nee nee Lincoln zelf herkende hem toen ie in de stoel zatquote:Op donderdag 16 november 2006 08:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij herkende hem toch ook van het moment dat Burrows werd geexicuteerd. Zag ie die, zoals nu blijkt, vader van hun toch bij het 'publiek' staan.
Die gast speelt het ook goedquote:Op donderdag 16 november 2006 13:24 schreef Jivis het volgende:
Erg goede aflevering dit keer, spanning zat er goed in.
En ik haat die Kim met z'n kutgrijns
een op de mens gelijkend!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een antropomorfische kraanvogel zelfs!
OTquote:
Ik heb nog een hele doos vol kraanvogeltjes staanquote:Op donderdag 16 november 2006 17:17 schreef Miguel het volgende:
De echte fanatiekelingen hebben hier 25 topics ofzo zelfs hun eigen kraanvogeltjes zitten vouwen
Hoi Visjequote:Op donderdag 16 november 2006 18:05 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ik heb nog een hele doos vol kraanvogeltjes staan![]()
Mooi, ik erger me dood aan dat holiday season en alle andere breaks.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.Tweener
http://www.onlineklas.nl/(...)igamikraanvogel.htmlquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Is ergens een vouwschema te vinden voor dat kraanvogelding?
Eey Suartequote:Op donderdag 16 november 2006 18:19 schreef Suerte het volgende:
[..]
Hoi Visje![]()
Wat ga je doen met de kraanvogeltjes?
![]()
Hoe kleiner het papiertje hoe ingewikkelder het wordt.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens mij zagen die van scofield er wat ingewikkelder uit toch
Goed nieuwsquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.Tweener
Neej, jij bent gezelligquote:Op donderdag 16 november 2006 18:37 schreef Haunter het volgende:
[..]
Goed nieuws![]()
![]()
btw, dat Tweener gedoe begint zwaar irritant te worden![]()
![]()
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Waarom zit je nou te happen dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:43 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Neej, jij bent gezellig.. Wees blij dat ik het nieuws post, voor een beetje niveau in dit topic
![]()
Goed nieuws. Dus heel lang hoeven we niet te wachten.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:18 schreef Linc_The_Sink het volgende:
(Nov. 15th: NO Hiatus for Prison Break: FOX has announced that they will be shortening Prison Break's hiatus and instead of returning next March, it will tentatively be returning on Monday, January 22, 2007; one week after the premiere of 24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |