YES!!!!!!! Heeft mijn zielige blik gisteravond dan echt geholpen?quote:
Ik vind alleen slapen niet zo erg. Heeft er ook niemand last van mijn -eventuele- gesnurk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:24 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, freecell!
Betekent wel dat iemand alleen moet slapen (of met z'n drieën). Maar daar zal vast wel een vrijwilliger voor zijn!
* Levitation leest eigen overboeking nog eens terug...quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens geen overboeking gemaakt ovv Isabeau
Ik ben dus S.A. Derksen![]()
Dit lijkt mij wel gezellig ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan bij ons ook wel een midagje of avondje op de thee komen, ymme![]()
jammer, de maximale capaciteit voor Emmen is al bereikt... Anders had het ons wel wat geleken...quote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Niet voor een meeting, maar meer voor een gezellige middag als je de oliebollen er af wilt wandelen: http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
volgens mij wel...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef octopussy het volgende:
Is het beddengoed eigenlijk aanwezig of moet je zelf lakens (dekbedhoes?) meenemen?
En ik wil weten of er een fluitketel of waterkoker aanwezig is![]()
Vorige week met 11 man in een chalet gezeten en 3 keer per dag een pan met water op moeten zetten voor de thee![]()
Oja, hebben we nu eigenlijk 2 huisjes met jacuzzi en sauna?
Ik ben niet de enige die een hekel heeft aan het geklooi met de pannetjes!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Niemand heeft het ooit leuk voor me weten te maken...of me kunnen uitleggen wat er leuk aan is. Ik zie het echt nietmaar of het gourmetten zelf leuk is of niet, ik wéét dat jullie leuk zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |