Probeer hem hieruit te kopieren...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg em zo als ik em copy-past van de wiki, ik kan mn OP nu nog aanpassen![]()
Winterstop is na ep13.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef garfield_rules het volgende:
Wanneer was nu die winterstop?
en hoe zou het nu aflopen met Sarah?
Dat vind ik zowiezo leuk als lincoln begint te vechten, dat is gewoon no-nonsense beukenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:21 schreef ukga het volgende:
altijd leuk, Lincoln rost die gast die hem wilt schieten 4 x vol op zn hoofd. Zelf Tyrone Spong gaat dan knock out, maarja.
12.quote:
13quote:
Dit vindt Google Earth ervan:quote:Op woensdag 15 november 2006 22:01 schreef JaFFe het volgende:
Is er iemand die de coordinaten in google earth heeft ingevoerd? Lijkt me echt iets voor trouwe fans.
Ik hoop dat ze niet doodgaat, maar die kansen zijn klein vrees ik...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef garfield_rules het volgende:
Wanneer was nu die winterstop?
en hoe zou het nu aflopen met Sarah?
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef reconnect het volgende:
SaraWat wilde Geary nou precies doen met die meisjes?
dat vatte ik niet helemaal
dan weet ik het alquote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.
behoorlijk smerig jaquote:The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
KIMquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Suerte het volgende:
Ik vind die Chinees maar een enge man![]()
![]()
Staat nog in de OP ookquote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef reconnect het volgende:
SaraWat wilde Geary nou precies doen met die meisjes?
dat vatte ik niet helemaal
Is mij geen eens opgevallenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:21 schreef Mikani het volgende:
Wat ik ook wel goed vond, was dat schilderij van die kraanvogels op die hotelkamer waar Kellerman met Sarah was.
Hij herkende hem toch ook van het moment dat Burrows werd geexicuteerd. Zag ie die, zoals nu blijkt, vader van hun toch bij het 'publiek' staan.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef biggetje het volgende:
[..]
Maar Michael werd zo ongelofelijk hysterisch!Het kwam bij mij echt over als een man die hij herkent van een verschrikkelijke gebeurtenis ofzo. Hij werd er in ieder geval niet blij van
Wat is er mee dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:21 schreef Mikani het volgende:
Wat ik ook wel goed vond, was dat schilderij van die kraanvogels op die hotelkamer waar Kellerman met Sarah was.
Een antropomorfische kraanvogel zelfs!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Willie Wortel is toch een kraanvogel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |