Ga vanavond kijken tot die tijd kom ik hier even niet meer...quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:11 schreef Jay_Snake het volgende:
Hele goede nieuwe afl.
Met een enorme cliffhanger!!!
Ik ook... nu wil ik niet meer kijken!quote:Op dinsdag 21 november 2006 05:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En weer eens met mijn zatte kop een spoiler gelezen die ik niet wilde lezen![]()
![]()
![]()
Aaaaaaaaahquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:05 schreef Fendy het volgende:
Goede cliffhanger...
Vond je??? nou ik wil er dood nog niet opliggen.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:22 schreef Miguel het volgende:
Hij had wel gelijk... Today, we stop running
Nu weten we ook meteen waar seizoen 3 over zal gaan. Bellick die uit de bajes moet ontsnappen
Misschien viel het me nu pas op, maar Mrs. Franklin zag goed uit zo 'on the run'
Hoezo belachelijk, zo hadden helemaal geen connecties me die mexicaan, niets hield hem tegen om hun te verraden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het seizoen is toch nog lang niet afgelopen? Vanwaar al die speculaties over seizoen 3 dan?
Toffe ep, maar beetje belachelijk dat die Mexicaan Scofield verraad.
Ja inderdaad, viel mij ook nu pas op. Ze is mn vervanging voor Nikaquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:22 schreef Miguel het volgende:
Misschien viel het me nu pas op, maar Mrs. Franklin zag goed uit zo 'on the run'
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:17 schreef MrD het volgende:
W00.. super clifhanger idd..
Episode 13 foto's --> http://www.youtube.com/watch?v=s_bezmz1ERU !! The Killing Box..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Das ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:25 schreef BobbyJames het volgende:
Goede episode! Beetje voorspelbaar inderdaad, maar de spanning zit er goed in
[..]
Ja inderdaad, viel mij ook nu pas op. Ze is mn vervanging voor Nika![]()
Helaasch....wellicht op dat amexdingsite?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef Dos37 het volgende:
niemand nog een bewegende promo gevonden.
Ze had notabene zijn pistool met geluiddemper ook zo voor het pakken toen ze hem aan het bewerken was met dat strijkijzer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:17 schreef RenzoBrad het volgende:
Hehe vond de voorspelbaarheid vandaag wel errug groot.... natuurlijk werd de vader van Michael neergeschoten en overleefde het niet, natuurlijk gingen Michael en Burrows niet op het vliegtuig mee, maar goed desondanks zeer vermakelijk. Kellerman zal niet lang meer meedoen denk ik enne.... als Sarah nou even doorging met dat strijkijzer dan was het afgelopen met Kellerman maar nee mevr moet zo nodig weer uit het raam springen![]()
Dat was inderdaad de vader van linc en michaelquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
wie lag er nou in dat graf? mic en lincoln hun vader?
Dan graven ze best snel met hun handen![]()
Tweener, nou goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
wie lag er nou in dat graf?
Ja als we overal op gaan lettenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:01 schreef ukga het volgende:
wie lag er nou in dat graf? mic en lincoln hun vader?
Dan graven ze best snel met hun handen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |