quote:Cleveland Steam Plate
The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
Ja.... want zijn nu een stelletje watjes...quote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef Djensen het volgende:
Voor de OP: Paul Kellerman kan bij de achtervolgers (en eventueel kan 'Kim' daarzo toegevoegd worden')
Henry Pope kan er toch denk ik wel uit..
Verder, mijn gedachtespinsel voor de komende 2 episodes tot de break: De cliffhanger wordt dat Scofield Mahone doodschiet, en daardoor zelf een beetje door gaat draaien. Hij moet Mahone wel doodschieten want anders gaat zijn broer dood o.i.d.
Dan gaat The Company past echt goed achter Scofield en Co aan en wordt het echt hard tegen hard!
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhoudenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:47 schreef Djensen het volgende:
Voor de OP:
Zowieso, als zij het oil noemen, hoe kan het dan suikerwater zijn volgens de ander eigenlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 12:06 schreef tonks het volgende:
Ik dacht zelf dat het van die flesjes waren die je met het aas mee gooit en dan open gaan en dan een zoete smaak en geur afgeven zodat er vissen op af komen. Ik verstond ook fish oil ofzo?
Kan ik gewoon dingen toevoegen/aanpassen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhouden
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:26 schreef Haunter het volgende:
[..]
Kan ik gewoon dingen toevoegen/aanpassen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb niets toe te voegen aan dit topic.
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezienquote:Op woensdag 15 november 2006 12:58 schreef BobbyJames het volgende:
Zou Haywire al op weg zijn op zn vlot?
Zit altijd met spanning te wachten of hij even voorbij komt ..Miscchien in aflevering 12?
Volgens mij hebben ze dat niet laten zien om het spannend te houden..quote:Op woensdag 15 november 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
waar haalde t-bag nou dat lokatie-ding vandaan? een navy army store ofzo zei hij, maar wanneer is hij daar dan geweest?
Die gek mag wel weer eens langskomenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:00 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die hebben we inderdaad al een tijd niet meer gezien![]()
die gast is ook brilliant acteur he, komt het snel realistisch overquote:Op woensdag 15 november 2006 15:08 schreef Razor21 het volgende:
Even een beetje offtopic hoe hebben ze dat oog van T-Bag zo gesminkt (wat een kut woord om te schrijven).
ziet er best realistisch uit..![]()
quote:
Het hoorde toch iets van glycerine te zijn? Dat is heel zoet dacht ikquote:Op woensdag 15 november 2006 13:17 schreef Miguel het volgende:
[..]
Die moeten jullie tegenwoordig zelf bijhouden
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Prison_Break
[..]
Zowieso, als zij het oil noemen, hoe kan het dan suikerwater zijn volgens de ander eigenlijk![]()
Maar ik heb het nog even nageluisterd:
'Fishing reel oil' noemt de verkoper het en Michael noemt het daarna ook 'reel oil'
De enige manier waardoor die mexicaan dan ineens suikerwater kan proeven is als michael de inhoud heeft veranderd, maar dat was helemaal niet nodig, aangezien die reel oil er al doorzichtig uitzag.
Volg jij nu NL en USA?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat oog was echt ranzig ja. T-Bag gaat er echt steeds verrotter uitzien
[afbeelding]
Yup. Ik heb alles t/m de USA uitzendingen gezien. Maar ik vind het ook tof om gewoon mee te doen in dat andere topic, maar pas er uiteraard wel op dat ik er geen spoilers plaats.quote:
Ik zat erover te twijfelen om het fragment op te nemen (waar Kellerman het dus echt zegt) en het te antwoorden op Prison Break NL #11 - Hi, I’m Sara and I’m an addict. onder het mom van "Kijk mij eens goed zijn met audiomanipulatiesoftware"quote:Op woensdag 15 november 2006 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yup. Ik heb alles t/m de USA uitzendingen gezien. Maar ik vind het ook tof om gewoon mee te doen in dat andere topic, maar pas er uiteraard wel op dat ik er geen spoilers plaats.
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:30 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer normaal naar Family Guy kijken.
[afbeelding]
SPOILER: Next epOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T-Bagquote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Zo lijkt hij wel een beetje op die dude uit Star Warsquote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Michael zei toch alleen dat ze elkaar al eens hadden ontmoet?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:36 schreef biggetje het volgende:
aangezien die pa van hen dus niet de pa blijkt te zijn (als ik Michael mag geloven).
Inderdaadquote:Op woensdag 15 november 2006 17:43 schreef crossover het volgende:
Michael zei toch alleen dat ze elkaar al eens hadden ontmoet?
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:36 schreef nubie het volgende:
Waarom zou hij dat olie gedoe er niet uit kunnen halen en er suikerwater in doen?
Alleen hij heeft zich ooit als iemand anders voorgedaan, aangezien Micheal hem herkent.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:46 schreef __Saviour__ het volgende:
het is wel de vader.
Maar Michael werd zo ongelofelijk hysterisch!quote:
Zou dus zo eruit zien:quote:Op woensdag 15 november 2006 17:53 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nieuwe OP gemaakt... check hem hierzooo
Ik heb de afbeeldingen allemaal opnieuw gemaakt en de personage's up to date gemaakt... ook zijn er nu titels in prison break style.
Ben er de hele middag ongeveer mee bezig geweest... goede foto's zoeken![]()
Je bent het hartje bij de foto van sara vergeten!quote:Op woensdag 15 november 2006 17:53 schreef Haunter het volgende:
Ik heb nieuwe OP gemaakt... check hem hierzooo
Ik heb de afbeeldingen allemaal opnieuw gemaakt en de personage's up to date gemaakt... ook zijn er nu titels in prison break style.
Ben er de hele middag ongeveer mee bezig geweest... goede foto's zoeken![]()
Dat was volgens mij alleen in het NL topic!!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je bent het hartje bij de foto van sara vergeten!
Probeer hem hieruit te kopieren...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef -Menn0- het volgende:
Ik krijg em zo als ik em copy-past van de wiki, ik kan mn OP nu nog aanpassen![]()
Winterstop is na ep13.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef garfield_rules het volgende:
Wanneer was nu die winterstop?
en hoe zou het nu aflopen met Sarah?
Dat vind ik zowiezo leuk als lincoln begint te vechten, dat is gewoon no-nonsense beukenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:21 schreef ukga het volgende:
altijd leuk, Lincoln rost die gast die hem wilt schieten 4 x vol op zn hoofd. Zelf Tyrone Spong gaat dan knock out, maarja.
12.quote:
13quote:
Dit vindt Google Earth ervan:quote:Op woensdag 15 november 2006 22:01 schreef JaFFe het volgende:
Is er iemand die de coordinaten in google earth heeft ingevoerd? Lijkt me echt iets voor trouwe fans.
Ik hoop dat ze niet doodgaat, maar die kansen zijn klein vrees ik...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef garfield_rules het volgende:
Wanneer was nu die winterstop?
en hoe zou het nu aflopen met Sarah?
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef reconnect het volgende:
SaraWat wilde Geary nou precies doen met die meisjes?
dat vatte ik niet helemaal
dan weet ik het alquote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een Cleveland Steam Plate. Dat is redelijk smerig, zoek het maar eens op.
behoorlijk smerig jaquote:The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
KIMquote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef Suerte het volgende:
Ik vind die Chinees maar een enge man![]()
![]()
Staat nog in de OP ookquote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef reconnect het volgende:
SaraWat wilde Geary nou precies doen met die meisjes?
dat vatte ik niet helemaal
Is mij geen eens opgevallenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:21 schreef Mikani het volgende:
Wat ik ook wel goed vond, was dat schilderij van die kraanvogels op die hotelkamer waar Kellerman met Sarah was.
Hij herkende hem toch ook van het moment dat Burrows werd geexicuteerd. Zag ie die, zoals nu blijkt, vader van hun toch bij het 'publiek' staan.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:00 schreef biggetje het volgende:
[..]
Maar Michael werd zo ongelofelijk hysterisch!Het kwam bij mij echt over als een man die hij herkent van een verschrikkelijke gebeurtenis ofzo. Hij werd er in ieder geval niet blij van
Wat is er mee dan?quote:Op woensdag 15 november 2006 23:21 schreef Mikani het volgende:
Wat ik ook wel goed vond, was dat schilderij van die kraanvogels op die hotelkamer waar Kellerman met Sarah was.
Een antropomorfische kraanvogel zelfs!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Willie Wortel is toch een kraanvogel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |