Ik heb helemaal geen PC post.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:51 schreef Vava het volgende:
Zeg Jag! Hoe voelt dat nou, om post te krijgen![]()
oquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen PC post.![]()
En dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef Jaguarized het volgende:
Dan krijg je na verloop een herinnering.
Krijg je nog een herinnering en dan hoor je er niks meer van.quote:
Hmmquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Krijg je nog een herinnering en dan hoor je er niks meer van.![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen maar eens naar Subway denk ik.![]()
[afbeelding]
Gewoon geweigerd op de strafportkaart schrijven en opsturen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:58 schreef ijsmeis het volgende:
Okay, ik heb een schriftje en kaartje van Muck () alleen moet ik 1,17 euro bij betalen
.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:29 schreef Smittend het volgende:
[..]
Gewoon geweigerd op de strafportkaart schrijven en opsturen.![]()
Gehoord van een TNT medewerker. Ssstt![]()
Dat was Muck! Ben wel benieuwd wat het ID-nummer van haar kaart isquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:08 schreef Sonja27 het volgende:
Wie had er nu laatst een kaartje uit Qatar? Ik had namelijk vandaag OOK een kaartje uit Qatar. Was echt een verrassing. ID is QA78
QA-79quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat was Muck! Ben wel benieuwd wat het ID-nummer van haar kaart is
Ja er is 2 dagen activiteit geweest met binnenkomende kaartjes. Twee uit Finland. En die dag was er ook eentje aangekomen in Finland en de nieuwe mocht ook naar Finland. De volgende dag kreeg ik ook een kaartje, wederom uit Finland.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:02 schreef Troel het volgende:
Overigens al weer PC post gehad Jag?
Oja! Dat moet ik ook nog regelen!quote:Op woensdag 20 december 2006 18:46 schreef Jaguarized het volgende:Zo, FBTO is weer een klant armer en Zilveren Kruis een klant rijker.
Oh, mij zijn ze net kwijtgeraakt bij Zilveren Kruis, ik ga terug naar Agis: ze geven ¤ 100,= én 2 maanden gratis aanvullende verzekering...quote:Op woensdag 20 december 2006 18:46 schreef Jaguarized het volgende:Zo, FBTO is weer een klant armer en Zilveren Kruis een klant rijker.
CZ is mij kwijt, ik ga collectief via mijn werk bij VGZ. Voordeliger en wat extra'squote:Op woensdag 20 december 2006 20:00 schreef QTPi het volgende:
[..]
Oh, mij zijn ze net kwijtgeraakt bij Zilveren Kruis, ik ga terug naar Agis: ze geven ¤ 100,= én 2 maanden gratis aanvullende verzekering...
Nooit gedacht dat het nog eens zo gelijk zou komen, zeker bij zoveel kaartenquote:You have sent 105 postcards, received 105 and have 5 travelling (sent).
Hmm... lastig ja... ik geloof niet dat ik er wat van zou zeggen, hooguit een beetje karige reactie geven. Ik hoop dan altijd maar dat zulke mensen in de verlegenheid gebracht worden doordat ze zelf meer krijgen dan ze zelf gestuurd hebben en er dan van lerenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:17 schreef Fannetje het volgende:
Kerstpost en een pakketje van de candy swap uit Noorwegen. We moesten voor ¤5 sturen (porto niet meegerekend).. krijg ik een heel klein zakje snoepjes en twee reepjes chocola van het formaat koetjesreep. Dat kan samen nooit 5 euro hebben gekost, zelfs niet in Noorwegen. Maar of ik daar nou iets van moet zeggen... ik denk er nog even over na
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |