ach gut.. *aai over de bol geeft..quote:Op maandag 18 december 2006 14:39 schreef arnold-d het volgende:
ik ben gevallen met de fiets...![]()
begon te glijden op een groffe steentjes wegdek.. doet pijn..om kwart voor 1 nog
opweg naar school
Hoi.............. ik zal maar niet herhalen, wat je schreef..quote:
De waarheid mag gewoon gezegd worden hoorquote:Op maandag 18 december 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoi.............. ik zal maar niet herhalen, wat je schreef..
Gaat ie?
Dat is de waarheid zoals jij m ziet.. de vraag is of het ook idd zo is..quote:Op maandag 18 december 2006 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De waarheid mag gewoon gezegd worden hoor
In dit geval echt wel hoorquote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is de waarheid zoals jij m ziet.. de vraag is of het ook idd zo is..
Goed..bronchitus gaat n stuk beter..heb geen pijn meer.. en voor de rest.. eigenlijk .. prima..meer dan..quote:Op maandag 18 december 2006 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In dit geval echt wel hoor
Maar verder gaat het wel goed eigenlijk ineens
En met jou?
Beter, dus je kuurtje helptquote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Goed..bronchitus gaat n stuk beter..heb geen pijn meer.. en voor de rest.. eigenlijk .. prima..meer dan..![]()
werk.. maar wel op halve kracht.. de rest bewaar ik voor leukere dingen..quote:Op maandag 18 december 2006 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter, dus je kuurtje helpt
Al weer aan het werk of toch nog even rust houden?
Nog wel even oppassen hoorquote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
werk.. maar wel op halve kracht.. de rest bewaar ik voor leukere dingen..![]()
ja hoor doe ik..quote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog wel even oppassen hoor
Wat voor leukere dingen?
Goed zoquote:Op maandag 18 december 2006 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ja hoor doe ik..
leukere dingen.. euhm.. recepten opzoeken, menu samenstellen, een dezer dagen wafels bakken..en zo meer..![]()
zoals fokkenquote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
werk.. maar wel op halve kracht.. de rest bewaar ik voor leukere dingen..![]()
Alks ik ze gebakken heb hoor je het wel....quote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed zo
WafelsWanneer kan ik er 1 komen ophalen
![]()
![]()
Hou ik je aanquote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alks ik ze gebakken heb hoor je het wel....![]()
juist.. maar niet teveel ... anders gaan jullie je aan me hechten..quote:
quote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
juist.. maar niet teveel ... anders gaan jullie je aan me hechten..![]()
hahahahaha.....lamaar..quote:
Maar ik doe het lekker niet...quote:
jij mag ook gerust vertellen waarom jij zo'n ontzettende....... bent hoor..quote:
Dat is terug te lezen in het vorige topic hoorquote:Op maandag 18 december 2006 15:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jij mag ook gerust vertellen waarom jij zo'n ontzettende....... bent hoor..![]()
Ja alleen omdat je iemand gemaild heb..quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is terug te lezen in het vorige topic hoor
Yep, alleen zit er mails tussen die toch net wat anders zijnquote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja alleen omdat je iemand gemaild heb..
So?
Ik mail mensen zo vaak..
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 18 december 2006 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, alleen zit er mails tussen die toch net wat anders zijn
Ik moet tot minimaal half 6, was niet echt vroeg vanochtend zeg maarquote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
Paar minuten??
Hoeveel moet je nog afmaken voor vandaag?
Had je je weer verslapen?quote:Op maandag 18 december 2006 16:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet tot minimaal half 6, was niet echt vroeg vanochtend zeg maar
eigen schuld dikke bult... nanananananaquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
eigen schuld dikke bult... nananananana![]()
hahahaha.. neuh.. ik dacht het niet..quote:Op maandag 18 december 2006 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cara toch, heb je niet per ongeluk een verkeerd pilletje gesnoept ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |