abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44669627
leuk freecell
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44670779
Gezellig, Freecell!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44671921
ja
En nu het geld nog
Isa heeft me overtuigd Mag ik nu bij haar in de kamer?
pi_44671933
Waar moet hoeveel geld heen?
  zaterdag 23 december 2006 @ 08:16:06 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_44676146
Staat in een PM als het goed is freecell
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44677561
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 22:17 schreef freecell het volgende:
Ik ga mee
YES!!!!!!! Heeft mijn zielige blik gisteravond dan echt geholpen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44677565
En natuurlijk kom je bij mij op de kamer (ik slaap wel in het rustige huisje )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44679081
Leuk, freecell!

Betekent wel dat iemand alleen moet slapen (of met z'n drieën ). Maar daar zal vast wel een vrijwilliger voor zijn!
pi_44683997
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:24 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, freecell!

Betekent wel dat iemand alleen moet slapen (of met z'n drieën ). Maar daar zal vast wel een vrijwilliger voor zijn!
Ik vind alleen slapen niet zo erg. Heeft er ook niemand last van mijn -eventuele- gesnurk.
***Levi was here***
pi_44686832
Er zijn sowieso 2 slaapkamers met 3 bedden
pi_44687797
Gezellig, freecell ook mee .
Troel, ik heb je geld overgemaakt!

Mbt slapen: mijn vriendje vindt dat ik af en toe snurk. Of dat nou echt is of dat het nou komt dat ik hem iedere keer por als hij snurkt weet ik niet . Ik heb nooit van anderen klachten gehoord maar goed, wat niet is kan altijd nog komen. Ik kan wel tegen een lichte snurker. Zwaardere snurkers gaan maar bij elkaar liggen anders
pi_44688364
Ik heb trouwens geen overboeking gemaakt ovv Isabeau
Ik ben dus S.A. Derksen
pi_44688518
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens geen overboeking gemaakt ovv Isabeau
Ik ben dus S.A. Derksen
* Levitation leest eigen overboeking nog eens terug...
Oja, hihi, ook vergeten, maar ik denk dat Troel wel weet hoe ik heet.
***Levi was here***
pi_44688550
Ik bedacht me dus pas net dat Troel waarschijnlijk onze voornamen wel weet, maar misschien niet al onze achternamen en op een overboeking staat mijn voornaam niet
pi_44688681
ze heeft mij ook een kerstkaartje gestuurt, dus mijn achternaam weet ze wel als het goed is..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_44689304
En de mijne ook

Ik bedenk me nu dat ik het geld nog steeds moet overmaken
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:12:13 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_44693411
Doosjes, ik weet echt de achternamen wel hoor Isabeau, ik heb toch ook je msn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44694065
uh, da's natuurlijk ook waar
pi_44756941
Ik heb eindelijk de 55,80 overgemaakt Als het goed is, heb je het al binnen

Freecell moet dan maar gewoon 55,80 aan de huishoudpot doneren
pi_44757468
Ik heb er zo'n zin in
pi_44763025
in Maart gaan wij met mijn ouders naar Marveld omdat zij dan 30 jaar getrouwd zijn.
Ga ik dus toch ook nog een weekendje weg

Vond 't wel toevallig En heel leuk :)
pi_44767699
Je kan bij ons ook wel een midagje of avondje op de thee komen, ymme
pi_44769520
Niet voor een meeting, maar meer voor een gezellige middag als je de oliebollen er af wilt wandelen: http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
pi_44772685
quote:
Op woensdag 27 december 2006 14:45 schreef Isabeau het volgende:
Je kan bij ons ook wel een midagje of avondje op de thee komen, ymme
Dit lijkt mij wel gezellig ja.
Kan ik jullie, en jullie mij eens in het echt zien.

Maar we hebben net slecht nieuws gehad over schoonvader (moet door de scan dan vertel ik meer), dus ik plan voorlopig niets.
Maar als het mogelijk is, kom ik zeker een middagje ofzo langs
pi_44779066
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Niet voor een meeting, maar meer voor een gezellige middag als je de oliebollen er af wilt wandelen: http://www.gratisnaardedierentuin.nl/
jammer, de maximale capaciteit voor Emmen is al bereikt... Anders had het ons wel wat geleken...
pi_44781169
Ik ben benieuwd of mijn schoonzus nog kaarten heeft kunnen krijgen. Ze zou 'na het eten' wel gaan bestellen. Ik heb een aantal maal gezegd dat ze dan waarschijnlijk allemaal al weg zijn.
pi_44786957
toen ik gistermiddag keek zat het op 51%, alleen heb ik toen niet besteld omdat ik niet zeker wist of vriendje het wel wat vond... En hij wilde dus wel, maar toen was het al te laat..
  zaterdag 30 december 2006 @ 08:57:07 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_44849901

De betaling voor de 10e staat al geagendeerd in mijn Rabobankieren, dus dat gaat helemaal goedkomen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44851588
Waarom heeft Jojogirl meer betaald?

En foei octopussy en freecell! (zegt degene die net zelf pas heeft betaald )
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:20:43 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_44854218
Jojogirl heeft het bedrag van de offerte door 10 gedeeld en dat betaald, dus dat is inclusief annuleringsverzekering. Die had ik eerst niet meegerekend. Maar omdat we met zijn 11-en zijn maakt het niet zoveel uit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45006849
Ik ga nong steeds mee, even weinig tijd voor internetten, heb in nieuwe huis (waar ik sinds vandaag officieel helemaal woon, ik hoef NOOIT meer terug ) nog geen internet, zit nu bij schoonzus. Vanaf maandag ben ik terug op het forum, aangezien ik op school wel internet heb
pi_45006901
jeuj, gefeliteerd dan nog eens met je nieuwe plekje!!!! Het is zo'n opluchting, om niet meer terug te hoeven waarschijnlijk... Is jullie huisje nu dan een beetje mooi ingericht?

Wij reizen gewoon samen die kant uit straks?(en pikken Isa op in Hoogeveen?)
pi_45006932
o ja, gaan we nou nog een keer naar de sauna toe? Ik geloof toch dat een aantal mensen optimelzegeltjes gespaart hadden...
pi_45007733
Ja, volgens mij heb ik er hier nog een stuk of 10 liggen voor de liefhebbers
pi_45013423
Ik ga morgen al naar Marveld. Moet ik nog ergens op letten?
pi_45014699
Is het beddengoed eigenlijk aanwezig of moet je zelf lakens (dekbedhoes?) meenemen?

En ik wil weten of er een fluitketel of waterkoker aanwezig is
Vorige week met 11 man in een chalet gezeten en 3 keer per dag een pan met water op moeten zetten voor de thee

Oja, hebben we nu eigenlijk 2 huisjes met jacuzzi en sauna?
pi_45014874
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:21 schreef octopussy het volgende:
Is het beddengoed eigenlijk aanwezig of moet je zelf lakens (dekbedhoes?) meenemen?

En ik wil weten of er een fluitketel of waterkoker aanwezig is
Vorige week met 11 man in een chalet gezeten en 3 keer per dag een pan met water op moeten zetten voor de thee

Oja, hebben we nu eigenlijk 2 huisjes met jacuzzi en sauna?
volgens mij wel...

misschien wel handig om even naar tekijken, we hadden het erover om een avond te gaan gourmetten, maar passen we met zijn allen dan in 1 huisje? Om nou de groep op te delen lijkt mij ook zo sneu...
pi_45015134
Daar zal toch wel een mouw aan te passen zijn? Ik weet dat we bij mijn familieweekend in Center Parcs gewoon een tuintafel mee naar binnen hebben genomen en wat stoelen uit het andere huisje. En anders dan moeten we het maar verdelen over de eettafel en de salontafel. Je kan toch niet allemaal van 1 gourmetstel eten.
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:38:25 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_45015253
Jeps, twee huisjes met jaccuzi en sauna.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45016024
beddengoed is aanwezig, handdoeken zelf meebrengen (en niet allemaal witte handdoeken meenemen!) En er is geloof ik een waterkoker.
pi_45016044
En had ik al gezegd dat ik na 2x gourmetten met kerst heb besloten dat ik de pest aan gourmetten heb? Maar jullie mogen wel gourmetten hoor
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:08:29 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_45016193
Jamaar, alles met ons is leuk Gourmetten dus ook
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45016473
Niemand heeft het ooit leuk voor me weten te maken...of me kunnen uitleggen wat er leuk aan is. Ik zie het echt niet maar of het gourmetten zelf leuk is of niet, ik wéét dat jullie leuk zijn
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:17:25 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_45016547
En anders hebben we wel een boterham voor jou hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_45016658
Of een bordje yoghurt met een sinaasappel
pi_45016856
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Niemand heeft het ooit leuk voor me weten te maken...of me kunnen uitleggen wat er leuk aan is. Ik zie het echt niet maar of het gourmetten zelf leuk is of niet, ik wéét dat jullie leuk zijn
Ik ben niet de enige die een hekel heeft aan het geklooi met de pannetjes!
Ik sta liever 3 uur in de keuken om van alles klaar te maken dan dat ik loop te klooien met die k**pannetjes, maar het gezelschap maakt over het algemeen een hoop goed.
pi_45016916
Dus wat gaan wij eten, Liejannuh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')