quote:Cleveland Steam Plate
The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
Ja.... want zijn nu een stelletje watjes...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef Djensen het volgende:
Voor de OP: Paul Kellerman kan bij de achtervolgers (en eventueel kan 'Kim' daarzo toegevoegd worden')
Henry Pope kan er toch denk ik wel uit..
Verder, mijn gedachtespinsel voor de komende 2 episodes tot de break: De cliffhanger wordt dat Scofield Mahone doodschiet, en daardoor zelf een beetje door gaat draaien. Hij moet Mahone wel doodschieten want anders gaat zijn broer dood o.i.d.
Dan gaat The Company past echt goed achter Scofield en Co aan en wordt het echt hard tegen hard!
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhoudenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef Djensen het volgende:
Voor de OP:
Zowieso, als zij het oil noemen, hoe kan het dan suikerwater zijn volgens de ander eigenlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 12:06 schreef tonks het volgende:
Ik dacht zelf dat het van die flesjes waren die je met het aas mee gooit en dan open gaan en dan een zoete smaak en geur afgeven zodat er vissen op af komen. Ik verstond ook fish oil ofzo?
Kan ik gewoon dingen toevoegen/aanpassen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhouden
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Kan ik gewoon dingen toevoegen/aanpassen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb niets toe te voegen aan dit topic.
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 12:58 schreef BobbyJames het volgende:
Zou Haywire al op weg zijn op zn vlot?
Zit altijd met spanning te wachten of hij even voorbij komt ..Miscchien in aflevering 12?
Volgens mij hebben ze dat niet laten zien om het spannend te houden..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
waar haalde t-bag nou dat lokatie-ding vandaan? een navy army store ofzo zei hij, maar wanneer is hij daar dan geweest?
Die gek mag wel weer eens langskomenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezien![]()
die gast is ook brilliant acteur he, komt het snel realistisch overquote:Op woensdag 15 november 2006 15:08 schreef Razor21 het volgende:
Even een beetje offtopic hoe hebben ze dat oog van T-Bag zo gesminkt (wat een kut woord om te schrijven).
ziet er best realistisch uit..![]()
quote:
Het hoorde toch iets van glycerine te zijn? Dat is heel zoet dacht ikquote:Op woensdag 15 november 2006 13:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhouden
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break
[..]
Zowieso, als zij het oil noemen, hoe kan het dan suikerwater zijn volgens de ander eigenlijk![]()
Maar ik heb het nog even nageluisterd:
'Fishing reel oil' noemt de verkoper het en Michael noemt het daarna ook 'reel oil'
De enige manier waardoor die mexicaan dan ineens suikerwater kan proeven is als michael de inhoud heeft veranderd, maar dat was helemaal niet nodig, aangezien die reel oil er al doorzichtig uitzag.
Volg jij nu NL en USA?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat oog was echt ranzig ja. T-Bag gaat er echt steeds verrotter uitzien
[afbeelding]
Yup. Ik heb alles t/m de USA uitzendingen gezien. Maar ik vind het ook tof om gewoon mee te doen in dat andere topic, maar pas er uiteraard wel op dat ik er geen spoilers plaats.quote:
Ik zat erover te twijfelen om het fragment op te nemen (waar Kellerman het dus echt zegt) en het te antwoorden op Prison Break NL #11 - Hi, I’m Sara and I’m an addict. onder het mom van "Kijk mij eens goed zijn met audiomanipulatiesoftware"quote:Op woensdag 15 november 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yup. Ik heb alles t/m de USA uitzendingen gezien. Maar ik vind het ook tof om gewoon mee te doen in dat andere topic, maar pas er uiteraard wel op dat ik er geen spoilers plaats.
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer normaal naar Family Guy kijken.
[afbeelding]
SPOILER: Next epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T-Bagquote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Zo lijkt hij wel een beetje op die dude uit Star Warsquote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Michael zei toch alleen dat ze elkaar al eens hadden ontmoet?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:36 schreef biggetje het volgende:
aangezien die pa van hen dus niet de pa blijkt te zijn (als ik Michael mag geloven).
Inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 17:43 schreef crossover het volgende:
Michael zei toch alleen dat ze elkaar al eens hadden ontmoet?
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:36 schreef nubie het volgende:
Waarom zou hij dat olie gedoe er niet uit kunnen halen en er suikerwater in doen?
Alleen hij heeft zich ooit als iemand anders voorgedaan, aangezien Micheal hem herkent.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
het is wel de vader.
Maar Michael werd zo ongelofelijk hysterisch!quote:
Zou dus zo eruit zien:quote:Op woensdag 15 november 2006 17:53 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nieuwe OP gemaakt... check hem hierzooo
Ik heb de afbeeldingen allemaal opnieuw gemaakt en de personage's up to date gemaakt... ook zijn er nu titels in prison break style.
Ben er de hele middag ongeveer mee bezig geweest... goede foto's zoeken![]()
Je bent het hartje bij de foto van sara vergeten!quote:Op woensdag 15 november 2006 17:53 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nieuwe OP gemaakt... check hem hierzooo
Ik heb de afbeeldingen allemaal opnieuw gemaakt en de personage's up to date gemaakt... ook zijn er nu titels in prison break style.
Ben er de hele middag ongeveer mee bezig geweest... goede foto's zoeken![]()
Dat was volgens mij alleen in het NL topic!!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bent het hartje bij de foto van sara vergeten!
Probeer hem hieruit te kopieren...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg em zo als ik em copy-past van de wiki, ik kan mn OP nu nog aanpassen![]()
Winterstop is na ep13.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef garfield_rules het volgende:
Wanneer was nu die winterstop?
en hoe zou het nu aflopen met Sarah?
Dat vind ik zowiezo leuk als lincoln begint te vechten, dat is gewoon no-nonsense beukenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:21 schreef ukga het volgende:
altijd leuk, Lincoln rost die gast die hem wilt schieten 4 x vol op zn hoofd. Zelf Tyrone Spong gaat dan knock out, maarja.
12.quote:
13quote:
Dit vindt Google Earth ervan:quote:Op woensdag 15 november 2006 22:01 schreef JaFFe het volgende:
Is er iemand die de coordinaten in google earth heeft ingevoerd? Lijkt me echt iets voor trouwe fans.
Ik hoop dat ze niet doodgaat, maar die kansen zijn klein vrees ik...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef garfield_rules het volgende:
Wanneer was nu die winterstop?
en hoe zou het nu aflopen met Sarah?
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef reconnect het volgende:
SaraWat wilde Geary nou precies doen met die meisjes?
dat vatte ik niet helemaal
dan weet ik het alquote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.
behoorlijk smerig jaquote:The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
KIMquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Suerte het volgende:
Ik vind die Chinees maar een enge man![]()
![]()
Staat nog in de OP ookquote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef reconnect het volgende:
SaraWat wilde Geary nou precies doen met die meisjes?
dat vatte ik niet helemaal
Is mij geen eens opgevallenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:21 schreef Mikani het volgende:
Wat ik ook wel goed vond, was dat schilderij van die kraanvogels op die hotelkamer waar Kellerman met Sarah was.
Hij herkende hem toch ook van het moment dat Burrows werd geexicuteerd. Zag ie die, zoals nu blijkt, vader van hun toch bij het 'publiek' staan.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef biggetje het volgende:
[..]
Maar Michael werd zo ongelofelijk hysterisch!Het kwam bij mij echt over als een man die hij herkent van een verschrikkelijke gebeurtenis ofzo. Hij werd er in ieder geval niet blij van
Wat is er mee dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:21 schreef Mikani het volgende:
Wat ik ook wel goed vond, was dat schilderij van die kraanvogels op die hotelkamer waar Kellerman met Sarah was.
Een antropomorfische kraanvogel zelfs!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Willie Wortel is toch een kraanvogel
nee nee Lincoln zelf herkende hem toen ie in de stoel zatquote:Op donderdag 16 november 2006 08:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij herkende hem toch ook van het moment dat Burrows werd geexicuteerd. Zag ie die, zoals nu blijkt, vader van hun toch bij het 'publiek' staan.
Die gast speelt het ook goedquote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef Jivis het volgende:
Erg goede aflevering dit keer, spanning zat er goed in.
En ik haat die Kim met z'n kutgrijns
een op de mens gelijkend!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een antropomorfische kraanvogel zelfs!
OTquote:
Ik heb nog een hele doos vol kraanvogeltjes staanquote:Op donderdag 16 november 2006 17:17 schreef Miguel het volgende:
De echte fanatiekelingen hebben hier 25 topics ofzo zelfs hun eigen kraanvogeltjes zitten vouwen
Hoi Visjequote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele doos vol kraanvogeltjes staan![]()
Mooi, ik erger me dood aan dat holiday season en alle andere breaks.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.Tweener
http://www.onlineklas.nl/(...)igamikraanvogel.htmlquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Is ergens een vouwschema te vinden voor dat kraanvogelding?
Eey Suartequote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef Suerte het volgende:
[..]
Hoi Visje![]()
Wat ga je doen met de kraanvogeltjes?
![]()
Hoe kleiner het papiertje hoe ingewikkelder het wordt.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens mij zagen die van scofield er wat ingewikkelder uit toch
Goed nieuwsquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.Tweener
Neej, jij bent gezelligquote:Op donderdag 16 november 2006 18:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
![]()
btw, dat Tweener gedoe begint zwaar irritant te worden![]()
![]()
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Waarom zit je nou te happen dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, jij bent gezellig.. Wees blij dat ik het nieuws post, voor een beetje niveau in dit topic
![]()
Goed nieuws. Dus heel lang hoeven we niet te wachten.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.
Waarom zou je überhaupt die stomme kraanvogels willen maken?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef jovink het volgende:
vieze kut kraanvogelkom niet verder als stap 2
Mahone is gewoon slim. Hij kijkt die tatoo toevallig op z'n kop en ziet dat het nummers zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef sjeppert het volgende:
en opeens....op de kop gelezen en daaruit afleiden dat het coordinaten zijn
achja ik zie het maar door de vingers
die ie ziet dat het nummers zijn okquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Mahone is gewoon slim. Hij kijkt die tatoo toevallig op z'n kop en ziet dat het nummers zijn.
Dat is best logisch vind ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef sjeppert het volgende:
[..]
die ie ziet dat het nummers zijn ok
maar meteen aan coordinaten denken
Dat is toch logisch? Als je zoveel nummers bij elkaar hebt dan denkje imo eerst aan coördinaten. En hij wist het overigens niet zeker. Hij liet het eerst controleren enzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef sjeppert het volgende:
[..]
die ie ziet dat het nummers zijn ok
maar meteen aan coordinaten denken
von wel jammer dat je dat stukje net niet zagquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Ep.11 ook eindelijk bekeken.
Was weer spannend.
Vraag me af wat er met Sarah gaat gebeuren.
En ik zat net even een late-nightsnack naar binnen te werken op het moment dat T-bag zijn hand eraf scheurde.
Hehe ja, lelijk indd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef ukga het volgende:
[..]
von wel jammer dat je dat stukje net niet zag
Wel raar dat zn hand eerst vast zat met een tierap om de verwarming, en daarna lag de hand achter de verwarming mét de tierap om het stukje pols![]()
Er belt iemand aan, Kellermand doet de deur open. Komt weer terug en Sarah is weg... wedden?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef J0sT het volgende:
[..]
Hehe ja, lelijk indd.
Sarah bijt Kellermans ballen eraf.
Beetje van mezelf en een beetje van de trailerquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef J0sT het volgende:
omgie.. Zelf verzonnen? Of heb je toevallig de trailer gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puurheid zonder vergankelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:25 schreef miss-scofield het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef biggetje het volgende:
OMG, wat is DIT nu weer...
euhm, ik weet niet of dit onder een spoiler valt of niet, dus voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
na ep13.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:55 schreef Geqxon het volgende:
Is de winterbreak niet na episode 12 al?
Verder verwacht ik dat ep13 eindigt met een enorme cliffhanger.![]()
![]()
gohquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
na ep13.
Verder verwacht ik dat ep13 eindigt met een enorme cliffhanger.![]()
![]()
cliffhanger is bekend na het zien van de promopics van episode 13quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
na ep13.
Verder verwacht ik dat ep13 eindigt met een enorme cliffhanger.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Ik denk dat er een andere cliffhanger zal zijn. Ik bedoel ze zullen echt niet het einde laten zien in de promo pics.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
cliffhanger is bekend na het zien van de promopics van episode 13![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
cliffhanger is bekend na het zien van de promopics van episode 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]Staat ook op Spoilerfix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oe een week na 24quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
!
![]()
zo ik ben ook weer bij had vanaf alf 8 niet meer gekeken.
Dus gister tot 11 gekeken, om 4.15 er door gaan slapen hehe
hoeveel afleveringen komen er nog dit seizoen ?
is wel erg spannend zeg![]()
Seizoen 1 had er 22, dus ik denk dat we nu ongeveer op de helft zitten met seizoen 2.quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel afleveringen komen er nog dit seizoen ?Amen.![]()
Want nadat ik 8,9,10 en 11 heb gekeken achter elkaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Seizoen 1 had er 22, dus ik denk dat we nu ongeveer op de helft zitten met seizoen 2.
zie ik veel flashbacks en lijkt het einde te komen
wat een geweldige terugkeer van die vader he, elke keer word ik nog verrast![]()
Over twee weken komt er een pauze. Op 22 jan begint deel 2 van seizoen 2.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Want nadat ik 8,9,10 en 11 heb gekeken achter elkaar
zie ik veel flashbacks en lijkt het einde te komen![]()
![]()
Hoe heet de episode die het laatst is geweest?I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
Bolshoi Boozequote:Op zaterdag 18 november 2006 14:08 schreef El_Rolando het volgende:
Hoe heet de episode die het laatst is geweest?![]()
![]()
Ah oke, dan loop ik 1 aflevering achter.quote:I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
Wow....als die spoilers echt waar zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.spoilerfix.com/prison.php![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:39 schreef Clyde_Frog het volgende:
Was Sucre ook zo slim om in 'Bolshoi Booze' de coordinaten te zien ?Het zal wel.
![]()
Oke dan, ik vermaak me nu ook erg met Jericho en ik ga Heroes ook volgen + Day Breakquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Over twee weken komt er een pauze. Op 22 jan begint deel 2 van seizoen 2.
Amerikaanse series zijn vet![]()
Toch mis ikTweener
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Tweener was wel goed hoor, jammer dat T-Bag er nog in zit, begint wel nep te worden met zn hand, en dan nog iemand vermoorden zeker pff![]()
Tweener was idd goed, maar die Tweener posts worden irritant.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Tweener was wel goed hoor, jammer dat T-Bag er nog in zit, begint wel nep te worden met zn hand, en dan nog iemand vermoorden zeker pff![]()
Tweener heeft echt alles wat hij moest doen verneukt, het enige goede wat hij deed was (deze keer) niets vertellen. Hoe de fuck kan die gast nou weer een held zijn?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef planethugo het volgende:
tweener is een rat, eens een rat altijd een rat![]()
![]()
bronquote:Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session.![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
helemaal geen break zou erg tof zijn❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Inderdaad zeg! Hopen maar...quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
helemaal geen break zou erg tof zijn![]()
Je hebt twee breaks, winter en zomerbreak. Geen winterbreak betekend een extra lange zomerbreak.quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
helemaal geen break zou erg tof zijn![]()
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Aflevering 2.14 heet "John Doe"
hehe, grappig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijk![]()
![]()
hi![]()
Als ze nu doorgaan, gaan ze door tot het einde toch. in de zomer is het afgelopen. of is er een seizoen 3?quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt twee breaks, winter en zomerbreak. Geen winterbreak betekend een extra lange zomerbreak.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
No way en ik vond Tweener voor zijn heldendaad ook al tof btw.quote:
Hij was gewoon de normaalste van het stel.
Een jonge gast die veel pech had door op de verkeerde plaats te zijn.
Ik bedoel de gevangenis in. Anaal verkracht worden. vervolgens ontsnappen ,
Worden achtergelaten in een kofferbak geduwt worden. En dan uitendelijk vermoord worden door een tbs'er waar ze een geheime agent van gemaakt hebben. En dat allemaal omdat hij een honkball kaartje had gestolen.Mijn Snape wat doe je !
Nee dat allemaal omdat hij zo stom was om met bellick in zee te gaan in de gevangenis.
<--
Pink Panther = Tweener
Hond = AvocadoDat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijk![]()
![]()
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
op het laatst werd tweener even cool, maar topics volposten met tweeneraanbidposts is erg irritantquote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
No way en ik vond Tweener voor zijn heldendaad ook al tof btw.
Worden achtergelaten in een kofferbak geduwt worden. En dan uitendelijk vermoord worden door een tbs'er waar ze een geheime agent van gemaakt hebben. En dat allemaal omdat hij een honkball kaartje had gestolen.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Totaal mee eensquote:Op zondag 19 november 2006 18:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
op het laatst werd tweener even cool, maar topics volposten met tweeneraanbidposts is erg irritant![]()
![]()
Maar we zijn toch ook gestopt met alleen maarTweener
te posten ?
Mijn Snape wat doe je !
Gaatie weer hoor? Kan je ook nooit ophouden ofzo?quote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
te posten ?
![]()
Grappige jongemanquote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
te posten ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session.![]()
Is de vorige pagina al gepost... maar ik hoop dat het waar isquote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef magnifor het volgende:
Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session.![]()
![]()
Je las mijn post op GoTquote:Op zondag 19 november 2006 22:18 schreef magnifor het volgende:
Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session..
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Denk het nie hoorquote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
te posten ?
hi![]()
Ergens snap ik er eigenlijk geen zak van hoe FOX Prison Break vanaf aflevering 13 niet op break wil laten gaan... Ze zijn nu bezig met de opnames van aflevering 14 of 15.. de productie van het filmen alleen duurt al +/- 8 dagen en dan moet het nog gemonteerd worden... Dan gaan de uitzendingen toch hartstikke inlopen met de opnames lijkt mij.
Maar ik zal er wel finaal naast zitten ofzo
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Zij zal het wel overleven denk ik.quote:Op zondag 19 november 2006 23:12 schreef Mip1988 het volgende:
ik ben benieuwd hoe het afloopt met sara![]()
![]()
Lijkt me wel, maar kan haast niet.. ben benieuwd morgenquote:Op zondag 19 november 2006 23:15 schreef magnifor het volgende:
[..]
Zij zal het wel overleven denk ik.![]()
Overmorgen.quote:Op zondag 19 november 2006 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar kan haast niet.. ben benieuwd morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom denk ik dat er dus wel een break komt, maar dan een hele korte (in januari weer verder dus). dat stond geloof ik ook in dat nieuwsbericht (want er stond geloof ik meer in dan alleen het korte stukje dat er steeds uitgeknipt wordt en hier geplaatst wordt).quote:Op zondag 19 november 2006 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
Ergens snap ik er eigenlijk geen zak van hoe FOX Prison Break vanaf aflevering 13 niet op break wil laten gaan... Ze zijn nu bezig met de opnames van aflevering 14 of 15.. de productie van het filmen alleen duurt al +/- 8 dagen en dan moet het nog gemonteerd worden... Dan gaan de uitzendingen toch hartstikke inlopen met de opnames lijkt mij.
Maar ik zal er wel finaal naast zitten ofzo
even offtopic: wat een heerlijke avater heb jij
puurheid zonder vergankelijkheid![]()
Prisonbreakers, ook jullie zijn nodig -> FTR-Awards 2006[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
Overmorgen.die klik ik niet aan, maar nu lees ik hem tijdens het typen, wat is dat voor gaar iets een spoiler qouten en je kan de inhoud lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zo werkt dat gewoon. Al veel mensen hebben op die manier per ongeluk een spoiler gelezen.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:Nee, ze gaan niet allemaal dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij vindt zo iemand tof, ik vind zo iemand een loserquote:Op zondag 19 november 2006 17:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
No way en ik vond Tweener voor zijn heldendaad ook al tof btw.
Worden achtergelaten in een kofferbak geduwt worden. En dan uitendelijk vermoord worden door een tbs'er waar ze een geheime agent van gemaakt hebben. En dat allemaal omdat hij een honkball kaartje had gestolen.![]()
![]()
Niemand die haywire trouwens nog mist
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ben eerder benieuwd wat er precies met Sarah gaat gebeurenquote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef miss-scofield het volgende:
Morgen weer!!
Ben echt benieuwd naar dat alles rond hun vader!!
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !![]()
Die zal het wel overleven denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd wat er precies met Sarah gaat gebeuren![]()
![]()
![]()
ofniet
misschien hebben ze die blonde erin geschreven zodat sarah dood kon
maar zal wel niet idd, al ging veronica ook vrij makkelijk dood terwijl ze toch een seizoen lang belangrijk leek![]()
Lijkt me stug dat ze zomaar de verhaallijn afbreken tussen Michael en Sara. ik denk dat zij nog te belangrijk is voor de serie om eruit geschreven te worden.puurheid zonder vergankelijkheid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:59 schreef magnifor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 3 uurtjuhs!!!![]()
, dat betekent voor mij : nog ff snel 4 aflevering van 24 kijken. Ben 2 weken geleden begonnen met downloaden.. ben nu bij S03E10..
een ontzettend goede serie, maar mijn nr 1 blijft toch Prison Break..
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!![]()
35 minuten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:26 schreef MMaRsu het volgende:
Hoelang nog?We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.![]()
Oh shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
Oh shit...En weer eens met mijn zatte kop een spoiler gelezen die ik niet wilde lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dalijk maar eens ep 12 downloaden![]()
![]()
Hele goede nieuwe afl.
Met een enorme cliffhanger!!!"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
Ga vanavond kijken tot die tijd kom ik hier even niet meer...quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:11 schreef Jay_Snake het volgende:
Hele goede nieuwe afl.
Met een enorme cliffhanger!!!
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Ik ook... nu wil ik niet meer kijken!quote:Op dinsdag 21 november 2006 05:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En weer eens met mijn zatte kop een spoiler gelezen die ik niet wilde lezen![]()
![]()
![]()
Hij staat aan!
I ♥ PB![]()
Goede cliffhanger...Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Aaaaaaaaahquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:05 schreef Fendy het volgende:
Goede cliffhanger...
Kan niet wachten tot volgende week![]()
![]()
Ik ben benieuwd, ga vanavond kijken![]()
En dit topic dus vandaag niet meer lezen...* I intend to live forever, so far so good! *![]()
Hij had wel gelijk... Today, we stop running
Nu weten we ook meteen waar seizoen 3 over zal gaan. Bellick die uit de bajes moet ontsnappen
Misschien viel het me nu pas op, maar Mrs. Franklin zag goed uit zo 'on the run'![]()
![]()
Vond je??? nou ik wil er dood nog niet opliggen.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:22 schreef Miguel het volgende:
Hij had wel gelijk... Today, we stop running
Nu weten we ook meteen waar seizoen 3 over zal gaan. Bellick die uit de bajes moet ontsnappen
Misschien viel het me nu pas op, maar Mrs. Franklin zag goed uit zo 'on the run'
Verder een supergoede aflevering! maar...........helaas geenT-Bag
![]()
en... Waar tha fuck blijft Haywire???,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!![]()
Hehe vond de voorspelbaarheid vandaag wel errug groot.... natuurlijk werd de vader van Michael neergeschoten en overleefde het niet, natuurlijk gingen Michael en Burrows niet op het vliegtuig mee, maar goed desondanks zeer vermakelijk. Kellerman zal niet lang meer meedoen denk ik enne.... als Sarah nou even doorging met dat strijkijzer dan was het afgelopen met Kellerman maar nee mevr moet zo nodig weer uit het raam springen![]()
Na die grote cliffhanger ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren.... ze kunnen imo niet zomaar in de gevangenis belanden.... er zal iets moeten gebeuren......![]()
Prison Break Season 3: Scofield en Burrows die samen met Bellick ontsnappen?![]()
![]()
Het seizoen is toch nog lang niet afgelopen? Vanwaar al die speculaties over seizoen 3 dan?
Toffe ep, maar beetje belachelijk dat die Mexicaan Scofield verraad.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Het seizoen is weer op niveau zeg man wat spannend![]()
Alleen jammer van C-note die hadden ze er best uit kunnen schrijven.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Supercliffhanger, dat belooft wat voor volgende week!
Kellerman wordt denk ik juist een onwijs belangrijke character en gaat ook veel meer tegen de company werken..Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.![]()
W00.. super clifhanger idd..
Episode 13 foto's --> http://www.youtube.com/watch?v=s_bezmz1ERU !! The Killing Box.." toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "![]()
Hoezo belachelijk, zo hadden helemaal geen connecties me die mexicaan, niets hield hem tegen om hun te verraden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het seizoen is toch nog lang niet afgelopen? Vanwaar al die speculaties over seizoen 3 dan?
Toffe ep, maar beetje belachelijk dat die Mexicaan Scofield verraad.![]()
Goede episode! Beetje voorspelbaar inderdaad, maar de spanning zit er goed inJa inderdaad, viel mij ook nu pas op. Ze is mn vervanging voor Nikaquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:22 schreef Miguel het volgende:
Misschien viel het me nu pas op, maar Mrs. Franklin zag goed uit zo 'on the run'
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!![]()
Ik ben benieuwd hoe het met Bellick afloopt, hij zal denk ik niet meer veel te zien zijn.I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:17 schreef MrD het volgende:
W00.. super clifhanger idd..
Episode 13 foto's --> http://www.youtube.com/watch?v=s_bezmz1ERU !! The Killing Box..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Das ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:25 schreef BobbyJames het volgende:
Goede episode! Beetje voorspelbaar inderdaad, maar de spanning zit er goed in
[..]
Ja inderdaad, viel mij ook nu pas op. Ze is mn vervanging voor Nika![]()
![]()
![]()
niemand nog een bewegende promo gevonden.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik denk dat ALS ze bij het politiebureau aankomen dat iemand van het clubje van de vader van link&mike ze er wel uit krijgt.![]()
Helaasch....wellicht op dat amexdingsite?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef Dos37 het volgende:
niemand nog een bewegende promo gevonden.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Wow, wat een aflevering. Een van de beste tot nu toe imo. Zeer waarschijnlijk komt er net de politie aan ofzo zodat Mahone niet de kans krijgt om die twee dood te schieten.
Laat ep13 maar komen.
Vandaag is weten we dus wie die twee personages waren die dood gingen:
Geary (non-major)
En de vader (major)
Hopelijk gaan er niet meer mensen dood. Wordt niet leuk meer.![]()
Avocado komt terug in de volgende episode.Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
O jeesh, dat ziet er spannend uit!I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you![]()
Ze had notabene zijn pistool met geluiddemper ook zo voor het pakken toen ze hem aan het bewerken was met dat strijkijzer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef RenzoBrad het volgende:
Hehe vond de voorspelbaarheid vandaag wel errug groot.... natuurlijk werd de vader van Michael neergeschoten en overleefde het niet, natuurlijk gingen Michael en Burrows niet op het vliegtuig mee, maar goed desondanks zeer vermakelijk. Kellerman zal niet lang meer meedoen denk ik enne.... als Sarah nou even doorging met dat strijkijzer dan was het afgelopen met Kellerman maar nee mevr moet zo nodig weer uit het raam springen![]()
Leuke cliffhanger wel verder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
die cliffhanger O MY GOD !
Weer een super aflevering !
Het gaat nog leuk worden voor Bellick![]()
[ Bericht 51% gewijzigd door Lief-visje op 21-11-2006 17:54:42 ]Sometimes people write the things that they can't say !
Dat was inderdaad de vader van linc en michaelquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
wie lag er nou in dat graf? mic en lincoln hun vader?
Dan graven ze best snel met hun handen
Sometimes people write the things that they can't say !
Tweener, nou goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
wie lag er nou in dat graf??
hi![]()
Ja als we overal op gaan lettenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
Dan graven ze best snel met hun handen![]()
![]()
![]()
Heb je gelijk in ..Nika ftw!quote:
Heb jij gezien hoe lang ze er over gedaan hebben dan?quote:Netjes langs de pijpen ..niet te groen!![]()
Daarom lag er ook een stapel stenen, omdat ze niet gegraven hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
Dan graven ze best snel met hun handen![]()
Ze hebben het lijk op de grond neergelegd en vervolgens stenen er op gelegd
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/![]()
Dat vond ik ook jammer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
En natuurlijk ligt er "toevallig" een krant bij de apotheeker
Heb jij nog ergens die smiley van mij?Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Waarom zou er geen krant liggen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
En natuurlijk ligt er "toevallig" een krant bij de apotheekerHet ging over 3 uit de 8 most wanted men in America in een vliegtuigje, natuurlijk zijn ze er dan snel bij!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:04 schreef ukga het volgende:
de straaljager door mahone was ook snel van de partij
En ik weet niet of jij weet hoe hard een straaljager gaat?![]()
Vond het alleen een beetje vaag van die mexicaan. Eerst verteld hij michael waar het vliegtuig wel echt vertrekt ipv de valse info die hij eerst gaf, daarna verlinkt hij hem alsnog...Please sir. When moon? When Mustang?![]()
ja omdat ie op die manier een deal wilt sluiten met de politie dat ze zijn aanklachten laten vallen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Rossdale het volgende:
Vond het alleen een beetje vaag van die mexicaan. Eerst verteld hij michael waar het vliegtuig wel echt vertrekt ipv de valse info die hij eerst gaf, daarna verlinkt hij hem alsnog...![]()
Ik vond alles met C-note erg tegenvallen, zeer voorspelbaar allemaal, het einde is wel heel vet.
Bij die preview van volgende week zeggen ze dat het voorlopig weer de laatste aflevering is
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Geinige ep, maar dat gedoe dat Bellick verdachte is van de moord op Roy slaat nergens op. Hij was in het ziekenhuis, hij kwam notabene net naar buiten lopen toen Roy vermoord binnen kwam. Wat sowieso al gek is, volgens mij worden dode mensen naar een mortuarium gebracht.
2000 light years from home![]()
Goede aflevering, maar je had wel 't idee dat ze nog wat spanning op willen bouwen voor de volgende aflevering![]()
Dacht trouwens dat dit de mid-season finale was, is volgende week pas. Valt mee.2000 light years from home![]()
Royquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
Geinige ep, maar dat gedoe dat Bellick verdachte is van de moord op Roy slaat nergens op. Hij was in het ziekenhuis, hij kwam notabene net naar buiten lopen toen Roy vermoord binnen kwam. Wat sowieso al gek is, volgens mij worden dode mensen naar een mortuarium gebracht.
![]()
![]()
Plus kunnen ze gewoon na-checken wanneer hij Geary zn voicemail in heeft gesproken. Hij was toen toch gewoon in 't ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!![]()
Dikke plothole dus. Sucre wordt niet neergeschoten, als iemand doodgaat gaat het altijd dramatisch, en de spanning verspreid over 2 afleveringen is niet dramatisch genoeg.
2000 light years from home![]()
Wat een vette shit weer die episode....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
Die laatsteZo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
paar posts maakZo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..![]()
ik welZo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: