Ben eerder benieuwd wat er precies met Sarah gaat gebeurenquote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef miss-scofield het volgende:
Morgen weer!!
Ben echt benieuwd naar dat alles rond hun vader!!
Die zal het wel overleven denk ik.quote:Op maandag 20 november 2006 20:27 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd wat er precies met Sarah gaat gebeuren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2006 23:59 schreef magnifor het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 3 uurtjuhs!!!![]()
, dat betekent voor mij : nog ff snel 4 aflevering van 24 kijken. Ben 2 weken geleden begonnen met downloaden.. ben nu bij S03E10..
een ontzettend goede serie, maar mijn nr 1 blijft toch Prison Break..
,, Michael? "........ Why?
- I''m getting you out of here!
,, It's impossible.
Not if you designed the place, it isn't!
35 minuten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:26 schreef MMaRsu het volgende:
Hoelang nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 02:48 schreef MMaRsu het volgende:
Oh shit...En weer eens met mijn zatte kop een spoiler gelezen die ik niet wilde lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dalijk maar eens ep 12 downloaden![]()
Ga vanavond kijken tot die tijd kom ik hier even niet meer...quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:11 schreef Jay_Snake het volgende:
Hele goede nieuwe afl.
Met een enorme cliffhanger!!!
Ik ook... nu wil ik niet meer kijken!quote:Op dinsdag 21 november 2006 05:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En weer eens met mijn zatte kop een spoiler gelezen die ik niet wilde lezen![]()
![]()
![]()
Aaaaaaaaahquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:05 schreef Fendy het volgende:
Goede cliffhanger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |