Ze verkopen hier ook niks lekkers he.quote:Op zondag 17 december 2006 17:50 schreef Jaguarized het volgende:
Koffie van Starbucks ook, maar dat verkopen ze hier ook al niet.
Neenquote:
Ik ken hem wel maar nooit geproefd, lust alleen zwarte koffiequote:Op zondag 17 december 2006 17:27 schreef Smittend het volgende:
Vanille koffie van Nescafe is lekker. (die verkopen ze hier helaas niet )
Mja...quote:gracias
Wat een verzuurde reactiequote:Op zondag 17 december 2006 22:36 schreef QTPi het volgende:
De kaart die ik op 1 oktober verstuurd heb is nu net geregistreerd. Ging naar Spanje en de user was ook langdurig niet ingelogd. Had er een hele Spaanse tekst op gezet, goed mijn best gedaan en wat krijg ik terug...
[..]
Mja...![]()
Owquote:Op zondag 17 december 2006 15:22 schreef QTPi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewel allemaal lieve schattenHet was alweer 10 dagen geleden dat ik 35 jaar werd. Helaas was ik ziek (afgelopen 3 weken ziek geweest, morgen weer voor het eerst werken: bronchitis is klote)
Anyway een dikke zoen voor jullie allemaal![]()
IKEA toch nietquote:Op maandag 18 december 2006 11:18 schreef Allan24 het volgende:
TNT heeft ook wel wat vertraging de laatste tijd
Wauw! Wat een verrassingquote:Op maandag 18 december 2006 15:39 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Altijdquote:Op maandag 18 december 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
Als er nog mensen zijn die willen lachen: [SC] De Lounge #520
quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef Allan24 het volgende:
Jaguarized
Demandarined Zone
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 december 2006 22:12 schreef Allan24 het volgende:
Jaguarized
Demandarined Zone
[afbeelding]
Leuk is datquote:Op maandag 18 december 2006 22:16 schreef Fannetje het volgende:
Twee kaartjes aangekomen, nieuwe moet ik zo nog ff aanvragen (volgorde is meestal Fok-->PC)
Ook twee kaartjes ontvangen, één uit Finland (uiteraard) en een uit Wit Rusland. Dat is dan wel weer erg leukID 458
En ik heb een schriftje ontvangen!
quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:35 schreef Troel het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaart in de bus van mensen die gewoon een stukje papier over de namen in een kaart geplakt hadden. Hoezo krenterig. Volgend jaar krijgen die dezelfde kaart terug, met nog een stukje papier
Het is dat je altijd dezelfde kaarten stuurt anders zou ik zeggen, pak de kaart van onderop de stapel die anders toch nooit verstuurd zou worden. Mensen die zo lang niet inloggen krijgen van mij geen mooie kaartquote:Op dinsdag 19 december 2006 06:53 schreef Klonk het volgende:
Kaartje aangekomen in Finland de nieuwe gaat daar uiteraard ook weer naar toe, maar hier word ik dus niet vrolijk van: Last login: December 5, 2006
kortom, expired....
Ja, ik bekijk ook altijd hoe actief (of inactief) een user is en bepaal daarop mede mijn kaartkeuze.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:19 schreef Vava het volgende:
[..]
Het is dat je altijd dezelfde kaarten stuurt anders zou ik zeggen, pak de kaart van onderop de stapel die anders toch nooit verstuurd zou worden. Mensen die zo lang niet inloggen krijgen van mij geen mooie kaart
Veel geluk!quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:41 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja, ik bekijk ook altijd hoe actief (of inactief) een user is en bepaal daarop mede mijn kaartkeuze.
Omdat ik momenteel op 0 travelling sta en het toch wel weer kriebelt ga ik adressen opvragen, wish me luck!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |