Plaatje is te klein.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:30 schreef Troel het volgende:
JAG, als je nog zo'n gratis wishou gaat versturen, dan mag je die leuke Troel gaat trouwen wel sturen
Ik zie enkel twee rode lijntjesquote:Op donderdag 14 december 2006 17:04 schreef blomst het volgende:
Mooi Kaartje Smittend.
Kaartje van mijn dochter. Let op de blauwe lijntjes.![]()
[afbeelding]
Jahahaquote:
Dat wordt toch wel erg raar... ik heb het schriftje echt maandag op de post gegooid... voor de lichting! Binnen drie dagen zou toch wel mogen zegquote:Op donderdag 14 december 2006 19:43 schreef Sonja27 het volgende:
Nog steeds geen schriftje hier!
Heb jij al een schriftje ontvangen? Ik heb het maandagmiddag verstuurdquote:
quote:marcel sorry this took me so long to register I got it about 2 weeks a go but I'm was in the middle of finishing my semester with reports and exams and what not and a few postcards ended up in a drawer beside the pc my apologies and thank you very much for the lovely strange postcard of a bike in the middle of the sea cheers Derek
Denk dat ie door de kerstdrukte gewoon wat vertraagd is!quote:Op donderdag 14 december 2006 20:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel erg raar... ik heb het schriftje echt maandag op de post gegooid... voor de lichting! Binnen drie dagen zou toch wel mogen zeg
Ik heb overigens ook nog geen schriftje, maar ik weet ook niet of ijsmeis het al verstuurd heeft.
Verder geen PC post vandaag.
Kom jij ook?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe verloopt de organisatie van de meeting?
Dat kan ik nog niet zeggen.quote:
Hmm... jij moet wel komen eigenlijk.... vind ikquote:
Okayquote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
Kom maar met een datum, dan kijk ik of ik kan.
Das wel redelijk te doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Okayen Utrecht, is dat te doen vanuit het hoge noorden
![]()
Aangezien de meesten in het zuiden wonenquote:
Nog een reden om te komen dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef Jaguarized het volgende:
Den Bosch is alleen leuk omdat ze er Bossche Bollen hebben.
Er is er al een geweest!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:00 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe verloopt de organisatie van de meeting?
dat lijkt mij een goed ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 10:07 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind dat een goed idee, Klonk
Het schriftje dat Vava maandag verstuurd heeft, heb ik gisteren pas gehad.
Mijn schrift is woensdag op de bus gegaan () dus dat zou betekenen dat jij 't morgen misschien pas krijgt. De komende week zal het er qua kerstkaarten alleen maar drukker op worden, dus dan is 't misschien wel maandag posten = vrijdag bezorgd... en sowieso vallen de
kerstdagen op maandag en dinsdag dus dan wordt de brievenbus niet geleegd.
't Wordt dan, schriftje de volgende keer pas posten op dinsdag 2 januari?![]()
quote:
Nee, van het schriftje dat je daarvoor had ook nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:30 schreef Sonja27 het volgende:
Hier is een schriftje ontvangen, helemaal in het plastic, de envelop was helemaal open. Maar het schriftje is onbeschadigd. Ik vind het prima om te wachten tot januari, maar het thema van het schriftje wat ik hier nu heb is dan alleen niet meer van toepassing
En het schriftje wat ik nu heb ook nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nee, van het schriftje dat je daarvoor had ook niet
Vreemd, ik had de envelop toch echt goed dichtgemaakt.... Maar gelukkig is het schriftje er in ieder geval niet door beschadigd.
Dit topic ook!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:31 schreef Vava het volgende:
Qatar is tof Muck!
Die staat gewoon op Fok!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kon geen thumbsup plaatje vinden op Google, alleen deze.
Net als de users in dit topic!quote:
Het kon erger: Finland, Finland en Finlan. Toen die eerste twee naar Finland gingen en ik vroeg het derde adres aan was het wel een beetje een opluchting om te zien dat die niet ook naar Finland gingquote:
iddquote:
Eindelijk!! Wat heb je gekocht?quote:oh ja,.... vava, ik heb gelushtdonderdag:Y
quote:Op zondag 17 december 2006 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
idden wat Vrolijk kerstfeest in het Fins is weet ik nu ook wel
ik had niet zo heul veel geld, enik moest puur toevallig in den bosch, dus ik had niet bar veel tijd en geld. 2 dingen dus maar: een stukje fresh farmacy (voor marcel) en een flesje tramp (voor mij) ik kreeg er ook nog een stukje cherry tree lane bij en een stukje ooh la laquote:[..]
Eindelijk!! Wat heb je gekocht?
quote:Op zondag 17 december 2006 00:30 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
een stukje fresh farmacy (voor marcel)
quote:Op zondag 17 december 2006 11:44 schreef Fannetje het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat Lush? Ik woon nog wel in Den Bosch en heb er niets van in huis
Saai he, zondag, wat post betreft. Ik moet nog wel wat kaarten schrijvenquote:
Ik moet er toch maar eens iets gaan kopen dan... aanraders?quote:Op zondag 17 december 2006 12:05 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Het is (bijna) allemaal erg lekker spul!![]()
Olive Branch showergel en als je een bad hebt, Happy Pill en Pop in the bathquote:Op zondag 17 december 2006 13:10 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik moet er toch maar eens iets gaan kopen dan... aanraders?
Nee helaas, geen badquote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Olive Branch showergel en als je een bad hebt, Happy Pill en Pop in the bathverder is alles wat Muck gekocht heeft wel aan te raden!
Gefeliciteerd Qtpi
quote:
preciesquote:Op zondag 17 december 2006 00:50 schreef Vava het volgende:
Wel een paar heerlijke dingen dusOoh La La is zeker lekker!! Vooral 's avonds!
quote:Op zondag 17 december 2006 13:33 schreef Allan24 het volgende:
Voor ik het vergeet:
QTPi, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Olive Branch showergel en als je een bad hebt, Happy Pill en Pop in the bathverder is alles wat Muck gekocht heeft wel aan te raden!
Gefeliciteerd Qtpi
Dankjulliewel allemaal lieve schattenquote:
Ze verkopen hier ook niks lekkers he.quote:Op zondag 17 december 2006 17:50 schreef Jaguarized het volgende:
Koffie van Starbucks ook, maar dat verkopen ze hier ook al niet.
Neenquote:
Ik ken hem wel maar nooit geproefd, lust alleen zwarte koffiequote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef Smittend het volgende:
Vanille koffie van Nescafe is lekker. (die verkopen ze hier helaas niet )
Mja...quote:gracias
Wat een verzuurde reactiequote:Op zondag 17 december 2006 22:36 schreef QTPi het volgende:
De kaart die ik op 1 oktober verstuurd heb is nu net geregistreerd. Ging naar Spanje en de user was ook langdurig niet ingelogd. Had er een hele Spaanse tekst op gezet, goed mijn best gedaan en wat krijg ik terug...
[..]
Mja...![]()
Owquote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef QTPi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel allemaal lieve schattenHet was alweer 10 dagen geleden dat ik 35 jaar werd. Helaas was ik ziek (afgelopen 3 weken ziek geweest, morgen weer voor het eerst werken: bronchitis is klote)
Anyway een dikke zoen voor jullie allemaal![]()
IKEA toch nietquote:Op maandag 18 december 2006 11:18 schreef Allan24 het volgende:
TNT heeft ook wel wat vertraging de laatste tijd
Wauw! Wat een verrassingquote:Op maandag 18 december 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Altijdquote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Als er nog mensen zijn die willen lachen: [SC] De Lounge #520
quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef Allan24 het volgende:
Jaguarized
Demandarined Zone
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef Allan24 het volgende:
Jaguarized
Demandarined Zone
[afbeelding]
Leuk is datquote:Op maandag 18 december 2006 22:16 schreef Fannetje het volgende:
Twee kaartjes aangekomen, nieuwe moet ik zo nog ff aanvragen (volgorde is meestal Fok-->PC)
Ook twee kaartjes ontvangen, één uit Finland (uiteraard) en een uit Wit Rusland. Dat is dan wel weer erg leukID 458
En ik heb een schriftje ontvangen!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:35 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaart in de bus van mensen die gewoon een stukje papier over de namen in een kaart geplakt hadden. Hoezo krenterig. Volgend jaar krijgen die dezelfde kaart terug, met nog een stukje papier
Het is dat je altijd dezelfde kaarten stuurt anders zou ik zeggen, pak de kaart van onderop de stapel die anders toch nooit verstuurd zou worden. Mensen die zo lang niet inloggen krijgen van mij geen mooie kaartquote:Op dinsdag 19 december 2006 06:53 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in Finland de nieuwe gaat daar uiteraard ook weer naar toe, maar hier word ik dus niet vrolijk van: Last login: December 5, 2006
kortom, expired....
Ja, ik bekijk ook altijd hoe actief (of inactief) een user is en bepaal daarop mede mijn kaartkeuze.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is dat je altijd dezelfde kaarten stuurt anders zou ik zeggen, pak de kaart van onderop de stapel die anders toch nooit verstuurd zou worden. Mensen die zo lang niet inloggen krijgen van mij geen mooie kaart
Veel geluk!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja, ik bekijk ook altijd hoe actief (of inactief) een user is en bepaal daarop mede mijn kaartkeuze.
Omdat ik momenteel op 0 travelling sta en het toch wel weer kriebelt ga ik adressen opvragen, wish me luck!
quote:
Ik heb helemaal geen PC post.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:51 schreef Vava het volgende:
Zeg Jag! Hoe voelt dat nou, om post te krijgen![]()
oquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen PC post.![]()
En dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
Dan krijg je na verloop een herinnering.
Krijg je nog een herinnering en dan hoor je er niks meer van.quote:
Hmmquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Krijg je nog een herinnering en dan hoor je er niks meer van.![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen maar eens naar Subway denk ik.![]()
[afbeelding]
Gewoon geweigerd op de strafportkaart schrijven en opsturen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
Okay, ik heb een schriftje en kaartje van Muck () alleen moet ik 1,17 euro bij betalen
.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:29 schreef Smittend het volgende:
[..]
Gewoon geweigerd op de strafportkaart schrijven en opsturen.![]()
Gehoord van een TNT medewerker. Ssstt![]()
Dat was Muck! Ben wel benieuwd wat het ID-nummer van haar kaart isquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Sonja27 het volgende:
Wie had er nu laatst een kaartje uit Qatar? Ik had namelijk vandaag OOK een kaartje uit Qatar. Was echt een verrassing. ID is QA78
QA-79quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat was Muck! Ben wel benieuwd wat het ID-nummer van haar kaart is
Ja er is 2 dagen activiteit geweest met binnenkomende kaartjes. Twee uit Finland. En die dag was er ook eentje aangekomen in Finland en de nieuwe mocht ook naar Finland. De volgende dag kreeg ik ook een kaartje, wederom uit Finland.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:02 schreef Troel het volgende:
Overigens al weer PC post gehad Jag?
Oja! Dat moet ik ook nog regelen!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:46 schreef Jaguarized het volgende:Zo, FBTO is weer een klant armer en Zilveren Kruis een klant rijker.
Oh, mij zijn ze net kwijtgeraakt bij Zilveren Kruis, ik ga terug naar Agis: ze geven ¤ 100,= én 2 maanden gratis aanvullende verzekering...quote:Op woensdag 20 december 2006 18:46 schreef Jaguarized het volgende:Zo, FBTO is weer een klant armer en Zilveren Kruis een klant rijker.
CZ is mij kwijt, ik ga collectief via mijn werk bij VGZ. Voordeliger en wat extra'squote:Op woensdag 20 december 2006 20:00 schreef QTPi het volgende:
[..]
Oh, mij zijn ze net kwijtgeraakt bij Zilveren Kruis, ik ga terug naar Agis: ze geven ¤ 100,= én 2 maanden gratis aanvullende verzekering...
Nooit gedacht dat het nog eens zo gelijk zou komen, zeker bij zoveel kaartenquote:You have sent 105 postcards, received 105 and have 5 travelling (sent).
Hmm... lastig ja... ik geloof niet dat ik er wat van zou zeggen, hooguit een beetje karige reactie geven. Ik hoop dan altijd maar dat zulke mensen in de verlegenheid gebracht worden doordat ze zelf meer krijgen dan ze zelf gestuurd hebben en er dan van lerenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef Fannetje het volgende:
Kerstpost en een pakketje van de candy swap uit Noorwegen. We moesten voor ¤5 sturen (porto niet meegerekend).. krijg ik een heel klein zakje snoepjes en twee reepjes chocola van het formaat koetjesreep. Dat kan samen nooit 5 euro hebben gekost, zelfs niet in Noorwegen. Maar of ik daar nou iets van moet zeggen... ik denk er nog even over na
Oh, heb je neefjes of nichtjes in Den Bosch wonen?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
Mij ook![]()
Jeetje, 48 uur gewerkthet is pas donderdag
Je werkt toch op een school? Misschien zit er nog wel een neefje/nichtje van mij bij jou in de klas
![]()
Slaap lekker!
Ik heb nog kerstpostzegels over dus dat truukje hoef ik niet toe te passen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:15 schreef Allan24 het volgende:
Oh! Oh! Oh!
Onder het motto: Kerst Postcrossing voor vrekken!
- Pak een envelop met kerstzegel die je ontvangen hebt
- Maak je vinger nat met een beetje speeksel
- Wrijf over de gestempelde postzegel
- ...............
De rest laat ik aan je eigen verbeelding over
Zal best wel..ik heb nog nooit een kaart uit het buitenland gehad met strafport erop.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef Fannetje het volgende:
Nou ja, die plak ik er ook gerust op hoor...komt vast wel aan!
Een oom en tante en een neef en nicht, die neef en nicht hebben ieder drie kinderenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oh, heb je neefjes of nichtjes in Den Bosch wonen?
En vandaag nog even kerstontbijt gehad en klas opgeruimd....
en nu heb ik twee weken vakantie!!!![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:51 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb juist nog postzegels voor binnen Europa over, en heb postzegels voor buiten Europa nodig
Nog geen post vandaag, trouwens.
Oh, en ik heb een reactie op mijn snoep-"klacht"
Volgens haar is snoep in Noorwegen zo ontzettend duur en heeft ze er echt 5 euro voor betaald. Nou ja, het zal wel dan... ik denk dat wij er hier maximaal 2 euro voor zouden betalen...
Het lijkt mij ook heel sterk dat die hoeveelheid chocolade 5,- euro gekost heeft..dat is wel 11;- keiharde guldens hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:51 schreef Fannetje het volgende:
Oh, en ik heb een reactie op mijn snoep-"klacht"
Volgens haar is snoep in Noorwegen zo ontzettend duur en heeft ze er echt 5 euro voor betaald. Nou ja, het zal wel dan... ik denk dat wij er hier maximaal 2 euro voor zouden betalen...
Nou kijk, ik woon in principe op kamers in Arnhem, maar ik ben elke dinsdag in Wijk bij Duurstede (bij mijn ouders) omdat ik daar nog in een orkest speel. De meeste van mijn vrienden wonen daar ook (of daar in de buurt) dus ik ben regelmatig daar, zeker nu mijn computer stuk isquote:Op woensdag 20 december 2006 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zit dat Muck? Je hebt een kamer in Arnhem maar je woont ook bij je ouders oid?
Uhm....Bora Bora ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
4 kaartjes vandaag. Jullie mogen raden waar ze vandaan komen...
Je kunt mooi meedoen met Finland Bingo! Ga jij gegarandeerd winnen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
4 kaartjes vandaag. Jullie mogen raden waar ze vandaan komen...
Of een spelletje kwartet!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:20 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je kunt mooi meedoen met Finland Bingo! Ga jij gegarandeerd winnen!
quote:Moi!
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Thanks for the card!
Jeroen
Ik ben te nieuwsgierig om tot woensdag te wachtenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:33 schreef Klonk het volgende:
Muck bedankt voor het kaartje
vandaag 2 kaartjes aangekomen maar ik vraag woensdag pas nieuwe adressen aan
Naar Rovaniemi?quote:Op zondag 24 december 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook alvast nieuwe adressen aangevraagd hoor. Eindelijk weer eentje naar Finland!
Nee..het viel mij vandaag pas op.quote:Op zondag 24 december 2006 10:43 schreef Vava het volgende:
Heb je ze al een berichtje gestuurd?
Gewoon proberenquote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..het viel mij vandaag pas op.
Ik heb alleen een keer een berichtje naar iemand gestuurd wiens kaart er 95 dagen over had gedaan om bij mij aan te komen.
Geen reactie op gekregen trouwens.
Ik denk dat dat meer komt door de hoeveelheid kaarten dan de herkomst.quote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
Op het PC forum vinden ze het helemaal geweldig als ze op 1 dag 4 kaarten uit Finland krijgen.
Finland in All you need is lovequote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
Op het PC forum vinden ze het helemaal geweldig als ze op 1 dag 4 kaarten uit Finland krijgen.
Ik zit al helemaal in de kerststemming met All you need is lovequote:
Ik ben ook blij als het weer voorbij is, heb het ook niet op kerstquote:Op zondag 24 december 2006 21:56 schreef Klonk het volgende:
ik zal blij zijn als kerst voorbij is, ik weet dat klink als scrooge maar ik vind kerst dus het grootste k*tfeest ter wereld.
ik zit morgenvroeg om 7 uur ofzo in de auto, naar mijn ouders in Drenthe daar gaan we tweede kerstdag na het ontbijt weg, weer terug naar Limburg even een paar uurtjes uitrusten en dan door naar mijn schoonouders, dolle pret....quote:Op zondag 24 december 2006 21:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben ook blij als het weer voorbij is, heb het ook niet op kerst
Die verplichte bezoekjesquote:Op zondag 24 december 2006 22:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit morgenvroeg om 7 uur ofzo in de auto, naar mijn ouders in Drenthe daar gaan we tweede kerstdag na het ontbijt weg, weer terug naar Limburg even een paar uurtjes uitrusten en dan door naar mijn schoonouders, dolle pret....
Ja! Komop Klonk!quote:Op zondag 24 december 2006 22:02 schreef Vava het volgende:
Als iemand van hier nou verliefd wordt op een Postcrosser in Japan ofzo, dan kunnen Jag en ik een brief schrijven voor volgend jaar
Iedereen hierquote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Damn.IJsmeis is ook al voorzien, Muck ook...
Voor jou kan ik ook een brief schrijvenquote:Op zondag 24 december 2006 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
Ja, wie is nog single? Jij, wie nog meer?
We hebben nog een jaar de tijd voor die briefquote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI ook niet, blijven sonja en smittend over.
Ben je geen leuk Kiwimeisje tegengekomen? Ik schrijf de brief welquote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
En ik een jaar om een buitenlandse vriendin te zoeken.
quote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Dat wordt op 2 januari doorgestuurdquote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe zit het eik met het schriftje?
Sorry ..ik ben al 7 jaar getrouwd.quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI ook niet, blijven sonja en smittend over.
Handig!quote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef Klonk het volgende:
Mijn vader heeft breedband en wirelss en dat voor iemnd van 75, ik ben dus helemaal gelukkig
Volgens mij ben jij diegene met de zwarte jurk aan met de rode cape..in het midden voor.quote:Op maandag 25 december 2006 12:33 schreef Fannetje het volgende:
Alleen Sonja dus nog?
Fijne kerst allemaal!
Ik vind kerst wél leuk. Zometeen met de hele family bowlen en gourmetten. Lekker burgerlijk ja, maar wel gezellig. En wie had het over Scrooge? Ik heb in de kerstmusical van scrooge gespeeld!
Fotootje? Speciaal voor Klonk? Ja hoor, dat kan(Geen idee of het mag ivm met alle mensen die erop staan, maar ach
)
[afbeelding]
Jullie mogen raden wie ik ben
Heel goed geradenquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:39 schreef Smittend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene met de zwarte jurk aan met de rode cape..in het midden voor.
Jahh..dat ga ik je lekker niet vertellen, maar Char is er niks bij.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Heel goed geraden![]()
Hoe wist je dat?
Daar dacht ik inderdaad al aan toen ik dit berichtje geplaatst hadquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:40 schreef Smittend het volgende:
[..]
Jahh..dat ga ik je lekker niet vertellen, maar Char is er niks bij.![]()
ik heb de foto's van je Disneyland tripreport gezien op de DLRP fan site![]()
sorryquote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |