Hoe heet hij?quote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hahahaha.. neuh.. ik dacht het niet..![]()
Wie?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
Nee dit was de afternoon snack.Avondeten gewoon gehad net maar dat was niet zo veel. Je krijgt wel honger btw van die mandarijntjes.
quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja echt wazig, je zit helemaal niet vol eigenlijk. Tenminste, ik niet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Je krijgt honger van 12 mandarijntjes
Zit je daar niet eerder helemaal vol van?
Ook niet na 12 mandarijnenquote:
Nee, volgens mij is het allemaal best luchtig spul. Ja ok, ik ben een keer naar de plee geweest om even mijn blaas te legen maar dat is het dan ook wel.quote:
Ik ben ook geen frequent toiletbezoeker waar het 'de grote boodschap' betreft, maar volgens mij raak ik van 12 mandarijnen ontzettend aan de race...quote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het allemaal best luchtig spul. Ja ok, ik ben een keer naar de plee geweest om even mijn blaas te legen maar dat is het dan ook wel.![]()
Ben ik op urinatie-gebied toch wat beter ontwikkeld.quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen frequent toiletbezoeker waar het 'de grote boodschap' betreft, maar volgens mij raak ik van 12 mandarijnen ontzettend aan de race...
Even geduld nogquote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het allemaal best luchtig spul. Ja ok, ik ben een keer naar de plee geweest om even mijn blaas te legen maar dat is het dan ook wel.![]()
Sinds wanneer is urine een grote boodschapquote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben ik op urinatie-gebied toch wat beter ontwikkeld.![]()
![]()
Alohaquote:
Prima suggestiequote:Op maandag 18 december 2006 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Er een gezellige avond van maken?
12 is toch niet zoveel.quote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Jeee, dat je die manderijnen allemaal achter elkaar door je keel krijgt.
Alle 120 smaken die er zijnquote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind ben en jerry;s vies, ben ik nu raar?
ik had het nog nooit gehad dus ik nam nu de smaak wara ik iedereen altijd over hoor/ziequote:Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Alle 120 smaken die er zijn. Ik heb geen idee of je nu raar bent, ik ken het zelf niet zo goed...
Zo raar is dat niet hoor, voor mij hoeft het ook niet echt. Doe maar gewoon schepijs van de italiaanquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had het nog nooit gehad dus ik nam nu de smaak wara ik iedereen altijd over hoor/zieen
maar ik vind het niet lekker
cooky dough en chunky nonkey ofzo
en zonde van mn geldquote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor, voor mij hoeft het ook niet echt. Doe maar gewoon schepijs van de italiaan
Cooky dough is lekkerquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had het nog nooit gehad dus ik nam nu de smaak wara ik iedereen altijd over hoor/zieen
maar ik vind het niet lekker
cooky dough en chunky nonkey ofzo
Ja, die troep is wel eng duurquote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en zonde van mn geldhad beter gewoon vanilleijs kunnen halen
Wees eens lief tegen dat meisje dat gelijk heeftquote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cooky dough is lekkerJij bent raar.
![]()
ik vind het enorm ranzigquote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cooky dough is lekkerJij bent raar.
![]()
Ik ben lief tegen mezelf.quote:Op maandag 18 december 2006 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen dat meisje dat gelijk heeft![]()
Die had je niet zien aankomen he.quote:
Dat zijn alleen de videobanden. Probleem: ik heb geen videorecorder meer, die is kapot. Dus moet ik het met de collectie dvd's doen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:52 schreef classpc het volgende:
Jag, wij moeten eens films kijken. Je hebt er een aantal goeie tussen staan
Nou ja, niet achter mekaar hoor. Hele middag over gedaan.quote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Jeee, dat je die manderijnen allemaal achter elkaar door je keel krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |