ach gut.. *aai over de bol geeft..quote:Op maandag 18 december 2006 14:39 schreef arnold-d het volgende:
ik ben gevallen met de fiets...![]()
begon te glijden op een groffe steentjes wegdek.. doet pijn..om kwart voor 1 nog
opweg naar school
Hoi.............. ik zal maar niet herhalen, wat je schreef..quote:
De waarheid mag gewoon gezegd worden hoorquote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi.............. ik zal maar niet herhalen, wat je schreef..
Gaat ie?
Dat is de waarheid zoals jij m ziet.. de vraag is of het ook idd zo is..quote:Op maandag 18 december 2006 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De waarheid mag gewoon gezegd worden hoor
In dit geval echt wel hoorquote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid zoals jij m ziet.. de vraag is of het ook idd zo is..
Goed..bronchitus gaat n stuk beter..heb geen pijn meer.. en voor de rest.. eigenlijk .. prima..meer dan..quote:Op maandag 18 december 2006 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit geval echt wel hoor
Maar verder gaat het wel goed eigenlijk ineens
En met jou?
Beter, dus je kuurtje helptquote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed..bronchitus gaat n stuk beter..heb geen pijn meer.. en voor de rest.. eigenlijk .. prima..meer dan..![]()
werk.. maar wel op halve kracht.. de rest bewaar ik voor leukere dingen..quote:Op maandag 18 december 2006 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter, dus je kuurtje helpt
Al weer aan het werk of toch nog even rust houden?
Nog wel even oppassen hoorquote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
werk.. maar wel op halve kracht.. de rest bewaar ik voor leukere dingen..![]()
ja hoor doe ik..quote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog wel even oppassen hoor
Wat voor leukere dingen?
Goed zoquote:Op maandag 18 december 2006 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hoor doe ik..
leukere dingen.. euhm.. recepten opzoeken, menu samenstellen, een dezer dagen wafels bakken..en zo meer..![]()
zoals fokkenquote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
werk.. maar wel op halve kracht.. de rest bewaar ik voor leukere dingen..![]()
Alks ik ze gebakken heb hoor je het wel....quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo
WafelsWanneer kan ik er 1 komen ophalen
![]()
![]()
Hou ik je aanquote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alks ik ze gebakken heb hoor je het wel....![]()
juist.. maar niet teveel ... anders gaan jullie je aan me hechten..quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
juist.. maar niet teveel ... anders gaan jullie je aan me hechten..![]()
hahahahaha.....lamaar..quote:
Maar ik doe het lekker niet...quote:
jij mag ook gerust vertellen waarom jij zo'n ontzettende....... bent hoor..quote:
Dat is terug te lezen in het vorige topic hoorquote:Op maandag 18 december 2006 15:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jij mag ook gerust vertellen waarom jij zo'n ontzettende....... bent hoor..![]()
Ja alleen omdat je iemand gemaild heb..quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is terug te lezen in het vorige topic hoor
Yep, alleen zit er mails tussen die toch net wat anders zijnquote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen omdat je iemand gemaild heb..
So?
Ik mail mensen zo vaak..
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 18 december 2006 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, alleen zit er mails tussen die toch net wat anders zijn
Ik moet tot minimaal half 6, was niet echt vroeg vanochtend zeg maarquote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
Paar minuten??
Hoeveel moet je nog afmaken voor vandaag?
Had je je weer verslapen?quote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet tot minimaal half 6, was niet echt vroeg vanochtend zeg maar
eigen schuld dikke bult... nanananananaquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult... nananananana![]()
hahahaha.. neuh.. ik dacht het niet..quote:Op maandag 18 december 2006 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cara toch, heb je niet per ongeluk een verkeerd pilletje gesnoept ofzo?
Hoe heet hij?quote:Op maandag 18 december 2006 17:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hahahaha.. neuh.. ik dacht het niet..![]()
Wie?quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
Nee dit was de afternoon snack.Avondeten gewoon gehad net maar dat was niet zo veel. Je krijgt wel honger btw van die mandarijntjes.
quote:Op maandag 18 december 2006 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja echt wazig, je zit helemaal niet vol eigenlijk. Tenminste, ik niet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Je krijgt honger van 12 mandarijntjes
Zit je daar niet eerder helemaal vol van?
Ook niet na 12 mandarijnenquote:
Nee, volgens mij is het allemaal best luchtig spul. Ja ok, ik ben een keer naar de plee geweest om even mijn blaas te legen maar dat is het dan ook wel.quote:
Ik ben ook geen frequent toiletbezoeker waar het 'de grote boodschap' betreft, maar volgens mij raak ik van 12 mandarijnen ontzettend aan de race...quote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het allemaal best luchtig spul. Ja ok, ik ben een keer naar de plee geweest om even mijn blaas te legen maar dat is het dan ook wel.![]()
Ben ik op urinatie-gebied toch wat beter ontwikkeld.quote:Op maandag 18 december 2006 19:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen frequent toiletbezoeker waar het 'de grote boodschap' betreft, maar volgens mij raak ik van 12 mandarijnen ontzettend aan de race...
Even geduld nogquote:Op maandag 18 december 2006 19:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is het allemaal best luchtig spul. Ja ok, ik ben een keer naar de plee geweest om even mijn blaas te legen maar dat is het dan ook wel.![]()
Sinds wanneer is urine een grote boodschapquote:Op maandag 18 december 2006 19:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ben ik op urinatie-gebied toch wat beter ontwikkeld.![]()
![]()
Alohaquote:
Prima suggestiequote:Op maandag 18 december 2006 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Er een gezellige avond van maken?
12 is toch niet zoveel.quote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Jeee, dat je die manderijnen allemaal achter elkaar door je keel krijgt.
Alle 120 smaken die er zijnquote:Op maandag 18 december 2006 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind ben en jerry;s vies, ben ik nu raar?
ik had het nog nooit gehad dus ik nam nu de smaak wara ik iedereen altijd over hoor/ziequote:Op maandag 18 december 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Alle 120 smaken die er zijn. Ik heb geen idee of je nu raar bent, ik ken het zelf niet zo goed...
Zo raar is dat niet hoor, voor mij hoeft het ook niet echt. Doe maar gewoon schepijs van de italiaanquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had het nog nooit gehad dus ik nam nu de smaak wara ik iedereen altijd over hoor/zieen
maar ik vind het niet lekker
cooky dough en chunky nonkey ofzo
en zonde van mn geldquote:Op maandag 18 december 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet hoor, voor mij hoeft het ook niet echt. Doe maar gewoon schepijs van de italiaan
Cooky dough is lekkerquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had het nog nooit gehad dus ik nam nu de smaak wara ik iedereen altijd over hoor/zieen
maar ik vind het niet lekker
cooky dough en chunky nonkey ofzo
Ja, die troep is wel eng duurquote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en zonde van mn geldhad beter gewoon vanilleijs kunnen halen
Wees eens lief tegen dat meisje dat gelijk heeftquote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cooky dough is lekkerJij bent raar.
![]()
ik vind het enorm ranzigquote:Op maandag 18 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Cooky dough is lekkerJij bent raar.
![]()
Ik ben lief tegen mezelf.quote:Op maandag 18 december 2006 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees eens lief tegen dat meisje dat gelijk heeft![]()
Die had je niet zien aankomen he.quote:
Dat zijn alleen de videobanden. Probleem: ik heb geen videorecorder meer, die is kapot. Dus moet ik het met de collectie dvd's doen.quote:Op maandag 18 december 2006 19:52 schreef classpc het volgende:
Jag, wij moeten eens films kijken. Je hebt er een aantal goeie tussen staan
Nou ja, niet achter mekaar hoor. Hele middag over gedaan.quote:Op maandag 18 december 2006 20:01 schreef buzzer het volgende:
Hoi
Jeee, dat je die manderijnen allemaal achter elkaar door je keel krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |