Waarom zou je überhaupt die stomme kraanvogels willen maken?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef jovink het volgende:
vieze kut kraanvogelkom niet verder als stap 2
Mahone is gewoon slim. Hij kijkt die tatoo toevallig op z'n kop en ziet dat het nummers zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:10 schreef sjeppert het volgende:
en opeens....op de kop gelezen en daaruit afleiden dat het coordinaten zijn
achja ik zie het maar door de vingers
die ie ziet dat het nummers zijn okquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Mahone is gewoon slim. Hij kijkt die tatoo toevallig op z'n kop en ziet dat het nummers zijn.
Dat is best logisch vind ik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef sjeppert het volgende:
[..]
die ie ziet dat het nummers zijn ok
maar meteen aan coordinaten denken
Dat is toch logisch? Als je zoveel nummers bij elkaar hebt dan denkje imo eerst aan coördinaten. En hij wist het overigens niet zeker. Hij liet het eerst controleren enzo.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:28 schreef sjeppert het volgende:
[..]
die ie ziet dat het nummers zijn ok
maar meteen aan coordinaten denken
von wel jammer dat je dat stukje net niet zagquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
Ep.11 ook eindelijk bekeken.
Was weer spannend.
Vraag me af wat er met Sarah gaat gebeuren.
En ik zat net even een late-nightsnack naar binnen te werken op het moment dat T-bag zijn hand eraf scheurde.
Hehe ja, lelijk indd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:13 schreef ukga het volgende:
[..]
von wel jammer dat je dat stukje net niet zag
Wel raar dat zn hand eerst vast zat met een tierap om de verwarming, en daarna lag de hand achter de verwarming mét de tierap om het stukje pols![]()
Er belt iemand aan, Kellermand doet de deur open. Komt weer terug en Sarah is weg... wedden?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef J0sT het volgende:
[..]
Hehe ja, lelijk indd.
Sarah bijt Kellermans ballen eraf.
Beetje van mezelf en een beetje van de trailerquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:10 schreef J0sT het volgende:
omgie.. Zelf verzonnen? Of heb je toevallig de trailer gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |