Heb je gelijk in ..Nika ftw!quote:
Heb jij gezien hoe lang ze er over gedaan hebben dan?quote:
Daarom lag er ook een stapel stenen, omdat ze niet gegraven hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
wie lag er nou in dat graf? mic en lincoln hun vader?
Dan graven ze best snel met hun handen![]()
Dat vond ik ook jammer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
En natuurlijk ligt er "toevallig" een krant bij de apotheeker
Waarom zou er geen krant liggen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
En natuurlijk ligt er "toevallig" een krant bij de apotheeker
Het ging over 3 uit de 8 most wanted men in America in een vliegtuigje, natuurlijk zijn ze er dan snel bij!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:04 schreef ukga het volgende:
de straaljager door mahone was ook snel van de partij
ja omdat ie op die manier een deal wilt sluiten met de politie dat ze zijn aanklachten laten vallen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:25 schreef Rossdale het volgende:
Vond het alleen een beetje vaag van die mexicaan. Eerst verteld hij michael waar het vliegtuig wel echt vertrekt ipv de valse info die hij eerst gaf, daarna verlinkt hij hem alsnog...
Royquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
Geinige ep, maar dat gedoe dat Bellick verdachte is van de moord op Roy slaat nergens op. Hij was in het ziekenhuis, hij kwam notabene net naar buiten lopen toen Roy vermoord binnen kwam. Wat sowieso al gek is, volgens mij worden dode mensen naar een mortuarium gebracht.
Plus kunnen ze gewoon na-checken wanneer hij Geary zn voicemail in heeft gesproken. Hij was toen toch gewoon in 't ziekenhuis?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:54 schreef Merkie het volgende:
Geinige ep, maar dat gedoe dat Bellick verdachte is van de moord op Roy slaat nergens op. Hij was in het ziekenhuis, hij kwam notabene net naar buiten lopen toen Roy vermoord binnen kwam. Wat sowieso al gek is, volgens mij worden dode mensen naar een mortuarium gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |