quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:37 schreef octopussy het volgende:
ik wil wel met de dames in een huisje die tot diep in de nacht willen kletsen![]()
stoppen we de vroege vogels in het andere huisje.
wie zijn de vroege vogels?![]()
Same here... ik kan heel lang slapenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
uhhh... ik
![]()
Althans... ik ben een enorme slaapkop.Het moet wel erg gezellig zijn om mij wakker te houden.
![]()
Lijkt me ook, terugdenkend aan dat kippenhok bij Troel met de sint-meetquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:13 schreef Isabeau het volgende:
Eén huisje incl herrie tot in de late uurtjes en één huisje waar het dus al vroeg rustig is. Perfecte indeling! Moet iedereen zelf maar kijken in welk huisje ze hoort
En moet ik dan 's nachts van het vroege vogels huisje naar het avondvogels huisje, zodat ik zowel vroeg naar bed kan, als kan uitslapen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:36 schreef Pandorah het volgende:
Ik zou er meer van maken:
Huisje 1: vroege vogels
Huisje 2: avondvogels
![]()
Even rondmailen? Misschien 't handigst?quote:
Gaaf! Zomaar een weekje naar Tenerifequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef Pandorah het volgende:
Troel: weet jij al welk bedrag we per persoon moeten gaan betalen? Anders boek ik deze week wel het bedrag over wat in de PM staat dat je hebt gemaild. Ik en vriendjelief hebben maar ludiek besloten om volgende week een weekje naar Tenerife te gaan.
Ik weet nog niet of Freecell meegaat. Het totaalbedrag staat in het PDF-je wat je hierboven kan downloaden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:16 schreef Pandorah het volgende:
Troel: weet jij al welk bedrag we per persoon moeten gaan betalen? Anders boek ik deze week wel het bedrag over wat in de PM staat dat je hebt gemaild. Ik en vriendjelief hebben maar ludiek besloten om volgende week een weekje naar Tenerife te gaan.
Ja, we worden de verbouwingszooi van mijn schoonouders een beetje zat. Dus toen bedachten we dat we maar een weekje weg moesten. Dus nu zit ik op 1e kerstdag al om 4.00 in het vliegtuigquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:18 schreef Levitation het volgende:
Gaaf! Zomaar een weekje naar Tenerife![]()
Veel plezier!![]()
Ik wil geen sneeuw met kerstquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil graag in het rustige huisje en dan ook graag op de beneden verdieping slapen. Ik eh, (naast diverse andere domme angsten) voel me altijd prettiger op de begane grond. Ben nogal bang voor brand en zo."Maar Isa, je woont op de tweede etage in een flat!?" Ja, maar daarom slaap ik ook op één van de kleinste kamers in het huis omdat die een deur naar het balkon heeft
![]()
En ik hoop ook dat je sneeuw hebt, octopussy. Dan hebben wij hopenlijk ook sneeuw
YES!!!!!!! Heeft mijn zielige blik gisteravond dan echt geholpen?quote:
Ik vind alleen slapen niet zo erg. Heeft er ook niemand last van mijn -eventuele- gesnurk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:24 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, freecell!
Betekent wel dat iemand alleen moet slapen (of met z'n drieën). Maar daar zal vast wel een vrijwilliger voor zijn!
* Levitation leest eigen overboeking nog eens terug...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens geen overboeking gemaakt ovv Isabeau
Ik ben dus S.A. Derksen![]()
Dit lijkt mij wel gezellig ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan bij ons ook wel een midagje of avondje op de thee komen, ymme![]()
jammer, de maximale capaciteit voor Emmen is al bereikt... Anders had het ons wel wat geleken...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Niet voor een meeting, maar meer voor een gezellige middag als je de oliebollen er af wilt wandelen: http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
volgens mij wel...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef octopussy het volgende:
Is het beddengoed eigenlijk aanwezig of moet je zelf lakens (dekbedhoes?) meenemen?
En ik wil weten of er een fluitketel of waterkoker aanwezig is![]()
Vorige week met 11 man in een chalet gezeten en 3 keer per dag een pan met water op moeten zetten voor de thee![]()
Oja, hebben we nu eigenlijk 2 huisjes met jacuzzi en sauna?
Ik ben niet de enige die een hekel heeft aan het geklooi met de pannetjes!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Niemand heeft het ooit leuk voor me weten te maken...of me kunnen uitleggen wat er leuk aan is. Ik zie het echt nietmaar of het gourmetten zelf leuk is of niet, ik wéét dat jullie leuk zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |