nee nee Lincoln zelf herkende hem toen ie in de stoel zatquote:Op donderdag 16 november 2006 08:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij herkende hem toch ook van het moment dat Burrows werd geexicuteerd. Zag ie die, zoals nu blijkt, vader van hun toch bij het 'publiek' staan.
Die gast speelt het ook goedquote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef Jivis het volgende:
Erg goede aflevering dit keer, spanning zat er goed in.
En ik haat die Kim met z'n kutgrijns
een op de mens gelijkend!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een antropomorfische kraanvogel zelfs!
OTquote:
Ik heb nog een hele doos vol kraanvogeltjes staanquote:Op donderdag 16 november 2006 17:17 schreef Miguel het volgende:
De echte fanatiekelingen hebben hier 25 topics ofzo zelfs hun eigen kraanvogeltjes zitten vouwen
Hoi Visjequote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele doos vol kraanvogeltjes staan![]()
Mooi, ik erger me dood aan dat holiday season en alle andere breaks.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.Tweener
http://www.onlineklas.nl/(...)igamikraanvogel.htmlquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Is ergens een vouwschema te vinden voor dat kraanvogelding?
Eey Suartequote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef Suerte het volgende:
[..]
Hoi Visje![]()
Wat ga je doen met de kraanvogeltjes?
![]()
Hoe kleiner het papiertje hoe ingewikkelder het wordt.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens mij zagen die van scofield er wat ingewikkelder uit toch
Goed nieuwsquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.Tweener
Neej, jij bent gezelligquote:Op donderdag 16 november 2006 18:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
![]()
btw, dat Tweener gedoe begint zwaar irritant te worden![]()
![]()
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Waarom zit je nou te happen dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, jij bent gezellig.. Wees blij dat ik het nieuws post, voor een beetje niveau in dit topic
![]()
Goed nieuws. Dus heel lang hoeven we niet te wachten.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.
Waarom zou je überhaupt die stomme kraanvogels willen maken?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef jovink het volgende:
vieze kut kraanvogelkom niet verder als stap 2
Mahone is gewoon slim. Hij kijkt die tatoo toevallig op z'n kop en ziet dat het nummers zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef sjeppert het volgende:
en opeens....op de kop gelezen en daaruit afleiden dat het coordinaten zijn
achja ik zie het maar door de vingers
die ie ziet dat het nummers zijn okquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Mahone is gewoon slim. Hij kijkt die tatoo toevallig op z'n kop en ziet dat het nummers zijn.
Dat is best logisch vind ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef sjeppert het volgende:
[..]
die ie ziet dat het nummers zijn ok
maar meteen aan coordinaten denken
Dat is toch logisch? Als je zoveel nummers bij elkaar hebt dan denkje imo eerst aan coördinaten. En hij wist het overigens niet zeker. Hij liet het eerst controleren enzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef sjeppert het volgende:
[..]
die ie ziet dat het nummers zijn ok
maar meteen aan coordinaten denken
von wel jammer dat je dat stukje net niet zagquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Ep.11 ook eindelijk bekeken.
Was weer spannend.
Vraag me af wat er met Sarah gaat gebeuren.
En ik zat net even een late-nightsnack naar binnen te werken op het moment dat T-bag zijn hand eraf scheurde.
Hehe ja, lelijk indd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef ukga het volgende:
[..]
von wel jammer dat je dat stukje net niet zag
Wel raar dat zn hand eerst vast zat met een tierap om de verwarming, en daarna lag de hand achter de verwarming mét de tierap om het stukje pols![]()
Er belt iemand aan, Kellermand doet de deur open. Komt weer terug en Sarah is weg... wedden?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef J0sT het volgende:
[..]
Hehe ja, lelijk indd.
Sarah bijt Kellermans ballen eraf.
Beetje van mezelf en een beetje van de trailerquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef J0sT het volgende:
omgie.. Zelf verzonnen? Of heb je toevallig de trailer gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puurheid zonder vergankelijkheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I ♥ PB
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:25 schreef miss-scofield het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:48 schreef biggetje het volgende:
OMG, wat is DIT nu weer...
euhm, ik weet niet of dit onder een spoiler valt of niet, dus voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
na ep13.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:55 schreef Geqxon het volgende:
Is de winterbreak niet na episode 12 al?
Verder verwacht ik dat ep13 eindigt met een enorme cliffhanger.![]()
![]()
gohquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
na ep13.
Verder verwacht ik dat ep13 eindigt met een enorme cliffhanger.![]()
![]()
cliffhanger is bekend na het zien van de promopics van episode 13quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
na ep13.
Verder verwacht ik dat ep13 eindigt met een enorme cliffhanger.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Ik denk dat er een andere cliffhanger zal zijn. Ik bedoel ze zullen echt niet het einde laten zien in de promo pics.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
cliffhanger is bekend na het zien van de promopics van episode 13![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:04 schreef sjeppert het volgende:
[..]
cliffhanger is bekend na het zien van de promopics van episode 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]Staat ook op Spoilerfix.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oe een week na 24quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
!
![]()
zo ik ben ook weer bij had vanaf alf 8 niet meer gekeken.
Dus gister tot 11 gekeken, om 4.15 er door gaan slapen hehe
hoeveel afleveringen komen er nog dit seizoen ?
is wel erg spannend zeg![]()
Seizoen 1 had er 22, dus ik denk dat we nu ongeveer op de helft zitten met seizoen 2.quote:Op zaterdag 18 november 2006 08:59 schreef jorienvdherik het volgende:
hoeveel afleveringen komen er nog dit seizoen ?Amen.![]()
Want nadat ik 8,9,10 en 11 heb gekeken achter elkaarquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Seizoen 1 had er 22, dus ik denk dat we nu ongeveer op de helft zitten met seizoen 2.
zie ik veel flashbacks en lijkt het einde te komen
wat een geweldige terugkeer van die vader he, elke keer word ik nog verrast![]()
Over twee weken komt er een pauze. Op 22 jan begint deel 2 van seizoen 2.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Want nadat ik 8,9,10 en 11 heb gekeken achter elkaar
zie ik veel flashbacks en lijkt het einde te komen![]()
![]()
Hoe heet de episode die het laatst is geweest?I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
Bolshoi Boozequote:Op zaterdag 18 november 2006 14:08 schreef El_Rolando het volgende:
Hoe heet de episode die het laatst is geweest?![]()
![]()
Ah oke, dan loop ik 1 aflevering achter.quote:I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.![]()
Wow....als die spoilers echt waar zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:27 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://www.spoilerfix.com/prison.php![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:39 schreef Clyde_Frog het volgende:
Was Sucre ook zo slim om in 'Bolshoi Booze' de coordinaten te zien ?Het zal wel.
![]()
Oke dan, ik vermaak me nu ook erg met Jericho en ik ga Heroes ook volgen + Day Breakquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Over twee weken komt er een pauze. Op 22 jan begint deel 2 van seizoen 2.
Amerikaanse series zijn vet![]()
Toch mis ikTweener
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Tweener was wel goed hoor, jammer dat T-Bag er nog in zit, begint wel nep te worden met zn hand, en dan nog iemand vermoorden zeker pff![]()
Tweener was idd goed, maar die Tweener posts worden irritant.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Tweener was wel goed hoor, jammer dat T-Bag er nog in zit, begint wel nep te worden met zn hand, en dan nog iemand vermoorden zeker pff![]()
Tweener heeft echt alles wat hij moest doen verneukt, het enige goede wat hij deed was (deze keer) niets vertellen. Hoe de fuck kan die gast nou weer een held zijn?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:55 schreef planethugo het volgende:
tweener is een rat, eens een rat altijd een rat![]()
![]()
bronquote:Fox is leaning toward running 22 consecutive episodes first-run of Prison Break this season straight through, choosing not to pull the series at the end of the November sweeps as it did last season, before bringing it back in March, Preston Beckman, executive vp, strategic program planning at Fox said today at the International Radio & Television Society breakfast session.![]()
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
helemaal geen break zou erg tof zijn❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
Inderdaad zeg! Hopen maar...quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
helemaal geen break zou erg tof zijn![]()
Je hebt twee breaks, winter en zomerbreak. Geen winterbreak betekend een extra lange zomerbreak.quote:Op zondag 19 november 2006 15:48 schreef __Saviour__ het volgende:
helemaal geen break zou erg tof zijn![]()
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:42 schreef Rossdale het volgende:
Aflevering 2.14 heet "John Doe"
hehe, grappig![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijk![]()
![]()
hi![]()
Als ze nu doorgaan, gaan ze door tot het einde toch. in de zomer is het afgelopen. of is er een seizoen 3?quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef Geqxon het volgende:
Je hebt twee breaks, winter en zomerbreak. Geen winterbreak betekend een extra lange zomerbreak.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
No way en ik vond Tweener voor zijn heldendaad ook al tof btw.quote:
Hij was gewoon de normaalste van het stel.
Een jonge gast die veel pech had door op de verkeerde plaats te zijn.
Ik bedoel de gevangenis in. Anaal verkracht worden. vervolgens ontsnappen ,
Worden achtergelaten in een kofferbak geduwt worden. En dan uitendelijk vermoord worden door een tbs'er waar ze een geheime agent van gemaakt hebben. En dat allemaal omdat hij een honkball kaartje had gestolen.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !![]()
Nee dat allemaal omdat hij zo stom was om met bellick in zee te gaan in de gevangenis.
<--
Pink Panther = Tweener
Hond = AvocadoDat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Grappig omdat 'lincoln' dezelfde acteur is als in de serie 'John Doe', of denk ik weer te moeilijk![]()
![]()
Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: