels
    Huisje 2: avondvogels
    pi_44478928
    Dus als ik 's ochtends kom begin ik in huisje 1, kom ik later, dan kan ik kiezen. Maar 's avonds moet ik misschien verkassen, tenzij ik vroeg ga, dan maakt het niet uit. Jemig zeg, jammer dat ik niet blijf slapen, dan was het makkelijker.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
      zaterdag 16 december 2006 @ 14:39:17 #22
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44482163
    Met onrustig bedoel ik 's avonds onrustig als in lang wakker
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44484614
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 08:36 schreef Pandorah het volgende:
    Ik zou er meer van maken:
    Huisje 1: vroege vogels
    Huisje 2: avondvogels
    En moet ik dan 's nachts van het vroege vogels huisje naar het avondvogels huisje, zodat ik zowel vroeg naar bed kan, als kan uitslapen?
    ***Levi was here***
      maandag 18 december 2006 @ 09:04:51 #24
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44529357
    Ik heb de boel gescanned, maar heb op mijn werk geen optie om het te uploaden (maar wel een goede scanner).
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 09:07:04 #25
    13151 crew  Rewimo
    pi_44529377
      maandag 18 december 2006 @ 09:12:29 #26
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44529452
    't is PDF
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 09:17:13 #27
    13151 crew  Rewimo
    pi_44529521
    O...
    pi_44529528
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 09:12 schreef Troel het volgende:
    't is PDF
    Even rondmailen? Misschien 't handigst?
    ***Levi was here***
      maandag 18 december 2006 @ 09:30:11 #29
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44529742
    Ik heb niet van iedereen het emailadres bij de hand helaas. Ik denk dat ik Bert zo even vraag om het online te gooien ofzo.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      maandag 18 december 2006 @ 09:34:18 #30
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44529811
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44554235
    Lieve schatten, op de site van Marveld kun je ook gewoon de folders van de restaurants enzo bekijken
    pi_44558094
    TERUG VIND POST!
    Ik ga mijn adres even PM'en Troel.
    pi_44562176
    Troel: weet jij al welk bedrag we per persoon moeten gaan betalen? Anders boek ik deze week wel het bedrag over wat in de PM staat dat je hebt gemaild. Ik en vriendjelief hebben maar ludiek besloten om volgende week een weekje naar Tenerife te gaan .
    pi_44562223
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef Pandorah het volgende:
    Troel: weet jij al welk bedrag we per persoon moeten gaan betalen? Anders boek ik deze week wel het bedrag over wat in de PM staat dat je hebt gemaild. Ik en vriendjelief hebben maar ludiek besloten om volgende week een weekje naar Tenerife te gaan .
    Gaaf! Zomaar een weekje naar Tenerife
    Veel plezier!
    ***Levi was here***
      dinsdag 19 december 2006 @ 10:28:55 #35
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44562415
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef Pandorah het volgende:
    Ik weet nog niet of Freecell meegaat. Het totaalbedrag staat in het PDF-je wat je hierboven kan downloaden.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44581566
    Hallo Dieet-genoten.

Is er iemand in voor een soort van nieuwjaarswandeling?
    (niet direct op 1 Jan natuurlijk, maar ergens vlak daarna).

pi_44585584
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Levitation het volgende:
    Gaaf! Zomaar een weekje naar Tenerife
    Veel plezier!
    Ja, we worden de verbouwingszooi van mijn schoonouders een beetje zat. Dus toen bedachten we dat we maar een weekje weg moesten. Dus nu zit ik op 1e kerstdag al om 4.00 in het vliegtuig

Troel: ik zie dat je al een gedeelte voor de 27e moet overmaken. Ik maak deze week dan nog het bedrag over wat we moeten betalen als 10 personen meegaan. Dan hoef je niet zoveel voor te schieten. Mocht freecell toch meegaan verrekenen we het teveel betaalde maar met de boodschappen .
      woensdag 20 december 2006 @ 09:47:57 #38
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44590689
    Ik heb Marveld betaald, ik zal een keurig een overzichtje maken van wie wat betaald heeft enzo (en dat gooi ik niet in dit topic uiteraard, maar zal ik ergens anders verstoppen)
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44598487
    Lekker, Pandorah, zomaar een weekje weg

Ik maak het geld deze week nog naar je over Troel! Als het goed is maakt mijn zus ook nog wat naar mij over, kan ik jou weer betalen
    pi_44602279
    Ik zal ook proberen om deze week nog het geld over te maken. En anders de eerste week van januari.
    Vrijdag ga ik op skivakantie (sneeuw gevraagd )
    pi_44649747
    Ik wil graag in het rustige huisje en dan ook graag op de beneden verdieping slapen. Ik eh, (naast diverse andere domme angsten) voel me altijd prettiger op de begane grond. Ben nogal bang voor brand en zo. "Maar Isa, je woont op de tweede etage in een flat!?" Ja, maar daarom slaap ik ook op één van de kleinste kamers in het huis omdat die een deur naar het balkon heeft

En ik hoop ook dat je sneeuw hebt, octopussy. Dan hebben wij hopenlijk ook sneeuw
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_44650612
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 08:08 schreef Isabeau het volgende:
    Ik wil graag in het rustige huisje en dan ook graag op de beneden verdieping slapen. Ik eh, (naast diverse andere domme angsten) voel me altijd prettiger op de begane grond. Ben nogal bang voor brand en zo. "Maar Isa, je woont op de tweede etage in een flat!?" Ja, maar daarom slaap ik ook op één van de kleinste kamers in het huis omdat die een deur naar het balkon heeft

En ik hoop ook dat je sneeuw hebt, octopussy. Dan hebben wij hopenlijk ook sneeuw
    Ik wil geen sneeuw met kerst
    Deze spelbreker moet altijd op kerstavond 150km rijden en op 2de kerstdag 's morgens weer 150km terug. Heb helaas al meer dan eens door de sneeuw moeten rijden en dat vind ik dood en dood eng.
    Sneeuw is leuk als je nergens heen hoeft, maar onderweg vind ik het een ramp.

Weer ontopic:
    Het maakt mij niet zo uit waar ik slaap. Ben alleen 's avonds vaak al snel afgeknapt, dus een rustig huisje klinkt wel lekker.
    Dan volgt hier nog een waarschuwing: volgens mijn zusje snurkte ik vroeger altijd, volgens mijn vriend snurk ik nu niet (meer)... alleen heb ik geen idee of hij het misschien niet hoort, omdat hij te diep slaapt. Mijn moeder snurkt enorm en als we daar logeren slaapt Vick naast mijn ouders kamer en daar kan hij ook slapen....
    Conclusie: misschien snurk ik, maar ik heb geen idee of ik dat ook echt doe
    ***Levi was here***
      vrijdag 22 december 2006 @ 10:50:16 #43
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44652385
    Als ik op mijn rug lig, dan snurk ik
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44652569
    ik heb nog wel eens de neiging om te tandenknarsen, maar alleen als ik echt gestresst ben..

Troel, het geld is onderweg...
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_44657585
    Ik snurk in ieder geval niet, alleen als ik erg verkouden ben (maar dan gebruik ik wel neusspray). Ben een rustige slaper en slaap ook graag bij iemand op de kamer die rustig slaapt (dus geen snurker, nachtprater, woeler...) Wat een eisenpakket he?
    pi_44657606
    Oh, en tandenknarsen vind ik het aller-allerergst! Dus ik ga niet bij teigan op de kamer (Maar die wilde toch al in het andere huisje, toch?)
    pi_44657755
    Hier een levend lijk in de aanbieding!
    Tenminste, dat krijg ik altijd te horen, dat ik als lijk slaap.
    Ik kan overigens overal en altijd slapen ongeveer. Heb ik mezelf aangeleerd.
    pi_44658083
    Gerbert slaapt ook als lijk... in het begin checkte ik echt af en toe of hij nog wel leefde
      vrijdag 22 december 2006 @ 14:29:35 #49
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44658110
    Praat me er neit van. Ik heb een keer gehad dat ik 's ochtends op het toilet zat en dat de wekker van Bert afging en dat die maar niet afgezet werd. En dan begint ie echt heeeel hard en lang te piepen. Je weet niet hoe snel je moet afknijpen en moet kijken of er wat aan de hand is. Lag hij echt heel diep te slapen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44669451
    Ik ga mee
    pi_44669627
    leuk freecell
    pi_44670779
    Gezellig, Freecell!
    ***Levi was here***
    pi_44671921
    ja
    En nu het geld nog
    Isa heeft me overtuigd Mag ik nu bij haar in de kamer?
    pi_44671933
    Waar moet hoeveel geld heen?
      zaterdag 23 december 2006 @ 08:16:06 #56
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44676146
    Staat in een PM als het goed is freecell
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44677561
    quote:
    Op vrijdag 22 december 2006 22:17 schreef freecell het volgende:
    Ik ga mee
    YES!!!!!!! Heeft mijn zielige blik gisteravond dan echt geholpen?
    pi_44677565
    En natuurlijk kom je bij mij op de kamer (ik slaap wel in het rustige huisje )
    pi_44679081
    Leuk, freecell!

Betekent wel dat iemand alleen moet slapen (of met z'n drieën ). Maar daar zal vast wel een vrijwilliger voor zijn!
    pi_44683997
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 12:24 schreef Fannetje het volgende:
    Leuk, freecell!

Betekent wel dat iemand alleen moet slapen (of met z'n drieën ). Maar daar zal vast wel een vrijwilliger voor zijn!
    Ik vind alleen slapen niet zo erg. Heeft er ook niemand last van mijn -eventuele- gesnurk.
    ***Levi was here***
    pi_44686832
    Er zijn sowieso 2 slaapkamers met 3 bedden
    pi_44687797
    Gezellig, freecell ook mee .
    Troel, ik heb je geld overgemaakt!

Mbt slapen: mijn vriendje vindt dat ik af en toe snurk. Of dat nou echt is of dat het nou komt dat ik hem iedere keer por als hij snurkt weet ik niet . Ik heb nooit van anderen klachten gehoord maar goed, wat niet is kan altijd nog komen. Ik kan wel tegen een lichte snurker. Zwaardere snurkers gaan maar bij elkaar liggen anders
    pi_44688364
    Ik heb trouwens geen overboeking gemaakt ovv Isabeau
    Ik ben dus S.A. Derksen
    pi_44688518
    quote:
    Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef Isabeau het volgende:
    Ik heb trouwens geen overboeking gemaakt ovv Isabeau
    Ik ben dus S.A. Derksen
    * Levitation leest eigen overboeking nog eens terug...
    Oja, hihi, ook vergeten, maar ik denk dat Troel wel weet hoe ik heet.
    ***Levi was here***
    pi_44688550
    Ik bedacht me dus pas net dat Troel waarschijnlijk onze voornamen wel weet, maar misschien niet al onze achternamen en op een overboeking staat mijn voornaam niet
    pi_44688681
    ze heeft mij ook een kerstkaartje gestuurt, dus mijn achternaam weet ze wel als het goed is..
    pi_44689304
    En de mijne ook

Ik bedenk me nu dat ik het geld nog steeds moet overmaken
      zaterdag 23 december 2006 @ 22:12:13 #68
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44693411
    Doosjes, ik weet echt de achternamen wel hoor Isabeau, ik heb toch ook je msn
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44694065
    uh, da's natuurlijk ook waar
    pi_44756941
    Ik heb eindelijk de 55,80 overgemaakt Als het goed is, heb je het al binnen

Freecell moet dan maar gewoon 55,80 aan de huishoudpot doneren
    pi_44757468
    Ik heb er zo'n zin in
    pi_44763025
    in Maart gaan wij met mijn ouders naar Marveld omdat zij dan 30 jaar getrouwd zijn.
    Ga ik dus toch ook nog een weekendje weg

Vond 't wel toevallig En heel leuk :)
    pi_44767699
    Je kan bij ons ook wel een midagje of avondje op de thee komen, ymme
    pi_44769520
    Niet voor een meeting, maar meer voor een gezellige middag als je de oliebollen er af wilt wandelen: http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
    pi_44772685
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
    Je kan bij ons ook wel een midagje of avondje op de thee komen, ymme
    Dit lijkt mij wel gezellig ja.
    Kan ik jullie, en jullie mij eens in het echt zien.

Maar we hebben net slecht nieuws gehad over schoonvader (moet door de scan dan vertel ik meer), dus ik plan voorlopig niets.
    Maar als het mogelijk is, kom ik zeker een middagje ofzo langs
    pi_44779066
    quote:
    Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
    Niet voor een meeting, maar meer voor een gezellige middag als je de oliebollen er af wilt wandelen: http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
    jammer, de maximale capaciteit voor Emmen is al bereikt... Anders had het ons wel wat geleken...
    pi_44781169
    Ik ben benieuwd of mijn schoonzus nog kaarten heeft kunnen krijgen. Ze zou 'na het eten' wel gaan bestellen. Ik heb een aantal maal gezegd dat ze dan waarschijnlijk allemaal al weg zijn.
    pi_44786957
    toen ik gistermiddag keek zat het op 51%, alleen heb ik toen niet besteld omdat ik niet zeker wist of vriendje het wel wat vond... En hij wilde dus wel, maar toen was het al te laat..
      zaterdag 30 december 2006 @ 08:57:07 #79
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44849901

De betaling voor de 10e staat al geagendeerd in mijn Rabobankieren, dus dat gaat helemaal goedkomen.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_44851588
    Waarom heeft Jojogirl meer betaald?

En foei octopussy en freecell! (zegt degene die net zelf pas heeft betaald )
      zaterdag 30 december 2006 @ 13:20:43 #82
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_44854218
    Jojogirl heeft het bedrag van de offerte door 10 gedeeld en dat betaald, dus dat is inclusief annuleringsverzekering. Die had ik eerst niet meegerekend. Maar omdat we met zijn 11-en zijn maakt het niet zoveel uit.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_45006849
    Ik ga nong steeds mee, even weinig tijd voor internetten, heb in nieuwe huis (waar ik sinds vandaag officieel helemaal woon, ik hoef NOOIT meer terug ) nog geen internet, zit nu bij schoonzus. Vanaf maandag ben ik terug op het forum, aangezien ik op school wel internet heb
    pi_45006901
    jeuj, gefeliteerd dan nog eens met je nieuwe plekje!!!! Het is zo'n opluchting, om niet meer terug te hoeven waarschijnlijk... Is jullie huisje nu dan een beetje mooi ingericht?

Wij reizen gewoon samen die kant uit straks?(en pikken Isa op in Hoogeveen?)
    pi_45006932
    o ja, gaan we nou nog een keer naar de sauna toe? Ik geloof toch dat een aantal mensen optimelzegeltjes gespaart hadden...
    pi_45007733
    Ja, volgens mij heb ik er hier nog een stuk of 10 liggen voor de liefhebbers
    pi_45013423
    Ik ga morgen al naar Marveld. Moet ik nog ergens op letten?
    pi_45014699
    Is het beddengoed eigenlijk aanwezig of moet je zelf lakens (dekbedhoes?) meenemen?

En ik wil weten of er een fluitketel of waterkoker aanwezig is
    Vorige week met 11 man in een chalet gezeten en 3 keer per dag een pan met water op moeten zetten voor de thee

Oja, hebben we nu eigenlijk 2 huisjes met jacuzzi en sauna?
    pi_45014874
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef octopussy het volgende:
    Is het beddengoed eigenlijk aanwezig of moet je zelf lakens (dekbedhoes?) meenemen?

En ik wil weten of er een fluitketel of waterkoker aanwezig is
    Vorige week met 11 man in een chalet gezeten en 3 keer per dag een pan met water op moeten zetten voor de thee

Oja, hebben we nu eigenlijk 2 huisjes met jacuzzi en sauna?
    volgens mij wel...

misschien wel handig om even naar tekijken, we hadden het erover om een avond te gaan gourmetten, maar passen we met zijn allen dan in 1 huisje? Om nou de groep op te delen lijkt mij ook zo sneu...
    pi_45015134
    Daar zal toch wel een mouw aan te passen zijn? Ik weet dat we bij mijn familieweekend in Center Parcs gewoon een tuintafel mee naar binnen hebben genomen en wat stoelen uit het andere huisje. En anders dan moeten we het maar verdelen over de eettafel en de salontafel. Je kan toch niet allemaal van 1 gourmetstel eten.
      donderdag 4 januari 2007 @ 19:38:25 #91
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45015253
    Jeps, twee huisjes met jaccuzi en sauna.
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_45016024
    beddengoed is aanwezig, handdoeken zelf meebrengen (en niet allemaal witte handdoeken meenemen!) En er is geloof ik een waterkoker.
    pi_45016044
    En had ik al gezegd dat ik na 2x gourmetten met kerst heb besloten dat ik de pest aan gourmetten heb? Maar jullie mogen wel gourmetten hoor
      donderdag 4 januari 2007 @ 20:08:29 #94
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45016193
    Jamaar, alles met ons is leuk Gourmetten dus ook
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_45016473
    Niemand heeft het ooit leuk voor me weten te maken...of me kunnen uitleggen wat er leuk aan is. Ik zie het echt niet maar of het gourmetten zelf leuk is of niet, ik wéét dat jullie leuk zijn
      donderdag 4 januari 2007 @ 20:17:25 #96
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_45016547
    En anders hebben we wel een boterham voor jou hoor
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_45016658
    Of een bordje yoghurt met een sinaasappel
    pi_45016856
    quote:
    Op donderdag 4 januari 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
    Niemand heeft het ooit leuk voor me weten te maken...of me kunnen uitleggen wat er leuk aan is. Ik zie het echt niet maar of het gourmetten zelf leuk is of niet, ik wéét dat jullie leuk zijn
    Ik ben niet de enige die een hekel heeft aan het geklooi met de pannetjes!
    Ik sta liever 3 uur in de keuken om van alles klaar te maken dan dat ik loop te klooien met die k**pannetjes, maar het gezelschap maakt over het algemeen een hoop goed.
    pi_45016916
    Dus wat gaan wij eten, Liejannuh?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')