Finland in All you need is lovequote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
Op het PC forum vinden ze het helemaal geweldig als ze op 1 dag 4 kaarten uit Finland krijgen.
Ik zit al helemaal in de kerststemming met All you need is lovequote:
Ik ben ook blij als het weer voorbij is, heb het ook niet op kerstquote:Op zondag 24 december 2006 21:56 schreef Klonk het volgende:
ik zal blij zijn als kerst voorbij is, ik weet dat klink als scrooge maar ik vind kerst dus het grootste k*tfeest ter wereld.
ik zit morgenvroeg om 7 uur ofzo in de auto, naar mijn ouders in Drenthe daar gaan we tweede kerstdag na het ontbijt weg, weer terug naar Limburg even een paar uurtjes uitrusten en dan door naar mijn schoonouders, dolle pret....quote:Op zondag 24 december 2006 21:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ben ook blij als het weer voorbij is, heb het ook niet op kerst
Die verplichte bezoekjesquote:Op zondag 24 december 2006 22:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zit morgenvroeg om 7 uur ofzo in de auto, naar mijn ouders in Drenthe daar gaan we tweede kerstdag na het ontbijt weg, weer terug naar Limburg even een paar uurtjes uitrusten en dan door naar mijn schoonouders, dolle pret....
Ja! Komop Klonk!quote:Op zondag 24 december 2006 22:02 schreef Vava het volgende:
Als iemand van hier nou verliefd wordt op een Postcrosser in Japan ofzo, dan kunnen Jag en ik een brief schrijven voor volgend jaar
Iedereen hierquote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Damn.IJsmeis is ook al voorzien, Muck ook...
Voor jou kan ik ook een brief schrijvenquote:Op zondag 24 december 2006 22:38 schreef Jaguarized het volgende:
Ja, wie is nog single? Jij, wie nog meer?
We hebben nog een jaar de tijd voor die briefquote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI ook niet, blijven sonja en smittend over.
Ben je geen leuk Kiwimeisje tegengekomen? Ik schrijf de brief welquote:Op zondag 24 december 2006 23:13 schreef Jaguarized het volgende:
En ik een jaar om een buitenlandse vriendin te zoeken.
quote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Dat wordt op 2 januari doorgestuurdquote:Op zondag 24 december 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
Hoe zit het eik met het schriftje?
Sorry ..ik ben al 7 jaar getrouwd.quote:Op zondag 24 december 2006 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
QTPI ook niet, blijven sonja en smittend over.
Handig!quote:Op maandag 25 december 2006 21:23 schreef Klonk het volgende:
Mijn vader heeft breedband en wirelss en dat voor iemnd van 75, ik ben dus helemaal gelukkig
Volgens mij ben jij diegene met de zwarte jurk aan met de rode cape..in het midden voor.quote:Op maandag 25 december 2006 12:33 schreef Fannetje het volgende:
Alleen Sonja dus nog?
Fijne kerst allemaal!
Ik vind kerst wél leuk. Zometeen met de hele family bowlen en gourmetten. Lekker burgerlijk ja, maar wel gezellig. En wie had het over Scrooge? Ik heb in de kerstmusical van scrooge gespeeld!
Fotootje? Speciaal voor Klonk? Ja hoor, dat kan(Geen idee of het mag ivm met alle mensen die erop staan, maar ach
)
[afbeelding]
Jullie mogen raden wie ik ben
Heel goed geradenquote:Op dinsdag 26 december 2006 09:39 schreef Smittend het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij diegene met de zwarte jurk aan met de rode cape..in het midden voor.
Jahh..dat ga ik je lekker niet vertellen, maar Char is er niks bij.quote:Op dinsdag 26 december 2006 12:03 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Heel goed geraden![]()
Hoe wist je dat?
Daar dacht ik inderdaad al aan toen ik dit berichtje geplaatst hadquote:Op dinsdag 26 december 2006 12:40 schreef Smittend het volgende:
[..]
Jahh..dat ga ik je lekker niet vertellen, maar Char is er niks bij.![]()
ik heb de foto's van je Disneyland tripreport gezien op de DLRP fan site![]()
sorryquote:Op zondag 24 december 2006 22:27 schreef Jaguarized het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |