Die staat gewoon op Fok!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:10 schreef Jaguarized het volgende:
Ik kon geen thumbsup plaatje vinden op Google, alleen deze.
Net als de users in dit topic!quote:
Het kon erger: Finland, Finland en Finlan. Toen die eerste twee naar Finland gingen en ik vroeg het derde adres aan was het wel een beetje een opluchting om te zien dat die niet ook naar Finland gingquote:
iddquote:
Eindelijk!! Wat heb je gekocht?quote:oh ja,.... vava, ik heb gelushtdonderdag:Y
quote:Op zondag 17 december 2006 00:04 schreef Vava het volgende:
[..]
idden wat Vrolijk kerstfeest in het Fins is weet ik nu ook wel
ik had niet zo heul veel geld, enik moest puur toevallig in den bosch, dus ik had niet bar veel tijd en geld. 2 dingen dus maar: een stukje fresh farmacy (voor marcel) en een flesje tramp (voor mij) ik kreeg er ook nog een stukje cherry tree lane bij en een stukje ooh la laquote:[..]
Eindelijk!! Wat heb je gekocht?
quote:Op zondag 17 december 2006 00:30 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
een stukje fresh farmacy (voor marcel)
quote:Op zondag 17 december 2006 11:44 schreef Fannetje het volgende:
Wat heeft iedereen toch met dat Lush? Ik woon nog wel in Den Bosch en heb er niets van in huis
Saai he, zondag, wat post betreft. Ik moet nog wel wat kaarten schrijvenquote:
Ik moet er toch maar eens iets gaan kopen dan... aanraders?quote:Op zondag 17 december 2006 12:05 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
Het is (bijna) allemaal erg lekker spul!![]()
Olive Branch showergel en als je een bad hebt, Happy Pill en Pop in the bathquote:Op zondag 17 december 2006 13:10 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik moet er toch maar eens iets gaan kopen dan... aanraders?
Nee helaas, geen badquote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Olive Branch showergel en als je een bad hebt, Happy Pill en Pop in the bathverder is alles wat Muck gekocht heeft wel aan te raden!
Gefeliciteerd Qtpi
quote:
preciesquote:Op zondag 17 december 2006 00:50 schreef Vava het volgende:
Wel een paar heerlijke dingen dusOoh La La is zeker lekker!! Vooral 's avonds!
quote:Op zondag 17 december 2006 13:33 schreef Allan24 het volgende:
Voor ik het vergeet:
QTPi, gefeliciteerd met je verjaardag!![]()
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Vava het volgende:
[..]
Olive Branch showergel en als je een bad hebt, Happy Pill en Pop in the bathverder is alles wat Muck gekocht heeft wel aan te raden!
Gefeliciteerd Qtpi
Dankjulliewel allemaal lieve schattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |