Bolshoi Boozequote:Op zaterdag 18 november 2006 14:08 schreef El_Rolando het volgende:
Hoe heet de episode die het laatst is geweest?
Ah oke, dan loop ik 1 aflevering achter.quote:
Wow....als die spoilers echt waar zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.spoilerfix.com/prison.php
Jep.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:39 schreef Clyde_Frog het volgende:
Was Sucre ook zo slim om in 'Bolshoi Booze' de coordinaten te zien ?Het zal wel.
Oke dan, ik vermaak me nu ook erg met Jericho en ik ga Heroes ook volgen + Day Breakquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Over twee weken komt er een pauze. Op 22 jan begint deel 2 van seizoen 2.
Tweener was idd goed, maar die Tweener posts worden irritant.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Tweener was wel goed hoor, jammer dat T-Bag er nog in zit, begint wel nep te worden met zn hand, en dan nog iemand vermoorden zeker pff
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef planethugo het volgende:
tweener is een rat, eens een rat altijd een rat
bronquote:Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session.
Inderdaad zeg! Hopen maar...quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
helemaal geen break zou erg tof zijn
Je hebt twee breaks, winter en zomerbreak. Geen winterbreak betekend een extra lange zomerbreak.quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
helemaal geen break zou erg tof zijn
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Aflevering 2.14 heet "John Doe"
hehe, grappig
quote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijk![]()
![]()
Als ze nu doorgaan, gaan ze door tot het einde toch. in de zomer is het afgelopen. of is er een seizoen 3?quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt twee breaks, winter en zomerbreak. Geen winterbreak betekend een extra lange zomerbreak.
No way en ik vond Tweener voor zijn heldendaad ook al tof btw.quote:
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |