Oh, heb je neefjes of nichtjes in Den Bosch wonen?quote:Op donderdag 21 december 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
Mij ook![]()
Jeetje, 48 uur gewerkthet is pas donderdag
Je werkt toch op een school? Misschien zit er nog wel een neefje/nichtje van mij bij jou in de klas
![]()
Slaap lekker!
Ik heb nog kerstpostzegels over dus dat truukje hoef ik niet toe te passen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:15 schreef Allan24 het volgende:
Oh! Oh! Oh!
Onder het motto: Kerst Postcrossing voor vrekken!
- Pak een envelop met kerstzegel die je ontvangen hebt
- Maak je vinger nat met een beetje speeksel
- Wrijf over de gestempelde postzegel
- ...............
De rest laat ik aan je eigen verbeelding over
Zal best wel..ik heb nog nooit een kaart uit het buitenland gehad met strafport erop.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:34 schreef Fannetje het volgende:
Nou ja, die plak ik er ook gerust op hoor...komt vast wel aan!
Een oom en tante en een neef en nicht, die neef en nicht hebben ieder drie kinderenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:50 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oh, heb je neefjes of nichtjes in Den Bosch wonen?
En vandaag nog even kerstontbijt gehad en klas opgeruimd....
en nu heb ik twee weken vakantie!!!![]()
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:51 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb juist nog postzegels voor binnen Europa over, en heb postzegels voor buiten Europa nodig
Nog geen post vandaag, trouwens.
Oh, en ik heb een reactie op mijn snoep-"klacht"
Volgens haar is snoep in Noorwegen zo ontzettend duur en heeft ze er echt 5 euro voor betaald. Nou ja, het zal wel dan... ik denk dat wij er hier maximaal 2 euro voor zouden betalen...
Het lijkt mij ook heel sterk dat die hoeveelheid chocolade 5,- euro gekost heeft..dat is wel 11;- keiharde guldens hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:51 schreef Fannetje het volgende:
Oh, en ik heb een reactie op mijn snoep-"klacht"
Volgens haar is snoep in Noorwegen zo ontzettend duur en heeft ze er echt 5 euro voor betaald. Nou ja, het zal wel dan... ik denk dat wij er hier maximaal 2 euro voor zouden betalen...
Nou kijk, ik woon in principe op kamers in Arnhem, maar ik ben elke dinsdag in Wijk bij Duurstede (bij mijn ouders) omdat ik daar nog in een orkest speel. De meeste van mijn vrienden wonen daar ook (of daar in de buurt) dus ik ben regelmatig daar, zeker nu mijn computer stuk isquote:Op woensdag 20 december 2006 16:44 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe zit dat Muck? Je hebt een kamer in Arnhem maar je woont ook bij je ouders oid?
Uhm....Bora Bora ?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
4 kaartjes vandaag. Jullie mogen raden waar ze vandaan komen...
Je kunt mooi meedoen met Finland Bingo! Ga jij gegarandeerd winnen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:49 schreef Jaguarized het volgende:
4 kaartjes vandaag. Jullie mogen raden waar ze vandaan komen...
Of een spelletje kwartet!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:20 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je kunt mooi meedoen met Finland Bingo! Ga jij gegarandeerd winnen!
quote:Moi!
Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta! Thanks for the card!
Jeroen
Ik ben te nieuwsgierig om tot woensdag te wachtenquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:33 schreef Klonk het volgende:
Muck bedankt voor het kaartje
vandaag 2 kaartjes aangekomen maar ik vraag woensdag pas nieuwe adressen aan
Naar Rovaniemi?quote:Op zondag 24 december 2006 11:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook alvast nieuwe adressen aangevraagd hoor. Eindelijk weer eentje naar Finland!
Nee..het viel mij vandaag pas op.quote:Op zondag 24 december 2006 10:43 schreef Vava het volgende:
Heb je ze al een berichtje gestuurd?
Gewoon proberenquote:Op zondag 24 december 2006 15:19 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..het viel mij vandaag pas op.
Ik heb alleen een keer een berichtje naar iemand gestuurd wiens kaart er 95 dagen over had gedaan om bij mij aan te komen.
Geen reactie op gekregen trouwens.
Ik denk dat dat meer komt door de hoeveelheid kaarten dan de herkomst.quote:Op zondag 24 december 2006 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
Op het PC forum vinden ze het helemaal geweldig als ze op 1 dag 4 kaarten uit Finland krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |